• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Is het niet altijd zo geweest dat iedereen evenveel kans maakte om aan een toernooi mee te kunnen doen? Ik stel voor dat dat zo blijft. Dat is wel zo eerlijk tegenover anderen namelijk. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt IMO.
Als een regular zijnde heb ik in momenteel in de huidige eindfase van melee meer behoefte aan bekende gezichten en competitie, dan een stelletje nieuwkomers dat toch weinig nut heeft om nu pas te beginnen aan een ssbm toernooi.

Nu je toch 7 jaar te laat bent met het mee doen aan ssbm toernooien kan je net zo goed nog 2 maandjes extra wachten tot brawl.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
7 jaar? Toen was Melee nog nergens uit hoor :p
Maar ik ben het ook met SpaniardSens eens, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Beter zou natuurlijk zijn als er geen deelnemerslimiet zou zijn, maar met de grote scene in Nederland is dat meestal wel nodig :/
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het blijft lastig, maar wat de toernooihost beslist moeten we respecteren. Verder denkt iedereen en z'n moeder tegenwoordig dat ie een regular is, maar voor mij zijn jullie allemaal newbies. ^^ Mijn manier om te zeggen dat het tegenwoordig steeds moeilijker te bepalen is wie wel en niet voorrang zouden moeten krijgen.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Ja, precies het is ook maar hoe groot je kijkt, maar Uchicha heeft eigenlijk ook gelijk.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik vind dat je alle coole gangsta mom****ers voorang moet geven zodat ik wat gratis jonko kan krijgen.

(in andere woorden. ik vind dat alle bekende gezichten voorrang hebben omdat het een eerbetoon is aan melee XD )
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Ik vind van niet.
Ik vind niet dat je nieuwe mensen mag naaien alleen omdat ze nieuw zijn. (hoewel ik zelf natuurlijk ook graag oude gezichten terug zie vind ik et simpel weg niet eerlijk)
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Idd, ook al zou het leuker zijn om bekenden te zien, zij kunnen toch ook de moeite nemen om vroeg in te schrijven, als je te laat bent is het je eigen schuld of je nou noob bent of niet. Hoe eerder je je inschrijft, des te meer laat je zien dat je graag wilt komen. Als een oude bekende zich te laat heeft ingeschreven doordat hij bijv een week lang geen internet had, dan zou het een ander verhaal zijn misschien.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik zou het een schande vinden als iemand als MrSilver ergens geweigerd zou worden omdat ie net te laat was met inschrijven. Verder is het gewoon een beetje per geval bekijken. Veel mensen die ik graag terug zou willen zien, kent bijna niemand meer. Voor de nieuwe spelers hebben die dus ook weinig/geen toegevoegde waarde (behalve dat ze weer kunnen trekken op het feit dat ze een old school speler eruit gelamed hebben). Ik zou zelf vantevoren al een deel van de lijst reserveren voor dat soort gevallen, zodat er ook ruimte is om voorrang te geven aan foreigners. Want laten we eerlijk zijn, niemand zou CJ weigeren of zelfs spelers als JD en Makenshi.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
blijkbaar zit het al vol... bah.
zet me maar op de reserve lijst dan.

en NA mij ;) ook maar green machine, sparky en shoe.

ben het er btw wel mee eens dat het niet eerlijk zou zijn om mensen te weigeren puur omdat ze nog niet eerder naar een toernooi zijn geweest.
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
als nieuwe ppl "genaaid" worden... is het nogal de-motiverend voor ze

wat betekend dat ze denken: "**** it! kga iets anders doen" :|
En er zijn wel een aantal die nieuwe mensen erbij willen xD
 

Spellruler

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2007
Messages
21
Als ik wordt ''Genaaid'' dan pech, betwkent gewoon dat ik beter moet worden als Brawl eraan komt =D
 

Spellruler

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2007
Messages
21
Tuurlijk, zelfs als Marth er niet in zit. Ik ga nu toch beginnen met de tournament scenes, dus dan kan ik net zo goed dat met Brawl ook doen.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Eén kritische noot, van bekende gezichten weet je dat ze op komen dagen en dat het met de competitie wel goed zit. Een lijst vol n00bs hebben die maar wat aankloten en waarvan de helft niet op komt dagen, is ook niet alles.;)
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
Ik weiger CJ keihard! maar pas wel als hij hier is niet als hij nog in Japan zit :D

Maarja ik heb het helaas niet voor het zeggen... Ik ga weer duidelijk iedereen ownen :D

Met bier drinken dan... en het lijkt me duidelijk dat er weer 4 player battle of the 5 cents gespeeld gaat worden!
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
bull****, nieuwe gezichten moet je juist aan moedigen en binnenlaten. Misschien zit er wel ubertalent bij, plus dat het ronduit oneerlijk en f-up is om mensen te weigeren omdat ze nieuw zijn. Ook wil ik even zeggen dat ik het afgelopen jaar heb lopen opscheppen op het powerweb forum en dat ik nu graag waar wil maken wat ik allemaal heb gezegt. Ik kanjullie 100% garanderen dat ik ver zal komen en niet zo slecht ben als de meeste nieuwkomers. (ook al zeggen ze dat allemaal xD) Ik, alex, jorrin en ruben spelen sinds het prille begin dagelijks en hebben voor ons zelf dingen als chaintrowing en op allerlei manieren edgeguarden ( met bijvoorbeeld shine) uitgevonden. Oh en ik weet dat er al véél te veel mensen op de lijst staan maar schrijf aub ook pieter, ferdinand en nilles in :lick:
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
bull****, nieuwe gezichten moet je juist aan moedigen en binnenlaten. Misschien zit er wel ubertalent bij, plus dat het ronduit oneerlijk en f-up is om mensen te weigeren omdat ze nieuw zijn. Ook wil ik even zeggen dat ik het afgelopen jaar heb lopen opscheppen op het powerweb forum en dat ik nu graag waar wil maken wat ik allemaal heb gezegt. Ik kanjullie 100% garanderen dat ik ver zal komen en niet zo slecht ben als de meeste nieuwkomers. (ook al zeggen ze dat allemaal xD) Ik, alex, jorrin en ruben spelen sinds het prille begin dagelijks en hebben voor ons zelf dingen als chaintrowing en op allerlei manieren edgeguarden ( met bijvoorbeeld shine) uitgevonden. Oh en ik weet dat er al véél te veel mensen op de lijst staan maar schrijf aub ook pieter, ferdinand en nilles in :lick:
Talent? Mogelijk, maar verwacht niet al te veel zonder enige toernooiervaring, zeker nu niet meer. Verder ben ik het er helemaal mee eens dat nieuwe gezichten aangemoedigd moeten worden, maar de ervaring leert dat sowieso maar een klein deel blijft hangen. De mensen die steeds terugkomen zijn uiteindelijk wel het interessantst voor een community. Overigens is het logisch dat jij en ik er wat verschillend tegenaan kijken, biased heet dat.;)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik kanjullie 100% garanderen dat ik ver zal komen en niet zo slecht ben als de meeste nieuwkomers. (ook al zeggen ze dat allemaal xD)
Je zei pas nog op msn dat je onlangs naar shadow en cypher geweest bent en dat hun beter waren. En no offence naar hen hoor, maar als je niet van ze wint, zal je niet ver komen.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Ik zou het een schande vinden als iemand als MrSilver ergens geweigerd zou worden omdat ie net te laat was met inschrijven. Verder is het gewoon een beetje per geval bekijken. Veel mensen die ik graag terug zou willen zien, kent bijna niemand meer. Voor de nieuwe spelers hebben die dus ook weinig/geen toegevoegde waarde (behalve dat ze weer kunnen trekken op het feit dat ze een old school speler eruit gelamed hebben). Ik zou zelf vantevoren al een deel van de lijst reserveren voor dat soort gevallen, zodat er ook ruimte is om voorrang te geven aan foreigners. Want laten we eerlijk zijn, niemand zou CJ weigeren of zelfs spelers als JD en Makenshi.
Ik ben het met je eens dat je zulke spelers (buitenlanders & legendes) niet moet weigeren, maar ik vind ook niet dat ze de lijst op gegooit moeten worden tenkoste van mensen die nog nooit naar toernooitjes zijn geweest. Ik heb liever dat zulke mensen een extra plaats krijgen inplaats van een plaats in nemen als ze te laat zijn. Op die manier nieimand er de dupe van.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Behalve de host... Hoe dan ook, het is nu niet een issue. Ik vind wel dat JD (+Franse holmaatjes) moet kunnen komen als ie serieus is, verder is er niet eens buitenlandse interesse. =]
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
Er geldt nog steeds een registratielijst voor zowel nieuwe als oude spelers. Die lijst moet dan zo zijn dat, mochten er nog meer mensen op het laatste moment bij willen komen dan krijgen de 'veteranen' voorrang hoewel ik daar ook op tegen ben.

Iedereen hier in Nederland heeft wel toegang tot internet, dus tot smashboards. Het kan zijn dat jij even geen tijd hebt voor smashboards maar het komt zelden voor dat een toernooi binnen een week helemaal volgeschreven is en dat ook al die mensen 100% zeker op het toernooi zullen komen.

Voor de rest zie ik 'Repyh' en 'Raphi de Shild', hopelijk klinken jullie namen niet als 'Reffie' want dan hebben we 3 Reffie's plus nog een Jeffrey(misschien zelfs 2).

Nog iets voor Raphi, het is wel leuk dat je zo 'vastberaden' bent maar je moet niet met praatjes komen. Bewijs je maar op het toernooi maar ga niet opscheppen over iets wat nog niet is gebeurd.
Nihonjin deed dit ook toen hij voor het eerst naar een van onze toernooien kwam en hij werd toen niet vriendelijk ontvangen. Nu doet hij normaal en zijn training heeft hem gemaakt tot een zeer goede smasher.

Het is goed dat Playerpink er zal zijn, wordt leuk dan.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ik zou het een schande vinden als iemand als MrSilver ergens geweigerd zou worden omdat ie net te laat was met inschrijven. Verder is het gewoon een beetje per geval bekijken. Veel mensen die ik graag terug zou willen zien, kent bijna niemand meer. Voor de nieuwe spelers hebben die dus ook weinig/geen toegevoegde waarde (behalve dat ze weer kunnen trekken op het feit dat ze een old school speler eruit gelamed hebben). Ik zou zelf vantevoren al een deel van de lijst reserveren voor dat soort gevallen, zodat er ook ruimte is om voorrang te geven aan foreigners. Want laten we eerlijk zijn, niemand zou CJ weigeren of zelfs spelers als JD en Makenshi.
daarom staat er ook een side note voor onder andere MrSilver ^^. En geloof me, JDkan gewoon komen als hij dat wilt, als ie maar niet weer met zn controller gaat gooien :p

Ik ben het met je eens dat je zulke spelers (buitenlanders & legendes) niet moet weigeren, maar ik vind ook niet dat ze de lijst op gegooit moeten worden tenkoste van mensen die nog nooit naar toernooitjes zijn geweest. Ik heb liever dat zulke mensen een extra plaats krijgen inplaats van een plaats in nemen als ze te laat zijn. Op die manier nieimand er de dupe van.

exactly my point of view ^^
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Behalve de host... Hoe dan ook, het is nu niet een issue. Ik vind wel dat JD (+Franse holmaatjes) moet kunnen komen als ie serieus is, verder is er niet eens buitenlandse interesse. =]
Luma misschien, alleen hij heeft het niet gepost.
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
*ahum* eigenlijk is het 'rafie'zeg maar, maar zeg maar Rts ( Raphi The ****). @ jeffzor; toen ik tegen pieter en shadow speelde was dat de eerste keer dat tegen iemand buiten mijn vriendengroep speelde in 3-4 jaar en toch versloeg ik hen net zo vaak als zij mij. @ reffie2; opscheppen? praatjes? verzint jouw browser zelf posts? Ik schep niet op, ik zeg alleen wat ik denk dat er zal gebeuren en dat líjkt niet eens op opscheppen. ik denk gewoon dat ik en mijn vrienden ver zullen komen. @ nihonjin; zo is het precies, geen mensen weigeren die al op de lijst stonden om plaats te maken voor legends of wat dan ook maar gewoon meer plek verzorgen. En als dat niet mogelijk is dan hebben ze gewoon pech.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
@ jeffzor; toen ik tegen pieter en shadow speelde was dat de eerste keer dat tegen iemand buiten mijn vriendengroep speelde in 3-4 jaar en toch versloeg ik hen net zo vaak als zij mij.
Je zei tegen mij dat zij iets beter waren. Maar daar gaat et me niet om, ik bedoel dat jij beloofd ver te gaan komen, terwijl het al duidelijk is dat dat niet gaat lukken. Das geen belediging ofzo hoor, het is gewoon zo.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
*ahum* eigenlijk is het 'rafie'zeg maar, maar zeg maar Rts ( Raphi The ****). @ jeffzor; toen ik tegen pieter en shadow speelde was dat de eerste keer dat tegen iemand buiten mijn vriendengroep speelde in 3-4 jaar en toch versloeg ik hen net zo vaak als zij mij.
ja klopt. mn bowser werd net zovaak ingemaakt als hij jullie versloeg:dizzy:

doe normaal :laugh: als k alleen sheik en peach was gegaan had k heel de dag geraped. met andere characters waar je minder mee speelt, en daarmee winnen is leuk. ik heb geen fox of marth of welke poep k ook gebruikte :psycho:

ok.. genoeg trashtalk. :p zie jullie mss wel daar ^^
jeffz0r je zuigt, maar no offence
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Kijk naar het gesprek van RTS en jeffz0r... hier komt een flamewar ¬¬"
Maarjah, ik vindt gewoon dat iedereen gelijke kansen moet hebben. Ik en Sjakmachien zijn een goed voorbeeld van egte n00bs in vergelijking tot jullie, die TOG nog door spelen.
Het gaat om de lol van het spel, en NIET het winnen (ookal vergroot dat de lol ;) )
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Jeebus, dit heeft helemaal tot discussie geleid.

Omdat de noobs zich inmiddels al aangemeld hebben is het idd al te laat om de overige (waardevolle) regulars op de lijst te zetten. Maja ik blijf van mening dat in de eindfase de opkomst van noobs weinig nut heeft. Het is verspilling van tijd, verspilling van hun geld, verspilling van verse zuurstof, ze geven weinig competitie, hebben weinig inbreng op gezelligheid, TVhoggen, kortom ik zie liever ter afsluiting van melee de overige regulars die op de reservelijst staan.

De noobs komen uiteraard om hun "veelbelovende"skill te testen. Maar het nationaal niveau is immers zo hoog, dat zonder enige toernooi ervaring je zeer weinig kans maakt op succes. Je kan liever met een regular-smasher zelf afspreken of naar een side-toernooi gaan like Gamevillage.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Jullie zitten nu wel allemaal lekker kletsen over dat jullie veel beter zijn, maar er zijn ook mensen die al in de community zitten, en rond hun nivo zitten. En DIE mensen negeren jullie (bijv. ik), en dat is even asosociaal als dat bijv Amsah wordt genegeert, wat natuurlijk ook asociaal is.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
ik heb het erover dat jullie zitten te zeiken over dat er steeds nieuwe noobs komen die allemaal veel te slecht zijn voor jullie. Maar niet iedereen in de community is even goed als jullie... ik hoop dat je de connecties ziet met wat ik probeer uit te leggen :p ¬¬"
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom