Wob-Wob
Smash Journeyman
waarom tel ik nieh >:-O ... ooh lama.. xD
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
oh ja sorry =(ik ga niet op dde opmerking van zgetto in daar own ik te erg voor .
ehhh.... jullie staan niet eens op de deelnemers lijst??@exalador..
confirm ons ook 100% voor ZEST2:
CaptainMcCloud
Biscuit
Infinite Rage
we zullen er zijn op de 28ste van April.
Omdat ik skillz heb,Maar maar.. ik verloor zelfs van jou ='(
Ik verloor van een Exa xD
Wob wob daarna 2 keer ge4stockt in tournament matches, maar hij telt niet =/
Ik heb nog nooit zown slechte dag gehad.
Ik geef het op, smash is voor homo's and you know it!
Ben ik het niet mee eens, prijsgeld ftw,ty tyik deed het met plezier
iedereen ook bedank dat ze geen gigantische zooi hebben achter gelaten en dat mn plasmascherm niet is gesloopt ^^
toch jammer dat er maar 8 man waren..... lazy amsah/nnja/faab/natta![]()
Echte mannen doen Super Mario Bros 1 speed runs >_<joey je hebt nu oorlog met thomaz jij en thomaz op de parkeer plaats zest 2 maak je borst maar nat want als je thomaz zijn speed runs belachelijk maakt verpest je je eigen leven
LMAO, Duitslandin Duitsland pak ik je terug!
Ik haat jou!! :uzi:op dit moment is mn mening nog: Wii ftw!
TP is een Wii spel. Op de Wii kwam het uit op de release van de Wii 8dec. en op de gc 15 dec.Zelda is een cube game, geen wii game. Hij is wel op de wii gekomen ja... maar het blijft een cube game, die ook uitgekomen is op de wii. En het is dus geen reden om een wii te kopen.. je koopt geen console van 250 euro om een paar extra mogelijkheden in een spel. =]
Ik twijfel eigelijk nog of de wii wel zo'n goede aankoop was..
Behalve koekjes. (En de Wii en nintendo en......)Xbox Live owned alles
NeeeeeeeeeHHHHHH!!! Hoe durf je? He wacht eens, iemand minder om moeite te doen om van te winnen. Yeah!Iedereen heeft mij geraped.
Mijn prestatie was te triest voor woorden.
Ik stop met smash!
HooooH! Gigantische zooooooooooiH! Plasmascheeeeeeeeeeeeeeermgigantische zooi plasmascherm
Frankrijk dan, ze praten allebei hun eigen zelfbedachte taaltje.LMAO, DuitslandFrankrijk bedoel je, jij vieze vadsige Gerb. Wacht, wat doe je daar? Hee, niet dichterbij komen. Neee, neeeeee, NEEEEEEEEEEEE *wordt geplet*
hou daar is mee op! straks krijgt ie nog kortsluiting! stay back!*Kwijlt over de te koele tv van exalidor*
ennnn dank je wel... maja... wii ownt om 1 reden al... en dat is dat er een nieuwe smash op komt... nu nog hopen dat brawl ook echt goed isIk haat jou!! :uzi:
dat ie eerder uit kwam op de wii maakt niet uit... hij had een jaar eerder al op de cube uit moeten komen maar werd constant uitgesteld.... tis een cube game port met een paar extra features... enige reden dat ie nu eerder op de wii uitkwam is de verkoop van de wii stimulerenTP is een Wii spel. Op de Wii kwam het uit op de release van de Wii 8dec. en op de gc 15 dec.
Ik haat jou
i know! te heerlijk!HooooH! Gigantische zooooooooooiH! Plasmascheeeeeeeeeeeeeeerm
in dat geval haat ik jou ookTegen wie ik in deze post heb gezegd; ik haat jou' was dat omdat ze verkeerde commentaar op de Wii hadden, wat niet geoörloofd is bij mij. Verder niks.
Te goedFrankrijk dan, ze praten allebei hun eigen zelfbedachte taaltje.
Yeeeehhh!!Ik haat jouw nieh o.O
zoals ivo al zei zit het in principe vol maar ik kan je op de reservelijst zetten als je wil... staan er nu een stuk of 10 op ofzo... zeg het maarZijn er nog plaatsen vrij? :S
Opschepper TBHzoals ivo al zei zit het in principe vol maar ik kan je op de reservelijst zetten als je wil... staan er nu een stuk of 10 op ofzo... zeg het maar
ach hou toch je muilOpschepper TBH
Net een fransman!
*Mon du'pain is le great*
*Mon du'plasmascherm is le grande*
Ik sta al op de lijst![]()
![]()
okidoOk kan je mij en 3 vrienden op de reserve lijst zetten?
MasterSer
Chur
Jim
B
Zodra jullie (of 1 van jullie..) op de gewone lijst kan komen stuur ik je een PM... natuurlijk is de eerste post in de gaten houden ook handig (voor als ik een pm vergeet te sturen)wanneer zullen de mensen op de reservelijst weten dat ze wel of niet kunnen komen?
"wii ftw" is een belediging?![]()
Hahahaha, Deze woorden uit JOUW mond zijn Teh! grappig XD.sjak voor FTW, niet voor FTL (tenzij die tegen mij spoeelt, dan issie gelijk aant "losen" ^^)
Aha, ik dacht what the f*uck omgekeerd, dusFTW betekent For the win, en is dus positief. Je dacht waarschijnlijk dat het **** the wii betekende ofzo, dat klinkt inderdaad niet egt alsof de Wii goed is.
Neeniet, ik moet winnen.sjakmachien ftl zeg maar dus..
Precies, jij snapt et ........................ nee dat nietsjak voor FTW, niet voor FTL (tenzij die tegen mij spoeelt, dan issie gelijk aant "losen" ^^)
^^ (+13 tekens)Hahahaha, Deze woorden uit JOUW mond zijn Teh! grappig XD.