mr_joey132
Smash Ace
omg loool xD dat jullie nog denken dat het serieus is ook... lol =)
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
dit soort dingen worden geen grapjes overgemaakt je kan jezelf niet meer terug trekken losert...omg loool xD dat jullie nog denken dat het serieus is ook... lol =)
Tja, niet iedereen is een flakende kansloze rukker die idiote beloftes maakt en ze vervolgens niet eens nakomt. Blijf liever weg.omg loool xD dat jullie nog denken dat het serieus is ook... lol =)
ik ben er 99% zeker van dat je dat heb verzonnen om meer posts te kunnen krijgenyo exlabrador
ik kom ook natuurlijk he ^^ (for confirm's sake). wie heeft confirmen ookalweer uitgevonden? ohja dat was ik ^^
![]()
Je gaat er dus al van uit dat je de poules niet eens door komt?? of in het geval van geen poules: 1 match normal bracket, 1 match loser bracket?@ exalador: het is niet de 3 uur heen en 3 uur terug waarom ik nog twijfel, maar of er genoeg te smashen is.. ik heb namelijk geen zin om 6 uur te reizen om maar 2 of 3 potjes te kunnen spelen en de rest van de tijd wachten =)
Gratz alvast ^^Iig ik confirm.. Maar het is wel precies op de verjaardag van mijn vader... Dus ik confrim 80% ofzo XD.
hahahaha whahahahaaahaha heeeeeeeeeeeeeeehehehehehe shut itjoey: ik wil je wel mm'en voor een patatje ofzo
ook al ben ik focking slecht tegen falco's![]()
Jazeker, en wat jij doet heeft daar niets mee te maken.@Marc: ken je dat woord, sarcasme?
Ok ik doe normaal. Maar ik bats wel met je moeder. (mastermovies quote)@NGCXX: nu moet je toch echt oppassen met wat je zegt.. lol.
Ik zou hem niet in de grond boren. Ik speel amper friendlies op toernooien.joey heb a.u.b geen grote mond.....
ngcxx zou jou de grond in boren netzoals marc....
dus spaar je 20 euro maar alvast
Vandaar dat je nooit in de Pool Room komtsarcasme op boards is dom.....)
Niet helemaal.weet ik, maar goed.. dat maakt mij nog geen noobof is iedereen die slechter is dan Marc en NGCXX een noob?
Precies. Het grote verschil tussen een newb en een noob/n00b is dat een newb niet onkent dat ie niet beter dan anderen is en bereid is om te leren van anderen, waartegen een noob iemand is die denkt dat hij veel beter is dan dat hij in werkelijkheid is, telkens maar loopt in te wrijven hoe goed hij wel niet is, en goed advies negeert.Je maakt echt geen kans tegen de meesten, wtf. En nee, je bent n00b omdat je een te grote mond hebt.
Het houdt de spanning er een beetje in, heh.where is the love yo? hahaha altijd minstens 1 grote battle in een thread![]()
Mij heb je niet weggejaagd trouwens. Why not?Jazeker, en wat jij doet heeft daar niets mee te maken.
NGCXX: Ik jaag n00bs met plezier weg als ze vervelend zijn, maar tot nu toe heb ik me alleen echt uitgelaten over Jeffz0r, Z-N_Freak en deze Joey. Dat kan niemand me kwalijk nemen.
Sarcasme is een stijlfiguur, leugens hebben er weinig mee te maken. En er zijn genoeg mensen van relatief jouw niveau die tegen mij gemoney matcht hebben.ooh jawel hoor.. denk je nou echt dat ik, iemand met nog bijna geen toernooi ervaring, een money match van tien euro tegen de nummer 5 van NL ga doen?.. laat staan twintig euro..
Als je dat echt serieus dacht dan heb ik je intelligentie zwaar onderschat.
niet overdrijven jongen, het heeft zo'n vijf toernooien gekost voordat we uberhaupt een keer door pools heen kwamenNGCXX: Jij en bf.com waren net niet storend genoeg, maar het scheelde niet veel. Jullie bakten er verder ook meer van dan de gemiddelde n00b.
wow zoveelniet overdrijven jongen, het heeft zo'n vijf toernooien gekost voordat we uberhaupt een keer door pools heen kwamen![]()
uhm.... dit ka nietwow zoveelik kwam op mn eerste toernooi sinds 2 jaar (die 2 jaar ook vrijwel niet gesmashed) zelfs door de poules heen en ik zat in de poule met Amsah ^^ (was op SOTF volges mij... tourney van NNja
)
Het enige verschil tussen mij en die mensen is dat ik geen moneymatch accepteer van iemand die me hoogstwaarschijnlijk zal 4stocken.En er zijn genoeg mensen van relatief jouw niveau die tegen mij gemoney matcht hebben.
nee man.BF wat zeur je nou. We kwamen niet door pouls in Zoetermeer (ons eerste toernooi) en daarna heb ik niet een pouls meer gespeeld tot RoofSM. Jij hebt toen nog ATM2 gespeeld.
Ofwel, het duurde maar 2 toernooien![]()
broodje bitterballen match was het ....... ander ijs ik een vergoeding van 3 euro@ Faab: kheb wel eens tegen jou gespeeld.. lol
De enige moneymatches die ik ga doen zijn:
-bitterballen match tegen Linkje
-bitterballen match tegen UchihaJP
trouwens, UchihaJP bitterballen match omzetten in bakje-patat-met-mayo match?
Ik heb er een paar nieuwe Gamecube games van kunnen kopen, maar dat valt dus nog best mee (aangezien ik al jaren speel).Marc, hoeveel geld hebbie al verdient aan moneymatches :luagh: ?
Nee.En Marc, kan je nou ooit eens een comment voorbij laten schieten zonder er uitgebreid over te discussiëren? :D
Wil je dan wel moneymatchen voor 5 euro tegen deze skillloze(triple l wtf 0_o) ganon, FD only. En iedereen weet dat ganon te hard geraped word door falco ^_^
Heb je niet gekeken wie je quote ofzo? Dat IS Exalador...uhm.... dit ka nietwow zoveelik kwam op mn eerste toernooi sinds 2 jaar (die 2 jaar ook vrijwel niet gesmashed) zelfs door de poules heen en ik zat in de poule met Amsah ^^ (was op SOTF volges mij... tourney van NNja
)
ik zat in de poule met exalador en amsah en wij 3 gingen doorjammer voor je......
ATM3 was in februari, dus pas na Roofsm.nee man.
a) random toernooi zoetermeer
b) atm1
c) fft2
d) atm2
e) atm3
f) rooftop = eerste keer door pools voor ons beiden. ^^ (das ons zesde toernooi omg!)
ok jij was er niet op atm2 omdat je jarig was dus voor jou vier toernooien. nou en
(atm3 was je ook. dat was in november, roofsm in januari.)
Lol, ik zat ook al te kijken van: WTF?Heb je niet gekeken wie je quote ofzo? Dat IS Exalador...
Ik zat er trouwens ook bij en wij vieren gingen door.