• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Zgetto's 'bijna' Monthlies - Utrecht - #7 - zaterdag 21 Maart

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Recording =]

Nog een dingetje over recording =]
Aangezien er bijna geen nederlandse Toernooien worden opgenomen:
Rukker heeft laatst opname apparatuur gekocht(direct van de TV met normaal geluid) hij zal dan ook komen om zo veel mogelijk matches op te nemen van het toernooi en krijgt daardoor ook een extra 17de plek.(een bijdrage voor de hele community =])

Wtf, ik stond bovenaan de reservelijst, nu komt er een plaats vrij op het toernooi, wordt ik onderaan de reservelijst gezet?? >_> I vote bull****!
Klopt het was ook een foutje om jouw boven aan te doen en heb dat ook veranderd(heb nog een oude post geedit) sorry daarvoor.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
GOAT! <3

Ach hij is nu toch op vakantie, misschien leest ie dit niet eens als ie terug is ;)
Zelfs in het Oostblok falen ze niet zo hard als jij. :3

Linkje: Voor ik weg ging heb ik van Adam begrepen dat het de bedoeling is om teams een beetje 'gezellig' te houden (dus geen Amsah + Faab, Faab + Nnja en dus ook geen Dave + Marc lijkt me). Dus voel je vrij om daar met hem te teamen, en vergeet Goat ook niet. =p Ik wil wel graag nog een keer met Dave teamen op tenminste één van de paar grote toernooien die nog komen. Ik waardeer je bedachtzaamheid btw.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Zgaytheuwww O_o
Amsah en Adam geconfirmed, mind Trick op reservelijst =]
Nog maar 1 week o_O
Oh en teams gaat te goed worden^^
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Confirm mij ook!

Ik zou trouwens graag teamen met iemand waar ik nog nooit mee geteamed heb, bijvoorbeeld Johnny, Marc of Remen. Who's up? GOAT vind ik ook goed though ;)

BTW: Voorlopige datum voor Ushost 3 is 8 september, thread komt binnenkort.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
het is nu al vol genoeg laat staan met 24 o_O
oh en met die byes dat maakt helemaal niks uit, de bracket wordt alleen iets groter das alles =p
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
zget hebje geen regels over Teams ofzo ??
ik bedoel...Dave met Biscuit..Dat = wel erg emo ..>_<
maar niet dat faab en ik gaan verliezen van Team emo :D
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
1. Rot op met Corneria.
2. Als iedereen een beetje sociaal doet hoef je niet echt regels voor team combinaties op te stellen.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
uhh <.< dat gaat niet gebeuren.
het is niet dat ik niet meer deelnemers wil maar dat er gewoon niet meer ruimte is voor meer mensen en als je dan als gast komt zou je alleen maar ruimte en zitplaats innemen.
volgende keer beter though.
 
Top Bottom