• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Oh Exfaalador, wat doe je nou? Je weet toch dat GOAT de meest ownende smasher van vorig jaar was? Daar ga je niet tegen in! Of moet ik je Ness nog even in komen maken? Net als Wob-Wob trouwens, nu al n00b van het jaar.

Nee hoor Stephan, we vinden je allemaal heel cool. Ik zou het wel op prijs stellen als het toernooi inderdaad begin december zou zijn, want het WiiDS toernooi is heel dicht bij de herfstvakantie en ik zou het jammer vinden als daar mensen weggetrokken worden. Bovendien willen we natuurlijk allemaal Brawl spelen.

:p wist niet dat GOAT op smashboards pikapower heette ^^ my apologies supreme owning smasher van vorig jaar ^^

Utto: okok, misschien idd wel beter om het dan net na de brawl release te houden, heb ik zelf ook een beetje rust op dit moment want mn stage komt eraan (hoewel ik daar pas rond kerst mee klaar ben >_> maja.. heb ik in ieder geval ff de tijd). En ik wil natuurlijk niet deelnemers van je stelen :p EDIT: **** you :p mij een beetje Exfaalador noemen... flut-to :p

Pikapower AKA GOAT: kom je ook naar ZEST3 dan? :p


EDIT: >_> zie net me post... al die smilies... ik ben echt een smilie-hoer
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Hij is een druk bezet persoon... Hufter heeft meteen al een baan aangeboden gekregen op de stoomboot van Sinterklaas als kapitein... (Maersk voor normale mensen).... Dus dan gaat ie weer, maar dan is ie 3 maanden weg, 2 maanden thuis.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Pikapower is winnaar van een groot toernooi :O ?
Niks gezegt dan *whistles*
Hmm, @ Exalador, anders doe je een voting
1. Binnen 3 weken
2. Binnen 2 maanden
3. USA-Brawl Release
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Goat is de enige in nederland die amsah kan ownen zoals hij had moeten doen.

doe maar USA brawl release anders komt het allemaal te dicht op elkaar
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Binnen 3 weken :/ zijn jullie niet goed ofzo hahaha denk je dat ik binnen 3 weken die venue kan regelen (i.e. dat ie beschikbaar is), genoeg mensen kan regelen (die zeker kunnen komen) en alles kan regelen qua TVs en dergelijke :/

binnen 2 maanden zou eventueel kunnen maar wordt wel lastig (door andere dingen waar ik mee bezig ben)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Hm, ik zou persoonlijk graag eind november zien als datum voor dit toernooi, als laatste saluut aan Melee. Na de release van Brawl zal een deel van de spelers er veel minder in geïnteresseerd zijn, en het is zonde als het spel overschaduwd wordt in een van de laatste toernooien.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Doe het niet te dichtbij, dan kan ik nog genoeg trainen, zodat ik meer als 1 keer win:)
Maar nee, echt. Het leukste kan zijn na Brawl vind ik, dat is wel een laatste eerbetoon aan Melee, niet dat die daarna wordt opgeborgen in een kast, meer onder een stolp in plek van de Dagobert Ducks geluksmuntje of de bijbel.:laugh:
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Mjah, ik zou 100% midden/eind november doen. Bovendien is het ook niet zo praktisch als iedereen zich verdringt om de paar copies van Brawl, die bovendien ook weer tv's bezetten. Verder zal ikzelf stoppen met Melee zodra Brawl er is (en met mij vele anderen), tenzij ik nog naar ESA2 ga, maar ook dan zal Melee op een laag pitje staan.

Oh, en het is Marc!:mad:
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Als je het goed wilt maken, host je het niet in het weekend van 3/4 november, dan kan ik echt niet.;)
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
zoveel mensen zullen niet stoppen met melee als eenmaal blijkt dat brawl het bij lange na niet haalt bij wat we nu spelen. het ziet er sexier uit en je hebt wat gare figuren erbij (een vent die in de trailer in n doos woont, n dikzak die scheten laat en het zoveelste homovriende van marth en roy, bijvoorbeeld. en dan heb ik het nog niet eens over pokemontrainer die te laf is om zelf te vechten)

melee blijft ownen!
smash blijft ownen!
en als je dan toch een melee slash brawl toernooi doet, dan is dat niet tegelijk, maar dan wordt 1 vd 2 net als teams en singles en low tier iets wat op n ander moment gebeurt dus dan neemt het geen extra tvs in.

op die fiets

dat gezegd hebbende

ben ik het zeer met ivo eens

HOE SNELLER HOE BETER
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Nata en Wob Wob, alles wat wij over geloof zeggen moet je met een graantje zout nemen. Zowiezo alles wat we zeggen moet je met een graantje zout nemen.

Lol, de naam van God verandere in Allah, ja dat zullen de Rooms Katholieken en Christenen appreciëren. Zullen we God dan maar Balzak noemen en Allah: Geit. Diegene die dat stukje schreef moet zijn hersens trainen.

Ik ben niet off-topic hoor.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Nata en Wob Wob, alles wat wij over geloof zeggen moet je met een graantje zout nemen. Zowiezo alles wat we zeggen moet je met een graantje zout nemen.

Wat ik eigenlijk bedoel is, over mij wordt gezegt dat ik spam enzo, en dat al mijn off-topic posts naar de Dutch Thread moeten, dus vindt ik het best wel lame dat dit niet onder spam valt of dat dit niet naar de Dutch Thread moet... Want het gaat om ZEST3, en niet een of andere vage pastoor die de voor pagina haalde bij de Telegraaf :)
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Meer de krant lezen Ivo ;)

1 of andere pastoor stelde voor dat we het woord "God" maar door "Allah" moesten vervangen, omdat dat een mooier woord is, en in principe hetzelfde betekend.

Toen werd iedereen boos, zoals gewoonlijk :)
Bedankt voor het uitleggen van mijn eigen grap ;)

Ik had het over de opmerking die eronder stond.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom