UchihaJP
Smash Ace
JP zn telefoon is kkmooi
Jij weeeet ^^
Exalador is te stoer.
and JP's super tech ftw!
Zget.. ben ik ook men wiimote daar vergeten..? o_O
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
JP zn telefoon is kkmooi
Dude, heb je die vids zelf wel gezien? Ze zijn echt te beschamend voor woorden. Ik pull de grootste Isai ooit daar.Utto vs Faab moet ook nog. Wil je die online hebben utto en faab?
Zget.. ben ik ook men wiimote daar vergeten..? o_O
I hope you and Kraz enjoyed ur stay here ^_^ Especially @ de Wallen =DIt was really great playing you allhope to see you again sometime, lol and you sure improved me in the samus vs sheik match up >_>
circa 2:10: moooie WOP.http://uk.youtube.com/watch?v=NOPgGuSX4H8&feature=PlayList&p=0B36306D49C80CF3&index=0
Ultra **** !!!! 2 van mijn gruwelijkste mattie's in een team !!!
Wie ben jij dan? :OZgetto, ga nog eens zo'n toernooitje hosten, dan kom ik ook wel en kun je al die rapende skillz van je ff showen en bewijzen dat al die stuff die je zei ook waar is. Beste fox van Nederland enzo. Kben vet lang er niet geweest en heb wel weer zin in zo'n Melee toernooi gebeuren.
Dat is iemand van voor jouw tijdWie ben jij dan? :O
(^typfout)Wanneer:
#7: 21-09-2009