Zgetto
Smash Ace
exalador, ik neem ook wel een cube mee als het nodig is.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
ok cool :D die gast achter de bar was btw niet de eigenaar/ persoon die het verhuurdTis gewoon de bar van de kerel die de zooi verhuurd. Staat daar gezellig te frituren, en papzak Linkje van z'n broodjes bitterbal te voorzien. Vond het wel een kicke kerel vorige keer :D
Ik kijk nog wel ff of ik kan confirmen, maar als ik kom neem ik iig m'n cube mee.
ah iemand heeft et al gezegd zie ik... iedereen is er verantwoordelijk voor zelf een controller mee te nemenHe , misschien kan ik ook een GC met smash en 2 controllers meenemen
:flame:
ah ja... Joey zei het.... muhahaha jij gaat echt eten uitdelen op het toernooi zie ik ^^TV's zouden handiger zijn volgens mij. iedereen moet z'n eigen controller meenemen... lol.
Hmm linkje, zo te zien hou je weinig geld over.
@ UchihaJP: accepted
@ schaduw: nah.. ik krijg al genoeg eten =)
graaaag :D thxexalador, ik neem ook wel een cube mee als het nodig is.
woohoo :D keb er ook zin in ... thx voor de cube alvastIk zal er zijn, compleet met cube en al. Ik heb er al zin in om mee te helpen =D
Bowser needs foooood! and he WILL get itAttentie "ms_Joey123abc"-persoon.
"Bakkie patat match"?
Ik zal alleen Bowser gebruiken.![]()
oh sorry dat was ik... je ben toch ook nog n00b? ffs je het linkJE als je nou LINK zou heten... ach ja.... kan je alvast confirmen voor 28 april n00b?WTF MOST RESPECTED N00B XD http://www.smashboards.com/showthread.php?p=2133480#post2133480
wie heeft er verdomme op mij gestemd ten eerste niemand heeft respect voor mij en ik ben geen n00b meer verdomme!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()