• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?

• Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Coen

BRoomer
BRoomer
Ik vond die van P_S wel geinig :p Zag er tenminste nog een beetje logisch uit.

Trouwens, ik zie net dat zelfs Gimpyfish gestemd heeft, OMG !

Repyh

Smash Journeyman
xD

trouwens... waarom zit die 4de optie erbij? er MOET toch een gekozen worden? o.O

(aaaah 6 uur wakker terwijl ik niet eens meer naar school moet O.o)

Savior

Smash Journeyman
Ik heb shadow gestemd.

Hoewel ik ze alle 3 niet tof vind, vind ik shadow's het tofst. En hij is van shadow.
Die van mind trick ziet er wel ok uit maar het is een soort van gepimpte versie van de text -Zest- die uit microsoft wordart kwam rollen.

Exalador

Smash Lord
xD

trouwens... waarom zit die 4de optie erbij? er MOET toch een gekozen worden? o.O

(aaaah 6 uur wakker terwijl ik niet eens meer naar school moet O.o)
neuh... vinden mensen het allemaal nix dan heeft het ook geen zin im dat als standaard logo te gebruiken ^^ moet ik wel ff kijken hoe ik het dan met de prijzen ga doen :/ wat in principe is er dan niemand 1e.. misschien dat er dan alleen een 2e prijs komt :o

hoe kom je daar nou bij? ik stemde op hem en hij op mij ^^mensen die op "ze zuigen" stemmen zijn gay denk..

Zgetto, steun je crewmaat een beetje XD

Leugenaar :p... daarnaast HEY! geen vriendjes politiek shadow :p niet mensen gaan overhalen... je moet stemmen op wat jij het mooiste logo vind (of geen van alle) niet op een persoon die je kent :p

Repyh

Smash Journeyman
neuh... vinden mensen het allemaal nix dan heeft het ook geen zin im dat als standaard logo te gebruiken ^^ moet ik wel ff kijken hoe ik het dan met de prijzen ga doen :/ wat in principe is er dan niemand 1e.. misschien dat er dan alleen een 2e prijs komt :o
wat dan? overnieuw? nieuwe logo's? xD

Linkje

Smash Lord
lol wob-wob door dit soort onzinnige posts is die 10 char regel uitgevonden. hij zou het vragen daar hoef je niet op te replyen . ik zie dit echt veels te vaak -_-

Exalador

Smash Lord
wee nie... waarschijnlijk omdat er al een paar dagen geen voters meer zijn bij gekomen..

ik vraag het nog 1 keer.... en deze post is direct aan WobWob en McCloud gericht: Regel dit soort dingen via MSN of Private messages.... On topic blijven in de threads AUB....

Exalador

Smash Lord
Dat moet je aan Coen vragen (NGCXX) . zijn het algemeen bekende smashers of mensen die direct vrienden van jou zijn en toch op jou stemmen via vriendjespolitiek? ;)

daarnaast: het ziet er naar uit dat niemand het gaat winnen... blijkbaar vind de meerderheid de logos die ontworpen zijn niet mooi genoeg en dus niet waardig genoeg voor de ZEST serie ;) de 2e prijs kan je natuurlijk nog wel winnen dan is toch een gratis frietjes en een drankje ^^ (+ een lootje voor de loterij die waarschijnlijk niet door gaat lol )

Repyh

Smash Journeyman
@Exalador: nee geen vriendjespolitiek... gewoon echte smashers :p

en... wat als ik et nou wat andere/meer kleurtjes geef, vinden jullie et dan beter? xD

En anders later nog een logo competitie? FRIETJAHS ftw! xD

Exalador

Smash Lord
wellicht geef ik een 'herkansing' wat de logo competitie betreft :p en anders verzin ik zelf wel een logo :p

EDIT: Moet ik zelf wel nog ff een ad maken waar dat logo op komt natuurlijk :p hmm misschien gebruik ik wel gewoon dezelfde ad als ZEST2 die vond ik wel leuk ^^
en waarom heeft Dave eigenlijk geen logo gemaakt? hij is wel goed met photoshop enzo

Kirby Squad

Smash Lord
wellicht geef ik een 'herkansing' wat de logo competitie betreft :p en anders verzin ik zelf wel een logo :p

EDIT: Moet ik zelf wel nog ff een ad maken waar dat logo op komt natuurlijk :p hmm misschien gebruik ik wel gewoon dezelfde ad als ZEST2 die vond ik wel leuk ^^
en waarom heeft Dave eigenlijk geen logo gemaakt? hij is wel goed met photoshop enzo
Dave is lui.

Linkje

Smash Lord
em heeft een tijdd innemende vriendin DIE VET COOL IS.. IK BEN EEN GIRAFARIG. natuurloijk zijn we niet allemaal zo cool als mijn treeko die onderhand geevolueerd is.
In Grophyle. of hoe je het mag spellen.

o ja ze speelt pokemon!!!
:p

Sjakmachien

Smash Journeyman
em heeft een tijdd innemende vriendin DIE VET COOL IS.. IK BEN EEN GIRAFARIG. natuurloijk zijn we niet allemaal zo cool als mijn treeko die onderhand geevolueerd is.
In Grophyle. of hoe je het mag spellen.

o ja ze speelt pokemon!!!
:p
Mew ownt je Treecko, niet dat ik em heb.

Ik vind zo'n wedstrijd wel zuigen met zo weinig mensen. Moet meer mensen bij.

Wob-Wob

Smash Journeyman
Oohjah, ff rewind: toen Exalador mij vroeg of ik het in the Dutch Thread wou posten: ik wou in contact komen met me mogelijke ZEST3 partner, dus het is wel degelijk Ontopic ;)
Okey, nu weer weer ontopic
"hehe ik ook :/ "
okey nu echt:
Die vriendin, WTF "Ik ben een Girafarig", betekent dat ze een levendige fantasie heeft ofsow? ik snap em niet...?
BTW, Exalador, wat gebeurt er bij een gelijke uitslag als er minder "ze zuigen allmaal" wordt gekozen?

Status
Not open for further replies.
Top Bottom