• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
fearlegend is heel rustig in het echt want ik heb hem gister gezien:p


iemand teamen? ja ik weet het het is 10.00 en ik zit nog thuis maar ik ga nu en ik heb geen teampartner xD

tot zo ^___^
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Popo-Chan en ik kunnen niet komen door geen vervoer. Sorry voor zo lat zeggen, ik kon nog maar net op computer. :'(
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
TUURLIJK NIET. goh wat ben jij pro zeg. + fear legend shut the **** up about son. weet je waarom ? omdat als jij zo door blijft praten jij later niet eens een zoon kan krijgen.
if you know what I mean.
ik zal het even uitleggen .

if you know what I mean is om iets grappig te laten klinken.
Geen zoon krijgen kan je ook zien onder het niet krijgen van een vrouw dan kan je dus ook niet een kind baren. want dat soort uitspraken schrikken mensen af.

dus als ik dit zo zeg. bedoel ik dat je je mond moet houden anders leer je het niet af en word je ook niet gelukkig :D

@ amsah kan je dat volgende keer zeggen voordat ik zoiets post :p


@ fear legend waar was je ? want ik wou de man die dat zo over internet kan zeggen wel is zien proooo !!! nee joh als ik je had gezien op zest had ik het je uitgelegd I'm not really that bad of a guy :D
btw vandaag ging kut props for trained n00b @ beating GOAT Faab en Zgetto.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Adam heeft gewonnen van Choco onder andere, verloren van Amsah en Remen. Volgens mij is ie 5e geworden (net als Fire overigens...)
Okan is volgens mij 13e of 17e geworden. Ik weet alleen dat hij in de losers bracket won van Marc en verloor van Coen.
1. Amsah
2. Faab
3. Trained N00b
4. Remen
5. Adam
5. Wieshal (Fire)

Verder weet ik niet precies.
Teams
1. Amsah & Zeta
2. Adam & Zgetto
3. Choco & Remen
4. Ivo & Player Pink
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
nou mensen, het zit er weer op, hoop dat iedereen het weer een beetje chill vond... gratz aan amsah voor het winnen van.. sja... alles? >_>

korte results, rest post ik van de week:
singles: (Total entries: 57)
1e: Amsah
2e: Faab
3e: Trained N00b
4e: Remen
gedeelde 5e: Fire
gedeelde 5e: Adam
Teams: (Total teams: 27)
1e: Team Rasta Pasta (Amsah+Zeta)
2e: Adam + Zgetto
3e: Remen + Choco (toch?)
4e: Team Bier (Ivo+Player Pink)

Dit waren de money-finishers


EDIT: oh.. net te laat zie ik, jeffrey heeft et al gepost...dammit
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Verhaaltjes vertel tijd

Ten eerste wil ik Exa weer bedanken voor het toernooi, locatie is nog steeds goed, genoeg tvs en toernooi toch weer op tijd af gekregen. Met zoveel man is dat toch weer een nette prestatie (alhoewel je wel weer hulp had gekregen natuurlijk) Hoop ook dat het barpersoneel tevreden is dat we weer genoeg gegeten en gedronken hebben, ik heb iig m'n best gedaan :p

Seeding: Doe nooit de beste top seed bij de beste high seed (ik bij amsah in dit geval) je kan wel zeggen dat het random was maar het klopte gewoon niet en daardoor was m'n bracket screwed. Volgende keer bemoei ik me dus ook weer met dit soort dingen want anders gaat het niet goed.

Michael: Top dat je er was, we speelde supergoed in teams en zijn ook 4de geworden. Ik vond het echt leuk :chuckle: De beste helften van team duvel en team amstel gecombineerd. Duidelijk.

C&B: Altijd spannend tussen ons he O_O maar uiteindelijk win ik altijd net aan. Tof dat je er weer eens was

Wulp: omdat het wulp is :p Hoe is je bracket verlopen?

Beunhaas: waar was je nou -_-

Steven: jammer dat ganondorf veel zwaktes heeft want je ganon is wel echt goed :(

GOAT: Tradities zijn er om gebroken te worden he ;) Jammer dat je weer weg gaat op je BOAT :(

Dave: Je had een nare bracket maar dit heb je ook deels aan je poulresultaat te danken. Goede matches tegen jou alhoewel je wel fouten maakte die je op een goede dag niet gemaakt zou hebben.

Remen: Je was weer iets te goed. -_- Wat ging er fout tegen wieshal? :S

Marc: Ik weet haast zeker dat je okan wel had kunnen verslaan met sheik, maar fouten maken kan gebeuren. Agreed on the power ranking stuff. Goed dat ik je weer eens zag (laatste keer was zest2 volgens mij :p)

Utto: woohoo, je hebt je doel gehaald ;) Ook weer goed gespeeld tegen mij, maar je kan me nooit helemaal verslaan :p

Amsah: Duidelijk de beste, congratz. We moeten onze moneymatch nog afmaken: 1-1

Faab: Tegen mij speelde je te goed -_- toch weer 2de en goed gespeeld behalve tegen trained n00b

Choco: wat ging er nu weer fout?

Adam en zgetto: te goed team geworden o_0

Trained n00b: zeer netjes gedaan. In mijn ogen nog steeds zeker geen nr3 van nederland maar ach, wie ben ik om dat te zeggen ;)

Fire: en toen was je plotseling 5de. zeer netjes hoor.

Timmy: eerste keer dat ik tegen je moest :p Goed gespeeld alhoewel je nog wel wat dingen moet leren ;)

Thomaz: omdat thomas heeft gezien hoe hard ik own met falcon.

Reffie: niks tegen/over te zeggen omdat ik hem te vaak zie, maar ander denken mensen dat ik hem vergeet :p

Xun: te goed dat je er weer eens was, herinneringen ophalen aan gt1 ownage

Crew atm: omdat een zest geen zest is zonder johnny, coen, bf en ryuker.

En iedereen die er was: tof dat je er was en het spijt me als ik je vergeten ben (misschien edit ik deze post nog wel als ik belangrijke mensen vergeten ben :p)

Edit: hoe kan ik jeffz0r nou vergeten :p niet echt iets te melden verder ofzo
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het toernooi was in de basis wel weer goed, goede venue en voorzieningen (tv's, eten, drinken etc). De seeding van teams liet helaas wel een hoop te wensen over, maar dat is inmiddels wel voldoende aangekaart. Ook leuk om een aantal mensen weer te zien, alleen jammer dat de meeste ownage mensen al uren voor het einde weg waren.

Zelf speelde ik na de poules echt KANKERSLECHT in singles en teams was ook niet wat het moest zijn. Ik zal er heel goed over na moeten denken of dit het nu was voor me of dat ik nog een keer terug wil komen, want zo heb ik er weinig zin meer in.

Power rankings... op zich is duidelijk wie erin horen, maar zeker na resultaten zoals die gisteren behaald zijn is er imo geen betrouwbare rangorde in aan te brengen. Voor zover ik het besproken heb met andere panel leden is de consensus dan ook om er nog een tijdje mee te wachten tot de dingen wat gestabiliseerd zijn.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Shout outs :D

Mccloud, Biscuit, Down A, Rens, TiRune, JP: Flakers, waar waren jullie XD
Exalador: thanks voor het organiseren, het was weer geslaagd. Beetje weinig deelnemers helaas in tegenstelling tot wat verwacht was. XTC3 nog steeds 1-na grootste smashtoernooi in Nederland. Oh en ik heb je gemindgamed met onze kipnuggets-match XD
Utto: Gefeliciteerd met je 50e toernooi, kzie je wel op JAT, je moet komen :p
GOAT: Goed dat je er was, jammer dat je op je boot zit tijdens JAT. Tot over 3 maanden.
Xun: Weer een legende ontmoet, cool dat je er was. Nog ff en ik heb alle spelers van voor m'n tijd ontmoet XD
Amsah: Weer teams en singles gewonnen. Ga een keer naar de States verdomme :p
Choco: Nog steeds te goed, sinds wanneer houd je van Rainbow Ride? :p
Okan: **** Capt. Falcon, te overpowered voor m'n Pikachu en te snel voor m'n Peach :) Goed van je dat je van Marc won, je bent echt old-school slayer geworden ofzo XD
Wulp: Te close matches, 3 keer laatste stock en meer dan 100% Goed gespeeld :)
Raphi: Eindelijk een toernooi, goed dat je er was. Volgende keer moneymatchen we.
Nubcake: Ik weet niet eens meer wat je speelde, te benauwd daarbinnen. Kben na onze match ook maar gelijk naar buiten gegaan en dat hielp gelukkig. Thanks dat je aanbod onze set te staken, maar ik maakte et toch liever eerst ff af. Tot op een volgend toernooi.
Infinite Krullen: Weet niet wat ik moet zeggen, geownd in teams in singles. Blijven oefenen.
Zeta: Lol nog vet spannend die 2e match, ik kreeg ineens een boost om beter te gaan spelen ofzo bij die achterstand :p Volgende keer als je naar huis gaat, doe dat dan voor je match tegen mij en niet erna >_>
Steven: Oeh tegen jou ook zo spannend, eerste match dan. Jammer dat ik je die laatste stock niet dood kon krijgen.
Ivo: Cool je weer te zien, moneymatch weer uitgesteld XD
Wob-Wob: Lol, sorry van m'n gesandbag die 1e match van onze mm-set. Daarna wel goedgemaakt, hehe. En kies een main. Ik dacht dat je Mewtwo speelde maar tegen mij ging je Falco, Sheik en Marth geloof ik, kies iemand.
Mischa: Tof dat je er was, je deed et niet slecht in teams, maar als je broer ge-edgeguard wordt, kan je hem ook helpen ipv afkaffen ;)
Zgetto: Ouch verloren van Trained Noob, onverwachts. Nice job though met 2e in teams.
Faab: Ook al verloren van Trained Noob, gelukkig ruimschoots goedgemaakt door nog 2e te worden, gefeliciteerd.
Adam: Jammer voor je dat je tegen Remen moest in loser's bracket, anders had je misschien nog verder kunnen komen, maar 5e plek is alsnog erg netjes. Indrukwekkend dat je Choco naar loser's kickte. Congratz met 2e plek teams.
Trained Noob: whoah, gewonnen van Faab en Zgetto, winner's finals gehaald, erg netjes. Jammer dat je eerder weg moest.
Fire: 5e plek, gewonnen van Remen in winner's, nice
Remen: Nog steeds een robot, jammer dat je van Faab verloor nadat ik weg was, 2e plaats zat er zeker in.
Marc: Geen woorden voor...
KenB: Goed gespeeld in teams, je zal me niet horen klagen :)
Ryuker: Alweer niet tegen je gespeeld, opvallend.
Thomaz: Lang niet gezien, cool dat je er weer was. Je ownt.
Rest: Weet niet wat ik moet zeggen, cool dat jullie er waren en tot een volgend toernooi.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Leuk toernooi mensen ^^. Kheb me weer vermaakt. Shout maybe later ofzo maar voor nu gratz aan de de spelers die top 5 haalde ( behalve faab omdat ie zo zat te kloten vs amsah, schandalige finale! =.=). Verwacht faab zijn geweldige technical skill rond 22.00 online ofzo op me filefront account. De andere matches komen rond dinsdag/ woensdag.

Edit: en natuurlijk big thnx to exa en zijn hulp om zest 3 mogelijk te maken ^^
 

NubCake

Smash Cadet
Joined
Sep 8, 2007
Messages
27
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
was echt vet exa :D mn eerste toernooi en kheb echt genoten, jammer genoeg niet door de pouls gekomen ^^ maar das nogal moeilijk als er mensen bij zitten met veel meer ervaring. Maar was echt ongelofelijk vet en weer wat mensen reallife gezien XD
thnx alot, alles was vet ;)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
shoutzz
**** overpowerde poul :dizzy: Amsah, Ivo, Utto, Ik, Thomaz (en Jorin en ... sorry, naam vergeten :p) maar gelukkig toch door de pouls gekomen. niet dat het veel uitmaakte, want daarna ingemaakt door choco. de matches tegen Johnney daarna waren wel leuk :)

Exa: go Ness! en go zest toernooien! bedankt voor het hosten

Thomaz: spannend in de pouls

Jeffz0r: ik had toch wel een "Shadow: bedankt voor de appel xD" in je shouts verwacht :p

Lawrencelot: teamen was wel leuk. die laatste matches gingen beter dan ik had verwacht ;)

Marc: *edit* opgelost

Amsah: gratz met je overwinningen etc :p er komt een dag dat ik je beat en Adam terug claim in mijn crew. of het nu bij melee of brawl is ;)

de bergen op zoom crew: tof dat jullie er waren :)

Choco: je zei het al aan de bar, en daarna zag ik op de laptop dat je verloren had. ik had het niet verwacht :o

de rest: jullie zijn cool
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Ik herhinner me dat iemand tegen me zei dat Marc niet zo'n *** was in real life vergeleken bij de boards. XD
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
keej, ik ben een 14-jarige met rood haar. Niet te missen ;)
No man ik ben die ene Lelystad player met een witte kleren. Op het laast weet je nog met MArth. KenB

oh jij wa het met wie ik laast gebattle had lol nice game man

Oh he nice to Jeff.

Linkje srry dat ik beetje over de rooie gaat lol. Meestal word ik niet snel boos lol.

Nuke Good game good game whatever happende good game.

En dang waarom zit ik bij die Pro gasten in de Poul lol

LAst thing all. Goood game good game lol.

Oh ja Lelystad own hell yeah Mie own yeah .....!!!

Uhum ok beetje overderven met Lelystad lol.
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
Ik ben gelijk geëindigd met Jeffz0r....ik ben onder Ryuker geëindigd voor het eerst....ik weet niet of je mij nog op toernooien zult zien.
Misschien dat ik, net zoals Playerpink, alleen met teams mee ga doen.

Toernooi had goede voorzieningen alleen jammer dat een paar pouls uitliepen waardoor sommige mensen niet het toernooi af konden maken.

Ik kwam de pouls door maar werd eruit gekicked door Repyh en als laatste door Timmie/Timpie/NO1_Fox_President.
Iemand had tegen Timmie gezegd dat ik Falco's absoluut haat en ze niet eens wil zien. Dat klopt ook ;), laserspammende kutkanarie, maar wie had dat tegen hem gezegd?

 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Dat was ik volgens mij, niet dat ik weet dat je falco's zo haat, was gewoon goeie character keuze tegen wat jij speelt :p.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
ik kan er echt niet tegen om die matches te kijken >_<
maar het is tegerlijkertijd ook weer grappig eigenlijk :)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom