• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

SexyMeth

Smash Cadet
Joined
Oct 8, 2006
Messages
46
Location
Noord-Brabant
11. Myth

isdat een typfout of moet het myth zijn?

vette straatnamen btw (sinasappelgaarde mosterd..), ooit een verkeersbord gejat?
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Mosterd ftw ^^

lol @ sig van Jeffzor, komt Chudat dan echt naar Europa (Nederland)? x3
Welk toernooi zou hij dan komen, als hij komt?

~ *vond het topic*

Veel succes verder met het toernooi organiseren ^^
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
11. Myth

isdat een typfout of moet het myth zijn?

vette straatnamen btw (sinasappelgaarde mosterd..), ooit een verkeersbord gejat?
@ 11. Myth Moet Meth zijn -_-...Exalador heeft een typfout gemaakt..^^ Dusja, dat ben jij :)
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Denk wel dat ie goed is, maar vergeleken met de prijs.. nee -_- wie gaat er nou 600 euro betalen voor een console... op exalador na =]
wii ftw idd, alleen jammer dat er nu nog geen leuke games voor zijn, en we het moeten doen met wiisports / call of duty :/
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Denk wel dat ie goed is, maar vergeleken met de prijs.. nee -_- wie gaat er nou 600 euro betalen voor een console... op exalador na =]
wii ftw idd, alleen jammer dat er nu nog geen leuke games voor zijn, en we het moeten doen met wiisports / call of duty :/
Off all games you forgot frikkin zelda

Oja, dit is mijn laatste post tot en met morgen ochtend dus als ik nodig ben lees ik het dan, want zgetto komt straks hier enzo.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
@ Wob: het zal tot ongeveer 8/9 uur duren denk ik

mensen zorg dat je tussen half 11 - 11 uur bij mij bent

@ Joey... ik ben niet de enige die er 600 euro voor neerlegd... en ik doe het niet alleen voor de console, maar ook voor de blu-ray speler, die los nu zon 800/1000 euro kosten

en ja hij is wel goed... maar zelfde probleem als de wii though... nog niet echt top games op het moment... (EDIT: wii heeft wel Zelda though :p) keb nu Def Jam: Icon en Tony Hawk's Project 8... oh en ik heb tekken 5 gedownload... every playstation needs tekken and Final fantasy...

op dit moment is mn mening nog: Wii ftw!

@meth: ja myth moet meth zijn.... @ uchiha... ik hoef het niet te veranderen... betekent echter wel dat we maar 15 man hebben :(
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
hoe kom je vanaf station zoetermeer bij je huis. Heb er waarschijnlijk overheen gelezen.
busnummer en halte graag :)
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Stomme krantenwijk, oprotten ermee vind ik, maar me baas vind anders *gaap*

He, maar als we 14en zijn, kan thomaz dan niet? en trouwens *Votes for 7 vs 7 crew battle, or well, more like 9 vs 4+amsah*
Zegmaar dat is zogenaamd wel een goed idee! als we om 11.30 met het toernooi beginnen DE dan is het klaar om... 3 uur?
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Zelda is een cube game, geen wii game. Hij is wel op de wii gekomen ja... maar het blijft een cube game, die ook uitgekomen is op de wii. En het is dus geen reden om een wii te kopen.. je koopt geen console van 250 euro om een paar extra mogelijkheden in een spel. =]
Ik twijfel eigelijk nog of de wii wel zo'n goede aankoop was.. ik zit er nu bijna nooit op -_- als brawl niet goed wordt dan :uzi: wii :rocket: =)

Maar wat is dat blu-ray gedoe precies dan exalad0r?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Zelda is een cube game, geen wii game. Hij is wel op de wii gekomen ja... maar het blijft een cube game, die ook uitgekomen is op de wii. En het is dus geen reden om een wii te kopen.. je koopt geen console van 250 euro om een paar extra mogelijkheden in een spel. =]
Ik twijfel eigelijk nog of de wii wel zo'n goede aankoop was.. ik zit er nu bijna nooit op -_- als brawl niet goed wordt dan :uzi: wii :rocket: =)

Maar wat is dat blu-ray gedoe precies dan exalad0r?

Blu-ray is gewoon een nieuw soort dvd met meer opslagcapaciteit... in plaats van 4,6GB op een schijfje gaat er zon 30GB op... daarom kan onder andere de kwaliteit (grafisch) mooier zijn omdat dat meer ruimte in neemt.. en dat betekent High definition films en games
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Het enige wat geownt wordt door Xbox Live zijn koekjes. Betalen om online te spelen >_<

FE wordt denk ik niet beter dan FE op de cube. MP3 lijkt me niks.. MP1 en MP2 heb ik geprobeerd.. saai :/ En mario.. als dat alleen maar van dat kleine planeten gedoe is, is dat ook een beetje saai lijkt me. Geef mij maar iets als Mario 64.
 

Forte_DX

Smash Rookie
Joined
Dec 6, 2005
Messages
4
@exalador..
confirm ons ook 100% voor ZEST2:
CaptainMcCloud
Biscuit
Infinite Rage
we zullen er zijn op de 28ste van April.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik vond zeldad te erg tegen vallen het was te makkelijk en het verhaal was niet geweldig ofzo over het algemeen een goede game maar geen goede zelda
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Ja ik vond TP ook een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht. Maar toch het blijft een super leuk spel. Binnenkort proberen hem uit te spelen met 3 hartjes :p (als dat kan iig) die boss van temple 4 FTW!!11!!1!!
(Joey >>>) OOT >>> TP :)

En ja, MP1 en MP2 saai xD wat is er nou leuk aan in een halfdode wereld om de 10 minuten 1 klein beestje dat in 1 schot dood is neer te schieten en 28159281759 dingen te scannen, als het er geen 28159281760 zijn. Ja ik overdrijf, maar toch.. Timesplittz0rs 3 is meer iets voor mij, of Call Of Duty.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
joey je hebt nu oorlog met thomaz jij en thomaz op de parkeer plaats zest 2 maak je borst maar nat want als je thomaz zijn speed runs belachelijk maakt verpest je je eigen leven
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Ik heb behalve multiplayer dan wel nog nooit Prime 2 gespeeld, maar Prime 1 ownt de pan uit. Zeker weten 1 van de beste spellen op de Cube.
Als jij de uitdaging niet ziet van een bibliotheek volkrijgen so be it, maar Prime moet je niet dissen. De graphics, verhaallijn, alles, is gewoon té goed.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Grappig dat exalador zegt dat ie liever mario 64 heeft dan de nieuwe mario want mario galaxy gaat het dichst in de buurt komen van mario 64 van alle andere 3d mario games, overigens zat je in mario 64 altijd op een klein eilandje in een bepaalde trant. Nie zo snel oordelen en gewoon rustig geduld hebben >.>. Wie heeft er wie geraped op zest home btw?
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Ik ben dood-geraped xD...
maarjah, ben al hard die L-cancel aant oefenen, en Edge-hoggen ga ik voortaan wel doen, en een paar combo's leren, en ik **** =D
en wat doen die pika's daar o.O?
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
1 Adam 20
2 Zgetto 12 (40 euro, 5 per persoon, 50/30/20)
3 Savior 08
4 Uchiha JP

En JP, je deed het alleen aan het begin slecht, daarna deed je het best goed, verloor alleen van thomaz aan het begin hoor, daarna beate je hem weer
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Maar maar.. ik verloor zelfs van jou ='(
Ik verloor van een Exa xD

Wob wob daarna 2 keer ge4stockt in tournament matches, maar hij telt niet =/

Ik heb nog nooit zown slechte dag gehad.
Ik geef het op, smash is voor homo's and you know it!
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom