• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
wtf???? Pokéboards? ben ik de enige die dit heeft? mn smashboards is veranderd in Pokéboards AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

anyway... gratz adam.... ik zal die results nog wel ff neerzette
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ty ty :) ik deed het met plezier :p iedereen ook bedank dat ze geen gigantische zooi hebben achter gelaten en dat mn plasmascherm niet is gesloopt ^^

toch jammer dat er maar 8 man waren..... lazy amsah/nnja/faab/natta :p
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Maar maar.. ik verloor zelfs van jou ='(
Ik verloor van een Exa xD

Wob wob daarna 2 keer ge4stockt in tournament matches, maar hij telt niet =/

Ik heb nog nooit zown slechte dag gehad.
Ik geef het op, smash is voor homo's and you know it!
Omdat ik skillz heb,
En jij niet.

:laugh:

Jaja tof allemaal, wel gebeat door Zgetto, niet eerlijk :) ik Duitsland pak ik je terug!
*Kwijlt over de te koele tv van exalidor*

Edit: Schijnbaar hebben sommige mensen nooit van 1 April gehoord! Pika Pika!
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
ty ty :) ik deed het met plezier :p iedereen ook bedank dat ze geen gigantische zooi hebben achter gelaten en dat mn plasmascherm niet is gesloopt ^^

toch jammer dat er maar 8 man waren..... lazy amsah/nnja/faab/natta :p
Ben ik het niet mee eens, prijsgeld ftw,
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
op dit moment is mn mening nog: Wii ftw!
Ik haat jou!! :uzi:

Zelda is een cube game, geen wii game. Hij is wel op de wii gekomen ja... maar het blijft een cube game, die ook uitgekomen is op de wii. En het is dus geen reden om een wii te kopen.. je koopt geen console van 250 euro om een paar extra mogelijkheden in een spel. =]
Ik twijfel eigelijk nog of de wii wel zo'n goede aankoop was..
TP is een Wii spel. Op de Wii kwam het uit op de release van de Wii 8dec. en op de gc 15 dec.
Ik haat jou

Xbox Live owned alles
Behalve koekjes. (En de Wii en nintendo en......)

Iedereen heeft mij geraped.

Mijn prestatie was te triest voor woorden.

Ik stop met smash!
NeeeeeeeeeHHHHHH!!! Hoe durf je? He wacht eens, iemand minder om moeite te doen om van te winnen. Yeah!


gigantische zooi plasmascherm
HooooH! Gigantische zooooooooooiH! Plasmascheeeeeeeeeeeeeeerm


Tegen wie ik in deze post heb gezegd; ik haat jou' was dat omdat ze verkeerde commentaar op de Wii hadden, wat niet geoörloofd is bij mij. Verder niks.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Nederlands als 1e taal is al moeilijk genoeg voor hem..

@ Sjakmachien: nee, het was eerst een GC game, maar omdat ze dachten dat ze meer geld konden vangen als ze er ook een wii versie van maken hebben ze hem ook maar op de wii uitgebracht.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
LMAO, Duitsland :p Frankrijk bedoel je, jij vieze vadsige Gerb. Wacht, wat doe je daar? Hee, niet dichterbij komen. Neee, neeeeee, NEEEEEEEEEEEE *wordt geplet*
Frankrijk dan, ze praten allebei hun eigen zelfbedachte taaltje.

And you will get squashed indeed.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
*Kwijlt over de te koele tv van exalidor*
hou daar is mee op! straks krijgt ie nog kortsluiting! stay back!

Ik haat jou!! :uzi:
ennnn dank je wel... maja... wii ownt om 1 reden al... en dat is dat er een nieuwe smash op komt... nu nog hopen dat brawl ook echt goed is

TP is een Wii spel. Op de Wii kwam het uit op de release van de Wii 8dec. en op de gc 15 dec.
Ik haat jou
dat ie eerder uit kwam op de wii maakt niet uit... hij had een jaar eerder al op de cube uit moeten komen maar werd constant uitgesteld.... tis een cube game port met een paar extra features... enige reden dat ie nu eerder op de wii uitkwam is de verkoop van de wii stimuleren



HooooH! Gigantische zooooooooooiH! Plasmascheeeeeeeeeeeeeeerm
i know! te heerlijk!

Tegen wie ik in deze post heb gezegd; ik haat jou' was dat omdat ze verkeerde commentaar op de Wii hadden, wat niet geoörloofd is bij mij. Verder niks.
in dat geval haat ik jou ook :p

Frankrijk dan, ze praten allebei hun eigen zelfbedachte taaltje.
Te goed

en daarom... opgerot met dat frankrijk... en dat duitsland... ZEST2 owned ze allebei (i hope :p)
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
onder tafel misschien, of in het bezemhok. ;)

Nee, als ik jou was zou ik je gewoon ff opgeven en dan kom je op de reservelijst met een redelijke kans dat je nog wel kan komen.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
zoals ivo al zei zit het in principe vol maar ik kan je op de reservelijst zetten als je wil... staan er nu een stuk of 10 op ofzo... zeg het maar
Opschepper TBH
Net een fransman!
*Mon du'pain is le great*
*Mon du'plasmascherm is le grande*

Ik sta al op de lijst:chuckle: :cool:
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
TBH, ik vind dat we de fransen allemaal kunnen afleiden door (stok)brood te bakken in de venue, en dan hun controllers te saboteren.

Yeah, that'll teach em!
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Opschepper TBH
Net een fransman!
*Mon du'pain is le great*
*Mon du'plasmascherm is le grande*

Ik sta al op de lijst:chuckle: :cool:
ach hou toch je muil :p

Ok kan je mij en 3 vrienden op de reserve lijst zetten? :p
MasterSer
Chur
Jim
B
okido

wanneer zullen de mensen op de reservelijst weten dat ze wel of niet kunnen komen?
Zodra jullie (of 1 van jullie..) op de gewone lijst kan komen stuur ik je een PM... natuurlijk is de eerste post in de gaten houden ook handig (voor als ik een pm vergeet te sturen)

EDIT: @ Var Parasite: je kan je inschrijven... je staat dan op de reserve lijst (18e volgens mij) redelijke kans dat je nog kan meedoen
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
FTW betekent For the win, en is dus positief. Je dacht waarschijnlijk dat het **** the wii betekende ofzo, dat klinkt inderdaad niet egt alsof de Wii goed is.
Aha, ik dacht what the f*uck omgekeerd, dus

sjakmachien ftl zeg maar dus..
Neeniet, ik moet winnen.

sjak voor FTW, niet voor FTL (tenzij die tegen mij spoeelt, dan issie gelijk aant "losen" ^^)
Precies, jij snapt et ........................ nee dat niet
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom