• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Zgetto's 'bijna' Monthlies - Utrecht - #7 - zaterdag 21 Maart

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
09:30 Etten-Leur 1 Breda Intercity 3632 NS
10:12 Hertogenbosch ('s) 3a

10:23 Hertogenbosch ('s) 3 Utrecht Centraal Intercity 832 NS
10:52 Utrecht Centraal 7

Nog meer mensen ongeveer zolaat op Centraal ?
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
ff voor de mensen die morgen komen. Iedereen is welkom vanaf 10.30, singels begint om 12.00 , wie te laat komt zonder iets te laten weten(me nummer staat onderin de eerste post) dan begint het zonder je.
En voor de mensen die cubes meenemen(linkje, mccloud en goat) niet vergeten aub want dat zou zonde zijn van de tv's zijn, alvast bedankt =]
En voor de mensen die via utrecht centraal reizen raad ik aan met A-D te reizen, hij weet de weg=p(als ie et niet vergeten is^^)(rukker weet het ook volgens mij)
en over eten en drinken, er is dus chips en drinken maar wie echt wil eten moet of zelf meenemen of anders is er een snackbar 2 straten van mijn huis.(op de hoek is dicht=[
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Ik ben ziek dus kan niet komen vandaag, iets verkeerd gegeten gister denk ik >_<.
Veel plezier en Adam win dit voor me :)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
mijn cube staat bij iemand anders maar ik heb het beloofd dus ik neem mijn wiii wel mee.

plus dave als je dit leest begin dan maar met schijten
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Results:

1. Johnnyboy
2. Utto
3. GOAT
4. Linkje
5. Remen
5. Ryuker
7. Marc
7. PC Chris
9. Dave
9. Zeta
9. Cpt. McCloud
9. Zgetto
13. Nog een keer ryuker
13. Adam
13. Meth
13. Inf. Rage
17. Amsah

Teams begint nu.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
PC je hebt het verneukt, hoe kon je? :p

EDIT: Ah ik hoor net de echte results van Choco:
1. ams
2. choco
3. dave
4. remen
5. adam
5. zgetto
7. Marc
7. linkje
9. mccloud
9. fire
9. goat
9. zeta
13. johnny
13. utto
13. rukker
13. meth
17. inf rage
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Goh daar zit best iets in eigenlijk, zet iedereen die nu niet mee kon doen omdat ze op de reservelijst stonden (behalve Fire omdat ie toch kwam terwijl ie niet mocht, en Zeta >_>), er alvast op (en bisc en Faab ook, omdat ze er wel op stonden maar uiteindelijk niet konden door pech :p)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik vind dat jullie gewoon je muil moeten houden en er eerder bij moeten zijn. als alleen de mensen komen die op de reserve lijst staan heb je geen echt toernooi meer. ik ben trouwens ook niet van plan elke maand te komen (of vaker als dat kan XD)

Het was gezellig . ik heb echt totaal geen zin in shout outs ook al heb ik geowned in teams samen met goat duh :O alleen de 2e set tegen adam en zgetto ging klote.. (props for cap. falcon)
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Officiele resulten singels en teams =p :

Singels:
1: Amsah
2: Choco
3: Dave
4: Remen
5: A-D
5: Zgetto
7: Marc
7: Linkje
9: Zeta
9: Mccloud
9: Fire
9: GOAT
13: Johnnyboy
13: Utto
13: Ryuker
13: Meth
17: Inf.Rage

click ---> Singels Bracket <--- click

Teams:
1: La Vache Qui Rit(Amsah/Zeta)
2: Emo dwerg (Dave/Choco)
3: Zgetto en een flikker (Zgetto/A-D)
4: Team suck (Utto/Johnny)
5: ADO Den-Haag (Marc/remen)
5: 1.6 (Linkje/GOAT)
7: Vaatwas tablet (Rukker/Meth)
7: Fruit salade (Inf.rage/Mccloud)

click ---> Teams bracket <--- click

*alle results van elke maand zal ik bewaren in de 2de post op de eerste pagina.

Thanks voor iedereen die gekomen was et was gezellig =]
Inschrijvingen blijven gewoon op dezelfde manier maar wacht wel eerst dat ik een nieuwe datum heb voor je inschrijft =p (dus die het nu al gedaan hebben telt niet)
En dankzij rukker is de helft van het toernooi opgenomen ofzo =p en die vids komen later nog wel ergens deze of volgende week =p(het zijn er te veel^)
*oh en iemand is een paarse controller vergeten.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik moet zeggen dat ik leuke potjes gespeeld heb. zgetto speelde een mannelijke fox. niks wegrennend aanvallen met die hap ik heb ondanks mijn fouten een leuk potje gespeeld matches waren heel close. en adam rende ook niet weg die wou eerlijke potje met mij spelen. matches tegen goat staan op tape dus die kan je zien. (waren lange potjes maar we weten allebij hoe we spelen :S)

Johnny speelde kut. echt waar hij kan bveel beter dat weet hij zelf ook.
en ik geloof dat rutger gewoon weer peach moet spelen maar dat wilt hij niet.

Remen is cheap en speelt opeens sheik :S.

Dave speelde veels te houterig. en choco heeft goed gespeeld.

zover mijn samenvatting van het toernooi. o ja.

Koetjes repen , koetjes repen wie wil nou mijn koetjes repen ?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Hmmm, zgetto zeker dat je tio gebruikt hebt? Want die brackets kloppen niet. Bij singles moet bij een 16-man bracket in de losers bracket onder elkaar E, F, G, H, A, B, C, D staan. Bij jouw staat C, D, A, B, G, H, E, F. En bij teams, 8 man bracket, moet in losers B, A staan, niet A, B. Dan krijg je, zoals nu ook was, weer snel dezelfde matches (in dit geval zgetto-adam tegen linkje-goat en utto-johnny tegen marc-remen. Dat had dus niet gehoord)
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
Hoe zit het met de inschrijvingen voor de volgende? anders schrijf ik me nu graag in, kan ook een cube meenemen.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Inschrijvingen blijven gewoon op dezelfde manier maar wacht wel eerst dat ik een nieuwe datum heb voor je inschrijft =p (dus die het nu al gedaan hebben telt niet)
En dankzij rukker is de helft van het toernooi opgenomen ofzo =p en die vids komen later nog wel ergens deze of volgende week =p(het zijn er te veel^)
*oh en iemand is een paarse controller vergeten.
L-E-Z-E-N :) makkelijk bijna te makkelijk
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Yup mensen, lezen! -_-
NOGMAALS:
Ik wil geen volle lijst voordat ik al weet wanneer de volgende is dus:
INSCHRIJVINGEN VANAF DAT ER EEN DATUM IS VOOR DE #2!

@jeffzor,
Inderdaad ja ik gebruikte tio.
Voor singels vond ik de bracket wel goed maar teams was wel een beetje vreemd ja =/
Wat voor bracket maker gebruik jij normaal?=]
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Jeffz0r, dat was precies wat ik ook opmerkte aan de bracket. Er klopte gewoon iets niet helemaal. Ik denk dat het inderdaad niet de laatste versie van tio was. Er komt telkens een nieuwe omdat er weer wat bugs gefixt moeten worden, dus grote kans.

Ik zorg er volgende keer wel voor dat er de nieuwste versie wordt gebruikt.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
De set Dave vs Mccloud (winners bracker round 1) is nu upgeload.
Check mijn youtube profile voor de vids:
http://www.youtube.com/profile?user=zgetto

Blijf mijn profile checken voor andere vids die nog volgen(en dat zijn er veel^^) of anders Subcribe to Zgetto dan laat youtube het automatisch weten als er nieuwe vids zijn^^
Als er wat meer sets beschikbaar zijn maak ik een thread in de tournament vids sction.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
sign me up voor zgetto ownage montlie 2~!.
Kben nu op vakantie, en kben geen no-life gast die elk uur van zijn vakantie in een i-net cafe doorbrengt. Dus bij deze vraag ik voor een uitzondering sign-up omdat ik je allerbeste vriend ben. (K)
 
Top Bottom