• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Hmm.. dat wordt best wel prijzig Accelerator.

Venue Entry: 10 euro
Singles: 10 euro
Teams: 10 euro per teammember
OpenbaarVervoer kosten: minimaal 10 euro
Plus nog eten/drinken: 5 a 10 euro

Kom je al gauw rond de 50 euro uit voor een dagje smashen o_O
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Maak gewoon een strakke begroting en kijk hoeveel je nodig hebt. Je **** er van uit gaan dat mensen niet meer willen betalen dan absoluut noodzakelijk (een entry fee van 7,50 is al beter dan 10 euro). Ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die trophies etc. willen bekostigen. Verder zou ik toch proberen het tv probleem op te lossen door zoveel mogelijk tv's te lenen (probeer een aantal vantevoren al te hebben zodat je niet genaaid wordt door mensen die er één mee zouden nemen, maar toch niet op komen dagen).

EDIT: Hoera voor UchihaJP's signature!
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ik vind idd ook wat Marc zegt, omdat je van plan was het geld dat over is in de prijzenpot te stoppen ook geen heel goed idee. Dan laat je mensen die (bot gezegd) geen kans maken, meer entree betalen dan nodig, terwijl ze voor de lol ook een keer mee willen doen.

Ik heb zelf niks tegen de 10 Euro, dat was vroegah ook vaak zo, ookal was het dan wel voor twee dagen. Maar wat Marc al zei, 7,50 klinkt al leuker dan 10 als je het daarmee ook red.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Kijk in ieder geval wat reacties daarop ^^ Ik zal van het weekend even een begroting opzetten voor de (bijna) exacte kosten. Als er daadwerkelijk zoveel TVs mee worden genomen (beter kunnen jullie er idd 6 meenemen raphi, hou me hier van op de hoogte... ik zie jullie trouwens niet op de deelnemers lijst staan... noem weer eens alle namen op want misschien dat ik het vergeten ben). Het probleem voor mijzelf is alleen dat ik niet weet of ik zelf ook weer alle TVs kan regelen die ik vorige keer ook had (3 grote en 4 kleine waren dat geloof ik)
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
de namen zijn alex, ruben, nuijten, jorrin en ik rts. Ik weet nog niet zeker of we met de auto komen maar ik hou je op hoogte. We staan trouwens al op de lijst, bovenaan de reserve.
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
KenB? idd wel een goed idee om de prijzen allemaal naar €7,50 te verlagen/hoogen, dan word het gelijk veel aantrekkelijker om aan beide mee te doen
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Of zeg gewoon, 25 voor alles. =] (entrance, singles, teams)
Kijk dat is nou een goede suggestie... heb ik ook wat speling... ik denk dat dat gewoon het beste is... ik zal wel een iets groter deel naar teams laten gaan als singles dan denk ik... (als in: stel 1e prijs singles is 100... dan is eerste prijs teams 150 (75 per teammember) ligt toch wat beter dan denk ik).... Doen we!

Exa, gooi Chummsta es op de lijst ^^

Thank you

Coen edit: Nog een neef(je) van je? ;)
done



EDIT::: Hadden we btw al iemand die zich had aangeboden om een laptop mee te nemen als dit nodig is? Wie dit wil doen krijgt €5 korting op de kosten als het nodig blijkt te zijn ^^
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
eej, aangezien we boven aan de reserve lijst staan, kan ik ervanuit gaan dat we mee kunnen doen? das namelijk wel handig om te weten. Over de tv's; ga er maar niet van uit :S
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ik doe het voor 4 euro !!! en een koekje!!
jij doet alles voor een koekje :p of een broodje kroket

eej, aangezien we boven aan de reserve lijst staan, kan ik ervanuit gaan dat we mee kunnen doen? das namelijk wel handig om te weten. Over de tv's; ga er maar niet van uit :S
balen... en nee dat kan ik nog niet beloven.. maar het is wel zo goed als zeker dat je kan komen
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Ey FearLegend, heb je al eens iets anders gedaan als zeggen dat je goed bent en zeggen kick some butts. Het irriteert me best wel nu....
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
LISTEN UP EVERY1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb jullie hulp nodig ^______^

Ik heb met mijn projectgroepje van school een eigen importbedrijfje.
We gaan een product uit Azie importeren en vervolgens op de Nederlandse markt brengen.
We zijn nu bezig met een marktonderzoek en ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie deze enquete willen invullen.


http://fd2.formdesk.com/mto/project_TMA

Heel erg bedankt, JP.
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
LISTEN UP EVERY1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb jullie hulp nodig ^______^

Ik heb met mijn projectgroepje van school een eigen importbedrijfje.
We gaan een product uit Azie importeren en vervolgens op de Nederlandse markt brengen.
We zijn nu bezig met een marktonderzoek en ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie deze enquete willen invullen.


http://fd2.formdesk.com/mto/project_TMA

Heel erg bedankt, JP.
hehe Ik had het gedaan lol. die armband lijk me wel wat

Heheh got one now >:) Sjakmachien. Why u even go in lol. I just said for fun lol
And dont take serious relax dude pff hothead. :p
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
Fearlegend, ben jij die thaise gast die wel eens op mn forum is geweest? Ik wil wel eens friendlies tegen jou doen :)
Ja en mijn neef ook voor ff :p
Ik ben Fear mijn neef was Kala
Nu heet ik KenB ehhe Ken Boonrat. Uit Lelystad
ik wil ook tegen jou player, lets the batlle begin.

Oh tsi voor andere people,. Haal me niet door elkaar met me neef want sommige denk dat ik die Kala ben lol, maar ik ben Fear nu KenB.
oh he gast zei Kala nog wat over mij? Lawrencelot.
Want volgens mij was ie pissig om mij die ene keer lol
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
LISTEN UP EVERY1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb jullie hulp nodig ^______^

Ik heb met mijn projectgroepje van school een eigen importbedrijfje.
We gaan een product uit Azie importeren en vervolgens op de Nederlandse markt brengen.
We zijn nu bezig met een marktonderzoek en ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie deze enquete willen invullen.


http://fd2.formdesk.com/mto/project_TMA

Heel erg bedankt, JP.
Ownt ik doe dezelfde soort studie XD
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol die USB-sticks in de vorm van een armband gaven de mensen van DELL bij de Leipzig Game Convention gratis weg, kheb er hier eentje liggen, zwart.
Nog nooit gebruikt :p
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom