• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Zgetto's 'bijna' Monthlies - Utrecht - #7 - zaterdag 21 Maart

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
thnx dat ik al toegevoegd ben!
ik wil inderdaad wel komen dan, en kan ook wel een cube ofzo meenemen dan.

miguel, je bent goed bezig kerel, maandelijks bij jou is de ****!
ow, en je hebt een goede ruleset gemaakt.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik zie alleen niet waarom de gene die maar 1 toernooi char speelt benadeelt moet worden op zijn eigen counterpick.
Omdat hij anders teveel bevoordeelt wordt, lol.


Voor zover ik weet is het nog niet eerder op een nederlands toernooi gebruikt(in iedergeval heb er niks van gemerkt).
En nu opeens is het naar eigen voordeel maken?
Dat sloeg op dat stukje van dat je ASP niet wilde doen, ''omdat'' je er zelf bij RoX4 door benadeelt bent.
JST5 had btw ook advanced slob picks. En ATM1.2 en/of (?) ATM1.3 ook.

Je blijft op de reserve lijst voor zover je anders dacht <_<
Ik bedoel alleen maar, in et geval ik van de reservelijst afkwam. Je maakte die topic ook wel op een kutmoment hoor, net toen ik (en Ivo en Reffie) bij Utto waren XD
Net als dat Flok die Balance Tournament Thread maakte terwijl ik in Amerika was (al was dat niet echt toeval, aangezien toen Brawl aangekondigd werd. Daarom sta ik door ook op de reservelijst, lol.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Omdat hij anders teveel bevoordeelt wordt, lol.
Waar zie jij de voordelen?
ASP: begin van de match heeft de gene die meerdere chars speelt een voordeel
op eigen counterpick heeft de gene met meerdere chars een dubbele grote voordeel omdat ie practies het level en de stage kan counterpicken.
Op de counterpick van de gene met maar 1 char: kan de ander zich ook weer aanpassen aan de stage dus heeft maar een klein voordeel.
Dus groot voordeel voor de gene met meerdere chars.

Op de andere manier: begin van de match de gene met de meerdere chars nog steeds een voordeel.
Counterpick voor wie dan ook is een gelijke voordeel miss zelf meer voor degene met meerdere chars omdat die ook char kan switchen.
Dus ik zie nog steeds een voordeel voor de gene met meerdere chars alleen nu is het iets minder vanwege de eigen counterpick =]


 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Waar zie jij de voordelen?
ASP: begin van de match heeft de gene die meerdere chars speelt een voordeel
op eigen counterpick heeft de gene met meerdere chars een dubbele grote voordeel omdat ie practies het level en de stage kan counterpicken.
Op de counterpick van de gene met maar 1 char: kan de ander zich ook weer aanpassen aan de stage dus heeft maar een klein voordeel.
Dus groot voordeel voor de gene met meerdere chars.

Op de andere manier: begin van de match de gene met de meerdere chars nog steeds een voordeel.
Counterpick voor wie dan ook is een gelijke voordeel miss zelf meer voor degene met meerdere chars omdat die ook char kan switchen.
Dus ik zie nog steeds een voordeel voor de gene met meerdere chars alleen nu is het iets minder vanwege de eigen counterpick =]


Zgetto n00b, leer begrijpend lezen >_<
Jij vraagt waarom iemand met maar 1 character teveel benadeeld moet worden (bij ASP dus), waarop ik antwoord omdat hij --->anders<--- teveel bevoordeeld wordt. Dan bedoel ik natuurlijk dat hij zonder ASP teveel bevoordeeld wordt.

@BF: wtf boeit die . of : nou? XD
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Zgetto n00b, leer begrijpend lezen >_<
Jij vraagt waarom iemand met maar 1 character teveel benadeeld moet worden (bij ASP dus), waarop ik antwoord omdat hij --->anders<--- teveel bevoordeeld wordt. Dan bedoel ik natuurlijk dat hij zonder ASP teveel bevoordeeld wordt.
Doe nou maar niet eigenwijs Jeffz0r.

ik gaf duidelijk 2 voorbeelden: eentje met ASP en eentje zonder ASP.
met ASP zei ik dat er een te grote voordeel is voor de gene meerdere characters.
EN zonder ASP is er nog steeds een voordeel voor de gene met meerder chars maar minder dan met ASP.

Dus daarop zei waar is het voordeel voor de gene met maar 1 char daarin?
Er is in beide gevallen een voordeel voor de gene met meerdere chars alleen bij ASP is het voordeel groter.

Je faalt zelfs in eigenwijs doen Jeffz0r
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Doe nou maar niet eigenwijs Jeffz0r.

ik gaf duidelijk 2 voorbeelden: eentje met ASP en eentje zonder ASP.
met ASP zei ik dat er een te grote voordeel is voor de gene meerdere characters.
EN zonder ASP is er nog steeds een voordeel voor de gene met meerder chars maar minder dan met ASP.

Dus daarop zei waar is het voordeel voor de gene met maar 1 char daarin?
Er is in beide gevallen een voordeel voor de gene met meerdere chars alleen bij ASP is het voordeel groter.

Je faalt zelfs in eigenwijs doen Jeffz0r
Maar degene met maar 1 character heeft voordeel bij zonder ASP als hij de eerste match wint...
Want als hij daarna verliest mag hij zelf een stage counterpicken zonder dat de ander mag wisselen van character.
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
lol jeffzor waar maak je je druk om O_O..tegen jou hoeven we tog niet te counterpicken :D

(alhoewel ik dat wel moest doen @ dave toernooiO_O) **** noob was ik ook :O (nog steeds ;o)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Zgetto: Dat er zowel voor als tegen ASP wat te zeggen is, is al lang bekend. Het punt is dat ASP al tijden geaccepteerd is en op grote schaal toegepast wordt, overal. Als we met de tijd mee willen gaan, zullen we er ook meer mee moeten doen. Zo simpel is het.

En Adam, je gedraagt je echt als een eikel hier. =/
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Hij is ook een eikel :p

Ik speel een character, en ik weet dat asp voordeel geeft voor mensen met meerdere characters.

maardit geeft voor mij ook de kans om met andere characters goed te worden. (vraag maar aan johnny hoe erg ik geraped werd met smash afgelopen vrijdag :S. dat was niet leuk meer. ik laat ganondorf niet vallen , maar ik wil wel van een cap falcon of sheik winnen. dus ga ik er een 2e character bij pakken.

te goed, dit geeft voordeel voor ook mensen die maar 1 character spelen want die leren andere characters te spelen als het nodig is.
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Ik was tijdens de inschrijvingen afwezig T_T. Nu ben ik te laat. Prop me maar in de reserve lijst ofzo. Ah, en natuurlijk is CMCC er wel direct bij, je gaat er wel voor met dat, ik wil 2e van Nederland worden. Zgetto, bouw een extra vleugel aan je huis, of gebruik de garage, of het huis van de buren ofzo. Met al zoveel mensen bij de eerste monthly, moet je de capaciteit groter maken. Bouw het anders uit tot een groot toernooi met 256 man in de Jaarbeurs. Zolang ik kan meedoen is het goed.
Kan ik anders misschien gewoon komen kijken?
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Oke een paar dingetjes:
-ASP wordt gebruikt
-Teams: round robin, top 4 naar de bracket
Aangezien er waarschijnlijk minimaal 5 goede teams komen en een bracket met maar max. 8 teams, wordt de ene kant van de bracket dus een stuk moelijker dan de andere kant dus wordt er eerst pouls gedaan(waarschijnlijk 1 poul met iedereen erin) (max 8 teams)en het verlengt teams ook wat anders is het al na een uurtje ofzo voorbij.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Oke dus FireMan eraf Utto erop =] (en nee de datum was niet veranderd^^)
En nu fireman dus ook niet meer komt, moet nog iemand een cube meenemen! (gratis entree uiteraard =])
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Ehm...Misschien beetje laat maar...ik had me een week in de datum vergist :D Volgende keer checken voordat ik me uitschrijf denk ik :p Ik wil opzich nog best komen maar begrijp als je zegt: nope, suxx to be y00.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
confirm mij en dave maar we hebben allebij vrij dan

ik wil best een cube meenemen maar dan moet ik hem eerst terug krijgen van dave...
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
ik kan wel een cube meenemen ^^ gratis entree dan?
Yup =]
Ehm...Misschien beetje laat maar...ik had me een week in de datum vergist :D Volgende keer checken voordat ik me uitschrijf denk ik :p Ik wil opzich nog best komen maar begrijp als je zegt: nope, suxx to be y00.
Helaas ik moet je toch nog gewoon onder aan zetten
Ey haal me cube maar van de lijst me cube is het aan het begeven. :urg:
Oke
confirm mij en dave maar we hebben allebij vrij dan

ik wil best een cube meenemen maar dan moet ik hem eerst terug krijgen van dave...
Graag =]
als het goed is heb ik nu genoeg cubes dan =]
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
dus als dit niet @ Zgetto's place was zou het zo'n 30 man toernooi kunnen worden aan de reservelijst te zien O_o ?
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ik wil reserveren voor de volgende ZM xD, ik zal een cube meenemen!

ik weet dat je niet kan reserveren...
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Precies, GOAT is cool. Ik zie zo al zestien mensen op de lijst staan die minder cool zijn dan GOAT, dus geef die jongen een plaats.

Geen Reffie, Ivo, Rens, Jeffz0r en Rukker op het toernooi zou trouwens ook een schande zijn.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
hmmz, stond ik niet boven goat op de reservelijst? Raar dat ie nu op de lijst staat ten koste van mij :confused:

Aan de andere kant zijn we wel in dezelfde post ingeschreven (alhoewel ik die post ook gedeeltelijk gemaakt heb, en mezelf niet voor niets bovenaan heb gezet)
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
hmm, ik had geen idee wie die post had gemaakt en julie 4 in principe tegelijk waren en Goat al tijden niet naar een toernooi is geweest van wat ik begrijp heb ik hem erop gezet.
 
Top Bottom