• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Zest(home) > Zest2, omdat het eerder is XD

En JP, 5 van de 5 plaatsen zijn bezet, maar de kofferbak...
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
okokok... blijkt dus dat er genoeg vraag is naar zon klein toernooitje dus wil ik het wel aanbieden....... aangezien ik deze post snel weer zal verdwijnen tussen de talloze paginas van de thread ^^ zal ik in de eerste post bij het onderste stukje meer info zetten over ZEST<home> gewoon onderaan bij de inschrijflijst... maar het wordt dus idd NIET DEZE ZATERDAG MAAR DE WEEK EROP, TE WETEN 31 MAART!
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Hey, Exalador, ik kom niet want ik kan helaas niet op die dag(er is dan een karatetraining waar ik echt bij moet zijn). Ik had anders zeker wel gekomen ^^.

Binnenkort hou ik ook een toernooitje bij mij thuis, ook niet zo groot.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Hey, Exalador, ik kom niet want ik kan helaas niet op die dag(er is dan een karatetraining waar ik echt bij moet zijn). Ik had anders zeker wel gekomen ^^.

Binnenkort hou ik ook een toernooitje bij mij thuis, ook niet zo groot.
ok np... trap op de training maar iemand in elkaar voor me :p succes!

Gooi mij, Nnja, Zeta & Faab maar op de Zest Home lijst ^_^
cool ^^
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Exa, zet korhan,dennis. thomas en G-$mooth op de zest-home lijst please!
En confirm mij voor ZEST 2 ^^ Kwil ook van die mooie groene letter hebben!

en.. JOEYYYY JE LEEFT NOG =D
10 euro match @ zest home?:D
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Exa, zet korhan,dennis. thomas en G-$mooth op de zest-home lijst please!
En confirm mij voor ZEST 2 ^^ Kwil ook van die mooie groene letter hebben!

en.. JOEYYYY JE LEEFT NOG =D
10 euro match @ zest home?:D
lol Joey komt niet naar Zest<home> zit al vol nu btw :p

@popochan & sjakmachien... ik moet wel ff zeker weten of jullie komen... tis al snel.. en ik heb nu in principe al 2 man teveel :) als jullie komen gaan jullie voor, want jullie waren eerder, maar ik moet het wel echt zo snel mogelijk weten
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Heh, te goed, zegmaar Savior had een keer een goed idee

ZEG HET MAAR

Hmmm, over TV's enzo, wie neemt mee? Hoeveel heb je er zelf?
Zelfde over Cube's/Wii's met bijbehorend spel en memory cards etc etc etc
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ik kom niet haar ZestHOME hoor. en voor Zest2 sta ik dr al op (geloof ik XD )

UchihaJP, de kofferbak zit al vol met onze bagage. maar mocht iemand een ongelukje krijgen.... :evil: dan zou je mee kunnen XD

I don't care wie er mee rijdt zolang ze maar betalen :laugh:


savior, hoe lang de rit duurt weet ik niet zeker. mn pa zei dat ie het eens in 4 - 5 uur heeft gereden. nu rijdt mn vader meestal wel door en weet de weg :p
maar sowieso gaan we bij mij thuis nog wat eten en smashen ofzo. kunnen we hier uitzoeken hoelang het duurt.

en natuurlijk kan je korting krijgen. maar k dacht dat je al een ov-kaart had?
Zgetto ook niet. coen?
hoeveel mensen mag je meenemen op je ov-kaart? :p
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Nou kijk, de reis van mijn huis naar rotterdam is al belachelijk duur, en nee ik heb geen OV, i wish.

Coen is 16 Dacht ik, en Zgetto vroeg laatst om iemand anders zijn OV, dus ik zit nog met dat korting gedoe, heb jij een OV?
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
dat wou ik ook even vragen als je op de reserve lijst staat kan je dan wel komen maar niet mee doen me het toernooi zelf of kun je dan helemaal niet komen? en zoals ik al eerder zei als het kan kom ik zeker.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Zit ik dus zo te kijken wie er allemaal komen naar Zest 2, zie ik mijn naam er geeneens tussen staan. Gooi mij is gauw op die reserve lijst :(
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
dat wou ik ook even vragen als je op de reserve lijst staat kan je dan wel komen maar niet mee doen me het toernooi zelf of kun je dan helemaal niet komen? en zoals ik al eerder zei als het kan kom ik zeker.
alleen de mensen op de gewone lijst mogen komen . als iemand afzegt komt iemand van de reserve lijst op de gewone lijst.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
savior, k heb een ov-kaart jah.
maar hoeveel mensen kan je voor korting mee laten reizen op 1 kaart?
2 of 3 volgens mij.
maar in iedergeval een enkeltje voormij naar etennleur is 14 euro.
en een enkeltje naar rotterdam is 8 euro plus een enkeltje vanaf rotterdam naar ettenleur met korting is 5 euro dus 5 plus 8 is 13 euro.
dat zou maar 1 euro schelen voor mij dus van mij mogen coen en savior wel met jouw kortings kaart.
maar dan moet ik wel weten van te voren of ik meteen een enkeltje naar ettenleur moet kopen of jij ons met de auto ophaald in rotterdam.
hopelijk begrijp je het =p
en trouwens hoeveel benzine geld is het?(heen en terug)
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Rotterdam - Etten leur met korting maar 1 euro verschil?
O dat valt mee joh, dan ben ik zelfs iets goedkoper uit dan jou omdat ik een abbo heb van Alphen naar leiden, waar ik voor 6.20 een enkeltje naar rotterdam kan halen. 11.20 met korting voor mij dus, dus ik ben goedkoper uit.

Imo, kijk of er 3 op kunnen, anders delen we wel ofzo, w/e

Edit: *Confirmd voor Zest(home) :p*
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Op een OV kan je 3 mensen meenemen, met ghorting. Luxe als je ver moet reizen :) Schijnt dat er vroeger wel eens mensen gewoon bij studenten in de trein gingen zitten van: "Yo, ik heb een kaartje met korting gekocht, dus ik reis vanaf nu met jou mee." XD
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
O dat heb ik ook wel eens gedaan, scheelde me 5 euro, en ik had al korting kaartje gehaald, dus ik vroeg aan de eerste persoon met een schooltas die ik zag of ik op ze OV kon.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Was het niet unlimited personen? Zoiets meen ik me te herinneren van ATM 2 of 3 toen Ryuker en Johnny een stuk of 30 mensen meenamen op hun OV.

En Miguel: Hoezo kortingskaart :p ik ben in 20 min op Centraal als ik wil.
 

ProsmasherTim

Smash Journeyman
Joined
Jan 15, 2006
Messages
343
Location
Germany, Hamm
ok Im very sorry to tell you that I cant come to this tournament, because of very crazy money problems, and because of school... If I come to this tournament I cant come to RoS4 and that has priorioty from my point of view... I really sorry...
 

Cypher

Smash Apprentice
Joined
Jan 25, 2006
Messages
121
Location
Etten-Leur, The Netherlands
@ (prince) Shadow.

Hey, als er te veel bagage is (ik weet niet of Adam weer een tv mee neemt of zo) waardoor er een passagiers plek in beslag genomen wordt net als de vorige keer, kunnen we miss een deel van de bagage in mijn auto doen en dat ik dan in mijn eentje achter jullie aan rijd. Kan er weer een persoon meer meerijden.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom