• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
yo barkey, naar welk concert ga je

edit:

no offense, maar het enige filmpje dat ik van fearlegend (marth) heb gezien was noobish, van zest2 was het dacht ik.

heb ik nog advies gegeven in zo'n 1vs1 video topic


kijk amsah ik gebruik de edit knop ^___^


*praat op z'n choco's*

aii peace out brada's
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
Omg mensen hoe moeilijk is het om ff logisch na te denken.... Je betaalt toch ook voor entrance fee... >.<....

@Stephan: Doe anders de prijzen maar weer gewoon los :p, dit gaat voor veel mensen boven hun petje denk ik -_-"
OH dude this so mind game son ><


WES: No Mind game son !!
KEN: I Show you mind game WES.
WES: You dont have mindgame son.
KEN: I show you, I show you WES
WES: You keep falling for the same trick son.
KEN: NOPE ! What you? 83 percent, DISGUSTING !
WES: ................. Stop cheating son.
KEN: ........ laugh
WES: You always reflect the missile son !

Wanna knw more go to youtube :p
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
ja... het is dus helemaal niet moeilijk en deze situatie blijft staan... je betaald in verhouding iets meer voor singles als je niet meedoet met teams maar krijgt hierbij dus wel gratis entree voor low tier als hier tijd voor is... deze situatie is om te stimuleren dat meer mensen met teams mee doen, en om mij wat speling te geven met prijzengeld en kosten die betaald moeten worden, want het ziet er toch echt naar uit dat er TVs moeten worden gehuurd (ik heb niet meer de auto die ik eerder had dus kan niet al die TVs erin stouwen). Om het even op te breken naar WAARSCHIJNLIJKE verdeling:

totaal pakket: singles-teams-entree = 25 euro, wat ongeveer neerkomt op: 10 euro singles, 8 euro teams, 7 euro entree................ kies je alleen voor singles dan is het: 20 euro wat neer komt op: 10 euro singles, 1 euro low tier (mits hier tijd voor is), 9 euro entree, je betaald dan in verhouding iets meer voor de entree....... is het nu zo logisch uitgelegd dat iedereen het begrijpt?
YEAHH.. thx Exalador
5555 lol Sjakmachien word underfire. Lol Dark Renji
 

NubCake

Smash Cadet
Joined
Sep 8, 2007
Messages
27
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
ff wat vraagjes... ksta nu nr 2 reserve... als ik daar blijf staan... kan ik dan alsnog komen? en nog heel wat informatie mist eigenlijk... is er ete nen drinken? vanaf hoe laat begint het? tot hoe laat ongeveer? heb je nog tijd om ff in te komen en tegen mensen te smashen voordat het toernooi begint enz... thnx in advance.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
ff wat vraagjes... ksta nu nr 2 reserve... als ik daar blijf staan... kan ik dan alsnog komen? en nog heel wat informatie mist eigenlijk... is er ete nen drinken? vanaf hoe laat begint het? tot hoe laat ongeveer? heb je nog tijd om ff in te komen en tegen mensen te smashen voordat het toernooi begint enz... thnx in advance.
Reserve-gedoe ging Exa nog naar kijken zei die, Begintijden en van te voren smashen staan er allebei in, eten en drinken is er, vraag maar aan Linkje:p
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Nubcake, dat laatste is al besproken:
- Ja: er is eten en drinken... tegen een prijs. Er is een Lidl en een Appie digt bij (paar minuutjes lopen)
- Zaal is officiell open om 10:30, en het eindigde vorige keer rond 11 uur tot 1 uur (mensen gingen langzaam weg)
- Je hebt dus van 10:30 tot 12:00 de tijd voor friendlies, en misschien ook nog wel van 12:00 tot 13:00.
- Er zijn 3 friendlies-TV's (wat kleinere) het hele toernooi
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ziet er niet naar uit dat de mensen op de reserve lijst kunnen komen, er kunnen namelijk niet veel meer man als 64 in, in verband met de brandveiligheid. ik heb de deelname lijst wel nog kunnen verhogen naar 70 reking houdende met een paar mensen die niet komen opdagen, die heb je er altijd bij. kijk dus goed of je op die 'nieuwe' entry lijst staat van 70 man dan kan je komen.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Yippie nog drukker en minder speeltijd. Enne, hoe vaak ga je dat nog veranderen? No offense? Dan weten we wat te verwachten.:)
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Yippie nog drukker en minder speeltijd. Enne, hoe vaak ga je dat nog veranderen? No offense? Dan weten we wat te verwachten.:)

Ow jah Exa, noobinator mag eraf worden gehaald.:( BIG YOEPIE voor nberlobdude. Oeps sorry voor doublepost, computer doet vreemd.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
? ik ga verder nix meer veranderen aan aantal deelnemers... de lijst word wel gewoon nog geupdate als mensen niet kunnen komen uiteraard.

EDIT: noobinator is van de lijst gehaald.

daarnaast is ook de eerste post geupdate met een soort routebeschrijving.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ohw :p oh nu je hier toch bent: kon jij nog je laptop mee nemen? 5 euro korting op entree voor je dan :)

verder wil ik bij deze aan iedereen nog vragen of ze even door kunnen geven of ze een cube mee kunnen nemen! we hebben er in totaal 15 nodig!
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Ik zat net even een routebeschrijving te bekijken, ik kom uit Leidschendam. Als ik eventueel op de fiets/scooter zou gaan is het dan makkelijk te vinden. (van uitgaande dat ik al op de Australieweg ben) Is het vlakbij de bioscoop Utopolis?
 

NubCake

Smash Cadet
Joined
Sep 8, 2007
Messages
27
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
Hey, vanaf hoe laat zullen er veel mensen zijn? ^^ iedereen... vertel, hoe laat ben je van plan daar heen te gaan plz =) dan weet ik ook hoe laat ik ongeveer zal komen ^^
ty

greets NubCake
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ik zat net even een routebeschrijving te bekijken, ik kom uit Leidschendam. Als ik eventueel op de fiets/scooter zou gaan is het dan makkelijk te vinden. (van uitgaande dat ik al op de Australieweg ben) Is het vlakbij de bioscoop Utopolis?
ja is niet zo moeilijk te vinden.. denk idd 1,5 / 2 km er vandaan.. moeilijk uit te leggen via text hoe er te komen dat wel...
 

Crash&Burn

Smash Apprentice
Joined
Apr 29, 2005
Messages
118
Location
The Netherlands
Whoot bijna Zest tijd! Merkobman kan niet komen... Dus die kan je van de lijst halen Exa, geen stylish Yoshi van Merkobman deze keer :( Gelukkig hebben we Mindtrick nog :)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom