• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
En neej, ik zal het niet vergeten :) (@ sjak)
Klopt het dat ongeveer een week van te voren duidelijk is, of de eerste zoveel op de reservelijst ook kunnen? (want Wouter die moet helemaal vanuit Limburg komen, en Mike vanuit braband, en is een beetje zonde als ze dan komen er ze niet mogen :p )
En... uhm... waarom staat bij shadow wel een "+TV" en niet bij mij :p ?
En uhm.. ik kom 100%... dus wil je me naam alvast vergroenen :p ?
 

Wabisuke

Smash Rookie
Joined
Jul 17, 2007
Messages
5
Schrijf me in!

O en BTW, Ik neem een Gamecube mee als ik er uiteindelijk toch in kan ^_^
 

jorrindeporrin

Smash Rookie
Joined
Sep 26, 2007
Messages
4
OOOWOOOWOOOW IKGA JULLIE AFLSACHTEN:p
nee isniet waar maar toch ik heb er zin in :D
ik heb eve paar vraagjes
vraag 1 :p, mag je in die zaal roken :O?
vraag2 :p, mag je in die zaal blowen :D?
vraag 3 :p, hoe duur is bier in die zaal =D?
oke dat is alles wat ik wilde weten,
iksta op de reserve lijst als jorrin :) dus beter mag die reserve lijst meespelen!
bring it on *****es,
bring it ON!
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
antwoorden op je vragen:

1. Nee, dat moet voor de deur en de peuk die op is graag in de 'rookpaal' (net zoiets als op het station).
2. zelfde verhaal als vraag 1... nee, en restant in de rookpaal
3. Was geloof ik €1,10 per biertje.. niet zo heel duur dus

same here... BRING IIIIIIIIIIIT
 

Biscuit-Sama

Smash Journeyman
Joined
Jan 20, 2007
Messages
217
Location
Under the Stairs, Eating your Socks.
Crap :|
Ik heb een concert op die dag, dus ik moet weten:
Worden er eerst teams of singles gespeeld? want ik(incl. Cpt. McCloud) moet 's avonds weer op de tijd met de trein naar Amstelveen en daarna weer terug naar huis.

En worden de Power Rankings weer geupdate met dit toernooi? Net als de vorige Zest o:

Buiten dat gedoe allemaal; heb ik er ongelooflijk veel zin xD!
Byeee.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Hmmm, kheb als travel agency maar weer es een beetje research gedaan, lol.
Gezien die zaal om half 8 open gaat en je er anderhalf uur over doet vanaf de zest 3 venue naar die concertzaal in amstelveen, zou je om 6 uur wegmoeten (het optreden begint pas om half 9 dus je zou ook iets later kunnen gaan). Als singles eerst is moet het voor jullie te doen zijn, maar dan kan je dus niet meedoen aan teams. Als teams eerst is, is er denk ik goeie kans kans dat je singles niet mee kan doen of je weg moet terwijl je er nog niet uitligt. Ik verwacht echter wel dat singles eerst is.......
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Crap :|
Ik heb een concert op die dag, dus ik moet weten:
Worden er eerst teams of singles gespeeld? want ik(incl. Cpt. McCloud) moet 's avonds weer op de tijd met de trein naar Amstelveen en daarna weer terug naar huis.

En worden de Power Rankings weer geupdate met dit toernooi? Net als de vorige Zest o:

Buiten dat gedoe allemaal; heb ik er ongelooflijk veel zin xD!
Byeee.
Wat voor een concert? :o

Anyway, @ iedereen die die smashwiki edit (voornamelijk Repyh geloof ik): zorg dat als je een pagina van een nieuwe Nederlandse smasher aanmaakt, je ze ook toevoegt aan de categorieen 'european smashers' en 'dutch smashers', anders kunnen we ze later nooit meer terugvinden. Zet trouwens niet te veel triviale dingen op die pagina's. Ik bedoel dingen als je huidige doelen en zo.../care. Een wiki is geen Facebook of MySpace, alhoewel veel mensen helaas denken van wel.

Die pagina's over smashers die niemand kent zijn trouwens ook erg twijfelachtig, en op een aantal staat ook helemaal niets (ik noem de pagina's van NuKe of Nata).
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Wat voor een concert? :o

Anyway, @ iedereen die die smashwiki edit (voornamelijk Repyh geloof ik): zorg dat als je een pagina van een nieuwe Nederlandse smasher aanmaakt, je ze ook toevoegt aan de categorieen 'european smashers' en 'dutch smashers', anders kunnen we ze later nooit meer terugvinden. Zet trouwens niet te veel triviale dingen op die pagina's. Ik bedoel dingen als je huidige doelen en zo.../care. Een wiki is geen Facebook of MySpace, alhoewel veel mensen helaas denken van wel.

Die pagina's over smashers die niemand kent zijn trouwens ook erg twijfelachtig, en op een aantal staat ook helemaal niets (ik noem de pagina's van NuKe of Nata).
Word nog aan gewerkt >.< kben een beetje bezig met het indelen van me tijd.

En de non-smash related stuff heb ik daar tijdelijk gezet om te testen hoe het eruit kwam te zien. don't worry die worden naar de gepaste sites verplaats XD
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Wat voor een concert? :o

Anyway, @ iedereen die die smashwiki edit (voornamelijk Repyh geloof ik): zorg dat als je een pagina van een nieuwe Nederlandse smasher aanmaakt, je ze ook toevoegt aan de categorieen 'european smashers' en 'dutch smashers', anders kunnen we ze later nooit meer terugvinden. Zet trouwens niet te veel triviale dingen op die pagina's. Ik bedoel dingen als je huidige doelen en zo.../care. Een wiki is geen Facebook of MySpace, alhoewel veel mensen helaas denken van wel.

Die pagina's over smashers die niemand kent zijn trouwens ook erg twijfelachtig, en op een aantal staat ook helemaal niets (ik noem de pagina's van NuKe of Nata).
Maak jij van de mijne een nuttige dan Utto :p

@ utto: Plastic tree.. een Japanse Rock band, Biscuit en ik gaan erheen ^^

en ik hoop dat singles eerst word gespeeld D:
Denk dat dat wel geregeld kan worden, of mensen moeten hier een probleem mee hebben? (of een probleem met CmcC en Biscuit lol)

EDIT: *First post has been updated*
 

Nata

Smash Apprentice
Joined
Aug 2, 2007
Messages
129
Location
Netherlands
Hey Exa Verander Okan naar Peci XD!! me oude nickname die hou ik voor altijd nu denk ik XD!!
en ik maak een nieuwe account : Pecci....:D!
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Hey Exa Verander Okan naar Peci XD!! me oude nickname die hou ik voor altijd nu denk ik XD!!
en ik maak een nieuwe account : Pecci....:D!
Nata, nako, okan, peci, pecci, jij weet ook niet wat je wilt hè? Misschien is Peki een goeie naam voor je... lol XD
 

Nata

Smash Apprentice
Joined
Aug 2, 2007
Messages
129
Location
Netherlands
Nata, nako, okan, peci, pecci, jij weet ook niet wat je wilt hè? Misschien is Peki een goeie naam voor je... lol XD
Me oude GamersTag Pecci...Deze hou ik standaard! Ik probeerde gewoon paar nieuwe uit...
En ehmm wat kan jou het boeie o_O!?
 

Crash&Burn

Smash Apprentice
Joined
Apr 29, 2005
Messages
118
Location
The Netherlands
Wat? Zo snel al zowat helemaal vol? o.O
Nahjah zet ons dan maar ook nog op die reserve lijst ^^

Crash&Burn
Wulp
Beunhaas
Merkobman
 

SpaniardSens

Smash Rookie
Joined
Oct 7, 2007
Messages
16
Location
Hyrule Field
Kzou de regulars voorrang op de lijst geven imo~
Nu dit het laatste officiele grote competatieve smash-melee toernooi is. (imo)
Is het niet altijd zo geweest dat iedereen evenveel kans maakte om aan een toernooi mee te kunnen doen? Ik stel voor dat dat zo blijft. Dat is wel zo eerlijk tegenover anderen namelijk. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt IMO.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
In dit geval ben ik het met SpaniardSens eens. Iedereen is vrij om in te schrijven, en je kan dan niet nadat ze al ingeschreven staan de regulars alsnog voorrang geven en iemand die (wellicht vrij laat) al op de lijst staat en blij is dat ie nog mee kan doe er af gooien. Wel raar dat zon post komt van iemand die bijna laatste op de reserve lijst staat ;)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom