• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
En als je bang bent dat je niet ver komt moet je maar beter zijn :p.
Nee, dat is lekker makkelijk praten van iemand uit de top 5 van nl >_>
Voor ons "minderwaardige" smashers zijn friendlies toch wel de hoofdreden om naar een toernooi te komen (en amsah weer 10 euro rijker te maken XD) In dat geval is het uiteraard kut om naar een toernooi te gaan waar alle tv's bezet worden door toernooispelers.
Oplossing: meer tv's! ( ;) )
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Te weinig tv's is sowieso altijd een probleem.. Maar je hebt altijd die kleinere tv's en daar speelt nooit iemand toernooimatches op.. Die kun je altijd gebruiken voor friendlies. En als alles goed geregeld wordt, is er altijd tijd en plek over voor friendlies. Plus dat je voor friendlies ook gewoon bij mensen langs **** gaan :p Dan hoef je geen 10 euro aan Amsah te geven, tenzij hij entreegeld voor zijn huis vraagt aan mensen die langskomen XD.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik heb nog nooit een toernooi meegemaakt waar teams en singles niet op 1 dag zouden kunnen lukken alles moet gewoon op tijd beginnen.
tijdens teams kunnen er genoeg friendlies gespeeld worden en in de finales ook dus waarom word er nou gezeken :S.
als de host alles op orde heeft kan er zelfs nog low tier gedaan worden .
ik kom ook nooit heel ver op toernooien maar het is gewoon leuk om iedereen te zien als je alleen komt voor friendlies en om te smashen dan.............. heb je geen leven.
een smash toernooi is gewoon een event om gasten die elkaar een beetje kennen en het zelfde gemeen te hebben bijeen te laten komen en gezellig te doen ..

het toernooi is gewoon meegenomen (naar mijn idee)

mischien ben ik de enige maar ik kom naar toernooien om mensen zoals Rutger, Ivo, Rens, Robert en (het grootste deel van) Crew Atm weer te zien.
o ja en die dikkerd faab niet te vergeten. net zoals die sukkel die altijd wint maaar wel aardig is en zijn slettebak Chocolade weer te zien.

einde post ik verveel me aight/....
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Plus dat de 'pro's' er vaker tegenaan lopen dat de tv's bezet zijn door n00bs dan andersom. Op JST5 heb ik in twee dagen bijv. minder gespeeld dan normaal op één dag.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
@ linkje: dan heb jij dus ook geen leven...
er was toch ook voor jou een keer dat je nog niemand van de smashers kende en naar een toernooi ging (op degene die dicht bij je in de buurt wonen na dan...)
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Dat was 3 jaar geleden. En toen hadden we nog een ander forum waardoor we elkaar al heel goed kende. En na 1x zien zaten we eigelijk al gelijk in de groep. Toen was de groep ook hoogstens 40 man. Maarja toen deden we het ook met 4 a 5 tv's en dat ging prima.
De goeie oude tijd in de kelder:(
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Plus dat de 'pro's' er vaker tegenaan lopen dat de tv's bezet zijn door n00bs dan andersom. Op JST5 heb ik in twee dagen bijv. minder gespeeld dan normaal op één dag.
Iedereen heeft toch evenveel recht op een tv als ze naar een toernooi komen? Wat maakt het nou uit of iemand goed is of niet? Really hoor >_> Als een tv bezet is, ga je naar een ander.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik reageerde op jouw punt dat het kut is om als 'minderwaardige' smasher niet te kunnen spelen. Ik zeg dat de 'meerderwaardige' spelers daar vaker tegenaan lopen. Verder gebruik ik net als jij aanhalingstekens, dus doe rustig en lees beter.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Plus dat de 'pro's' er vaker tegenaan lopen dat de tv's bezet zijn door n00bs dan andersom. Op JST5 heb ik in twee dagen bijv. minder gespeeld dan normaal op één dag.
Het zal niet aan een tekort van tv's liggen. Er waren er meer dan op RoS3 bijvoorbeeld, terwijl daar meer mensen waren. Daar had je voornamelijk alleen 's-nachts en 's-morgens vroeg echt tijd voor friendlies XD
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
XD

Inderdaad, betere team training vantevoren bestaat niet.

Oh, en bij RoS3 wilde ik liever niet al te lang binnen blijven anyway.:p
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Hmm.. een extra toernooi is altijd mooi mee genomen.

Aangezien zoetermeer voor mij wel dichtbij is,
zou ik het in dit geval niet erg vinden als het een 2 daagse toernooi zou worden.

Maar voor alle andere mensen zou het verstandiger zijn dit toernooi op 1 dag te houden.
Schilt in tijd en kosten. Zorg dan wel dat die ene dag super goed georganiseerd wordt(Veel tv's en iedereen is tevreden)

Imo..
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ikke lekker ook niet... :S XD

@Exalador: Als je hulp nodig hebt om het allemaal in een dag te proppen wil ik je wel helpen op het toernooi zelf met de brackets enz. Zorgen dat iedereen speelt.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
1 daagse toernooien voor de win hoor. Ten eerste omdat ik aan reiskosten altijd zoveel kwijt ben dat ik de tweede dag nauwelijks meer zin heb om te komen aangezien singles dan toch al voorbij is... en ten tweede, is het een mooie motivatie voor iedereen om een beetje op te schieten enzo. Als je in je eentje een toernooi host van zo'n omvang moet je ook hulp hebben die constant de brackets en de tvs in de gaten houdt, zeker tijdens singles. Coen helpt je daar al mee, en ik bied me ook wel aan.

En geef ons teams en singles! En edit de eerste post als je de afgelopen 4 paginas een toffe conclusie hebt getrokken :p
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
mmjatoch...

Naja, ik ben van gedachten veranderd. 1 dag is toch beter voor genoemde redenen.

Wacht eens.....tof, een nieuw ZEST toernooi. Het dringt nu toch echt tot me door.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
mwhahaha dat probleem heb ik lekker niet O_O
lol hoor jij als moderater niet een anti-spam beleid te houden? spammer!

Ikke lekker ook niet... :S XD

@Exalador: Als je hulp nodig hebt om het allemaal in een dag te proppen wil ik je wel helpen op het toernooi zelf met de brackets enz. Zorgen dat iedereen speelt.
chill ^^ hulp is altijd meegenomen

Omdat ik zo geweldig goed ben XD.
Dat valt ook wel weer mee :p

1 daagse toernooien voor de win hoor. Ten eerste omdat ik aan reiskosten altijd zoveel kwijt ben dat ik de tweede dag nauwelijks meer zin heb om te komen aangezien singles dan toch al voorbij is... en ten tweede, is het een mooie motivatie voor iedereen om een beetje op te schieten enzo. Als je in je eentje een toernooi host van zo'n omvang moet je ook hulp hebben die constant de brackets en de tvs in de gaten houdt, zeker tijdens singles. Coen helpt je daar al mee, en ik bied me ook wel aan.

En geef ons teams en singles! En edit de eerste post als je de afgelopen 4 paginas een toffe conclusie hebt getrokken :p
Teams and singles it is! + low tier als er tijd is! ook thx voor aanbieden hulp! altijd mooi
En ik zal idd nog even de eerste post veranderen... maak er nog niet de officiele toernooi-thread van... maak ik binnekort een nieuwe voor denk ik... wat overzichtelijker om dan ff met een schone thread te beginne

mmjatoch...

Naja, ik ben van gedachten veranderd. 1 dag is toch beter voor genoemde redenen.

Wacht eens.....tof, een nieuw ZEST toernooi. Het dringt nu toch echt tot me door.
Yep... het wordt hoog tijd dacht ik zo... wou toch echt mn veel te vroege belofte van ongeveer 1x per half jaar waar maken (wordt nu 8 maanden helaas ;) )

EDIT: gvd.. pokke Pichoard... mn sig doet et weer is niet
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
gelijk de inschrijflijst :p
The New Order doet ook weer mee
Shadow
Cypher
Adam
Meth
.... mss Zellos. weet nog niet of ie er helemaal mee kapt of niet


WOT!!!!! net terug van rijexamen. I made it :chuckle:
dus we komen met de auto :)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Gratz shadow ^^

lol nu al zoveel inschrijvingen... terwijl de precieze datum nog niet eens bekend is lol ^^
gaan er hier nog mensen naar dat toernooi in frankrijk? was 15 en 16 april ofzo... ik zal sowieso proberen om het buiten deze datum om te doen natuurlijk
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
de SOFT-G UNIT zal proberen weer in volle glorie aanwezig te zijn.

schrijf shoen, sparkie007, greenmachine, en Down A maar in.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom