• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
oeh.. ja de verassing :p sja.. tis niet echt een boeiende verassing ofzo :p gewoon dat a.s. zaterdag zesthome misschien een vervolg krijgt ;)

en de mensen die op 2daags hopen moet ik helaas teleurstellen, het word 1 daags
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
yooooow pplz,
aangezien het wiids tourney niet doorgaat... =/ wil ik mij en me maten inschrijven voor dit event
- @Fly
- @Ebi
- @OMA
- @Zudox
de rest is nog niet cker maar reken maar op de @-proof crew

grtz Fly
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Zie ik dat nou goed? Van alle 45 tot nu toe, help ik het meeste mee!
1/3 van de cubes (op die van stephen na), en 100% van de TV's (yet again, op die van stephen na)
:cool: :smash: (*feels invinceble*)
Maarjah, confirm mij (en me cube/tv :cool: ) ook maar :)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik schrijf ook nog Steven in. ^^ Hij wil al een tijdje naar een echt toernooi komen maar heeft nooit de kans gehad.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
heel graag Jeffrey ^^

this looks like one amazing smash fest
thank you ^^ people are joining faster than ever. Guess thats a sign that the previous tournaments were a succes ^^

EDIT: Heeft er iemand zin om een smashwiki pagina van de ZEST serie te maken (en/of van mij? ^^) :p zou ik wel tof vinden
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ok even voor de duidelijkheid ook hier een postje: iedereen die zich op het moment inschrijft komt op de reservelijst (sja... zat bizar snel vol dit keer). Zoals in de eerste post staat is de kans groot dat je nog op de gewone lijst zal komen, en als de reserve lijst niet te groot wordt kan de reservelijst ook gewoon komen (dit zal zon 1 week voor het toernooi gezegd worden).

Als er plek vrij komt op de gewone lijst word je zo snel mogelijk van de reserve lijst naar de gewone lijst geplaatst. Dit geld dus ook al voor zerocool, Rts, alex, jorrin, ruben en nuijten.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
btw = het echt echt echt zo ONMOGELIJK om een 2 daags te doen exa :( ?, zou echt veel leuker zijn
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
btw = het echt echt echt zo ONMOGELIJK om een 2 daags te doen exa :( ?, zou echt veel leuker zijn
voor ZEST3 zal dat sowieso niet gaan, 6 weken is vrij kort dag met zaal regelen, en de 2e dag kan sowieso niet in dezelfde zaal (standaard dingen gepland op zondag daar). wat ik wel kan doen, is dat vrijwel direct na ZEST3 alvast met de beheerder bespreken voor een volgende toernooi (ZEST4 dus) met zeker een halfjaar tijdsbestek, dan kan ik misschien nog wel wat regelen voor 2 dagen.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom