English translation:Original von Yikarur
Falcos Upsmash trifft in Frame 8. Du hast nicht mit der ersten Frame getroffen, daher ist 9 unmöglich.
Der Treffer folgte in Frame 11 des Upsmashes.
MK kann hier ab Frame 14 Airdodgen.
Nach dem Dthrows Knockback gestartet hat dauert es 11 Frames bis Falco sich wieder bewegen kann.
Macht schonmal 22 Frames + Bdacus Start-Up also
Dthrow Knockback: 1
Falco kann sich wieder bewegen: Frame 11
Dash Attack: 12
Upsmash Start-Up: 13-19
der frühste Treffer ist demnach in Frame 21 (und das mit der frühsten Hitbox) und das kann man in hohen %ten verhindern. Da man nicht buffern kann, muss der geworfene aber relativ exakt Airdodgen. D:
Falcos upsmash hits on frame 8. You didn't hit in frame 1. That's why 9 is impossible.
The hit occured in frame 11 of the upsmash.
Mk is able to air dodge in frame 14.
After the knock back of down throw starts, it takes 11 frames till falco is able to move again.
This already results in 22 Frames + BDacus start-up
-->
D-Throw knockback: 1
Falco is able to move again: Frame 11
Dash attack: 12
Up-smash Start-up: 13-19
the earliest hit thus possible is in frame 21 (with the earliest hitbox) and you're able to avoid that at high %. Because you're not able to buffer, the one who gets thrown has to air dodge exactly. D:
So basically there's a window of about 7 frames for the opponent to air dodge.