• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

& Brawl+: The Montréal Weekly Poutine Thread...With More Sauce!

kr3wman

Smash Master
Joined
Feb 16, 2008
Messages
4,639
En plus y'était pas pire, mais un peu prévisible.

Tu voyais les patterns après un match.
 

KingKong_ad

Smash Ace
Joined
Feb 12, 2009
Messages
542
Oui l'un des nouveau est mon ami d'enfance je crois faire le Brawl double avec, en double on se débrouille. Sinon c'est vrai qu'il avait pas beaucoup de monde :(
 

Ragboy Imperial

Smash Apprentice
Joined
Jan 10, 2009
Messages
131
Location
Montreal
yupp moi pi mes amis on va venir au prochain weekly surement, voir ques qui se passe la! Tant que c'est du melee.

Mais au programme ce soir, on a un ptit tournoi friendly a votre bar préféré, La Maisonnée au coin de Gatineau et Lacombe, a un ptit coin de rue du métro Cote-des-neiges. Venez la c'est samedi restez pas encabanné, en plus on combine le event avec un ptit tournoi de beer pong ca tout le monde aime ca.

la ce soir c'est des friendlies mais les prochaines éditions y risque d'avoir un peu d'argent impliqué, si c'est ca qui vous motive heheheh. on va essayer de commencer ca entre 8h30 pi 9h30, soyez la, pi oubliez pas vos manettes (evidemment).
 

HolyNightmare

Smash Champion
Joined
May 21, 2007
Messages
2,204
Location
Slowly dying in the void
Fail post was fail.
Y'a combien de monde qui joue encore a melee puis show up au weekly? 2-3? Bon ben, plus de power pour les melee players vous venez juste d'avoir quelques nouveaux joueurs de melee. Kage va etre content, plus de monde a massacrer et a voler leur lunch money.
 

Fizzi

Smash Ace
Joined
Feb 14, 2008
Messages
802
Location
Brooklyn, NY
Slippi.gg
FIZZI#36
yupp moi pi mes amis on va venir au prochain weekly surement, voir ques qui se passe la! Tant que c'est du melee.

Mais au programme ce soir, on a un ptit tournoi friendly a votre bar préféré, La Maisonnée au coin de Gatineau et Lacombe, a un ptit coin de rue du métro Cote-des-neiges. Venez la c'est samedi restez pas encabanné, en plus on combine le event avec un ptit tournoi de beer pong ca tout le monde aime ca.

la ce soir c'est des friendlies mais les prochaines éditions y risque d'avoir un peu d'argent impliqué, si c'est ca qui vous motive heheheh. on va essayer de commencer ca entre 8h30 pi 9h30, soyez la, pi oubliez pas vos manettes (evidemment).
How many people are you expecting? How many setups? I may be interested in coming if there's anyone interested in going with me. (You can respond in french)
 

Jarc

Smash Lord
Joined
Aug 13, 2005
Messages
1,181
Location
TO THE CORNFIELD... BYAAAH!!!!!! (Montreal, Canada
yupp moi pi mes amis on va venir au prochain weekly surement, voir ques qui se passe la! Tant que c'est du melee.

Mais au programme ce soir, on a un ptit tournoi friendly a votre bar préféré, La Maisonnée au coin de Gatineau et Lacombe, a un ptit coin de rue du métro Cote-des-neiges. Venez la c'est samedi restez pas encabanné, en plus on combine le event avec un ptit tournoi de beer pong ca tout le monde aime ca.

la ce soir c'est des friendlies mais les prochaines éditions y risque d'avoir un peu d'argent impliqué, si c'est ca qui vous motive heheheh. on va essayer de commencer ca entre 8h30 pi 9h30, soyez la, pi oubliez pas vos manettes (evidemment).
Tu m'interesse toi la, faudrait qu'on se parle pour avoir plus de details. J'aime bien les joueurs de melee : )

Moi jva jamais au weeklies mais on pourrais s'arranger une soirée pour faire de quoi, jpourrai pas venir a soir pcq je travaille tot demain.
 

Ragboy Imperial

Smash Apprentice
Joined
Jan 10, 2009
Messages
131
Location
Montreal
ouais ben la pour l'instant on essaie encore de convaincre les boys de se présenter ca fait qu'on a environ 7-8 personnes.. ca fait que ca va prendre votre présence pour rendre ca le fun. Au pire des cas notez que ca sera pas la derniere fois puis on cherche toujours des players de melee nous on joue pas vraiment a brawl.. on pourrait mais.. non.
Vraiment désolé pour les mineurs.. on a choisi le spot parce que ya le beer pong aussi (pas trop important mais bon).. entk y vous reste encore 2h pour vous présenter, soyez pas géné.

si ya un probleme ou ben si vous voulez juste jouer appellez moi au 514-458-3609. pi rappelez vous c'est des friendlys tranquille la pas de cash ou rien, juste du fun.
 

brg

Smash Ace
Joined
Aug 9, 2007
Messages
545
Kage va etre content, plus de monde a massacrer et a voler leur lunch money.
i loled


ya pas de gros tournois (melee) qui se donnent bientot?
plus jy pense pis plus jme dit jdevrait vrm organiser de quoi de epic

ouais ben la pour l'instant on essaie encore de convaincre les boys de se présenter ca fait qu'on a environ 7-8 personnes.. ca fait que ca va prendre votre présence pour rendre ca le fun. Au pire des cas notez que ca sera pas la derniere fois puis on cherche toujours des players de melee nous on joue pas vraiment a brawl.. on pourrait mais.. non.
Vraiment désolé pour les mineurs.. on a choisi le spot parce que ya le beer pong aussi (pas trop important mais bon).. entk y vous reste encore 2h pour vous présenter, soyez pas géné.

si ya un probleme ou ben si vous voulez juste jouer appellez moi au 514-458-3609. pi rappelez vous c'est des friendlys tranquille la pas de cash ou rien, juste du fun.

moi jvais venir ;)
 

Ragboy Imperial

Smash Apprentice
Joined
Jan 10, 2009
Messages
131
Location
Montreal
désolé y va y avoir un ptit délai. ca devrait plutot commencer vers 9h30 10h. si vous pensiez pas avoir le temps, yé pas trop tard!
 

Divinokage

Smash Legend
Joined
Aug 6, 2006
Messages
16,250
Location
Montreal, Quebec
Fail post was fail.
Y'a combien de monde qui joue encore a melee puis show up au weekly? 2-3? Bon ben, plus de power pour les melee players vous venez juste d'avoir quelques nouveaux joueurs de melee. Kage va etre content, plus de monde a massacrer et a voler leur lunch money.
Lol, Why not? If people want to play melee, I'll show them what the real world is like.

How many people are you expecting? How many setups? I may be interested in coming if there's anyone interested in going with me. (You can respond in french)
I'll go with you next week perhaps, let's team and **** some people like at Matt's haha. I don't know how we won that much. =P

Tu m'interesse toi la, faudrait qu'on se parle pour avoir plus de details. J'aime bien les joueurs de melee : )

Moi jva jamais au weeklies mais on pourrais s'arranger une soirée pour faire de quoi, jpourrai pas venir a soir pcq je travaille tot demain.
Yay Jarc come too!

ouais ben la pour l'instant on essaie encore de convaincre les boys de se présenter ca fait qu'on a environ 7-8 personnes.. ca fait que ca va prendre votre présence pour rendre ca le fun. Au pire des cas notez que ca sera pas la derniere fois puis on cherche toujours des players de melee nous on joue pas vraiment a brawl.. on pourrait mais.. non.
Vraiment désolé pour les mineurs.. on a choisi le spot parce que ya le beer pong aussi (pas trop important mais bon).. entk y vous reste encore 2h pour vous présenter, soyez pas géné.

si ya un probleme ou ben si vous voulez juste jouer appellez moi au 514-458-3609. pi rappelez vous c'est des friendlys tranquille la pas de cash ou rien, juste du fun.
Bon, so vous voulez jouer a melee eh? Prochaine fois je vais y aller, je vais vous montrer c'est quoi melee pour de vrai!
 

kr3wman

Smash Master
Joined
Feb 16, 2008
Messages
4,639
So we went anyways. A girl kept looking at us wondering why Vrud looked so young...

It was okay. The Music and the crowd cheering for the beer pong was kinda distracting, but still cool.

Only having one setup for like 10 people was kinda meh too. People kept switching and stuff, not really fun.
 

HolyNightmare

Smash Champion
Joined
May 21, 2007
Messages
2,204
Location
Slowly dying in the void
So we went anyways. A girl kept looking at us wondering why Vrud looked so young...

It was okay. The Music and the crowd cheering for the beer pong was kinda distracting, but still cool.

Only having one setup for like 10 people was kinda meh too. People kept switching and stuff, not really fun.
Bring those people to BISB 2, since it will have melee.
 

Ragboy Imperial

Smash Apprentice
Joined
Jan 10, 2009
Messages
131
Location
Montreal
well thanks for coming guys but as you saw we didn't really plan it that much.. plus i thought we could've brought at least 2 cubes but ive been told at the last second that there's a lag on HD tvs without the Wii component cables.. not sure how true that is but we didn't take the chance.
So, kr3wman, i'm guessing you're SNES, appearently you didn't quite appreciate when my friend unplugged you for a match or two. im sorry we killed your fun but yo, we were in a bar.. next time go get a drink and chill, that was kindof the format tonight..
as for the yelling hooligans i didn't invite them.. they weren't even playing beer pong, they were playing quarters, highly ********.. and the dj was there for hakim's (barman) birthday.. ya jamais de monde a la maisonnée un samedi d'habitude. c'pour ca que samedi prochain jpense ben refaire ca.. jcrois quy a une game des canadiens par contre, si ya du monde qui pensent que ca va les déconcentrer, vous avez qu'a rester chez vous jouer a votre brawl online (jvous rapelle qu'on joue a melee!). sinon venez en grand nombre, jvous ferai savoir le format. peace pi resortez melee si c'est pas deja fait..
 

swordgard

Smash Hero
Joined
Jul 27, 2005
Messages
5,503
Location
Canada
well thanks for coming guys but as you saw we didn't really plan it that much.. plus i thought we could've brought at least 2 cubes but ive been told at the last second that there's a lag on HD tvs without the Wii component cables.. not sure how true that is but we didn't take the chance.
So, kr3wman, i'm guessing you're SNES, appearently you didn't quite appreciate when my friend unplugged you for a match or two. im sorry we killed your fun but yo, we were in a bar.. next time go get a drink and chill, that was kindof the format tonight..
as for the yelling hooligans i didn't invite them.. they weren't even playing beer pong, they were playing quarters, highly ********.. and the dj was there for hakim's (barman) birthday.. ya jamais de monde a la maisonnée un samedi d'habitude. c'pour ca que samedi prochain jpense ben refaire ca.. jcrois quy a une game des canadiens par contre, si ya du monde qui pensent que ca va les déconcentrer, vous avez qu'a rester chez vous jouer a votre brawl online (jvous rapelle qu'on joue a melee!). sinon venez en grand nombre, jvous ferai savoir le format. peace pi resortez melee si c'est pas deja fait..
lol melee bias.

10 chars
 

Divinokage

Smash Legend
Joined
Aug 6, 2006
Messages
16,250
Location
Montreal, Quebec
well thanks for coming guys but as you saw we didn't really plan it that much.. plus i thought we could've brought at least 2 cubes but ive been told at the last second that there's a lag on HD tvs without the Wii component cables.. not sure how true that is but we didn't take the chance.
So, kr3wman, i'm guessing you're SNES, appearently you didn't quite appreciate when my friend unplugged you for a match or two. im sorry we killed your fun but yo, we were in a bar.. next time go get a drink and chill, that was kindof the format tonight..
as for the yelling hooligans i didn't invite them.. they weren't even playing beer pong, they were playing quarters, highly ********.. and the dj was there for hakim's (barman) birthday.. ya jamais de monde a la maisonnée un samedi d'habitude. c'pour ca que samedi prochain jpense ben refaire ca.. jcrois quy a une game des canadiens par contre, si ya du monde qui pensent que ca va les déconcentrer, vous avez qu'a rester chez vous jouer a votre brawl online (jvous rapelle qu'on joue a melee!). sinon venez en grand nombre, jvous ferai savoir le format. peace pi resortez melee si c'est pas deja fait..
lol Krewman getting ***** by a girl and not able to take a loss.. ffs Krew lollll.
 

kr3wman

Smash Master
Joined
Feb 16, 2008
Messages
4,639
well thanks for coming guys but as you saw we didn't really plan it that much.. plus i thought we could've brought at least 2 cubes but ive been told at the last second that there's a lag on HD tvs without the Wii component cables.. not sure how true that is but we didn't take the chance.
So, kr3wman, i'm guessing you're SNES, appearently you didn't quite appreciate when my friend unplugged you for a match or two. im sorry we killed your fun but yo, we were in a bar.. next time go get a drink and chill, that was kindof the format tonight..
as for the yelling hooligans i didn't invite them.. they weren't even playing beer pong, they were playing quarters, highly ********.. and the dj was there for hakim's (barman) birthday.. ya jamais de monde a la maisonnée un samedi d'habitude. c'pour ca que samedi prochain jpense ben refaire ca.. jcrois quy a une game des canadiens par contre, si ya du monde qui pensent que ca va les déconcentrer, vous avez qu'a rester chez vous jouer a votre brawl online (jvous rapelle qu'on joue a melee!). sinon venez en grand nombre, jvous ferai savoir le format. peace pi resortez melee si c'est pas deja fait..
I didnt mind when you guys played together but its just the fact that nobody really got to play much since we had only one TV. That's really the only thing. The quarters guys were just hilarious and the music, as long as its good doesn't distract me too much, but to me its always better to hear the game.

lol Krewman getting ***** by a girl and not able to take a loss.. ffs Krew lollll.
what. ****? girl? not being able to take a loss?

what.
 

brg

Smash Ace
Joined
Aug 9, 2007
Messages
545
Bring those people to BISB 2, since it will have melee.
Fizzi told me about that, I saw the thread but there wasnt really indication of a melee section.

But yeah was fun playing you guys, i get bored a bit playing the same people over and over and over

I agree one setup for 9 ppl was meh maybe next time we might go at a cybercafe 2 mins from the bar we were, they have a couple televisions, so if enough ppl want to play we could organize a small smashfest or something
 

Jarc

Smash Lord
Joined
Aug 13, 2005
Messages
1,181
Location
TO THE CORNFIELD... BYAAAH!!!!!! (Montreal, Canada
Yo Ragboy, weekends are usually bad for me, usually working or off of the island. Do you have msn? We could get in touch and try to do something during the week if you're free, I can have you over at my place if needed.
If you like MELEE, poker/drinking/smoking, my appartment is the place to be.
 

†¹Ãgøn¥¹†

Smash Ace
Joined
Mar 7, 2008
Messages
658
Location
Canada,Qc,Mtl
Lol, are those nights gonna be every weeks? If so, I might be able to go on a weekend that I got to montreal. I'm stuck at my fathers place 'till christmas so I can only go on certain weekends.
 

kr3wman

Smash Master
Joined
Feb 16, 2008
Messages
4,639
So are you guys coming to play melee at the weekly?

And just to see who's coming this week. Probably no one.
 

Agora

Smash Journeyman
Joined
Sep 9, 2006
Messages
400
Location
Montreal
Coming with Francis, we'll both be playing vBrawl.
Gotta polish that ROB before BISB.

Hopefully attendance will be higher than it is now. :|
 
Top Bottom