Exalador
Smash Lord
nee :/ dat zeg ik toch niet
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
ehm... nee? lol als je een stukje terug leest is er meerdere malen gezegd dat de zomervakantie geen goede tijd is. Veel mensen zijn op vakantie en er worden al een paar toernooien georganiseerd.
De meest waarschijnlijke tijd is ergens in de herfst
Sorry hoor, maar (gwn ff ter info) maar als dat zo is, dat ik het op msn moet vragen, dan zou 75% van alle dingen in de "Dutch Thread" ook gewoon op msn kunnen.... tog wordt het daar gezegt....*zucht* Stop eens met al die one-liners, Wob-Wob. Dat soort dingen kan je net zo goed op msn vragen, desnoods aan mij. Maar goed, die venue was ook in Zoetermeer, alleen een ander gedeelte.
wob wob.Sorry hoor, maar (gwn ff ter info) maar als dat zo is, dat ik het op msn moet vragen, dan zou 75% van alle dingen in de "Dutch Thread" ook gewoon op msn kunnen.... tog wordt het daar gezegt....
<shoe heb ik niet op msn:>
@shoe, wat bedoel je met: "Daar stikte het niet van de akkers."?
Ik had... slimmer van je verw8...ik heb een web cam :D
Is die gericht op mijn post / sig, of op het opneem-gedoe?so what's the problem :D ?