• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
beunhaas:

1. Alsof ik bijhoud in welke toernooi thread ik nou weer zit.
2. Er is al tijden een thread, die nuttiger besteed kan worden dan dit.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
No Jeffz0rs.

Oh, en wat confirmations betreft... beetje vroeg, maar confirm Remen en mij maar.
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Hmmm misschien heb je wel gelijk. Er wordt hier al zoveel gepraat over het toernooi dat je al snel vergeet dat het pas over 2 maanden is XD
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Oh jah, zo'n controller met 2 Z-knoppen, een Turboknop en een Slowknop is zeker niet toegestaan? Anders moet ik een nieuwe kopen, want mijn broer heeft mijn andere goud gespoten en nu werkt de Z knop niet meer fatsoenlijk.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Nou, misschien moet je zelf een rol meenemen voor de zekerheid. Jeffz0r is nogal een schijterd namelijk.

En ik zou maar een gewone controller meenemen inderdaad. :x
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
ROFL Jeffzor, normaal ben ik niet zo van de quotes, en zeker niet van lame series als dragonball Z, maar nu moet ik wel. Ik herinner me een quote van Vegeta over die domme geit met die groene haren, iets in de trant van 'every time you open your mouth you prove how stupid you are'. Vervang 'open your mouth' met 'touch your keyboard' en voila! :p
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Wat een vrolijkheid is er toch ook altijd weer op dit forum ^^
@ Sjakmachien, omdat ik je ken, mag je wel 1 controller lenen, maar kan je zowiesow niet van popo-chan lenen dan? :S
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Dudes, ik reageerde juist expres op die woordgrap omdat het een dubbele betekenis had, et is niet dat ik em niet snapte ofzo XD
...Blijkbaar gaat dat te ver voor jullie >_>
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Te ver? Right...

Zelfs in het hypothetische geval dat je het snapte, is je reactie achterlijk.

En shoe krijgt bonuspunten voor DBZ referenties.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Eh bedankt man Wob-Wob, maar groot kans dat dat niet nodig is, kwil een 3e controller en van popo-chan kan ook wel jah.. Maar tog bedankt man
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
als 'moet ik nu bang worden' in welke manier dan ook als humoristische reactie opgevat kan worden op 'Jeffzor is nogal een schijterd' dan gaat het inderdaad te ver voor mij, sorry Jeffzor, maar dat gaat mij boven de pet.
 

Sparkie009

Smash Apprentice
Joined
Jun 24, 2005
Messages
123
Location
Susteren, The Netherlands
Alleen als je je 250 posts op een manier hebt verdiend die niet waardig is. Dan krijg je namelijk de Banned status. Denk bij deze status aan het vergaren van veel posts binnen zeer korte tijd terwijl er flink wat mensen het niet waarderen dat de posts gemaakt worden, vaak omdat deze op geen enkele manier informatief, grappig of ownend in het algemeen zijn.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Duurt bij mij nog best wel ff voordat ik 250 heb.

Weet ik, kdagt er gewoon niet aan.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Sjakmachien, er is zoiets als een edit knop uitgevonden. Hiermee kun je je vorige post veranderen, en je vraag daar in zetten. En je **** ermee voorkomen dat je twee posts achter elkaar moet zetten. De knop is te vinden links van de tekst 'Quote', wat onderaan je post te vinden is.

:p
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Ik vraag me af hoe mensen uitrekenen hoeveel % ze confirmed zijn.
(Nieuw-Oud):2x100=aantal % confirmed?
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Oh jah, kweet niet zeker of ik mijn gc kan meenemen, misschien mag et niet van ouders. En ik ga em binnenkort laten ombouwen, is hij dan nog legaal om mee te nemen?
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
nee, en dat zou ik dan ook niet doen.
Nintendo is heel streng op die zaken en als ze erachter komen pakken ze hem af.
Nog erger is dat mocht dit op het toernooi gebeuren, dan wordt de host medeverantwoordelijk gehouden en mogen er geen toernooien meer gehouden worden.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
nee, en dat zou ik dan ook niet doen.
Nintendo is heel streng op die zaken en als ze erachter komen pakken ze hem af.
Nog erger is dat mocht dit op het toernooi gebeuren, dan wordt de host medeverantwoordelijk gehouden en mogen er geen toernooien meer gehouden worden.
Goed dat je het zegt!
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom