• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Woody71

Smash Rookie
Joined
Apr 14, 2007
Messages
9
of ist al te laat??

wordd dan men eerste toernooi(A)(als ik me nog kan inschrijven:D)
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Ware het niet dat er nog 25718975 andere mensen op de wachtlijst staan, en je dus waarschijnlijk niet meer kan komen.. maar je **** het altijd proberen :)

ROFL @ JP xD je Ganondorf gaat mijn schietschijf worden :) nog erger dan vorige keer... Mathos style FTW! :p

Maar als ik niet voor 20 euro of minder kan treinen, kom ik niet.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
thanks dat je ff die reply gaf lawrencelot ^^ idd... je kan nog inschrijven maar je wordt dan op de reservelijst geplaatst, dus de kans is aanwezig dat je niet kan komen... Shadow: ik kan hieruit opmaken dat je afzegt? (dan kan ik iemand anders erop zetten)

@ Joey: zoek dat dan snel uit -_- dan kan ik nog een beetje optijd doorgeven dat er iemand anders kan komen
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Ware het niet dat er nog 25718975 andere mensen op de wachtlijst staan, en je dus waarschijnlijk niet meer kan komen.. maar je **** het altijd proberen :)

ROFL @ JP xD je Ganondorf gaat mijn schietschijf worden :) nog erger dan vorige keer... Mathos style FTW! :p

Maar als ik niet voor 20 euro of minder kan treinen, kom ik niet.
Of je fietst ernaartoe, op een fiets die je moet kopen met meer dan 20 euro natuurlijk:J
 

Woody71

Smash Rookie
Joined
Apr 14, 2007
Messages
9
uhm zet me dan maar op die reserve lijst

word die lijst op de eerste pagina telkens geupdate?
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Hah, exalador heeft mij niet en dan kan hij ineens geen teampartner vinden!
Ik ben te lui om de 1e pagina te bekijken, is teams 10 euro per persoon? als dat zo is, maak het 5 per persoon ; _ ;
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Ik ben voor 5 euro per man. Iemand nog die een teampartner zoekt? :) (geen lame opmerking UchihaJP of Marc :p) Ik speel Falco.

edit: 2,50? :)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
As if. Blijf van m'n prijzengeld af, of het AD nou zegt dat je top tien van Nederland bent of niet.

Dat betekent dus gewoon 10 euro per persoon (20 euro per team). Anders moet het voor singles ook gehalveerd worden.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Hij speelt Falco toch?

Maar is er niemand dicht bij Hengelo of Enschede die naar dit toernooi gaat? :/ kga geen 40 euro betalen voor alleen het vervoer..
 

Mitch

Smash Apprentice
Joined
Nov 26, 2006
Messages
91
Location
Almere, The Netherlands
Blijkbaar ben ik een beetje laat met vrij vragen van m'n werk, de roosters zijn al gemaakt. Ik ga kijken of ik wat kan schuiven of dat er misschien iets kan worden geregeld, en anders heb ik dikke pech. :(

Ik confirm nog even niet.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ja en PC Chris ook, hij is gister bij mij thuis aangekomen, en wilt natuurlijk wel graag een Nederlands toernooi meemaken voordat hij weer terug gaat.

Rutger Steven en ik kunnen wel eens winnen, maar over het algemeen blijft hij te goed.

:)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Redelijk, maar misschien dat Exalador zelf ook wel wat heeft.
neej helaas niet... keb een mooie DVD recorder maar dat rag ding kan geen 60hz aan

I'm not even on the reserve list ;;________;;
sh*t didnt know you wanted to come m8... ill put you on reserve for now... see what i can do to get you on the list

Ja, en zet Makenshi & poilon er ook op..
hmmm ja op reserve word het dan... makenshi en poilon zijn ook buitlandse smashers toch?

Ja en PC Chris ook, hij is gister bij mij thuis aangekomen, en wilt natuurlijk wel graag een Nederlands toernooi meemaken voordat hij weer terug gaat.

Rutger Steven en ik kunnen wel eens winnen, maar over het algemeen blijft hij te goed.

okok... jij bedoelt dan nutuurlijk ook direct op de lijst... hmmm moet nog ff kijken wat ik kan doen... ik heb niets gezegd over 'voorrang' van buitlandse smasher.... dus beetje lame op dat op het laatste moment in te voeren (aangezien er al heeeel lang mensen wachten op de reserve lijst)

:)
(volgens mij was dat rutger :p )

zet orly op de reserve lijst a.u.b
okido



EDIT: Ik kan sowieso geen housing bieden aan de buitenlandse smasher, ff dat dat duidelijk is..
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Beter dan een binnenlandse slechte speler die vet lelijk is.

Oh, en er vet stom uit ziet.

~~
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom