FireMan.EXE
Smash Journeyman
Meh ghey, weer te laat..Zet me maar weer op de reservelijst dan maar he!
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Een alt van Amsah?OOOWOOOWOOOW IKGA JULLIE AFLSACHTEN![]()
Shoe?nee isniet waar maar toch ik heb er zin in :D
ik heb eve paar vraagjes
vraag 1, mag je in die zaal roken :O?
vraag2, mag je in die zaal blowen :D?
vraag 3, hoe duur is bier in die zaal =D?
Zeta!?bring it on *****es,
bring it ON!
Wat voor een concert? :oCrap :|
Ik heb een concert op die dag, dus ik moet weten:
Worden er eerst teams of singles gespeeld? want ik(incl. Cpt. McCloud) moet 's avonds weer op de tijd met de trein naar Amstelveen en daarna weer terug naar huis.
En worden de Power Rankings weer geupdate met dit toernooi? Net als de vorige Zest o:
Buiten dat gedoe allemaal; heb ik er ongelooflijk veel zin xD!
Byeee.
Word nog aan gewerkt >.< kben een beetje bezig met het indelen van me tijd.Wat voor een concert? :o
Anyway, @ iedereen die die smashwiki edit (voornamelijk Repyh geloof ik): zorg dat als je een pagina van een nieuwe Nederlandse smasher aanmaakt, je ze ook toevoegt aan de categorieen 'european smashers' en 'dutch smashers', anders kunnen we ze later nooit meer terugvinden. Zet trouwens niet te veel triviale dingen op die pagina's. Ik bedoel dingen als je huidige doelen en zo.../care. Een wiki is geen Facebook of MySpace, alhoewel veel mensen helaas denken van wel.
Die pagina's over smashers die niemand kent zijn trouwens ook erg twijfelachtig, en op een aantal staat ook helemaal niets (ik noem de pagina's van NuKe of Nata).
Maak jij van de mijne een nuttige dan UttoWat voor een concert? :o
Anyway, @ iedereen die die smashwiki edit (voornamelijk Repyh geloof ik): zorg dat als je een pagina van een nieuwe Nederlandse smasher aanmaakt, je ze ook toevoegt aan de categorieen 'european smashers' en 'dutch smashers', anders kunnen we ze later nooit meer terugvinden. Zet trouwens niet te veel triviale dingen op die pagina's. Ik bedoel dingen als je huidige doelen en zo.../care. Een wiki is geen Facebook of MySpace, alhoewel veel mensen helaas denken van wel.
Die pagina's over smashers die niemand kent zijn trouwens ook erg twijfelachtig, en op een aantal staat ook helemaal niets (ik noem de pagina's van NuKe of Nata).
Denk dat dat wel geregeld kan worden, of mensen moeten hier een probleem mee hebben? (of een probleem met CmcC en Biscuit lol)@ utto: Plastic tree.. een Japanse Rock band, Biscuit en ik gaan erheen ^^
en ik hoop dat singles eerst word gespeeld D:
*fixed* ^^das lijp. mn tv schrijf je wel op maar mn cube niet terwijl ze allebei in dezelfde post staan![]()
bring it on O_ODenk dat dat wel geregeld kan worden, of mensen moeten hier een probleem mee hebben? (of een probleem met CmcC en Biscuit lol)
Nata, nako, okan, peci, pecci, jij weet ook niet wat je wilt hè? Misschien is Peki een goeie naam voor je... lol XDHey Exa Verander Okan naar Peci XD!! me oude nickname die hou ik voor altijd nu denk ik XD!!
en ik maak een nieuwe account : Pecci....:D!
Me oude GamersTag Pecci...Deze hou ik standaard! Ik probeerde gewoon paar nieuwe uit...Nata, nako, okan, peci, pecci, jij weet ook niet wat je wilt hè? Misschien is Peki een goeie naam voor je... lol XD
Prolly de verwarring : /En ehmm wat kan jou het boeie o_O!?
Is het niet altijd zo geweest dat iedereen evenveel kans maakte om aan een toernooi mee te kunnen doen? Ik stel voor dat dat zo blijft. Dat is wel zo eerlijk tegenover anderen namelijk. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt IMO.Kzou de regulars voorrang op de lijst geven imo~
Nu dit het laatste officiele grote competatieve smash-melee toernooi is. (imo)