FireMan.EXE
Smash Journeyman
Wtf, ik stond bovenaan de reservelijst, nu komt er een plaats vrij op het toernooi, wordt ik onderaan de reservelijst gezet?? >_> I vote bull****!
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Klopt het was ook een foutje om jouw boven aan te doen en heb dat ook veranderd(heb nog een oude post geedit) sorry daarvoor.Wtf, ik stond bovenaan de reservelijst, nu komt er een plaats vrij op het toernooi, wordt ik onderaan de reservelijst gezet?? >_> I vote bull****!
Zelfs in het Oostblok falen ze niet zo hard als jij. :3Ach hij is nu toch op vakantie, misschien leest ie dit niet eens als ie terug is![]()
Ik zei toch misschienZelfs in het Oostblok falen ze niet zo hard als jij. :3Ach hij is nu toch op vakantie, misschien leest ie dit niet eens als ie terug is![]()
Zeker weten? :3Biscuit wil je met me teamen??
ik team met steven om dat hij highskillat is
ikhahah nice bisc xD beetje teamen met dave he?
wie wil er dan met mij teamen? >_<
yus^^ alleen cheukeuwww noob nu nog =]zgaytheuwww...Je mag Faab confirmen
qft1. Rot op met Corneria.