• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ehm... nee? lol als je een stukje terug leest is er meerdere malen gezegd dat de zomervakantie geen goede tijd is. Veel mensen zijn op vakantie en er worden al een paar toernooien georganiseerd.

De meest waarschijnlijke tijd is ergens in de herfst
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
ehm... nee? lol als je een stukje terug leest is er meerdere malen gezegd dat de zomervakantie geen goede tijd is. Veel mensen zijn op vakantie en er worden al een paar toernooien georganiseerd.

De meest waarschijnlijke tijd is ergens in de herfst

Omg thx Exalador thx gast I be there hell yea en ik ben beter geworden hehe
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
*zucht* Stop eens met al die one-liners, Wob-Wob. Dat soort dingen kan je net zo goed op msn vragen, desnoods aan mij. Maar goed, die venue was ook in Zoetermeer, alleen een ander gedeelte.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
*zucht* Stop eens met al die one-liners, Wob-Wob. Dat soort dingen kan je net zo goed op msn vragen, desnoods aan mij. Maar goed, die venue was ook in Zoetermeer, alleen een ander gedeelte.
Sorry hoor, maar (gwn ff ter info) maar als dat zo is, dat ik het op msn moet vragen, dan zou 75% van alle dingen in de "Dutch Thread" ook gewoon op msn kunnen.... tog wordt het daar gezegt....

<shoe heb ik niet op msn:>
@shoe, wat bedoel je met: "Daar stikte het niet van de akkers."?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Sorry hoor, maar (gwn ff ter info) maar als dat zo is, dat ik het op msn moet vragen, dan zou 75% van alle dingen in de "Dutch Thread" ook gewoon op msn kunnen.... tog wordt het daar gezegt....

<shoe heb ik niet op msn:>
@shoe, wat bedoel je met: "Daar stikte het niet van de akkers."?
wob wob.

DIT IS EEN PRE ZEST TOPIC NIET DE DUTCH THREAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het zou hier ergens over moeten gaan.

dutch thread is de bedoeling dat er op een manier gepraat word over smash, zoals toernooien, brawl, characters, enz.

dus als je in de dutch thread zo praat kan dat best dat is toch een spam topic.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
lol, okey, sorry, tog kreeg ik daar wel een warn, maarjah, komt ook door andere topics... noujah, boeie.
zelfde vraag: "@shoe, wat bedoel je met: "Daar stikte het niet van de akkers."??"

.... my life sux :( , probeer ik gwn normaal te posten, ga ik automatisch spammen :'( ... achjoh, word ik hard van als ik wordt ge-warnt... denk ik :p

Maar er wordt nu dus zonder logo-gezest?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
yeahhh... dat was ook niet echt nodig om daar weer op te replyen... je hebt je antwoord en hoeft daar geen spam reactie op te geven ;)

anyway: ja ZEST3 zal (waarschijnlijk) in de herfstvakantie zijn... zal binnenkort ff bij die gast langs gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

De vorige venue zat in rokkeveen de 2e dag... de eerste dag was inderdaad in dezelfde venue als ZEST2

Of zest3 een 1 of 2daags event gaat worden weet ik zo gauw nog niet, als het 2 daags wordt wil ik wel de 2e dag ook in die venue hebben... alles gaan verhuizen is het niet waard.

De logo competitie: een 'herkansing' doen is een optie... we hebben dan wel mensen nodig die (serieus) mee willen doen en denken dat ze een beter logo kunnen maken als de huidige logos, aangezien er anders weer op 'ze zuigen' wordt gestemd
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
dave heeft ooit gezegd 'Dave is daar te lui voor' ^^

dus ik denk niet dat hij dat gaat doen :p

maja... zoals gezegd: ook de herfstvakantie is nog niet zeker, dat zoek ik binnenkort even uit
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Goeie Linkje. Die zet ik er wel als 4e optie bij.

Over het toernooi zelf: herfstvakantie dus? Nicccceeee
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Hoe zit het met opnameapparatuur? Aangezien het een van de laatste SSBM toernooien in Nederland/Europa zal zijn, vind ik dat we moeten proberen van elke topspeler wat sets op te nemen. In de MBR wordt gewerkt aan een video database en het viel me op dat er bar weinig vids van ons te vinden zijn, simpelweg omdat er jarenlang nauwelijks iets is opgenomen. Als de enige optie RoS vids zijn met gare trance, hebben we echt iets fout gedaan...
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het zou mooi zijn als we sets direct van de tv op kunnen nemen in goede kwaliteit. We hebben wel iemand nodig die dat regelt en ze daarna edit zodat ze op Youtube en in de database kunnen. Liefst iemand die snapt dat de audio origineel gelaten moet worden. >_> Zoals ik al eerder zei ben ik wel bereid wat bij te dragen aan eventuele kosten, en dat geldt voor meer mensen. Ik heb er alleen totaal geen verstand van. Er is al iets gezegd over mensen die bepaalde kabeltjes hebben enz, maar die dingen moeten ook daadwerkelijk op Zest 3 aanwezig zijn. Ik zou het ook erg op prijs stellen als de host (ja jij, Exalador =p) ook wat rond informeert voor die dingen en zorgt dat het goed komt. You've got the power! =]
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
laptop heb je alleen wat aan als er de juiste hardware, software en kabels bij zitten... HDD recorder kan je gewoon aansluiten door de cube via het apparaat te laten lopen (meestal hebben ze naast een output namelijk ook een scart/AV/RGB/ en tegenwoordig HDMI/DVI input. wel logisch want wat heb je aan een recorder als je geen input hebt (behalve dan kabel input voor puur de TV kanalen)

enige probleem is dat er vaak bij de specs niet duidelijk staat of hij ook een 60hz signaal aan kan, staat vaak wel bij of ie PAL/NTSC/SECAM aan kan, hoewel het aan kunnen van NTSC geen garantie bied voor PAL 60hz compatibility. Heb vandaag een beetje rond gekeken en op een paar sites vragen gezet of ze me kunnen vertellen welke recorders 60hz aan kunnen... dus Marc... im on it ;)
 

Johnnyboy

Smash Journeyman
Joined
Jul 9, 2004
Messages
211
Location
Rotterdam, the Netherlands, Europe, Earth
Als alternatief kunnen we ook nog een externe videokaart/tvkaart/whatever kopen.
Bij de Saturn in Rotterdam hadden ze dit ding staan voor 130 euro.

Als extra benodigdheden zijn er dan natuurlijk wel een pc/laptop (maar die zijn er meestal wel) en de standaard signaal splitter en extra kabels nodig.
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Mijn DVD recorder kan PAL, NTSC en SECAM opnemen. Het enige probleem is, is dat ie lagged met spellen zoals SSBM, maar met een splitter die bijvoorbeeld Coen wel heeft, gaat het prima. Ik kan vids decoden/encoden en op YouTube zetten, dus dat is het probleem niet. :3
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Okay, dan rest de vraag of Coen en Thomaz willen teamen om ons goede vids te bezorgen, iig op Zest 3. =]
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom