• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
net zo min als het bevestigd is dat LPU niet bestaat

...iedereen weet eigenlijk hoe het zit maar iemand blijft het ontkennen. tja wie zit er dan fout? ^^
 

Nako

Smash Cadet
Joined
May 30, 2007
Messages
45
Fearlegend hell no XD
moet je maar niet naar vakantie gaan whahahha
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
hey mensen :p ook hier: sorry dat ik een tijdje weg ben geweest... de loterij gaat lastig worden... word inderdaad duur en zal er vanaf hangen of ik het red met betaling (als ik binnenkort weer een leuk klappertje maak met poker vind ik het niet eens erg om uit eigen zak te betalen :p). zo niet... dan moet ik of de loterij niet door laten gaan, of mensen om extra entree geld vragen... en dat wil ik liever niet.

@shadow... ja idd iets in de trand van dat :) makkelijker te gebruiken en te verkleinen ^^
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
geen geld verdienen op een toernooi organiseren wat toch al best veel moeite kost is 1 ding.
een leuke loterij organiseren omdat je nog ergens een leuke prijs hebt liggen om te verloten kan ook.
maar ik vind niet dat je naast het organiseren van een toernooi, ook nog geld erop moet bijleggen voor een loterij

het is een heel nobel idee en kompleet je eigen keuze, maar ik zou dat niet rechtvaardig of nodig vinden vinden.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Bij een loterij kost een kaartje meestal geld, misschien dat het hier ook kan om de geldkosten weg te werken. 0,50 cent ofzo.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ja dat gaat dus niet lukken... geloof me... dit 'object' kost veel geld om zo te doen... ik ben nog bezig om wat te regelen qua prijs. lukt dit niet dan gaat het niet door, want zoals ik al zei: extra geld hier voor vragen is het laatste wat ik wil.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
hahaha savior :p nee het is niet mn ps3 en ook niet mn (fockin grote (LOL)) plasmascherm

en shadow heeft gelijk... das blij maken met een dooie mus :p zoals ik zei, ik probeer nog wat te regelen... lukt het niet, dan niet.... het toernooi heeft een behoorlijke prioriteit over een extra iets...
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
Waneer is de DATUM van zest 3 srry ik ben beetje afwezig :p

-----Ken's Peach theory-----
All peach players are either gay, Effeminate, metrosexual or a big fat white guy

Tis for fun hehe
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Nog niet bekend, iig na de zomervakantie.

En die quote van Ken is oud, alsof iedereen die niet al kent... :/
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Waneer is de DATUM van zest 3 srry ik ben beetje afwezig :p

-----Ken's Peach theory-----
All peach players are either gay, Effeminate, metrosexual or a big fat white guy

Tis for fun hehe
Wat is er mis met white guys?????????????
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Whoohoo, skinny white guys for the win :D
btw, als de datum bekent is, confirm ik (tenzij ik dan op vakantie ben.. maar das tot begin augustus..)
Lottery klink me leuk... ik denk dat ik al weet wat het is... maar ik houw me mondje stil.. >:-D
 

Nako

Smash Cadet
Joined
May 30, 2007
Messages
45
Ik kom zeker naar zest3
misschien kan het moeilijk worden om vervoer te regelen
maar ik zal komen in de naam van COOKIES!
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom