Jeffz0r
Smash Champion
I'm speechless XD
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Dat doet de Randstad met een Limburger hedown-A is gek...
Ik zou zweren dat ik hem wel eens heb zien posten O______OIk confirm even voor Savior omdat hij te lui is om zelf een account aan te maken.
Lol!!! AH, keurslager is beter.Moet even vrij vragen bij AH./
Ik weet niet of je het ooit gezien hebt, maar ik confirm voor 90% ^^zet me maar op de lijst
yep... dat is de officiele berekeningIk vraag me af hoe mensen uitrekenen hoeveel % ze confirmed zijn.
(Nieuw-Oud):2x100=aantal % confirmed?
kijk.. das nou een toffe vaderIk confirm mezelf.. Mijn vader zag niet waarom ik niet naar het toernooi zou gaan als ie 's avonds ook nog jarig is XD
ja je kan em dan ook nog gewoon mee nemen.. mijne is ook ge-mod.Oh jah, kweet niet zeker of ik mijn gc kan meenemen, misschien mag et niet van ouders. En ik ga em binnenkort laten ombouwen, is hij dan nog legaal om mee te nemen?
omg.... whahahahahahaha too good.nee, en dat zou ik dan ook niet doen.
Nintendo is heel streng op die zaken en als ze erachter komen pakken ze hem af.
Nog erger is dat mocht dit op het toernooi gebeuren, dan wordt de host medeverantwoordelijk gehouden en mogen er geen toernooien meer gehouden worden.
yep.. dus als je het nog niet weet kan je net zo goed niets zeggen ipv zoveel%Waar slaat dat deels confirme op'? Confrime is toch juist voor als je zeker weet dat je komt?
Dan neem ik de mijne wel mee als dat niet uitmaakt, voor de rest is tie confirmed.ja je kan em dan ook nog gewoon mee nemen.. mijne is ook ge-mod.
Ik weet niet of je het ooit gezien hebt, maar ik confirm voor 90% ^^
EDIT: zie pagina 3
WTF is dit nou weer? "confirmen" voor een bepaald percentage? Als je confirmt kom je, als je niet op tijd confirmt kom je niet, sinds wanneer zit daar een middeweg tussen? Kan je net zo goed niet confirmen. :\
dat kloptIk ben het idd eens met Mitch. Confirmen is er om de host zeker te laten weten dat je komt. Als je niet zeker weet of je komt, kun je net zo goed niks zeggen. Je zegt toch ook niet tegen de tandarts: "Ja ik ben 80% zeker dat ik op mijn volgende afspraak kom."
OmQ I R back omg omg!!1!11!!one!Mensen als Joey132 doet ons er weereens goed op attenderen hoe gewaardeerd een moderator wel niet is.
Amsah, we need you back online! >.<
Confirm = BevestigWTF is dit nou weer? "confirmen" voor een bepaald percentage? Als je confirmt kom je, als je niet op tijd confirmt kom je niet, sinds wanneer zit daar een middeweg tussen? Kan je net zo goed niet confirmen. :\
Je **** niet iets voor minder dan 100% bevestigen....woordenboek said:Zeggen dat iets is zoals gevraagd of verondersteld wordt => affirmeren, confirmeren;
Aspergeakker: 7,5Trouwens, ROFL @ the straatnamen in die buurt xD.
Aspergeakker, Aardappelakker, Bietenakker, Appelgaarde, Bananengaarde, Abrikozengaarde, Kersengaarde, Hazelnootgaarde, Dadelgaarde, Sinaasappelgaarde, Olijfgaarde, Pruimengaarde. En ik ga niet eens beginnen over die vissensloten en bloemenparken xD. Die mensen die over de straatnamen gaan die houden zeker wel van eten daarzo?
Trouwens, ik weet bijna zeker dat ik al geconfirmed had, maar ik zeg het hier ff nog een keer =].
beste wat ik kan doen is je op de reserve lijst zetten... je krijgt een PM van me als je op de 'echte' lijst komt.... ook handig om de eerste post zelf in de gaten te houden natuurlijkIs er nog ruimte? zo ja dan zijn hier een paar mensen waaronder ik.
Repyh (100%)
NukE (100%)
DaKillah
Peci
Cash
Had et ook niet over jou hoor maar over die mensen die voor 50% confirmen ;oomg -_-' Het is gewoon om het duidelijk te maken dat ik er ook ECHT zal zijn dan...
Het was niet aan jou persoonlijk gerichtomg -_-' Het is gewoon om het duidelijk te maken dat ik er ook ECHT zal zijn dan...
oooow, dan is het goed ;pHad et ook niet over jou hoor maar over die mensen die voor 50% confirmen ;o
Nieuwe speler?