ivootjes(nr18)
Smash Lord
Wobblen is niet geband dus het mag wel.
Kijk maar in de eerste post, staat niet dat wobblen geband is.
Kijk maar in de eerste post, staat niet dat wobblen geband is.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Niet echtlol wobblen is zekers wel geband Ivo het mag er nu niet bij staan maar stephan verrandert dat wel :D
In tegenstelling tot wat de haters voor mij hebben gepost... wobbling is niet gebanned, dus het mag.Mag je Wobblen?
Dat bedoel ik, en wobblen hoort volgens sommigen ook in die opsommingIn tegenstelling tot wat de haters voor mij hebben gepost... wobbling is niet gebanned, dus het mag.
Lawrencelot: Het is in de US gebruikelijk om de pauze optie helemaal uitgeschakeld te hebben, dus dat voorbeeld is echt crap. Als iemand hier er misbruik van zou maken, zou dat ook meteen aangepast worden. Verder valt het buiten de scope van het spel, net als iemand een klap verkopen, z'n controller eruit trekken etc.
Qd(^__^Q)bDat bedoel ik, en wobblen hoort volgens Meesten ook in die opsomming
Precies de rede waarom ik het vroeg.lol wobblen is zekers wel geband Ivo het mag er nu niet bij staan maar stephan verrandert dat wel :D
sjit ik denk dat doet nog niemand, had ik ff de edge over iemand >__>In tegenstelling tot wat de haters voor mij hebben gepost... wobbling is niet gebanned, dus het mag.
........................ .......... ^ Wigger
Lawrencelot: Het is in de US gebruikelijk om de pauze optie helemaal uitgeschakeld te hebben, dus dat voorbeeld is echt crap. Als iemand hier er misbruik van zou maken, zou dat ook meteen aangepast worden. Verder valt het buiten de scope van het spel, net als iemand een klap(long) verkopen, z'n controller eruit trekken etc.
lol als je dat meent wil ik het wel eens zien hoe je dat gaat doenTUURLIJK NIET. goh wat ben jij pro zeg. + fear legend shut the **** up about son. weet je waarom ? omdat als jij zo door blijft praten jij later niet eens een zoon kan krijgen.
if you know what I mean.
FF serieus als je het meen wat je zei over mij, Linkje . Over dat ik helemaal geen zoon kan krijgen. Dan zit je diep in de probleem gast. Als dat een grap was dan kan ik wel tegen maar zo niet........... >< dan gaat je naar ziekenhuis inplaats van Zest 3. Linkjelol als je dat meent wil ik het wel eens zien hoe je dat gaat doen(hoe het met je afloopt
)
(no johns na afloop he)
LMAO! Pak hem Fearlegend!!!FF serieus als je het meen wat je zei over mij, Linkje . Over dat ik helemaal geen zoon kan krijgen. Dan zit je diep in de probleem gast. Als dat een grap was dan kan ik wel tegen maar zo niet........... >< dan gaat je naar ziekenhuis inplaats van Zest 3. Linkje
Je mag kiezen Ziekenhuis of Zest 3. Tis je keuze.![]()
FF serieus als je het meen wat je zei over mij, Linkje . Over dat ik helemaal geen zoon kan krijgen. Dan zit je diep in de probleem gast. Als dat een grap was dan kan ik wel tegen maar zo niet........... >< dan gaat je naar ziekenhuis inplaats van Zest 3. Linkje
Je mag kiezen Ziekenhuis of Zest 3. Tis je keuze.![]()
Ik douche en gebruik deo iedere dag. ;(OOOh vergeet t bijna...
als kadootje voor rutger kunnen alle!! ik zeg alle nerdjes ff doushe en veel deo gebruiken morgen !! is wel zo lief voor z'b 50ste toernooi :D
Net toen ik vanochten wou douchen, ging mn geiser kapot >.<. Dus voor wie er bij mij in de poul zit, kom niet te dichtbij zittenOOOh vergeet t bijna...
als kadootje voor rutger kunnen alle!! ik zeg alle nerdjes ff doushe en veel deo gebruiken morgen !! is wel zo lief voor z'b 50ste toernooi :D
De deuren van de Patio zijn om half 11 open voor het grote publiek, zoals in de eerste post vermeld staat >_< lees alsjeblieft voordat je zoiets vraagt