• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Zgetto's 'bijna' Monthlies - Utrecht - #7 - zaterdag 21 Maart

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Blijft nog steeds vrienden inschrijven.
Ja, maar op die manier kan ik de lijst wel in m'n eentje vullen en daarin ben ik vast niet de enige. Verder zou het al een hoop schelen als niet iedereen behalve Zgetto's crew hetzelfde werd behandeld. Een random n00b die verder nooit naar toernooien komt heeft nu net zoveel kans als bijv. Dave, Ivo, Remen, ik etc. Als de competitie toch zo goed moet zijn daar, waarom niet wat vets voorrang geven?
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
dan gaat iedereen die niet bij de 15 verkozenen zit zich genaaid voelen. vast geen geweldig idee

je zou wel kunnen doen dat, de 8 hoogste plaatsers op de eerste monthly bij de volgende zowenzo weer mee mogen doen en dat de andere helft van de plekken dan open is.

ofzo.

dan speel je ook voor meer dan geld alleen ^^
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Maar dan is er nog alleen maar minder kans voor de mensen die inschrijven. Het is nou gewoon dat er meer mensen willen komen dan dat er plek is, niks aan te doen. En over meerdere mensen inschrijven, het is gewoon zo dat mensen met goeie bekenden naar het toernooi willen gaan en het gewoon doodnormaal is om ze in te schrijven. Tuurlijk is het niet zo leuk/eerlijk voor de andere inschrijvers omdat er gelimiteerde plek is maar als iemand zijn crew/vrienden inschrijft ga ik niet zeggen dat die en die niet mogen komen en die en die wel.Op dit moment is het gewoon kut voor de mensen die dan net niet kunnen komen maar het is gewoon niet anders op dit moment.

Edit: er moeten gewoon vaker en meerdere toernooien komen net als bijv. de atm's van bf :p(maar dan niet mensen verbieden die al naar eerdere toernooien geweest zijn want dat slaat natuurlijk nergens op -_-)

Nogmaal edit: aan de andere kant vind ik het wel een goed idee dat jij dan de mensen voorang geeft die niet naar de monthlie konden komen maar dan moet het wel van 2 kanten komen en niet dat de mensen van monthlies niet naar atm's mogen komen maar mensen die naar atm geweest zijn(zoals 1.6) wel naar de monthlie mogen komen. Dan moeten er wel goede afsraken komen :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Sarcasme van Amsah. =o Is dat het enige wat je hier hebt geleerd of ga je nu ook vlees eten? =p
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
ok, Dave eraf, Remen en Marc erop.
20 op de lijst nu dus voor dat er weer nieuwe reserves opkomen moeten er eerst een paar van de lijst afgaan =p (20 is net iets teveel eigenlijk)
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
ja mensen, volg de getrainde noobs voorbeeld en begin met confirmen. ^_^

Coen confirmt zonder te posten ^^ Jaaa wie deed dat, wie deed dat, zeg het maar, zeg het maar
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik confirm dat BF niet komt. Hij kan deze keer helaas weer niet. Ik kom zelf nog wel denk ik, al heb ik nu wel meer lame kosten -_-
 
Top Bottom