• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Tja, als het de beste optie is kan ik er mee leven. Dan is m'n verzoek wel om ze gewoon zonder muziek up te loaden, iig zonder trance of metal.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Ja, geweldig, al die matches precies hetzelfde spelen, de achtergrongmuziek precies hetzelfde en ook nog eens alle stemmen op de achtergrond PRECIES hetzelfde. Veel succes.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Ik geef een box sugar aan degene die dat lukt... nah... een euro xD
Das wel 70 cent meer hoor !! :p

Maarja, ik denk dattie bedoelt dat de video-muziek-loos wordt gerecord, en dat iemand op een programma gewoon wat goeie muziek erbij doet, die stemme boeien nieh, het gaat om te game ;)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
NEE NEE KOM OP

Niemand gaat 'goeie' muziek erbij stoppen, want 'goeie' muziek is meestal **** die alleen één of andere gare subcultuur kan waarderen. Breng m'n mentale stabiliteit niet nog meer in gevaar. =[
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
NEE NEE KOM OP

Niemand gaat 'goeie' muziek erbij stoppen, want 'goeie' muziek is meestal **** die alleen één of andere gare subcultuur kan waarderen. Breng m'n mentale stabiliteit niet nog meer in gevaar. =[
wat is er mis met Schnie Schna Schnappie :p
Neej ik bedoel met "goeie", "de goeie" of te wel de muziek die erbij hoord (van de stage)

kweet et... maar ik ga dus echt geen suiker weggeven >_>
Van 1 euro kan je 3 pakjes kopen :urg:
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Kunnen we niet gewoon verderpraten over Zest3 zelf in plaats van de logo's die but zijn.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Ik kan eventueel videos bewerken, mocht het gewenst zijn.
Plus als het lukt om van alles op te nemen, dan ben ik bereid om er een grote compilatie film van te maken.
Ik zal geen trance gebruiken =P, of emo muziek, haha. Al helemaal geen Jpop (*kuchYuna*kuch*).
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
lol jeffzor breekt zijn vingers nooit en als hij het doet dan groeit hij nieuwe aan. ik gebruik kyuubi , en amsah gebruikt zijn voeten( of 2 vingers moeten genoeg zijn.) jullie hebben geen enkele kans.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Meeste vakanties verschillen per regio in Nederland.
Alleen dingen als Kerstvakantie vallen gelijk, omdat het een nationaal feest is.
Het beste is om dit soort dingen in het weekend te houden en het ruim van tevoren aangeven, zodat mensen tijd genoeg hebben om dingen te regelen/verschuiven/vrij vragen.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Precies, ik moet bijvoorbeeld voor mijn werk 3 maanden van te voren aanvrageb voor een vrije dag. (Als je mijn bazen letterlijk moet geloven. :D
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
hey iedereen.... ben sinds gister weer terug van vakantie dus kon verder niet in gaan op alle posts en dergelijke ^^

ff voor pikapower: zoals in de naam van de thread staat is dit een PRE-zest3 discussion thread... dus gewoon discussies, ideen, suggesties en gewoon dingen die beter kunnen op ZEST3... hier is dus sowieso nog geen sprake van een vaste datum... als het je daarnaast allemaal wat te lang duurt moet je zelf maar een toernooi organiseren ;)


het meest waarschijnlijke is wel de herfstvakantie, maar ik zit er over te denken om het weekend na de release van brawl (in amerika) hier voor te gebruiken. als het enigzins mee zit kan ik dan ook wat regelen om jullie alvast een voorproefje geven van Brawl voordat deze in europa uitkomt.

EDIT: aangezien deze datum nu bekend is en op 3 december staat kan het toernooi dus op 8/9 december gehouden worden als dit niet in de herfstvakantie gebeurt
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
"gek", wees blij dat ie zowiesow al een 64-man toenooi organiseert. Zie ik jouw anders nog niet doen (en dat er ook boeiende mensen komen + dat het niet mislukt :laugh: )

Heads up for Exalador :D
Lol je moet je muil houden tegen een prodigy + dat pika power aka goat als een toernooi voor +64 man georganiseerd heeft ... muil houden dus. o ja toernooi was xtc 3 nog steeds beste toernooi in nl.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Lol je moet je muil houden tegen een prodigy + dat pika power aka goat als een toernooi voor +64 man georganiseerd heeft ... muil houden dus. o ja toernooi was xtc 3 nog steeds beste toernooi in nl.
*zips his mouth and throws the key away*
(dat wist ik niet ;) , wattie zei kwam eeen beetje n00bish over bij mij dan)
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
ff voor pikapower: zoals in de naam van de thread staat is dit een PRE-zest3 discussion thread... dus gewoon discussies, ideen, suggesties en gewoon dingen die beter kunnen op ZEST3... hier is dus sowieso nog geen sprake van een vaste datum... als het je daarnaast allemaal wat te lang duurt moet je zelf maar een toernooi organiseren ;)


het meest waarschijnlijke is wel de herfstvakantie, maar ik zit er over te denken om het weekend na de release van brawl (in amerika) hier voor te gebruiken. als het enigzins mee zit kan ik dan ook wat regelen om jullie alvast een voorproefje geven van Brawl voordat deze in europa uitkomt.

EDIT: aangezien deze datum nu bekend is en op 3 december staat kan het toernooi dus op 8/9 december gehouden worden als dit niet in de herfstvakantie gebeurt
Oh Exfaalador, wat doe je nou? Je weet toch dat GOAT de meest ownende smasher van vorig jaar was? Daar ga je niet tegen in! Of moet ik je Ness nog even in komen maken? Net als Wob-Wob trouwens, nu al n00b van het jaar.

Nee hoor Stephan, we vinden je allemaal heel cool. Ik zou het wel op prijs stellen als het toernooi inderdaad begin december zou zijn, want het WiiDS toernooi is heel dicht bij de herfstvakantie en ik zou het jammer vinden als daar mensen weggetrokken worden. Bovendien willen we natuurlijk allemaal Brawl spelen.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Oh Exfaalador, wat doe je nou? Je weet toch dat GOAT de meest ownende smasher van vorig jaar was? Daar ga je niet tegen in! Of moet ik je Ness nog even in komen maken? Net als Wob-Wob trouwens, nu al n00b van het jaar.

Nee hoor Stephan, we vinden je allemaal heel cool. Ik zou het wel op prijs stellen als het toernooi inderdaad begin december zou zijn, want het WiiDS toernooi is heel dicht bij de herfstvakantie en ik zou het jammer vinden als daar mensen weggetrokken worden. Bovendien willen we natuurlijk allemaal Brawl spelen.
¬¬"

sorry dat ik niet elk detail weet van iedereen hier op smash boards :/

@Exalador, klink cool om van te voren te kunnen brawlen :D
 

Pikapower

Smash Journeyman
Joined
Oct 16, 2003
Messages
299
Location
Almere_Holland
Srry Wob-Wob ik had een btje zin om te flamen :O
ik wardeer t heel erg als je een toernooi host ;)
Maar ik vroeg me aleen af waneer die zou komen ^^
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom