• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
zomfg shout teh uuts

teams moreno je bent te goed en we ownden te hard
als je die eerste match nouu gelijk climbers was gegaan en ik niet die mooie bf level 0.5 had gemaakt op die laatste stok in de laatste match (wat!! een nieuwe BF level O_O) dan waren we vast in winners bracket gebleven maar who cares, gewonnen daarna van crash/burn en wulp en van johnny/thomaz en toegegeven 3-1 geraped door ivo/player pink (3-1 toch?) en 7e geworden

singles te goed, hard geraped door zgetto en johnnyboy, alle random noobs wel geownd en een speciale vermelding voor mindtrick die met zn mega toffe yoshi blijft ownen alleen n iet FD moet kiezen tegen een falco en al helemaal niet tegen de mijne. DOODGESPAMD

brackets eerst tegen dave, won eerste match, werd tweede match ge 3 stockt, maakte de laatste match af met een BF level 4
losers bracket gewonnen van natta en verloren van ryuker deels vanwege moeheid geen zin maar vooral omdat joeri gewoon nog veel harder ownt dan vroeger

skills toernooi. en timmy je krijgt de groeten terug van brechtje

oh en amsah je roy zuigt :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
woohoo de langverwachte results >_> heeft een uur geduurd om dit naar deze pc over te zetten.. schijtbaggerlangzame raglaptop.......... maar hier issie:

singles:
1: Amsah
2: Faab
3: Trained Noob
4: Remen
5: Wieshal
5: Adam
7: Ivo
7: Zgetto
9: Dave
9: Choco
9: Utto
9: Coen
13: GOAT
13: Repyh
13: Ryuker
13: Okan
17: Timmy
17: Zeta
17: MT
17: Linkje
17: BF
17: Wulp
17: Marc
17: Johnnyboy
25: Reffie
25: Fly
25: C&B
25: Jeffz0r
25: Natta
25: Moreno
25: DD
25: Shadow

click here for bracket

Teams:
1: Rasta Pasta (Amsah + Zeta)
2: Adam+Zgetto (Miguel + Adam)
3: Team Terrorist (Remen + Choco)
4: Team Bier (Ivo + Player Pink)
5: Team 1.6 (Goat + linkje)
5: Live Jasmin (Dave + Marc)
7: Climberspam.com (Moreno + BF)
7: No Skills (Faab + Natta)
9: FireTrick (Fire + MindTrick)
9: Mah-Boi (Thomaz + Johnny)
9: Sam&Max (Utto + Reffie)
9: Jeffz0r+KenB (Jeffz0r + KenB)
13: Trained Okan (Trained Noob + Okan)
13: Coen+Rukker
13: Maakt NIet Uit (MT + Timmy)
13: Exa+mischa
17: ff wachten (Shadow + lawrencelot)
17: Alek Boom (Repyh + DD)
17: Kloppend Lid (Jorrin + Raphi)
17: FutureBoys (Wulp + Crash&Burn)
17: @proof (Fly + Ebi)
17: InfiniteWob (Wobwob + Infinite Krullen)
17: DreamTeam (Alex + ruben)
17: Relax (Tahan + Nuke)
25: BlenderRabbits (Blenderhead + Rabbitpower)
25: En Alles (DarkRenji + SpaniardSens)
25: Team DS (Var Parasite + FireMan.EXE)

click here for teams-bracket


EDIT: als jullie willen dat ik de pool results er ook bij zet en los doorreken naar totale results doe ik dat van de week ook nog wel ff
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
'Timmie/Timpie/NO1_Fox_President. '


mijn naam heeft niks met fox te maken, maar meer met de beste punkrock band ooit -_-


en volgens mij zei faab het ja


shoutz:

pouls:

dave - te goed, eerste match was spannend though ^_^
jiggly speler - blijf naar toernooien gaan [: , en jij en je vrienden waren koel
kenb - je marth moet nog veel leren, misschien dat trained_noob je kan trainen?
zeta - leuke matches xD , je verdiende het om te winnen
ryuker - eerste match was de spannendste die ik die dag heb gespeeld, 2e was echt te gay met onze suicides
lawrencelot - eerste match 1 stock best close, 2e match 4 stock. ik stond er best van te kijken o_0

4e , ging wel aardig, alleen ik speelde dom tegen zeta :p

bracket:

zgetto: je blijft te goed, volgende keer ga ik weer falco, want die was die dag goed in vorm o_0 . ik weet ook niet waarom ik marth bleef -_-'

reffie: ik zou faab neersteken als ik jou was :p

ivo: te goed, is kijken of ik het je moeilijker kan maken met falco volgende keer ^^


17e, mwah das wel aardig toch ^^


teams weet ik niet zoveel meer van, het was ook niet zo boeiend :p. 2 keer random teams verslagen en verloren van johnny+thomaz en zeta+nata


oh en friendlies met BF is tof. voor de rest te weinig met mensen gespeeld. ik weet nog dat ik dramatisch speelde tegen mindtrick net voordat de bracket begon xD

de jiggs speler, en de gast die dave out - emo'de :p en de luigi speler was cool om FFA's mee te spelen ^^


en fahad heeft een grote mond met z'n 'ik **** je marth volgende week' xD

maar hij teamde wel goed. en hij versloeg C&B o_0



wie vind het een goed idee om fox van toernooien te bannen?:p ben uitgeschakeld door 2 fox spelers -_-


ik zie sommigen van jullie nog wel bij het toernooi in februari, wat waarschijnlijk op mijn verjaardag valt :D (23 feb)

het kampers toernooi wordt mijn voorlaatste toernooi, en dan frankrijk om het af te sluiten ^^


tenzij brawl zuigt, dan gaan we gewoon verder [:

later
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
woohoo de langverwachte results >_> heeft een uur geduurd om dit naar deze pc over te zetten.. schijtbaggerlangzame raglaptop.......... maar hier issie:

singles:
1: Amsah
2: Faab
3: Trained Noob
4: Remen
5: Wieshal
5: Adam
7: Ivo
7: Zgetto
9: Dave
9: Choco
9: Utto
9: Coen
13: GOAT
13: Repyh
13: Ryuker
13: Okan
17: Timmy
17: Zeta
17: MT
17: Linkje
17: BF
17: Wulp
17: Marc
17: Johnnyboy
25: Reffie
25: Fly
25: C&B
25: Jeffz0r
25: Natta
25: Moreno
25: DD
25: Shadow

click here for bracket

Teams:
1: Rasta Pasta (Amsah + Zeta)
2: Adam+Zgetto (Miguel + Adam)
3: Team Terrorist (Remen + Choco)
4: Team Bier (Ivo + Player Pink)
5: Team 1.6 (Goat + linkje)
5: Live Jasmin (Dave + Marc)
7: Climberspam.com (Moreno + BF)
7: No Skills (Faab + Natta)
9: FireTrick (Fire + MindTrick)
9: Mah-Boi (Thomaz + Johnny)
9: Sam&Max (Utto + Reffie)
9: Jeffz0r+KenB (Jeffz0r + KenB)
13: Trained Okan (Trained Noob + Okan)
13: Coen+Rukker
13: Maakt NIet Uit (MT + Timmy)
13: Exa+mischa
17: ff wachten (Shadow + lawrencelot)
17: Alek Boom (Repyh + DD)
17: Kloppend Lid (Jorrin + Raphi)
17: FutureBoys (Wulp + Crash&Burn)
17: @proof (Fly + Ebi)
17: InfiniteWob (Wobwob + Infinite Krullen)
17: DreamTeam (Alex + ruben)
17: Relax (Tahan + Nuke)
25: BlenderRabbits (Blenderhead + Rabbitpower)
25: En Alles (DarkRenji + SpaniardSens)
25: Team DS (Var Parasite + FireMan.EXE)

click here for teams-bracket


EDIT: als jullie willen dat ik de pool results er ook bij zet en los doorreken naar totale results doe ik dat van de week ook nog wel ff
Omg 9 place. Nice :chuckle: Jeffz0r+KenB heehhe eigelijk totaal niet verwacht lol en Jef had ook niet verwacht lolz.

Wie is trained_noob ? tell me. WTH maak het uit Brawl komt toch, tenzij, brawl zuig en mensen weer melee gaat playe. LOLZ
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
omg laate post maar exalador reageerd neit op msn xD
ik heb mn jas daro vergeten ik wil weten of ie is gezien een bruine winterjas i realy need it a.s.a.p alvast bedankt :p
Phail:laugh: het is fricking koud... doooooomed

'Timmie/Timpie/NO1_Fox_President. '
en fahad heeft een grote mond met z'n 'ik **** je marth volgende week' xD

maar hij teamde wel goed. en hij versloeg C&B o_0
Hij blijft ons verrassen :D
hmm als je volgende week komt. begin ik fahad nu te trainen:psycho: (kijken of het em lukt:p)

Wie is trained_noob ? tell me.
Stop... FAILING:laugh:
Dat is my (voor de zekerheid xD)
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
was vet haha team kloppend lit for life xD

de jiggs speler, en de gast die dave out - emo'de en de luigi speler was cool om FFA's mee te spelen ^^

Heb je het over ons? een vriend van me is emo, een vriend van me speelde met jiggly en mijn broer met luigi :D wanneer is het volgende toernooi, want het was echt wel vet.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Op het standaard gezeik over pools en brackets na weer allemaal genoeg positieve reacties ^^ grote kans dat er dus ook een ZEST4 gaat komen over ongeveer een half jaartje :)

miiiiiii wanneer kom je weer is langs om te smashe met moreno?
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
shoutz

ten eerste wil ik zeggen, falco is lame, gey, noob, en alle andere variaties.
ten tweede het was weer een geslaagd toernooi in de zest serie, bedankt weer voor het hosten exa, het was weer leuk en die locatie blijft te goed.

teams

fire: thanks voor het teamen, team firetrick ftw! serieus falcon + yoshi is gewoon own. Ook nice friendlies gespeeld, steeds close en eindelijk een leuke matchup :)

van twee teams gewonnen, toen tegen rasta pasta, wat nog best close werd (zeta ze marth lamen ftw :p) en toen tegen team bier in losers, ivo en player te goed ;) uiteindelijk 9e geeindigd

pools

bf: vuile spammer, wrm zit ik (bijna) altijd bij jou in de pool xD en ja ik heb wel geleerd geen FD meer te kiezen nu :p ****
zgetto: falco is gey :psycho:
johnnyboy: ah ik had je ganon kunnen hebben, close matches, goed gespeeld, en bedankt nog voor de tips enzo :)
darkrenji: die iceys verrasten me wel even, drie keer gedownsmashd uit me doublejump achter elkaar xD
fahad: je samus is zo snel vooruitgegaan, ik begrijp er niks van, nog net 2-1 gewonnen maar was echt close. waarom moest je nou van johnny winnen, gewoon mij niet door laten gaan he :p en ook good **** met winnen van C&B o_O
maurits: good games, blijf oefenen ^^

gewoon WEER niet door de pools :'(

thomaz: tegen falcon spelen is altijd leuk, combo's heen en weer :) leuke friendlies
timmy: geraped :p
my: wtf 3e o_O
okan: ik zag je match tegen marc, echt je falcon wordt te goed
renji, spaniard, krul: grappige friendlies met jullie gespeeld :laugh:
luigi speler: nice luigi, ga zo door, low tier ftw

dat was t wel weer zon beetje, mt out :psycho:
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Exa, twas weer vet. Eerste ZEST waar ik langer kon blijven dan tot 7 uur :p, volgens mij was ik er om half 11 nog ofzo.

Shoutouts

Shadow: teamen was vet, we kwamen niet zo ver maar we hebben het toch niet slecht gedaan
Coen: je jiggly ownt me in doubles, voortaan speel ik tegen jou alleen 1 op 1 XD
Timmy: in friendlies had je vrij veel moeite me te verslaan, in de poul was de eerste match close maar daarna werd ik ge4stockt o.O weet je misschien wat ik fout deed?
Alex: goeie jiggly, in de poul kon je me niet verslaan maar in friendlies deed je het niet slecht
FearLegend: als je hier zo opschept terwijl je niet supergoed bent word je niet echt populair, ik hoop dat je neef beter is
Zeta: goeie marth
Dave: khad je beter verwacht in de poul, maar je hebt mij toch netjes geownd :)
Ryuker: waarom moest je nou weer sheik gaan mainen -_-, kweet bijna zeker dat ik je marth kan verslaan, maar in sheik dittos zuig ik
Jeffzor: we zijn onze moneymatch vergeten... volgende keer dan maar
Mind Trick: goeie Yoshi man, maar bij Brawl zou ik toch maar switchen ;) ik wil wel eens ssb64 tegen jou spelen want daar ownt yoshi
BF: bierblikjes moet je alleen een trap geven als ze leeg zijn ;)
Exa: bedankt voor het hosten, twas weer goed geregeld
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
Ben jij KenB? ._.
JEp one and only. Thats me JEf :psycho:

lol Lawrencelot ik zeg het je mij neef is echt goed hij 4 stock mij zo vaak lol
(en over me neef schept ik echt niet op, hij is gewoon te goed lol)
En nog 1 keer hij is Kala dus niet ik FearLegend. :lick:
En je moet echt tegen hem gaan gast. Wanneer je een keer op vakantie gaat naar Thailand en ik breng je persoonlijk naar hem toe :chuckle:.
Niks voor niets de beste van Thailand lol. Zelfde als Amsah nr 1 NL
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
jeffzor money match vergeten xD ik was toch beter dan je had verwacht he :p iedereen was goed, de ene wat slechter dan de andere maar over het algemeen lag het niveau tergend hoog. volgende keer money matches en zorgen dat ik wat langer kan blijven xD
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
@ lawrencelot: geen idee xD, eerste match waren de zenuwen, 2e match was ik gewoon zoals het hoort ^^. en ryuker's marth is net zo goed/beter dan mijn marth, dus ik weet niet of je die kan verslaan. maar ik moet wel zeggen dat ik goed ben tegen sheiks, ook al heb ik een nadeel, ik vind het tof tegen sheiks te spelen ^^ . behalve lame glitchende sheiks zoals amsah :p

mindtrick: we gaan gauw nog een keer spelen ^_^, je weet vast wel dat ik beter kan dan hoe het tegen jou ging -__-. moet wel zeggen dat je 10 keer beter bent dan de laatste keer op zest1 ^__^. en ik speel een goeie falco dus be prepared xD


raphi: ja jullie waren het, ik was die gast die met de witte marth speelde ^__^ . ik zag jullie ook nog op het station in zoetermeer aan de overkant :p


exa: thnx voor het hosten van het derde ownende toernooi ^__^, ga zo door [: . jammer dat mn tips tegen jan's jiggly niet hielpen (sorry jan:p , en my deed er ook aan mee in my defense xD)


de rest: jullie ownen, behalve dave en matthijs want die kraken nofx af :p . noobs
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
mindtrick: we gaan gauw nog een keer spelen ^_^, je weet vast wel dat ik beter kan dan hoe het tegen jou ging -__-. moet wel zeggen dat je 10 keer beter bent dan de laatste keer op zest1 ^__^. en ik speel een goeie falco dus be prepared xD
no johns :chuckle:
ik zie je dan wel op het kut toernooi, is eerstvolgende denk en maak je geen zorgen ik verzin wel iets op falco :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
exa: thnx voor het hosten van het derde ownende toernooi ^__^, ga zo door [: . jammer dat mn tips tegen jan's jiggly niet hielpen (sorry jan:p , en my deed er ook aan mee in my defense xD)
ach ik zat nog steeds te twijfelen of ik marth of sheik zou nemen want ik hoorde van iedereen wat anders hahaha... had besloten toch eerst sheik te nemen en als dat (te) slecht ging zou ik naar marth gaan. Het werd een 1 stock dus bleef sheik, om wederom weer met 1 stock te verliezen, maar keb wel geluisterd naar speelstijl.. want het ging een stuk beter tegen jiggly dan normaal... stomme kauwgombal >_<

ik zie je wel op KUTournament ^^
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
volgende keer alleen wat eerder beginnen en adam geen poule leider meer maken.
en mensen moeten opschieten met poules dit is echt ongelovelijk. mijnpoule was al 2 uur eerder klaar als de poule van sommige mensen.

kijk uit naar iets innovatiefs!!!!!!! XD hou januari vrij (hoop ik) sorry dave als ik zoiets niet mocht zeggen but I'm excited :D en ik sterf eenzaam als jij dit erg vind. -_- see you later crocodile
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
ik was toch beter dan je had verwacht he :p

Nee, niet echt.

sorry jeffzor maar je spreekt jezelf tegen, op msn daagde je me uit voor een money match. Jouw vijf slechtste tegen mijn main. Als ik 1 van de vijf matches zou winnen zou ik het geld krijgen, jij als je ze alle vijf won. Daaruit maak ik op dat je mij heel slecht verwacht. Maar op zest werden we in de zelfde poul ingedeeld en we spelde 1-1 toen in de laatste match jij won met een cheap kill op mute city. En nu zeg je dat ik niet beter was dan je had verwacht. :dizzy: ik denk ik zeg het even.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol, ik verloor wel meer matches van random n00bs, omdat ik een beetje misselijk was, het was veel te benauwd daar binnen. No johns ik weet et, ik wil alsnog wel die moneymatch doen hoor, dan zal ik je laten zien dat ik beter kan ;)
Bovendien heb je me zien spelen tegen Wulp en daar moest je toch uit kunnen opmaken dat ik tegen jou slecht speelde, want tegen Wulp speelde ik duidelijk beter.
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
no offence jeffzor maar ik vind dat als je zegt dat je goed bent, moet je presteren en niet komen met smoesjes als 'ik was misselijk'. ik vind dat persoonlijk cheap-***. maar boeie je hebt gewonnen dus je was beter.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom