• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Waar slaat dat deels confirme op'? Confrime is toch juist voor als je zeker weet dat je komt?
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Ik ook bij de plaatselijke keurslager, maar ik kan et wel afzeggen.:J


Oh jah, keb et geprobeerd, je kan jezelf niet negeren. (Ik in real-lifetime wel mezelf)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ik vraag me af hoe mensen uitrekenen hoeveel % ze confirmed zijn.
(Nieuw-Oud):2x100=aantal % confirmed?
yep... dat is de officiele berekening

Ik confirm mezelf.. Mijn vader zag niet waarom ik niet naar het toernooi zou gaan als ie 's avonds ook nog jarig is XD
kijk.. das nou een toffe vader :p.. ik zet je compleet confirmed

Oh jah, kweet niet zeker of ik mijn gc kan meenemen, misschien mag et niet van ouders. En ik ga em binnenkort laten ombouwen, is hij dan nog legaal om mee te nemen?
ja je kan em dan ook nog gewoon mee nemen.. mijne is ook ge-mod.

nee, en dat zou ik dan ook niet doen.
Nintendo is heel streng op die zaken en als ze erachter komen pakken ze hem af.
Nog erger is dat mocht dit op het toernooi gebeuren, dan wordt de host medeverantwoordelijk gehouden en mogen er geen toernooien meer gehouden worden.
omg.... whahahahahahaha too good.

Waar slaat dat deels confirme op'? Confrime is toch juist voor als je zeker weet dat je komt?
yep.. dus als je het nog niet weet kan je net zo goed niets zeggen ipv zoveel% :p
 

Mitch

Smash Apprentice
Joined
Nov 26, 2006
Messages
91
Location
Almere, The Netherlands
WTF is dit nou weer? "confirmen" voor een bepaald percentage? Als je confirmt kom je, als je niet op tijd confirmt kom je niet, sinds wanneer zit daar een middeweg tussen? Kan je net zo goed niet confirmen. :\
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
WTF is dit nou weer? "confirmen" voor een bepaald percentage? Als je confirmt kom je, als je niet op tijd confirmt kom je niet, sinds wanneer zit daar een middeweg tussen? Kan je net zo goed niet confirmen. :\

Laat ze toch bezig, et irriteert tog niet ofzo.En et is wel handig om dat erbij te zetten als je het niet zeker wwet of je kan.
 

Mitch

Smash Apprentice
Joined
Nov 26, 2006
Messages
91
Location
Almere, The Netherlands
Biedt ook veel zekerheid voor de host, wanneer de helft van de mensen voor 50% zeker weet te komen. Enfin, ik confirm als ik zeker weet dat ik kan komen.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ik ben het idd eens met Mitch. Confirmen is er om de host zeker te laten weten dat je komt. Als je niet zeker weet of je komt, kun je net zo goed niks zeggen. Je zegt toch ook niet tegen de tandarts: "Ja ik ben 80% zeker dat ik op mijn volgende afspraak kom."
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ik ben het idd eens met Mitch. Confirmen is er om de host zeker te laten weten dat je komt. Als je niet zeker weet of je komt, kun je net zo goed niks zeggen. Je zegt toch ook niet tegen de tandarts: "Ja ik ben 80% zeker dat ik op mijn volgende afspraak kom."
dat klopt :p maar jij zei anders wel ook tegen mij dat het voor jou 80% cker was dat je kwam :p hahhahaha :p
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Mensen als Joey132 doet ons er weereens goed op attenderen hoe gewaardeerd een moderator wel niet is.

Amsah, we need you back online! >.<
OmQ I R back omg omg!!1!11!!one!

*ruins joey's life*

WTF is dit nou weer? "confirmen" voor een bepaald percentage? Als je confirmt kom je, als je niet op tijd confirmt kom je niet, sinds wanneer zit daar een middeweg tussen? Kan je net zo goed niet confirmen. :\
Confirm = Bevestig

woordenboek said:
Zeggen dat iets is zoals gevraagd of verondersteld wordt => affirmeren, confirmeren;
Je **** niet iets voor minder dan 100% bevestigen....
Dat is net zo dom als zeggen dat je iets SOMS ALTIJD doet, het past gewoon niet in 1 zin.....
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Trouwens, ROFL @ the straatnamen in die buurt xD.
Aspergeakker, Aardappelakker, Bietenakker, Appelgaarde, Bananengaarde, Abrikozengaarde, Kersengaarde, Hazelnootgaarde, Dadelgaarde, Sinaasappelgaarde, Olijfgaarde, Pruimengaarde. En ik ga niet eens beginnen over die vissensloten en bloemenparken xD. Die mensen die over de straatnamen gaan die houden zeker wel van eten daarzo?:p

Trouwens, ik weet bijna zeker dat ik al geconfirmed had, maar ik zeg het hier ff nog een keer =].
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Ja idd, daar moesten wij vorige keer ook om lachen toen we in de bus zaten. Hier in de buurt heb je zo'n buurt met allemaal planetennamen, wat al vrij verwarrend werkt, maar dat slaat alles.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Trouwens, ROFL @ the straatnamen in die buurt xD.
Aspergeakker, Aardappelakker, Bietenakker, Appelgaarde, Bananengaarde, Abrikozengaarde, Kersengaarde, Hazelnootgaarde, Dadelgaarde, Sinaasappelgaarde, Olijfgaarde, Pruimengaarde. En ik ga niet eens beginnen over die vissensloten en bloemenparken xD. Die mensen die over de straatnamen gaan die houden zeker wel van eten daarzo?:p

Trouwens, ik weet bijna zeker dat ik al geconfirmed had, maar ik zeg het hier ff nog een keer =].
Aspergeakker: 7,5
Aardappelakker: 6,5
Bietenakker: 8
Appelgaarde: 7-
Bananengaarde: 8,5
Abrikozengaarde: 8
Kersengaarde: 6
Hazelnootgaarde: 10 O_o
Dadelgaarde: 9
Sinaasappelgaarde: 7+
Olijfgaarde: 3- X_x
Pruimengaarde: 5




Ben beetje in een random bui vandaag. En ik confirm :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Is er nog ruimte? zo ja dan zijn hier een paar mensen waaronder ik.

Repyh (100%)
NukE (100%)
DaKillah
Peci
Cash
beste wat ik kan doen is je op de reserve lijst zetten... je krijgt een PM van me als je op de 'echte' lijst komt.... ook handig om de eerste post zelf in de gaten te houden natuurlijk ;)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom