• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Dat is Dave ja.

Misschien dat ik niet naar Zest3 kom.
pff die zero-cool blijft bovenaan staan ik word helemaal panisch xD en hmmm als je mee doet aan teams, hoelaat zal het dan ongeveer klaar zijn? ik kom namelijk van best wel heel erg ver dus..
Ten eerste zegt ie: 'MISSCHIEN dat ik niet naar ZEST3 kom'. Als mensen zich daadwerkelijk afmelden krijg je altijd een: 'ik kom niet / ik kan niet' of een 'haal me maar van de lijst' ik wil dus eerst een duidelijk antwoord van JP horen voor ik hem er gelijk af haal...

ten tweede: Nou we moeten sowieso rond een uurtje of half 11 stoppen zoals altijd, dus het zal niet veel later als half 11 worden, laatste half uur is wel alleen maar finale/halve finale
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Waarom zeuren jullie? Ik moet bijna uit België komen en kan bijna niks gebruiken, en sommige mensen komen zelfs uit Frankrijk.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ok, JP heeft zich net afgemeld bij mij dus ik zal em van de lijst halen.

Ik heb besloten hetzelfde te doen als vorig jaar, namelijk: eerst teams, daarna singles. Singles blijft toch het belangrijkste toernooi van de 2, en veel mensen vinden het belangrijk om zo goed mogelijk ingespeeld te zijn voor dit toernooi.

Het zal dus zo lopen:

vanaf 10:30 is iedereen welkom in de zaal. tussen 11 en 12 moet er worden ingeschreven zodat we uiterlijk om 12:00 met teams kunnen beginnen. het verloop zal dan zo gaan als het mee zit:
Teams: 12:00 - 15:30
Singles: 15:00 - 19:30 (als de finale bezig is kunnen we al door met singles)
Low Tier: 19:30 - 21:30

Ik heb toch besloten dat het beter is om TVs te huren voor ZEST 3. Zoals gezegd heb ik niet meer de auto waar ik alle TVs mee kan vervoeren. Daarnaast vind ik het toch belangrijk dat iedereen een zelfde TV heeft om te spelen, zodat er niet gewacht word op de mooiste/beste/grootste TVs. De meegenomen TVs van Shadow, WobWob en Sjakmachien worden nog steeds erg op prijs gesteld. Deze zullen dan gebruikt worden om friendlies mee te spelen (hiervoor zal ik zelf dan ook nog 2 kleine tvtjes mee nemen). Zodat de Toernooi-TVs hier niet tot zo min mogelijk voor worden gebruikt, wat weer goed is voor het zo goed en snel mogelijk laten verlopen van de toernooien.

Er zullen waarschijnlijk 10 TVs gehuurd worden, waardoor we 10 toernooi TVs hebben en 5 freeplay-TVs... dit moet wel genoeg zijn
 

jorrindeporrin

Smash Rookie
Joined
Sep 26, 2007
Messages
4
eeje iksta nog steeds in die reserve lijst op 2 :) jorrin jeweet
maaruhh mag ikdan meedoen ofniet?
haha
kusjes
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
@ Exa: Je kan Bas WaarschijnlijK weghalen van de lijst dankzij hockeygedoe. En vergeet Popo-Chan's tv niet:p
@Uchicha: !?!?!?!?!!WAAROM!?!?!?!?! :'(:'( Jij was 1 van de beste plekken waar ik info voor goed te Melee'en kon vragen. En wanneer ga je definitief stoppen?

ow jah, is het normaal dat ik Smash beter speel nadat ik net Metroid Prime 3 Corruption heb gespelen?
 

popo-chan

Smash Rookie
Joined
Feb 3, 2007
Messages
4
Jup,, ik neem ook een tv mee :p
Niet 1 van de beste,, maar goed genoeg :p

@Sjak in jouw geval wel or ;)
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
zozo popo, je 2de post, gefeliciteerd ;)
@ sjak, hmm... tis mogelijk, want ut geeft je wel weer andere manier van spelen, wat je dus niet eenzijdig maakt, en dus beter
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Klopt, maar ik speel ook nog andere games, hoor.
Kan ook met reflex te maken hebben, die train je toch bij FPS games?

@Popo: Goed zo met je 2e post ja! :D:D:D
 

popo-chan

Smash Rookie
Joined
Feb 3, 2007
Messages
4
Jaja, ik begin wel op gang te komen :p
hoeveel inch precies weet ik niet, maar het is zeker wel groot genoeg.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Lol sjak. =p
Je kan met vragen blijven aanzetten hoor, niet dat ik weet hoe je goed moet smashen though :p
Dunno wanneer ik "officieel" stop, maar beschouw me maar als een inactive user from now on.
Ik kom wel af en toe langs voor de gezelligheid ofzo~

Btw bedankt voor het stemmen iedereen, men vriendin heeft gewonnen met de contest~
Voor alle liefhebbers zet ik dat asn boob meisje weer terug in men sig. :]
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
voor zover ik weet zijn het TVs met een diagonaal van 55cm, van wat ik me herriner van Jeffreys toernooi was dit formaat meer dan genoeg en speelde de TVs goed op 60hz.

aan Dave: ik kan dat nu nog niet doen... dan moet ik eerst toestemming hebben van de zaalbeheerder.
en denk dat ik dan wel beter 12 TVs ofzo kan huren.
 

niekdekker

Smash Rookie
Joined
Oct 31, 2007
Messages
2
Nieuwe inschrijving

Aangezien ik de reservelijst nog niet vol genoeg vond, wilde ik en een vriend ons graag inschrijven voor dit toernooi.

Naam: Niek Dekker
Nickname: Link
Character: Link

Naam: Robert van der Gaag
Nickname: Obi
Character: Fox

Altijd al hardcore smash gespeeld, maar nooit geweten dat er toernooien in NL voor waren. Vet!
 

niekdekker

Smash Rookie
Joined
Oct 31, 2007
Messages
2
Ik hoorde al zoiets ja. Kennelijk is het 'not done' om met Link te spelen..?

We zullen zien. :)
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Dat link niet top tier is... is gewoon omdat ie anders overpowered zou zijn.
hij pwnt teveel.

en amsah heeft bijna 1337 posts! :D

-ontopic-

Hoeveel mensen kunnen er dan komen als de tv's gehuurd worden?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Dat link niet top tier is... is gewoon omdat ie anders overpowered zou zijn.
hij pwnt teveel.

en amsah heeft bijna 1337 posts! :D

-ontopic-

Hoeveel mensen kunnen er dan komen als de tv's gehuurd worden?
Dat ligt niet alleen aan de TVs, ook aan de beheerder van de zaal of hij het toe laat dat er meer dan 64 man komen.

vieze balzakken answer my question
Mag die reserve lijst meedoen ofniet
*****likkers :p
haha :D
had ik hier niet al antwoord op gegeven? zo niet: of de reservelijst kan komen weet ik nog niet, laat het zo snel mogelijk weten

--------------------
Napz heeft net afgezegd dus de lijst schuift weer een plekkie op!

EDIT: Niek, ik heb jou en je vriend erop gezet (als Link en Obi)
 

Crash&Burn

Smash Apprentice
Joined
Apr 29, 2005
Messages
118
Location
The Netherlands
Whoot Link for the win.. Link is zeker high tier.. Weet nog dat ik op JST2 ofzo gelijk op speelde tegen Choco's sheik met Link... Those were the days ^^
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Choco was alleen op JST4 en 5.

En Link kan nog steeds winnen van Sheik hoor, kijk die eerste match van de finals van zgetto's monthly 2 maar :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ff voor de verduidelijking na dat we thuis waren afgelopen zaterdag hebben we ook nog hotdogs gegeten. de mensen die er bij waren weten vast wel wat ik bedoel :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
mccloud heeft op rotterdam centraal nog 2 frikadellen op en we hebben met zn 2en nog een zak m&m's gegeten. Maar volgens mij heb jij dan nog steeds meer op XD
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Jullie zouden toch met me meerijden met de auto en dan vanuit zoetermeer 's-avonds naar amstelveen gaan? Zijn jullie dan alsnog zoveel kwijt aan ov? :/
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom