Exalador
Smash Lord
ja, jullie staan er allang bij man... maar keb nu nog steeds minimaal 5 cubes nodig dus geef snel ff door als je mee kan nemenHeb je het dat ik en PopoChan een cube meenemen. +tv und smash
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
ja, jullie staan er allang bij man... maar keb nu nog steeds minimaal 5 cubes nodig dus geef snel ff door als je mee kan nemenHeb je het dat ik en PopoChan een cube meenemen. +tv und smash
lol? je heb zelf toch ook smash?Ik kan wel een cube meenemen moet jij alleen zorgen voor nog een smash disc.
is al gezegd man ^^ er is geen korting, die kan ik echt niet veroorloven met de kosten van de Zaal+TVs (je weet inmiddels wel dat er TVs gehuurd worden neem ik aan?) maar graag wel meenemen ^^ het streven is: 10 toernooi TVs en 5 Friendly TVsreminds me:
hoe zit het nu met die korting? ^^
ik neem zowel tv als cube mee(maar dat wist je al)
ryuker: ik ben mn smash disc nu al dertig jaar kwijtNee JD heeft em nog =.=.
Moet je ook niet om kwart voor 3 's nachts achter je pc gaan zittenWaarom ben ik WEER ziek -_-'?
Dont do this to Fear son, u dont do that na son ><FearLegend, praat plz normaal son.
Exalador, hoe laat zijn de deuren van de patio open?
TUURLIJK NIET. goh wat ben jij pro zeg. + fear legend shut the **** up about son. weet je waarom ? omdat als jij zo door blijft praten jij later niet eens een zoon kan krijgen.Mag je Wobblen?