Linkje
Smash Lord
wat we bedoelen is dat we niet opnieuwe gezichten zitten te wachten we willen er iets groots van maken met mensen die eerder zijn geweest en weten hoe het voelt
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Wob-Wob bedankt voor het benadrukken van mijn post.Wanneer mensen niet weten hoe ze een discussie aan moeten gaan en op een kinderachtige manier reageren, dan moeten zij dat zelf weten. Ik heb er niet om gevraagd.
Ik wil wel, maar jij wilt mij denk ik nietGebeurt dit toch dan krijg je de gevolgen van Coen zn moderator powers..... good change of subject naar teams vormen... ik heb ook nog een teammaat nodig... wie wil? ^^
Als het kan doe het! XD en probeer CJ weer te regelen XD!Anyway, als je TNOT2 maar niet botst met JST6, want die wil ik MISSCHIEN doen het weekend voor Brawl uitkomt hier.
Als het spel hier nog niet uit is, denk ik niet dat we de beschikking hebben over genoeg NTSC capable Wii's en copies van Brawl voor een fatsoenlijk toernooi (minstens 8). Maar we zullen zien. =]woohoo sonic in brawl![]()
@ marc: ik denk dat het aantal copies van brawl en aantwal wiis geen probleem zal zijn... maja... ik kan er ook naast zitte![]()
Dat zei (of zegt) men ook over Snake. Volgens mij gaat et toch wel goed werken hoor, van wat ik uit die filmpjes op kan maken iig.haha geen flamewar gellukkig, en @ shadow; bedankt :D ook al weet ik niet wie dat is xD Ik vind sonic er btw écht niet in passen. Sonic op de bridge of eldin is als de terminator in lord of the rings xD
dat weet ik. ik had het eerst ook over de europeese release. maar sinds jeffz0rs toernooien groter zijn, kan hij misschien beter het laatste echte ssbm toernooi geven.Kun je meteen zoveel Wii's en Brawl copies regelen dan? Dat de Yanks het 3 december hebben, wil niet zeggen dat dat ook voor ons geldt.
haha geen flamewar gellukkig, en @ shadow; bedankt :D ook al weet ik niet wie dat is xD
15 was max daar, ze hadden er niet meer, tenminste van die categorie. Anders zou hij kleinere of grote erbij moeten nemen.Hij moet er 20 nemen, dan kan er tenminste goed doorgespeeld worden![]()
Kom net van de telefoon af met hun... het zou voor 10 TVs voor 1 dag incl halen en brengen 220 euro kosten... als we dat ff opbreken zal dat dus: 10 euro per tv zijn (incl BTW) = 100 euro... dan zou het halen en brengen €120,15 kosten... als ik het zo dan zie... dan zal de prijs waarschijnlijk toch een beetje omhoog moeten (420 euro nodig om alleen de zaal + dit te bekostigen)Ik was voor 2 dagen, voor 15 tv's, 70 euro kwijt aan transportkosten. En volgens anwb.nl is het van hun af naar de jst5 venue 47,3 km en van hun naar de zest3 venue 74,9 km. Maar aangezien Exa vast geen 15 tv's huurt, zal het per saldo vast niet veel verschil maken, waarschijnlijk is Exa zelfs goedkoper uit.
10 euro per tv voor 1 dag? Dan heb je grotere tv's dan Dave en ik hadden, ach kdenk dat dat voor 2 euro meer per tv wel te doen is, scheelt 20 euro dan in totaal.Kom net van de telefoon af met hun... het zou voor 10 TVs voor 1 dag incl halen en brengen 220 euro kosten... als we dat ff opbreken zal dat dus: 10 euro per tv zijn (incl BTW) = 100 euro... dan zou het halen en brengen €120,15 kosten... als ik het zo dan zie... dan zal de prijs waarschijnlijk toch een beetje omhoog moeten (420 euro nodig om alleen de zaal + dit te bekostigen)