ik vind ze allemaal maar niks... ( ' _' )
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
neuh... vinden mensen het allemaal nix dan heeft het ook geen zin im dat als standaard logo te gebruiken ^^ moet ik wel ff kijken hoe ik het dan met de prijzen ga doen :/ wat in principe is er dan niemand 1e.. misschien dat er dan alleen een 2e prijs komt :oxD
trouwens... waarom zit die 4de optie erbij? er MOET toch een gekozen worden? o.O
(aaaah 6 uur wakker terwijl ik niet eens meer naar school moet O.o)
hoe kom je daar nou bij? ik stemde op hem en hij op mij ^^mensen die op "ze zuigen" stemmen zijn gay denk..
Zgetto, steun je crewmaat een beetje XD
wat dan? overnieuw? nieuwe logo's? xDneuh... vinden mensen het allemaal nix dan heeft het ook geen zin im dat als standaard logo te gebruiken ^^ moet ik wel ff kijken hoe ik het dan met de prijzen ga doen :/ wat in principe is er dan niemand 1e.. misschien dat er dan alleen een 2e prijs komt :o
ah zank you.dat je minimaal 10 tekens moet gebruiken per post![]()
Dave is lui.wellicht geef ik een 'herkansing' wat de logo competitie betreften anders verzin ik zelf wel een logo
![]()
EDIT: Moet ik zelf wel nog ff een ad maken waar dat logo op komt natuurlijkhmm misschien gebruik ik wel gewoon dezelfde ad als ZEST2 die vond ik wel leuk ^^
en waarom heeft Dave eigenlijk geen logo gemaakt? hij is wel goed met photoshop enzo
hahahahahaha... ik ook :¦Dave is lui.
Vet, kan ik d'r overkopen?em heeft een tijdd innemende vriendin DIE VET COOL IS.. IK BEN EEN GIRAFARIG. natuurloijk zijn we niet allemaal zo cool als mijn treeko die onderhand geevolueerd is.
In Grophyle. of hoe je het mag spellen.
o ja ze speelt pokemon!!!
![]()
Mew ownt je Treecko, niet dat ik em heb.em heeft een tijdd innemende vriendin DIE VET COOL IS.. IK BEN EEN GIRAFARIG. natuurloijk zijn we niet allemaal zo cool als mijn treeko die onderhand geevolueerd is.
In Grophyle. of hoe je het mag spellen.
o ja ze speelt pokemon!!!
![]()
heheh ik ookhahahahahaha... ik ook :¦
lolDave is lui.