• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Zgetto's 'bijna' Monthlies - Utrecht - #7 - zaterdag 21 Maart

nnja

Smash Journeyman
Joined
Feb 26, 2005
Messages
214
Location
amsterdam
paar shoutouts

Ams= gay ,veels te gay...
Zget= thnx for hosting.. leuke comeback tegen mij in losers =p
Adam= Te stoer..mooie matches vs Marc
Rukkér= opname apparatuur ftw... jammer dat je laatste match tegen Fire niet was getaped =p
Remen = Sheik ??
Dave= blijft te sexy.. heb je eindelijk =p alleen mn sheik is een beetje verdrietig =[
Mccloud= good job.. match gewonnen van Dave..^^
Faab= we hebben je gemist =[
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ok, schrijf mij maar in. Als ik het goed begijp kan ik dus weer niet komen omdat ik wel dingen te doen heb in mijn vrije tijd, in tegenstelling tot al die mensen die zich binnen 10 seconden inschrijven.

En zet reffie rens ook maar op de reservelijst dan
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
mij en coen inschrijven.

en timmy, want die zuigt.

en trained noob

en down A.
Noob waarom moest je nou editen -_-
ik zag ze eerst over het hoofd maar aan de edit tijd te zien was het nog steeds een van de eerste dus nu zijn marc en remen eerste op de reserve lijst -_-
19 mensen in de plaats van 18 nu maar dat moet ook lukken^^

ik neem ook wel een gamecube mee
ik kan een cube meenemen
en ik kan ook een cube meenemen als t nodig is

Ik heb weer cubes nodig dus meenemen graag =]
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Al die mensen die Ryuker in heeft geschreven slaan helemaal nergens op... Zo krijgen mensen die wel opletten helemaal geen kans, omdat jij mensen uit heel Nederland aan het inschrijven bent :S... Ik zeg niet dat ik die mensen niet op het toernooi vind horen ofzo... Maar 6 mensen inschrijven uit 5 verschillende woonplaatsen..... Das niet echt fatsoenlijk.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Ik zie nog vaker een zonsverduistering dan dat ik met marc en remen afspreek :cool:. Sinds wanneer is inschrijven regio gebonden? Ik heb met uitzondering van de afgelopen maand constant met amsah, choco en faab en adam afgesproken. Niet zo gek dat ik ze dan inschrijf :S. Ik zou ATM inschrijven als die zichzelf al nie hadden ingeschreven.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik vind om eerlijk te zijn ook niet dat het inschrijven nu helemaal reeel verloopt. Nu is het meer dat diegene die toevallig online is op het moment dat Zgetto de nieuwe datum post al zijn vrienden inschrijft, en dat diegene die wat minder vaak op SmashBoards kijken pech hebben. Het is natuurlijk niet te veel gevraagd dat je om de dag of misschien zelfs wel elke dag even op Smashboards nieuwe posts checkt, maar op dit moment is het zo dat diegene die de hele dag levenloos op F5 zitten te drukken alle plaatsen krijgen en dat sommige regulars nooit kunnen komen. Ik vind niet dat er iets mis mee is om zoals Rukker je vrienden in te schrijven, maar zoals het nu gaat zijn het veelal dezelfde mensen die kunnen komen. Eerlijker lijkt mij als je ipv voor één toernooi, lijsten maakt voor meerdere toernooien (ongeacht of je een datum hebt of niet) en dat iedereen zich voor één van die toernooien in mag schrijven. Zo komen we allemaal een keer aan de beurt. Als iemand dan op een bepaalde datum niet kan, kan die altijd nog ruilen met iemand anders.

Dan nog even iets heel anders, ik zag net dat Faab vandaag in het nieuws is:

Oud-staatssecretaris van Landbouw Faab wordt de nieuwe burgemeester van Zaanstad. Hij was tot juni waarnemend burgemeester van Den Helder. PvdA-lid Gekke Faab (20) begint op 1 oktober.
Dit is de link: http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/08/art000001C7E63633C6DCA5.html
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Waar hebben jullie et in godsnaam allemaal over....

Al die mensen die Ryuker in heeft geschreven slaan helemaal nergens op... Zo krijgen mensen die wel opletten helemaal geen kans, omdat jij mensen uit heel Nederland aan het inschrijven bent :S....
Wat is er mis met je vrienden inscrhijven als je zeker weet dat ze komen?
Zou jij et niet raar vinden als ik mezelf zou inschrijven maar Choco niet?
Ik weet bijna zeker dat je er vanuit zou gaan dat hij me heeft gezegd dat hij niet komt, zo onlogisch is et. Dus et probleem van wat Joeri deed zie ik echt niet...

schrijf Dave Linkje GOAT en Utto maar in ^^
schrijf jeffz0r in aub anders word ie boos op me

ik kan een cube meenemen
Doet linkje hier ook hoor...?
Jeffz0r woont niet echt om de hoek of wel soms?

Utto said:
Ik vind om eerlijk te zijn ook niet dat het inschrijven nu helemaal reeel verloopt. Nu is het meer dat diegene die toevallig online is op het moment dat Zgetto de nieuwe datum post al zijn vrienden inschrijft, en dat diegene die wat minder vaak op SmashBoards kijken pech hebben.
Ehm...Dat is altijd al zo geweest?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ehm...Dat is altijd al zo geweest?
Ja, maar dat waren vaak of grote toernooien (en dan kan iedereen alsnog komen) of éénmalige toernooien (dan is het inderdaad een kwestie van er op tijd bijzijn). Nu weet je dat het elke maand terugkeert en dan mag je het naar mijn mening best eerlijker over alle smashers verdelen. Als er nou een groot tekort was aan zelfs kleine toernooien in Nederland dan lijkt het mij inderdaad ook dat wie het eerst komt het eerst maalt, maar als het maandelijks is lijkt het me wel zo fatsoenlijk om de minder fanatieke SWF lezers onder ons ook een keer mee te laten doen.

Vrienden inschrijven vind ik de normaalste zaak van de wereld though.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Blijft nog steeds vrienden inschrijven.
Ik snap Utto's punt wel though, maja hoe wil je dat in godsnaam eerlijk laten verlopen dan?
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
gewoon, iedereen alleen zichzelf laten inschrijven. en dan mag je je vrienden gaan bellen dat ze zichzelf ook in moeten schrijven en dan kunnen ze het zelf doen. ^^
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
't was ook meer dat deze thread als een lopend vuurtje ging toen ik bij atm 1.6 was dat ik ze snel heb ingeschreven aangezien het inschrijven te snel voor woorden ging. Het F5 principe staat me nie aan though. We willen ook nog competitie op deze toernooien enzo en ze zijn in zekere zin ook oefen toernooien voor grotere toernooien die nog komen. Dus zijn er bepaalde spelers die we graag zoiezo hebben op het toernooi. Heel smashend Nederland kan onmogelijk op elk toernooi aanwezig zijn. Maybe een idee om meerdere monthlies te houden in meerdere regio's door verschillende hosts. Die hoeven dan nie de zelfde datums te hebben maar bijvoorbeeld een week later ofzo. Naarmate er meer monthlies zijn geweest gaan sommige mensen ook een keer niet komen dus dan zie je het vanzelf schuiven maar toernooien zijn op dit moment vrij schaars in Nederland en zekers de grotere dus we zullen dit nog wel vaker zien gebeuren.
 
Top Bottom