• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Hahaha Koen, je hebt me! Limburg =konings XD

Vooral de "Utrechts bier, wtf is dat?" deed et em :D

Oh, en ik ga op excursie naar Berlijn-Krakau-Auswitchz, dus ik meld me bij deze af. Deimos kon ook niet komen geloof ik, so we're both out.

Wel jammer, wilde van ZEST 2 m'n laatste toernooi houden voordat ik er mee ophield.. Smash is z'n leukigheid verloren.. Misschien als brawl er is vind ik weer nieuwe moed om mee te spelen :p

Ah well can't be helped, thx 4 alle leuke tournies jongens!

En Jip, gaan we nog eens een x een potje spelen?


*Edit's ftw!*
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Amsah ziet de extra 5 euro per persoon al in zijn portomonee verschijnen,

Verder, ik confirm mezelf even, ookal deed thomaz het al eerder voor mij. Omdat ik nu toevallig ingelogd ben, als ik weer uitlog doe ik dat waarsch voor weer 10 jaar >_<

Edit: Shoe, te goed,
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Hmmm, naast de uber toffe avatar die ik heb, waarom is dit toernooi pas over meer dan een maand, vervroeg het IMO, of host naast het franse gedoe nog iets tussen losthost en dan.

ATM1:4 !
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
haha... ik kan welliswaar op korte termijn (volgende week zaterdag?) een klein (10 tot 20 man wellicht) een toernooitje orgnaniseren voor tussendoor... als hier intresse voor is natuurlijk...
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
1 persoon is nie echt genoeg ^^ maja... maak wel ff een losse lijst onderaan de eerste post voor de ehhhm hoe gaan we em noemen... ZEST<home>1 :p mensen die mee willen doen zeg dan dat je aan ZEST<home> wil mee doen ofzo :p

EDIT: max mensen moet ik nog ff bepalen.. tis tenslotte bij mij thuis
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Nou, een 16 man is een goed aantal, na 16 moet je eigenlijk aan 24~ gaan denken, 16 = goede bracket, kan je nog triple elimination maken ook :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
yup daar zat ik ook aan te denken... heb de max voor nu ook voorlopig op 16 gezet. het toernooi wordt dus bij mij thuis...

Je ben er trouwens wel snel bij met je replies :p voor iemand die ' iedere keer zon 10 jaar niet online komt' :p
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Misschien moet je even in de eerste post zetten wat ZEST<home> is. Oja dat plaatje op de eerste post kan ik niet zien, weet niet of het aan mijn pc ligt of aan die site.

@Sjakmachien: jij woont toch in Clinge? Misschien kan je eens bij mij komen smashen als je in Terneuzen moet zijn, of ik bij jou als ik in Hulst moet zijn. Ik kom soms op een zondag naar Hulst, dus dan kunnen we misschien een keer afspreken.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Dude, in april = 28e een zaterdag, je toernooi etc,
oh ja ^^ ik zat nu ff helemaal in de sfeer van ZEST<home> :p


Misschien moet je even in de eerste post zetten wat ZEST<home> is. Oja dat plaatje op de eerste post kan ik niet zien, weet niet of het aan mijn pc ligt of aan die site.
ja dat zet ik er nog wel ff bij... en dat plaatje... tja soms fokt die site het een beetje... meestal doet ie het wel, maar als je em binnekort nog nie ken zien mail ik em wel ff naar je ofzo
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
@Lawlencerot. Dat zou best wel kunnen, jah. Ik vind het zelf wel best, alleen de 2 ouderfiguren bij mij thuis.

@Exelador. Ik zou ook wel willen komen naar die Zest(Home). Maar ik weet niet of het mag van ouders, en vervoer is dan ook niet zeker. Wanneer is die dan trouwens?
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Maak anders ff een sign up lijstje? zodat we weten wie komen, best veel denk ik, want er wonen best veel mensen rond zoetermeer, dat zeg ik toch goed, zoetermeer? geen zin om te kijken of je daar nou echt woont :p

Edit: Krijg nou wat, er is al een sign up, helemaal onderaan verstopt =)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
yup lol.... ik denk alleen dat ik slecht nieuws heb... kom erachter dat ik volgende week al afspraken heb staan (familie) dus volgende week gaat het sowieso nie worden... het wordt of over 2 weken (31 maart), of het gaat helaas niet door....
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ey wat zijn de kosten van ZEST home? Ik ben namelijk wel geinteresseerd, maar moet ff weten of m'n portomonnee het toelaat :p.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Nou, de 31e dan, zoetermeer is voor mij toch close, dus als ZESThome niet doorgaat door mensen gebrek, wil ik nog wel komen (a)

En shoe, ja toch, ik kom even terug op boards en zorg gelijk voor een toernooi binnen 4 posts, beat that XD

Edit: Shadow! wanneer en hoe laat met auto naar frankrijk! kom je niet langs een bepaalde stad ofzo?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ah yosh yosh, make your way naar rotterdam de donderdag voor het toernooi.
zo rond half 5 kan ik jullie allemaal oppikken van centraal / of meet jullie daar en gaan met de trein naar etten-leur.
dan eten we bij mij thuis en dan rijden we 's avonds naar het rijk der stokbroden.
vrijdag avond kunnen we waarschijnlijk in de venue slapen. vrijdag zelf kunnen we parijs bezoeken? :lick:

heb dr zin an!! :004:
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Rijk der stokbroden he, hmmm

Guess i'll be taking thursday off from school then.

Dus, hoelang duurt de rit? :O en hoelaat gaan we weg? 's avond is een groot woord :p

Eneh, k, maar kunnen we pas vrijdag avond in de venue? als we donderdag al weg gaan zijn we wel aardig vroeg hoor :O Hoewel ik wel ben voor ff rondstappen in parijs, vakantie ftw :>

Bah, dat betekent trouwens dat, als ik geen korting van iemand krijg, de rit naar je huis duurder wordt dan van jou huis naar parijs XD
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom