• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
omg loool xD dat jullie nog denken dat het serieus is ook... lol =)
Tja, niet iedereen is een flakende kansloze rukker die idiote beloftes maakt en ze vervolgens niet eens nakomt. Blijf liever weg.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
yo exlabrador

:p

ik kom ook natuurlijk he ^^ (for confirm's sake). wie heeft confirmen ookalweer uitgevonden? ohja dat was ik ^^

:p
ik ben er 99% zeker van dat je dat heb verzonnen om meer posts te kunnen krijgen :p

@ exalador: het is niet de 3 uur heen en 3 uur terug waarom ik nog twijfel, maar of er genoeg te smashen is.. ik heb namelijk geen zin om 6 uur te reizen om maar 2 of 3 potjes te kunnen spelen en de rest van de tijd wachten =)
Je gaat er dus al van uit dat je de poules niet eens door komt?? of in het geval van geen poules: 1 match normal bracket, 1 match loser bracket? :p
je zal genoeg kunnen smashen hoor... ik doe mn best om zoveel mogelijk TVs te regelen... hoewel 7 TVs opzich genoeg bleek te zijn vorige keer, doe ik mn best om er 10 of meer te hebben deze keer :)

Iig ik confirm.. Maar het is wel precies op de verjaardag van mijn vader... Dus ik confrim 80% ofzo XD.
Gratz alvast ^^

joey: ik wil je wel mm'en voor een patatje ofzo
ook al ben ik focking slecht tegen falco's:urg:
hahahaha whahahahaaahaha heeeeeeeeeeeeeeehehehehehe shut it :p
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Marc vindt het echt leuk om de noobs weg te jagen, ofnietdan?

Zgetto: Je bent het omgekeerde van mij.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
joey heb a.u.b geen grote mond.....
ngcxx zou jou de grond in boren netzoals marc....
dus spaar je 20 euro maar alvast
(sarcasme op boards is dom.....)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
@Marc: ken je dat woord, sarcasme?
Jazeker, en wat jij doet heeft daar niets mee te maken.

NGCXX: Ik jaag n00bs met plezier weg als ze vervelend zijn, maar tot nu toe heb ik me alleen echt uitgelaten over Jeffz0r, Z-N_Freak en deze Joey. Dat kan niemand me kwalijk nemen.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
ooh jawel hoor.. denk je nou echt dat ik, iemand met nog bijna geen toernooi ervaring, een money match van tien euro tegen de nummer 5 van NL ga doen?.. laat staan twintig euro..
Als je dat echt serieus dacht dan heb ik je intelligentie zwaar onderschat.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Alleen mij jaag je niet weg, in tegenstelling tot Z-N_Freak. Maar goed, die nam alles ook veel te serieus op XD

En Marc nummer 5? Had ie gewild :p
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
@NGCXX: nu moet je toch echt oppassen met wat je zegt.. lol.
Ok ik doe normaal. Maar ik bats wel met je moeder. (mastermovies quote)

joey heb a.u.b geen grote mond.....
ngcxx zou jou de grond in boren netzoals marc....
dus spaar je 20 euro maar alvast
Ik zou hem niet in de grond boren. Ik speel amper friendlies op toernooien.

sarcasme op boards is dom.....)
Vandaar dat je nooit in de Pool Room komt :p

weet ik, maar goed.. dat maakt mij nog geen noob :) of is iedereen die slechter is dan Marc en NGCXX een noob?
Niet helemaal.

Je maakt echt geen kans tegen de meesten, wtf. En nee, je bent n00b omdat je een te grote mond hebt.
Precies. Het grote verschil tussen een newb en een noob/n00b is dat een newb niet onkent dat ie niet beter dan anderen is en bereid is om te leren van anderen, waartegen een noob iemand is die denkt dat hij veel beter is dan dat hij in werkelijkheid is, telkens maar loopt in te wrijven hoe goed hij wel niet is, en goed advies negeert.

where is the love yo? hahaha altijd minstens 1 grote battle in een thread :p
Het houdt de spanning er een beetje in, heh.

Jazeker, en wat jij doet heeft daar niets mee te maken.

NGCXX: Ik jaag n00bs met plezier weg als ze vervelend zijn, maar tot nu toe heb ik me alleen echt uitgelaten over Jeffz0r, Z-N_Freak en deze Joey. Dat kan niemand me kwalijk nemen.
Mij heb je niet weggejaagd trouwens. Why not?



EDIT: Sjakmachien, die kom je genoeg tegen op toernooien, top 15 mensen.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
ooh jawel hoor.. denk je nou echt dat ik, iemand met nog bijna geen toernooi ervaring, een money match van tien euro tegen de nummer 5 van NL ga doen?.. laat staan twintig euro..
Als je dat echt serieus dacht dan heb ik je intelligentie zwaar onderschat.
Sarcasme is een stijlfiguur, leugens hebben er weinig mee te maken. En er zijn genoeg mensen van relatief jouw niveau die tegen mij gemoney matcht hebben.

NGCXX: Jij en bf.com waren net niet storend genoeg, maar het scheelde niet veel. Jullie bakten er verder ook meer van dan de gemiddelde n00b.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
wow zoveel :p ik kwam op mn eerste toernooi sinds 2 jaar (die 2 jaar ook vrijwel niet gesmashed) zelfs door de poules heen en ik zat in de poule met Amsah ^^ (was op SOTF volges mij... tourney van NNja :) )
uhm.... dit ka niet

ik zat in de poule met exalador en amsah en wij 3 gingen door :p jammer voor je......
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Wil je dan wel moneymatchen voor 5 euro tegen deze skillloze(triple l wtf 0_o) ganon, FD only. En iedereen weet dat ganon te hard geraped word door falco ^_^
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
BF wat zeur je nou. We kwamen niet door pouls in Zoetermeer (ons eerste toernooi) en daarna heb ik niet een pouls meer gespeeld tot RoofSM. Jij hebt toen nog ATM2 gespeeld.

Ofwel, het duurde maar 2 toernooien :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
dat doet ie al tegen mij faab dus ik moet hem helaas al de grond in boren HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAH A HA HA HA HA mijn ganondorf lacht joey en faab uit omdat faab een mietje i die sheik neemt als iemand ganon ditto wilt doen :p
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Hehe het is weer allemaal koek en ei hier he? :D

En ik ben al naar...6-7? toernooien geweest, nog nooit door de poules gekomen. Maar dat komt gewoon omdat ik kenkerslecht ben :D

Het ziet er trouwens naar uit dat ik het niet ga komen naar dit toernooi. 28 april vertrekt de buitenlandse reis van m'n opleiding, en ik ben van plan me daarvoor aan te melden. Maar eerst eens zien of ik binnenkom (veel aanmeldingen-weinig plaatsen).

En Marc, kan je nou ooit eens een comment voorbij laten schieten zonder er uitgebreid over te discussiëren? :D
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
@ Faab: kheb wel eens tegen jou gespeeld.. lol
De enige moneymatches die ik ga doen zijn:
-bitterballen match tegen Linkje
-bitterballen match tegen UchihaJP

trouwens, UchihaJP bitterballen match omzetten in bakje-patat-met-mayo match?
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
BF wat zeur je nou. We kwamen niet door pouls in Zoetermeer (ons eerste toernooi) en daarna heb ik niet een pouls meer gespeeld tot RoofSM. Jij hebt toen nog ATM2 gespeeld.

Ofwel, het duurde maar 2 toernooien :p
nee man.
a) random toernooi zoetermeer
b) atm1
c) fft2
d) atm2
e) atm3
f) rooftop = eerste keer door pools voor ons beiden. ^^ (das ons zesde toernooi omg!)
ok jij was er niet op atm2 omdat je jarig was dus voor jou vier toernooien. nou en :p

(atm3 was je ook. dat was in november, roofsm in januari.)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
@ Faab: kheb wel eens tegen jou gespeeld.. lol
De enige moneymatches die ik ga doen zijn:
-bitterballen match tegen Linkje
-bitterballen match tegen UchihaJP

trouwens, UchihaJP bitterballen match omzetten in bakje-patat-met-mayo match?
broodje bitterballen match was het ....... ander ijs ik een vergoeding van 3 euro
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Marc, hoeveel geld hebbie al verdient aan moneymatches :luagh: ?
Ik heb er een paar nieuwe Gamecube games van kunnen kopen, maar dat valt dus nog best mee (aangezien ik al jaren speel).

En Marc, kan je nou ooit eens een comment voorbij laten schieten zonder er uitgebreid over te discussiëren? :D
Nee.;) Maar zoals ik gisteren al tegen Ryuker zei, waarom valt het meteen zo op als ik commentaar lever terwijl talloze anderen dat ook doen? :x
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Wil je dan wel moneymatchen voor 5 euro tegen deze skillloze(triple l wtf 0_o) ganon, FD only. En iedereen weet dat ganon te hard geraped word door falco ^_^

ik wil je wel mm'en op FD only met falco/fox :)
maar dan wel voor maar 2 euro :p (ik wil niet teveel verliezen :p )
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
wow zoveel :p ik kwam op mn eerste toernooi sinds 2 jaar (die 2 jaar ook vrijwel niet gesmashed) zelfs door de poules heen en ik zat in de poule met Amsah ^^ (was op SOTF volges mij... tourney van NNja :) )
uhm.... dit ka niet

ik zat in de poule met exalador en amsah en wij 3 gingen door :p jammer voor je......
Heb je niet gekeken wie je quote ofzo? Dat IS Exalador...
Ik zat er trouwens ook bij en wij vieren gingen door.
nee man.
a) random toernooi zoetermeer
b) atm1
c) fft2
d) atm2
e) atm3
f) rooftop = eerste keer door pools voor ons beiden. ^^ (das ons zesde toernooi omg!)
ok jij was er niet op atm2 omdat je jarig was dus voor jou vier toernooien. nou en :p

(atm3 was je ook. dat was in november, roofsm in januari.)
ATM3 was in februari, dus pas na Roofsm.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Heb je niet gekeken wie je quote ofzo? Dat IS Exalador...
Ik zat er trouwens ook bij en wij vieren gingen door.
Lol, ik zat ook al te kijken van: WTF?
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ja precies, ATM was in Februari.

En ik heb het over toernooien waar er ook echt poules werden gebruikt natuurlijk.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom