• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Stefan (dat was het toch?), ik heb een tijdje terug gezegd dat ik er niet ben, dus dan zeg ik het nog maar een keertje. =P Je mag me dus van de lijst halen.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
het gaat erom dat je de hele tijd loopt te beweren hoe goed je bent, terwijl alle mensen hier die wel verstand hebben weten dat je er niks van kan ^^
ik weet dat ik zuig ^^ maarja, tis nog wel leuk om een btje te lullen xD

@Shadow: jij wilt gewoon een moneymatch (lees: dat ik voor je eten betaal) T_T
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Stefan (dat was het toch?), ik heb een tijdje terug gezegd dat ik er niet ben, dus dan zeg ik het nog maar een keertje. =P Je mag me dus van de lijst halen.
Ah kijk! Ik zat toevallig eergister door die posts heen te spitten om te kijken wie ook al weer gezegd had dat ie niet kon komen maar ik kon het niet vinden hahaha ^^

thx nu hoef ik nie meer te zoeken

'FOX^^' ik zet één van jullie nog niet op de vrije plek want ik ga ervanuit dat jullie alleen samen wille komen?
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Is er iemand die in de buurt van of in Zoetermeer woont waar ik de dag voor het toernooi kan blijven en hopelijk overnachten (en smashen)? Ik heb het namelijk zo geregeld dat ik op 27 April gelijk naar een meeloopdag in Delft ga, en als ik dan in de randstad blijf voor het toernooi sla ik twee vliegen in een klap. Ik woon in een uithoek zonder station enzo, vandaar dat ik dit zo probeer te regelen.

Edit: en ik zoek ook nog iemand om mee te teamen, maar daarvoor is het nog te vroeg misschien.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
@ Lawrencelot: je kan waarschijnlijk (90%) wel bij mij blijven pitte... maja :p dat gaat dus betekenen dat je zaterdag ochtend moet meehelpen met opzetten van de spullen ;)
Hee thx man:) . Ik zal graag helpen met opzetten. En als ik toch al spullen voor 2 dagen mee moet nemen kan ik ook wel een gamecube meebrengen;) . Als het toch niet kan hoor ik het wel, en tijd en plaats spreken we nog wel af dan. Nogmaals bedankt.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
lol, er gaan hier 6 posts, inclusief deze 7, over wat ik bedoelt zou hebben met 'oranje'. :p en het was niet als een grap bedoelt hoor mitch. =)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Hee thx man:) . Ik zal graag helpen met opzetten. En als ik toch al spullen voor 2 dagen mee moet nemen kan ik ook wel een gamecube meebrengen;) . Als het toch niet kan hoor ik het wel, en tijd en plaats spreken we nog wel af dan. Nogmaals bedankt.
geen probleem... idd we bespreken de details enzo nog wel... ik zal ook zo snel mogelijk laten weten als het toch niet zou kunnen
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Wtf, ik wou deze post editen, maar er is ineens een nieuwe reply van mij -_-'.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
There is no spoon
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Dat begint irritant te worden, enne zijn de WC's in die venue niet verrot ofzo. ,gewoon fatsoenlijk?
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Gast, ik zou me eerder zorgen maken om al die andere matches van jou. Ikzelf doe het liefst matches die eerlijk opgaan. Bij deze match zal ik geen schijn van kans maken als jij jou andere moneymatches niet verliest, maar daar ga ik niet vanuit, daarom nam ik deze match aan.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom