• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
wat we bedoelen is dat we niet opnieuwe gezichten zitten te wachten we willen er iets groots van maken met mensen die eerder zijn geweest en weten hoe het voelt
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Jeffz0r, Shadow, Raphi en JP: Als jullie het ook maar wagen een flamewar te starten, wie dan ook. Je weet het.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Mijn allerbeste Coen.
Het mag misschien hard aankomen, maar ik geef oprecht hier mijn mening . Ik breng duidelijk een punt over (waar ook meerdere mensen ermee eens zijn) met de bijhorende toelichtingen en argumentaties.

Wanneer mensen niet weten hoe ze een discussie aan moeten gaan en op een kinderachtige manier reageren, dan moeten zij dat zelf weten. Ik heb er niet om gevraagd.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Mijn beste JP,
allereerst, is het MIJN Coen... en de mijne alleeeen >=D
Neej, maar je weet nu al dat dit een flamewar wordt, ookal wil je het zelf niet. Als je gewoon mogelijke flamewar-aanleidingen negeert, komen er minder ;)
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Wanneer mensen niet weten hoe ze een discussie aan moeten gaan en op een kinderachtige manier reageren, dan moeten zij dat zelf weten. Ik heb er niet om gevraagd.
Wob-Wob bedankt voor het benadrukken van mijn post.

Blijkbaar heeft het hier vrij weinig nut om dingen op een subtiele manier te brengen.
Naar mijn mening zijn beide standpunten genoeg toegelicht en sluit ik hierbij ook deze discussie. Voordat jullie admins mij aansprakelijk stellen voor een flamewar of whatsoever >_>. Ik heb gezegd wat ik wil zeggen. Het is vervolgens aan de host wat hij ervan maakt.

Next topic~
Timmy, wij teamen neem ik aan?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ok... deze discussie moest een pagina geleden al geeindigd geweest zijn... maar wobwob moest nog doorgaan (ja, sorry, je was de eerste post na de mijne..) en ten tweede: no offence wob-wob maar je hebt 1 ('groot') toernooi meegemaakt, dan zit je niet direct al in de community zoals JP het bedoeld.. hij bedoelt ouder(re) bekende gewaardedeerde spelers die al een redelijke tijd deel van de smash scene uitmaken... geen zin om hier nog dieper op in te gaan, dus verder ga ik er nix over zeggen, en wil ik ook niet dat iemand anders dat doet.

Gebeurt dit toch dan krijg je de gevolgen van Coen zn moderator powers :p..... good change of subject naar teams vormen... ik heb ook nog een teammaat nodig... wie wil? ^^
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
haha coen chill met je flamewar ^^
cypher en k hebben bergen op zoom al laten zien wat smash is. wou gewoon ff bragen. en iedereen weet toch dat jeffz0r overal over zeikt ;)

er wordt een keer een radom opmerking over skills gemaakt en iedereen zit gelijk op de kast over flamewars. lol

en als het uitmaakt: zo heel slecht zijn ze nu ook weer niet. ze steken wel boven Zellos uit xD

---
oja en over dat andere "noobs vs pro's-blabla" helpt het als k zeg dat TNOT2 nog steeds niet vergeten is, maar gewoon eindeloos wordt doorgeschoven? :p
waarschijnlijk vlak voor brawl in europa uitkomt.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Waar heb ik in godsnaam gezeken of geflamed XD

Anyway, als je TNOT2 maar niet botst met JST6, want die wil ik MISSCHIEN doen het weekend voor Brawl uitkomt hier.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ja ik zoek ook nog een teampartner. Exalador wij zijn wel ongeveer van tzelfde niveau, maar vorige keer ging het teamen toch niet zo goed. Wil je t nog een keer proberen of zoek je iemand anders? (mij maakt het niet veel uit)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Kun je meteen zoveel Wii's en Brawl copies regelen dan? Dat de Yanks het 3 december hebben, wil niet zeggen dat dat ook voor ons geldt.

O ja, de release date is van de site gehaald (het is nu TBD), dus het zou zelfs nog langer kunnen duren.
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
haha geen flamewar gellukkig, en @ shadow; bedankt :D ook al weet ik niet wie dat is xD Ik vind sonic er btw écht niet in passen. Sonic op de bridge of eldin is als de terminator in lord of the rings xD
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
woohoo sonic in brawl :p

@ marc: ik denk dat het aantal copies van brawl en aantwal wiis geen probleem zal zijn... maja... ik kan er ook naast zitte :p
Als het spel hier nog niet uit is, denk ik niet dat we de beschikking hebben over genoeg NTSC capable Wii's en copies van Brawl voor een fatsoenlijk toernooi (minstens 8). Maar we zullen zien. =]
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
haha geen flamewar gellukkig, en @ shadow; bedankt :D ook al weet ik niet wie dat is xD Ik vind sonic er btw écht niet in passen. Sonic op de bridge of eldin is als de terminator in lord of the rings xD
Dat zei (of zegt) men ook over Snake. Volgens mij gaat et toch wel goed werken hoor, van wat ik uit die filmpjes op kan maken iig.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ok mensen ik heb even 2 belangrijke punten:

Aangezien er veel mensen staan ingeschreven en ik deze keer meer TVs wil hebben dan voorheen, denk ik dat het een groot voordeel zou zijn om TVs te huren. Nou heb ik even rond gezocht op inet en kan ik daar vrij weinig vinden wat er enigzins goed uitziet. Ik heb wel een adresje gehad van Jeffrey, maar daar komen ook transportkosten etc bij. Aangezien dit in Breda zit zal dit nogal oplopen. Dus de vraag is: zouden mensen het heeeel erg vinden als het entree geld van de venue van 5 naar 10 euro stijgt? uiteraard zal ik eerst nog even bellen met die zaak om te kijken wat de kosten ongeveer zullen zijn. en anders: zouden mensen ook even rond kunnen zoeken op inet naar een plek dichter in de buurt waar ik TVs kan huren? ^^ - Natuurlijk worden meegenomen TVs nog steeds op prijs gesteld :)


Daarnaast heb ik heb ff een probleempje... mn ma heeft wijn over de laptop geknoeid en nu werkt het fokking toetsenbord niet meer >_> weet iemand of usb-toetsenborden het ook gewoon doen op laptops? zo ja - dan moet ik er maar 1 halen... zo niet.. kan iemand dan zo stoer zijn om een laptop mee te nemen?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Kun je meteen zoveel Wii's en Brawl copies regelen dan? Dat de Yanks het 3 december hebben, wil niet zeggen dat dat ook voor ons geldt.
dat weet ik. ik had het eerst ook over de europeese release. maar sinds jeffz0rs toernooien groter zijn, kan hij misschien beter het laatste echte ssbm toernooi geven.
daarna als brawl hier uit is, doen we tnot.
dan kan je er wel vanuit gaan dat er genoeg brawl-disks zijn ;)

haha geen flamewar gellukkig, en @ shadow; bedankt :D ook al weet ik niet wie dat is xD
:dizzy:
eh... ik, edwin dus


exa, die ubs-toetsenborden doen het ook op laptops ja ;)
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ik zou het geen ramp vinden, en dat adres wat Jeffrey je gaf, daar heb ik ook tv's gehaald voor X-TC3, en het was eigenlijk zo'n beetje de goedkoopste die ik kon vinden, maar dat was regio Almere. Ik was volgens mij 120 Euro kwijt aan bezorgen en ik had 8 tv's voor 80 ofzo, voor 4 dagen, omdat pasen er tussen zat :p.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik was voor 2 dagen, voor 15 tv's, 70 euro kwijt aan transportkosten. En volgens anwb.nl is het van hun af naar de jst5 venue 47,3 km en van hun naar de zest3 venue 74,9 km. Maar aangezien Exa vast geen 15 tv's huurt, zal het per saldo vast niet veel verschil maken, waarschijnlijk is Exa zelfs goedkoper uit.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Laten we eerst eens gaan kijken of er mensen tv's kunnen meenemen. Dat korting-idee is opzich wel goed ja. Wat tv's betreft; ik und Popo-Chan nemen er waarschijnlijk allebei 1 mee, net zoals cubes mit Smash:p:D:p:D
 

stelzig

Smash Lord
Joined
Jul 10, 2006
Messages
1,415
Location
Århus, Denmark
I just talked to jeffz0r and he said i wouldn't beat him once before brawl.
I might go to this just to try to prove him wrong. I'll keep challenging him until i get that single win :O
After that it's zgetto's turn. Just because he's the only other dutch i've really spoken to Ò_ó


:p

Heh. Probably won't happen, but i am considering it a little right now. I'll talk to some more danish gamers about it. I guess it will be fun for the smash pros to have some punching bags at their tournaments too ^_^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ik was voor 2 dagen, voor 15 tv's, 70 euro kwijt aan transportkosten. En volgens anwb.nl is het van hun af naar de jst5 venue 47,3 km en van hun naar de zest3 venue 74,9 km. Maar aangezien Exa vast geen 15 tv's huurt, zal het per saldo vast niet veel verschil maken, waarschijnlijk is Exa zelfs goedkoper uit.
Kom net van de telefoon af met hun... het zou voor 10 TVs voor 1 dag incl halen en brengen 220 euro kosten... als we dat ff opbreken zal dat dus: 10 euro per tv zijn (incl BTW) = 100 euro... dan zou het halen en brengen €120,15 kosten... als ik het zo dan zie... dan zal de prijs waarschijnlijk toch een beetje omhoog moeten (420 euro nodig om alleen de zaal + dit te bekostigen)
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Dat zeg je gewoon zodat jij korting krijgt:p
Maar je hebt wel gelijk, is goedkoper als huren.


Ow ja, Exalador, heb ik al gezegd Leon eraf halen en ik en Popo-Chan allebei een tv?
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Jij kwam met het idee ¬¬"
Maarjah, lijkt me wel een goeie deal jah ;)
Maar ik ga eens kijken of er nog een paar mensen die ik ken in de buurt zijn met TV's, is tog maar 3 minuutjes lopen :)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Kom net van de telefoon af met hun... het zou voor 10 TVs voor 1 dag incl halen en brengen 220 euro kosten... als we dat ff opbreken zal dat dus: 10 euro per tv zijn (incl BTW) = 100 euro... dan zou het halen en brengen €120,15 kosten... als ik het zo dan zie... dan zal de prijs waarschijnlijk toch een beetje omhoog moeten (420 euro nodig om alleen de zaal + dit te bekostigen)
10 euro per tv voor 1 dag? Dan heb je grotere tv's dan Dave en ik hadden, ach kdenk dat dat voor 2 euro meer per tv wel te doen is, scheelt 20 euro dan in totaal.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
nee de TVs zijn 8 euro, maar das nog ex-btw... wat 19% zal zijn 19% van 8 = 1,50 voor het gemak... wat 9,50 (10) maakt. maar het zijn voornamelijk gewoon de transportkosten die het duur maken. Hoe meer TVs er meegenomen worden hoe beter natuurlijk. Maar ik vind zou het persoonlijk ook niet erg vinden dat iedere deelnemer 10 euro entree betaald ipv 5, dan heb je allemaal dezelfde maat/soort TVs, dus speelt iedereen op een zelfde TV die het allemaal even goed doen, van een leuk formaat (op de meegenomen TVs na dan, die zijn anders) waardoor ook niemand een voorkeur heeft/ wil wachten om op een bepaalde TV te spelen
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
aangezien ik in bergen op zoom woon is de kans klein, maar als wij allemaal met de auto komen kunnen we misschien in totaal 6 tv's plus cube plus smash meenemen.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Dat zou wel heel erg gul zijn man... maar nu heb ik nog steeds geen reactie gehoord op de mogelijkheid om entree van 5 naar 10 te verhogen... als dit gebeurt heb ik ook wat meer spelingsruimte wat betreft trofeeen en dergelijke als mensen dit zouden willen.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom