Sjakmachien
Smash Journeyman
Doe het Brawl idee, kan niet wachten op dat spel, wil spelen, en pokemon trainer zijn.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
"ik wardeer t heel erg als je een toernooi hostSrry Wob-Wob ik had een btje zin om te flamen :O
ik wardeer t heel erg als je een toernooi host
Maar ik vroeg me aleen af waneer die zou komen ^^
Oh Exfaalador, wat doe je nou? Je weet toch dat GOAT de meest ownende smasher van vorig jaar was? Daar ga je niet tegen in! Of moet ik je Ness nog even in komen maken? Net als Wob-Wob trouwens, nu al n00b van het jaar.
Nee hoor Stephan, we vinden je allemaal heel cool. Ik zou het wel op prijs stellen als het toernooi inderdaad begin december zou zijn, want het WiiDS toernooi is heel dicht bij de herfstvakantie en ik zou het jammer vinden als daar mensen weggetrokken worden. Bovendien willen we natuurlijk allemaal Brawl spelen.
Sorry, ben jij hier nou Snake aan het dissen? Ga eens ff dood of zo.je hebt wat gare figuren erbij (een vent die in de trailer in n doos woont
Jep, lees maar in de bijbel, daar staat het. Persoonlijk vind ik Allah een mooier woord.Sorry, ben jij hier nou Snake aan het dissen? Ga eens ff dood of zo.
Snake = God.
Wtf.........?Staat er ook in dat Allah een jood is ofzo?...
Meer de krant lezen Ivois dat een grap of een opmerking waarvoor ik niet genoeg kennis heb? :S
veranderd te goedLol, de naam van God verandere in Allah, ja dat zullen de Rooms Katholieken en Christenen appreciëren. Zullen we God dan maar GOAT noemen en Allah: Amsah.
Ik ben niet off-topic hoor.
Nata en Wob Wob, alles wat wij over geloof zeggen moet je met een graantje zout nemen. Zowiezo alles wat we zeggen moet je met een graantje zout nemen.
Bedankt voor het uitleggen van mijn eigen grapMeer de krant lezen Ivo
1 of andere pastoor stelde voor dat we het woord "God" maar door "Allah" moesten vervangen, omdat dat een mooier woord is, en in principe hetzelfde betekend.
Toen werd iedereen boos, zoals gewoonlijk![]()
Smashboards staat bekend om zijn fantastische mods.Welkom bij het Smashboards moderation systeem.![]()
Welkom op smashboards.Tss.. ik vindt et maar lame![]()