• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Heh, te goed, zegmaar Savior had een keer een goed idee

ZEG HET MAAR

Hmmm, over TV's enzo, wie neemt mee? Hoeveel heb je er zelf?
Zelfde over Cube's/Wii's met bijbehorend spel en memory cards etc etc etc
mjah.. goed idee is subjectief :p ik zit met de rotzooi en regelproblemen :p misschien vind ik het maar een k*t idee als ik er zo over nadenk :p

gelijk wel de goeie vraag: Cubes en TVs gewenst! wie kan meenemen!?

Hey, Ik CONFIRM voor ZEST2. Ik kom niet naar ZEST(home) dus je kan iemand anders op de reserve lijst zetten als je wilt. Kzie jullie allemaal weer de 28e. ;)
okido!

Zit ik dus zo te kijken wie er allemaal komen naar Zest 2, zie ik mijn naam er geeneens tussen staan. Gooi mij is gauw op die reserve lijst :(
wow serieus?????????? ik gooi je erop

Edit: *Confirmd voor Zest(home) :p*
Zest<home> hoef je nie voor te confirme :p btw... als jij niet zou komen zou het al helemaal lame zijn want jij heb het 'goede idee' bedacht :p

ok Im very sorry to tell you that I cant come to this tournament, because of very crazy money problems, and because of school... If I come to this tournament I cant come to RoS4 and that has priorioty from my point of view... I really sorry...
alright man, no problem understanding that :) HF @ RoS4, kick some ***!

Pfff, lame
duidelijk!
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Dit hoort niet man , Faab op 11 op de reservelijst, Faab komt gewoon naar zest2 wat dan ook^^
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ik wil NU m'n uurtje slaap terug! Niet pas over 6 maanden :/
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
een cube nemen lijkt me geen briljant idee, tenzij je een geslachtsorgaan van dusdanig kleine afmetingen bezit dat je je genot **** vinden in een van de poorten aan de achterkant.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
hmmm tja wat zou een goede tijd zijn... half 11 bij mij 11 uur starten? is het voor jullie confirmed dat jullie komen?

EDIT: als iemand een TV kan meenemen... PLZ DO SO :p keb op dit moment voor zest home alleen 2 grote TVs (nah ja.. 1 HUUUUUUUUGE tv en 1 grote tv :p) en 2 kleine tvtjes

EDIT 2: en cubez plz :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ik confirm me. En kanje op die HUUGe tv btw ook op 60Hz ofno^^?
je hoeft niet te confirmen voor zest home :p of gaat dit over ZEST2? ja die huge tv heeft ook 60hz... moreno, ik, Uchiha en WobWob hebben er vorige keer op gespeeld en hij speelde gewoon goed toch?

PS3tje staat er nu ook op aangesloten :p lekker lekker! :D

EDIT: btw gasten voor ZESThome: graag zoveel mogelijk zelf eten/drinken meenemen als je dat wilt hebben :p ik ben geen restaurant ofzo :p we kunnen wel afspreken dat als iedereen 1 eurootje lapt dat ik wat chips/cola ga halen voor zaterdag :)
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Kijk eens aan, kijk eens aan,

Oja, me moeder zei dat ik mee moet zaterdag omdat ze uit eten gaat met familie voor verjaardag, maar ik heb gezegt, ja jammer dan dan had je maar eerder dat moeten melden.

Het zou dus wel aardig vriendelijk zijn als we rond 7 uur klaar zijn met t toernooi dat ik ron 8'en op leiden kan staan ofzo

EDIT: *Legt 1 euro in*
EDIT2: *Cheese onion graag*
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Oja, me moeder zei dat ik mee moet zaterdag omdat ze uit eten gaat met familie voor verjaardag, maar ik heb gezegt, ja jammer dan dan had je maar eerder dat moeten melden.
Hij's keiHARD gewoon he
*doet de Savior buttonram waveshine*
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
XD weetje hoe vet de *saveshine* is!

Te goed, maar van me moeder, ze is nieteens jarig die dag, ze plant het alleen ineens op die zaterdag, nou, jammer dan want ik heb al afspraak langer staan.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Ik en popo-chan kunnen niet komen naar Zest(Home). Geef onze plek maar aan twee andere freetzakken (=mensen die soms heel veel eten)



Ik wil NU m'n uurtje slaap terug! Niet pas over 6 maanden :/
Ik heb er al 3 teruggenomen op school!!XD
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
En in frankrijk voor mij en sommige =D

En adam, omg, je kent shoe niet, wie ben JIJ, shoe ftw! keywords: Carnaval - Bier - Bier&Carnaval
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Hey, ik heb gemerkt dat er een helehoop nieh komen, dus ik wil me sign-uppen voor ZEST<Home>. Maareh, het is dus van 11 tot ... ?

(hoef maar 1 km te fietsen)
en wat heeft onze wijk leuken straatnamen eh?
Ik woon in de tulpentuin, bij de petuniatuin, zonnebloemtuin, stokroostuin, madelieventuin, lavendeltuin en nog allemaal dreven en parken xD
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
@exalador: klopt dit zo ongeveer?:

10:27 zoetermeer
treinstation mandelabrug/ns zuidweg
zoetermeer 10:29 lopen 2 min


--------------------------------------------------------------------------------

10:29 mandelabrug/ns zuidweg
zoetermeer station centrum west
zoetermeer 10:34 stadsbus 78
connexxion
richting Snowworld

--------------------------------------------------------------------------------

10:35 station centrum west
zoetermeer salomeschouw
zoetermeer 10:37 stadsbus 70
connexxion
richting Centrum West via Noordhove vv

--------------------------------------------------------------------------------

10:37 salomeschouw
zoetermeer nimfkruidvaart
zoetermeer 10:41 lopen 4 min

*direct gecopieerd van ov.nl

en hoe kom ik van salomeschouw bij jouw huis?
edit: ik heb geen kaartje ofzo.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Trouwens Zgetto, hoe ga je naar zoetermeer trein station? je kan misschien overwegen om naar alphen te gaan vanaf utrecht met de trein en vanaf daar met mij in de bus te gaan naar zoetermeer, misschien goedkoper voor je.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Trouwens Zgetto, hoe ga je naar zoetermeer trein station? je kan misschien overwegen om naar alphen te gaan vanaf utrecht met de trein en vanaf daar met mij in de bus te gaan naar zoetermeer, misschien goedkoper voor je.
alphen is alphen a/d rijn?
als dat zo is scheelt het me best veel.
hoe lang en duur is het vanaf daar met de bus naar zoetemeer?
en ik neem aan dat jij wel de weg weet vanaf daar?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
jah je kan die route gebruiken
maar ik zou vanaf het station bus nummer 4 pakken, en uitstappen bij het ziekenhuis (langeland ziekenhuis heet die stop ook geloof ik) vanaf daar is het makkelijker lopen... maar je kan ook een kaartje uitprinten :/

zo niet : vanaf langeland: steek de straat over naar die heuvel met fietspad/voetpad en loop daar omhoog, ga dan bij de kruising (naar rechts gelijk het voetpad op (staat een soort stalen waaier-beeld) en loop daar de straat in, loop helemaal door tot voorbij het speeltuintje en dan is het het 3 huis (nr 5) aan je rechterhand.

@Thomaz: ja je kan je nog inschrijven als je wilt... me broer staat nu op de lijst maar hij kan niet.... dus zeg ff als je wil... en neem een cube mee :p

ik ga morgen nog wel wat eten en drinken halen dus mensen allemaal een euro lappen :p
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom