Savior
Smash Journeyman
Zest(home) > Zest2, omdat het eerder is XD
En JP, 5 van de 5 plaatsen zijn bezet, maar de kofferbak...
En JP, 5 van de 5 plaatsen zijn bezet, maar de kofferbak...
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
zet mij maar op de lijst aub^_^
31 april komt me toch beter uit dan de week ervoor^_^
dat zei ik =p31 maart... niet april ^^
ok np... trap op de training maar iemand in elkaar voor me succes!Hey, Exalador, ik kom niet want ik kan helaas niet op die dag(er is dan een karatetraining waar ik echt bij moet zijn). Ik had anders zeker wel gekomen ^^.
Binnenkort hou ik ook een toernooitje bij mij thuis, ook niet zo groot.
cool ^^Gooi mij, Nnja, Zeta & Faab maar op de Zest Home lijst ^_^
Trap maar iemand in elkaar jah! (Niet sarcastisch bedoeld)ok np... trap op de training maar iemand in elkaar voor me
soz... mijn oprechte excuses ^^... maja... idd eigenlijk wil ik je er gewoon nie bij hebben met die k*t fox van je j/k ik zet je er NU bij@ exalador, je bent mij vergeten op de lijst te zitten =(, of heeft dat een reden=p
ik wil er wel op voor het te laat is =p
lol Joey komt niet naar Zest<home> zit al vol nu btwExa, zet korhan,dennis. thomas en G-$mooth op de zest-home lijst please!
En confirm mij voor ZEST 2 ^^ Kwil ook van die mooie groene letter hebben!
en.. JOEYYYY JE LEEFT NOG =D
10 euro match @ zest home?:D
Ik gooi je wel op de reserve... maar ff voor de duidelijkheid: tis niet dit weekend maar VOLGEND weekend... 31 maartRyuker hier. Amsah of faab meld ff of zest home onze afspraak van dit weekend vervangt.
Beh kwoon e dichtbij om dit te missen maar als het al vol zit. Naja gooi me maar reserve ofzo en JD ook ^^.
je weet dat het max aantal inschrijvingen is bereikt he? reserve is beste wat ik kan doen.... neem aan dat dit over de ZEST<home> gaat?Gooi natta er ook maar op ^_^
alleen de mensen op de gewone lijst mogen komen . als iemand afzegt komt iemand van de reserve lijst op de gewone lijst.dat wou ik ook even vragen als je op de reserve lijst staat kan je dan wel komen maar niet mee doen me het toernooi zelf of kun je dan helemaal niet komen? en zoals ik al eerder zei als het kan kom ik zeker.
2 of 3 volgens mij.savior, k heb een ov-kaart jah.
maar hoeveel mensen kan je voor korting mee laten reizen op 1 kaart?
Dan MOET het wel waar zijn ^^Ik vind van wel ^^