• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
IMO 25 euro als je alles doet en 20 als je alleen singles of alleen teams doet. Dat is waarschijnlijk minder dan de 'korting' die je zou verwachten, maar ik vind dat het enigszins aangemoedigd moet worden om aan alles mee te doen (behalve 'fun' events als low tier en wat er verder ook bedacht wordt). Maar ik ben de host niet natuurlijk. ;)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar daar zit wel 1 uitzondering bij: als er uiteindelijk een oneven aantal blijkt te zijn op ZEST kan sowieso 1 persoon niet teamen (of het moet met een computer). In dat geval hoeft die persoon maar 15 totaal te betalen voor alleen entree en singles, omdat hij voor de rest geen keus heeft. Je betaald van tevoren dan gewoon de volle 25, en krijgt 10 van mij terug als dit zo blijkt te zijn.

In de andere gevallen zullen we het dan op 20 houden. Aangezien je dan wel iets meer betaald dan de anderen zal je niet hoeven te betalen voor low tier als hier tijd voor is. Dat vind ik wel een mooie regeling :)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Alles met de hand runnen is best wel kut. Er zijn alleen wat problemen met tio geweest de laatste paar keren (de bracket klopte niet), dus ik zou Tournament Maker gebruiken. Daar deden we het vroeger mee en het was echt prima.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Maar met Tio kan je pouls maken, das wel handig, met tournament maker niet. Je zou et ook kunnen combineren, Tio voor pouls en Tournament Maker voor de bracket.
Ik zal kijken of ik nealdt (maker van Tio) nog te pakken kan krijgen voor et zover is, om te vragen waarom dat is veranderd (in oudere beta's van tio klopte de bracket wel).
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Beide gebruiken (tio voor poules, TM voor de bracket) is inderdaad een goed idee. Ik weet zelf niet waarom het misging die paar keer met tio, ik weet alleen DAT het misging. =p
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
is TM gewoon de optie die in melee verwerkt zit? zo ja, das wel n gedoe vooral als mensen hun naam bij hun char. willen hebben en ook nog hun eigen kleur. niet te doen dus.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Nee man das een programma. Die naam en kleur boeit niet zoveel voor die toernooi-optie in Melee. Het probleem daarmee is single-elimination, best of 1, geen seeding....
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
is single nou 20 euro ? woah das duur!!!
omg deze jaar is echt geld jaar lol van ander naar andere pfff straks heb ik geen geld meer lol :(
Nee.. singles is geen 20 euro... je betaald 20 euro voor zaalkosten, singles en low tier als hier tijd voor is... je kan ook 25 betalen en dan heb je zaalkosten, singles en teams (maar geen low tier... das een eurootje).
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
FearLegend, ik vraag/zeg het beleefd; je grammatica en alles is slecht, kan je het aub veranderen. Not playing offensive.
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
eej no offence, maar word die lijst nog geupdate? ik zie namelijk constant mensen zeggen; haal mij maar van de lijst maar de lijst veranderd niet. het kan ook zijn dat iedereen die cancelled op de reserve zat, dus neem me niet kwalijk als dat t is xD en ook omdat er bij de reserve nog steeds staat; wtf we zijn pas 2 dagen bezig. dus... en oke dan weet ik ook weer wat TM is. voor mij telt kleur trouwens wel best zwaar, met een groene fox gaat t gewoon minder.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
waar the hell zie jij mensen zeggen 'haal me maar van de lijst' die nog niet van de lijst gehaald is? :/ de afgelopen drie paginas is het 1 keer gezegd, dat was JD en die is van de lijst gehaald........

verder: nee wob wob als je even de afgelopen 2 of 3 paginas leest zie je dat de verdeling voor singles en teams niet helemaal vast staat en daarom voor een pakket-bedrag van 25 euro is gekozen om wat speling te maken.... en daarbij is ook gezegd dat als je alleen singles doet je 20 euro betaald (iets meer in verhouding als dat je het allebei zou betalen) om te stimuleren dat er zoveel mogelijk mensen aan alles mee doen... teams is dus niet vijf euro... de verdeling zal ongever zo liggen: singles tussen 8 en 10 euro, teams tussen 8 en 10 euro, entree fee, 5 - 7 euro... nog afhankelijk of er TVs worden gehuurd of niet......
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
Dus single is 20 euries. Maar als je 25 euro's betaal is het dus single en team, right? Want ik doe niet mee met team battle :p.
Sjakmachiene ofzo, mag ik vragen ken ik jou?
Thomaz weet ik maar jou weet ik niet :(.
Oh Thomaz .............. kan gewoon niet zegge lol, nvm.
En iedereen veel succes op het toernooi he ><
May the force be with u.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Ik praat Dave niet na, probeer niet wijs te doen en nee soms snap ik die gast niet. No offense dude.

Sorry, was typefout, gebeurt het ook eens. Doe toch niet zo chagrijnig.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ja... het is dus helemaal niet moeilijk en deze situatie blijft staan... je betaald in verhouding iets meer voor singles als je niet meedoet met teams maar krijgt hierbij dus wel gratis entree voor low tier als hier tijd voor is... deze situatie is om te stimuleren dat meer mensen met teams mee doen, en om mij wat speling te geven met prijzengeld en kosten die betaald moeten worden, want het ziet er toch echt naar uit dat er TVs moeten worden gehuurd (ik heb niet meer de auto die ik eerder had dus kan niet al die TVs erin stouwen). Om het even op te breken naar WAARSCHIJNLIJKE verdeling:

totaal pakket: singles-teams-entree = 25 euro, wat ongeveer neerkomt op: 10 euro singles, 8 euro teams, 7 euro entree................ kies je alleen voor singles dan is het: 20 euro wat neer komt op: 10 euro singles, 1 euro low tier (mits hier tijd voor is), 9 euro entree, je betaald dan in verhouding iets meer voor de entree....... is het nu zo logisch uitgelegd dat iedereen het begrijpt?
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
pff die zero-cool blijft bovenaan staan ik word helemaal panisch xD en hmmm als je mee doet aan teams, hoelaat zal het dan ongeveer klaar zijn? ik kom namelijk van best wel heel erg ver dus..
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Nee, in het westen van Noord-Brabant. Is inderdaag prima te doen, ik moest eerst altijd vanuit Terneuzen, en dan moest ik alweer tussen 7 en 8 uur weg uit Zoetermeer anders reed er geen bus meer vanuit Goes... nu kan ik lekker heen en weer vanuit R'dam :)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom