• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
confirm mij maar voor het toernooi.




Dan moet ik nodig nog eens gaan trainen.
Er zijn blijkbaar een paar nieuwe mensen op smashboards.
Op zicht is dat mooi...
Deze mensen roepen echter volgens mij gewoon alles wat in ze op komt op het moment.
Ik wou jullie bij deze vriendelijk verzoeken hiermee op te houden.
Probeer je aub te beperken tot de momenten dat je ook echt iets te melden hebt, dan vind men je ook een aardiger.

@sjakmachien, jij bent enkel een voorbeeld, verder hoef je je dit niet persoonlijk aan te trekken
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hey, als ik het goed begrijp gaan we dit toernooi geen pouls houden aangezien daar geen tijd voor is? En als ik jou was zou ik ook veel (minstens 3) mensen zoeken die helpen met het runnen van het toernooi, zodat de bracket ook echt doorgespeeld kan worden, en niet alle tv's zijn ingenomen voor friendlies/waardeloze 50 cent moneymatches.

Ik wil daar wel mee helpen natuurlijk
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
confirm mij maar voor het toernooi.






Er zijn blijkbaar een paar nieuwe mensen op smashboards.
Op zicht is dat mooi...
Deze mensen roepen echter volgens mij gewoon alles wat in ze op komt op het moment.
Ik wou jullie bij deze vriendelijk verzoeken hiermee op te houden.
Probeer je aub te beperken tot de momenten dat je ook echt iets te melden hebt, dan vind men je ook een aardiger.

@sjakmachien, jij bent enkel een voorbeeld, verder hoef je je dit niet persoonlijk aan te trekken

Precies ik ben nieuw. OK, dan is dit de laatste keer.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Hey, als ik het goed begrijp gaan we dit toernooi geen pouls houden aangezien daar geen tijd voor is? En als ik jou was zou ik ook veel (minstens 3) mensen zoeken die helpen met het runnen van het toernooi, zodat de bracket ook echt doorgespeeld kan worden, en niet alle tv's zijn ingenomen voor friendlies/waardeloze 50 cent moneymatches.

Ik wil daar wel mee helpen natuurlijk
Thx man, ik neem je hulp graag aan, NGCXX helpt ook
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Ryuker hier: Ik confirm ff en adam is te gay met zijn roze. Donkey kong country ownd btw alles wat er nu op de wii uit is behalve de versie die er op de wii te downloaden is >.> En je krijgt nie eens upgrades O.O
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Mijn Roze kleur Naam @ De lijst = too good...Rukker je gaat op zest 2 zien hoe hard me roze kleur je gaat ownen ^^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Shoe, Down A en Ryuker geconfirmed....

Ivo, ik denk wel dat er poules komen, daarnaast: jij bied hulp aan dus ik mag aannemen dat je ook confirmed bent? (je staat nog niet groen op de lijst)

Var parasite op reserve gezet
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Als er echt nog hulp nodig is wil ik wel helpen met mensen van TV's schoppen etc voor toernooi matches.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Pouls is wel heel krap hoor met de tijd denk ik. Of je moet maar 16 van de 64 man doorlaten naar de bracket om niet zo'n uitgebreide bracket te hebben (wat wel een goed plan is op zich, 16 pouls en alleen de nr1 door per poul ;) )
Oh, en als de bracket bijna gespeeld is zijn er niet zoveel tv's nodig voor het toernooi dus kan 2vs2 al beginnen.

Confirm rens en mij sowieso maar, vanavond spreek ik reffie dan zal ik vragen of hij al vrij heeft gevraagd van z'n werk.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Poules is best te doen als je per poule een persoon aanwijst die hem draaiende houdt. Het beste is denk ik om de helft af te laten vallen en verder te gaan met een 32 mans bracket. Als er dan ook een nazi regime in gehouden wordt, moet het geen probleem zijn. Om een uur of 12/1 UITERLIJK beginnen is ook wel handig.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Pouls is wel heel krap hoor met de tijd denk ik. Of je moet maar 16 van de 64 man doorlaten naar de bracket om niet zo'n uitgebreide bracket te hebben (wat wel een goed plan is op zich, 16 pouls en alleen de nr1 door per poul ;) )
Oh, en als de bracket bijna gespeeld is zijn er niet zoveel tv's nodig voor het toernooi dus kan 2vs2 al beginnen.

Confirm rens en mij sowieso maar, vanavond spreek ik reffie dan zal ik vragen of hij al vrij heeft gevraagd van z'n werk.
Reffie is dan op vakantie, dus hij kan van de lijst gehaald worden. Confirm mij maar.

Faab, gaan we nou teamen of niet?
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Wat Marc zegt over 12 uur/ 1 uur beginnen is idd iets wat de meeste hosts de afgelopen tijd zich niet echt meer aan houden... Als je pas om half 3 begint is het logisch dat je in tijdnood zit. Als je zegt om 1 uur uiterlijk beginnen, en mensen komen om half 2 aankakken, dan hebben ze gewoon dikke pech.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Als je zegt om 1 uur uiterlijk beginnen, en mensen komen om half 2 aankakken, dan hebben ze gewoon dikke pech.
Inderdaad, zet gewoon neer 12 uur geliefd beginnen, als er om 12.45 iemand niet is, beginnen we met omroepen van beginnen, na 1 uur er niet, pech? toch?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
compleet mee eens.... tijd voor een strak schema for a change..... en met de hulp van o.a. NGCXX en Ivo heb ik er vertrouwen in dat dit gaat lukken.... voor nu: vanaf 10:30 is de zaal open voor iedereen die er dan al wil zijn... 11 uur graag aanwezig zijn... tussen 11 en 12 de mogelijkheid om in te spelen. tussen half 12 en half 1 kan je je inschrijven....

en dan beginnen we tussen half 1 en 1 uur het toernooi.... 1 uur is het uiterste... wie er dan niet is, ook al is het Ken of CJ (niet dat die meedoen maja...) dan hebben ze PECH

mee eens?

EDIT: daarnaast... als je denkt net na 1 uur binnen te komen (vertraging of whatever) bel dan even... dan kan ik je wel in een poule indelen en kan je spelen als je er bent zonder dat we vertraging oplope
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Exa, Laat anders de inschrijflijst gewoon doorlopen na 64..^^ zoals je weet gaan er toch altijd een hoop mensen niet.
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
compleet mee eens.... tijd voor een strak schema for a change..... en met de hulp van o.a. NGCXX en Ivo heb ik er vertrouwen in dat dit gaat lukken.... voor nu: vanaf 10:30 is de zaal open voor iedereen die er dan al wil zijn... 11 uur graag aanwezig zijn... tussen 11 en 12 de mogelijkheid om in te spelen. tussen half 12 en half 1 kan je je inschrijven....

en dan beginnen we tussen half 1 en 1 uur het toernooi.... 1 uur is het uiterste... wie er dan niet is, ook al is het Ken of CJ (niet dat die meedoen maja...) dan hebben ze PECH

mee eens?

EDIT: daarnaast... als je denkt net na 1 uur binnen te komen (vertraging of whatever) bel dan even... dan kan ik je wel in een poule indelen en kan je spelen als je er bent zonder dat we vertraging oplope
helemaal mee eens, al kom ik niet =P Groezrock! ^^

eh, je bent trouwens "gefeatured" op de Smashcast =P

'T is wel een schande dat deze plek niet meer volgespamd wordt als vroeger, zelfs in de AFC4 thread wordt meer gepost XD
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Is er iemand die via Hengelo of Enschede treint? kvind 40 euro trein een beetje te duur...
Zo ja.. NS lentetoer doen? 2 personen onbeperkt 1e klas reizen voor 35 euro. (=17,50 p.p.)
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
10:30 is de zaal open voor iedereen die er dan al wil zijn... 11 uur graag aanwezig zijn... tussen 11 en 12 de mogelijkheid om in te spelen. tussen half 12 en half 1 kan je je inschrijven....
Kan je dan niet VOOR 11 uur spelen?
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Is er iemand die via Hengelo of Enschede treint? kvind 40 euro trein een beetje te duur...
Zo ja.. NS lentetoer doen? 2 personen onbeperkt 1e klas reizen voor 35 euro. (=17,50 p.p.)
Hmm.. persoonlijk denk ik dat mensen al te graag juist MEER zouden willen betalen, om NIET met jou samen te reizen.

Vergeet btw niet om genoeg geld mee te nemen om mijn eten te betalen.
Foodmatch ftw.


Ik confirm Timmy, brasje en nini.
TIMMY je MOET komen, wij MOETEN teamen~!!! =D
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom