bornfidelity.com
Smash Master
kijk spammen is iets anders dan discussierenTss.. ik vindt et maar lame![]()
discussieren = win
bf-loze spam = lose
bf spam = win
zo werkt het hier
wen er maar aan ^^
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
kijk spammen is iets anders dan discussierenTss.. ik vindt et maar lame![]()
Yup, om eerlijk te zijn wel ;oSmashboards staat bekend om zijn fantastische mods.
Die laatste had ik al zien aankomenkijk spammen is iets anders dan discussieren
discussieren = win
bf-loze spam = lose
bf spam = win
zo werkt het hier
wen er maar aan ^^
Ha! In your face to all of you!!!Yup, om eerlijk te zijn wel ;o
Anyway, Wob-wob heeft, geloof et of niet....gelijk.
Hou de random discussies die niet over Zest3 gaan in de dutch thread.
And you think we care....because?Ha! In your face to all of you!!!
anyways, wordt ZEST3 weer 64 man?
Hebben mensen het een keer niet over veganisme... =p@Sjakmachien, Piisuke, etc
Willen jullie je opmerkingen over geloof voor jezelf houden.
Het is een te gevoelig onderwerp om grapjes over te maken, het enige waar et naar toe leid is een hoop beledigde mensen, een random flame war en een hoop warnings/bans en daar zit niemand op te wachten toch?
-_- .......Bij zest 1 was er wel overnachting! er zijn toen 4 mensen bij mij blijven slapennamelijk zero212, Adam, Meth, ennnnnnnnnnnn nog iemand.. wee nie meer wie
![]()
Ik wil tegen jou! (Met mijn nog niet ownende team waar ik aan het werken ben.)Beter heb je je Pokémon getraind, mijn D/P team is klaar om je af te slachten. >=]
Any time. =]Ik wil tegen jou! (Met mijn nog niet ownende team waar ik aan het werken ben.)