A-D
Smash Journeyman
ik neem geen tv mee
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
mjah.. goed idee is subjectiefHeh, te goed, zegmaar Savior had een keer een goed idee
ZEG HET MAAR
Hmmm, over TV's enzo, wie neemt mee? Hoeveel heb je er zelf?
Zelfde over Cube's/Wii's met bijbehorend spel en memory cards etc etc etc
okido!Hey, Ik CONFIRM voor ZEST2. Ik kom niet naar ZEST(home) dus je kan iemand anders op de reserve lijst zetten als je wilt. Kzie jullie allemaal weer de 28e.![]()
wow serieus?????????? ik gooi je eropZit ik dus zo te kijken wie er allemaal komen naar Zest 2, zie ik mijn naam er geeneens tussen staan. Gooi mij is gauw op die reserve lijst![]()
Zest<home> hoef je nie voor te confirmeEdit: *Confirmd voor Zest(home)*
alright man, no problem understanding thatok Im very sorry to tell you that I cant come to this tournament, because of very crazy money problems, and because of school... If I come to this tournament I cant come to RoS4 and that has priorioty from my point of view... I really sorry...
duidelijk!Pfff, lame
Ik ook als ik kan komen, kmoe alleen nog op popo-chan wachten.@ exaxaldor: ik neem een cube neem
Ik neem mijn cube ook altijd overal neem naartoe.... XD@ exaxaldor: ik neem een cube neem
Dat is precies wat ik dacht!!!Ik wil NU m'n uurtje slaap terug! Niet pas over 6 maanden :/
6 maanden is te lang >_<Ik wil NU m'n uurtje slaap terug! Niet pas over 6 maanden :/
je hoeft niet te confirmen voor zest homeIk confirm me. En kanje op die HUUGe tv btw ook op 60Hz ofno^^?
Hij's keiHARD gewoon heOja, me moeder zei dat ik mee moet zaterdag omdat ze uit eten gaat met familie voor verjaardag, maar ik heb gezegt, ja jammer dan dan had je maar eerder dat moeten melden.
Ik heb er al 3 teruggenomen op school!!XDIk wil NU m'n uurtje slaap terug! Niet pas over 6 maanden :/
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.yo exa haal mij maar van de zest home lijst af.
sorry j-p op zest2 zal ik echt zijn![]()
alphen is alphen a/d rijn?Trouwens Zgetto, hoe ga je naar zoetermeer trein station? je kan misschien overwegen om naar alphen te gaan vanaf utrecht met de trein en vanaf daar met mij in de bus te gaan naar zoetermeer, misschien goedkoper voor je.