mr_joey132
Smash Ace
indeed... -_-
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
met falco combo'en zonder advanced movesah wob-wob jij ook hier?ben je er nogsteeds van overtuigt dat je Falco goed is in combo'en zonder advanced moves? xD
that's right! (Ik heb nu trouwens ook een excuus om dagenlang agter de cube te zitten vor me oudersheeft ie niet nodig man. hij owned in "changing combo's". wat was je benaming toch?![]()
Godsamme Marc, we weten onderhand wel dat je JST 5 een kuttoernooi vond. Kan je nou álsjeblieft ophouden met zeiken erover. >_>Zegt iemand met propaganda voor het slechtste toernooi ooit in z'n sig.
Als jij precies weet hoe Dubbel Elim en Tio Tournament maker werken, orde kan houden, bereid bent om wat minder smash te kunnen spelen dan normaal en de regels van het toernooi uit je hoofd kent. sure ^^
Tuurlijk
jammer
maar ik kan bijv wel al helpen met de opzet van het toenooi... toch? (tv's plaatsen enzo)
Ik ben altijd in voor een beermatch. Maar zullen we de regels aanpassen zodat de winnaar betaalt lol?Tuurlijk, als jij een uur voordat iedereen komt er bent om alles klaar te zetten voordat er een bende gekken binnen komt stormen om de 10 uur nonstop te gaan zitten bleren, smashen en lol maken, dan kan je vast wel helpen denk ik![]()
Anyway: Beermatches anyone?
Great!Tuurlijk, als jij een uur voordat iedereen komt er bent om alles klaar te zetten voordat er een bende gekken binnen komt stormen om de 10 uur nonstop te gaan zitten bleren, smashen en lol maken, dan kan je vast wel helpen denk ik![]()
Anyway: Beermatches anyone?
You'r hurting my feelingsWob~Wob~Wobbuffet, I choose you~!
Doe je mongolen aanval~! :D
mooiExalador, klopt. Ik help je graag weer mee![]()
cool, we doen het binnekort wel... als je mee kan helpen zal ik het vragen@Exalador, ik zou wel graag een ptje met je willen spelen, ff vragen of het mag
(me ouders zijn nu nieh thuis)... maar ik wil graag helpen
.. (may I ... please?,... (ik woon het digtsbij
)
K coolExa Exa~! Ik wil ook komen wanneer wob en h4wk langkomen~
Zoetermeer is best wel dichtbij van Den Haag, dus.. ^^
ik kom ook wel. zeker als het op zaterdag is want dan kan ik meerijden naar zoetermeer![]()