Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Of je fietst ernaartoe, op een fiets die je moet kopen met meer dan 20 euro natuurlijk:JWare het niet dat er nog 25718975 andere mensen op de wachtlijst staan, en je dus waarschijnlijk niet meer kan komen.. maar je **** het altijd proberen
ROFL @ JP xD je Ganondorf gaat mijn schietschijf wordennog erger dan vorige keer... Mathos style FTW!
Maar als ik niet voor 20 euro of minder kan treinen, kom ik niet.
uhhh wat?Ja zee tie
No Johns?Confirm zeta maar
Ok afgesproken! Sheik en Marth ftw! (tenminste kdacht dat je met marth speelde)mjah ik in principe ook.... maar wil ik wel met jou teamen?(en andersom natuurlijk)
Almeerders en hun PC Chris griep..
neej helaas niet... keb een mooie DVD recorder maar dat rag ding kan geen 60hz aanRedelijk, maar misschien dat Exalador zelf ook wel wat heeft.
sh*t didnt know you wanted to come m8... ill put you on reserve for now... see what i can do to get you on the listI'm not even on the reserve list ;;________;;
hmmm ja op reserve word het dan... makenshi en poilon zijn ook buitlandse smashers toch?Ja, en zet Makenshi & poilon er ook op..
Ja en PC Chris ook, hij is gister bij mij thuis aangekomen, en wilt natuurlijk wel graag een Nederlands toernooi meemaken voordat hij weer terug gaat.
Rutger Steven en ik kunnen wel eens winnen, maar over het algemeen blijft hij te goed.
okok... jij bedoelt dan nutuurlijk ook direct op de lijst... hmmm moet nog ff kijken wat ik kan doen... ik heb niets gezegd over 'voorrang' van buitlandse smasher.... dus beetje lame op dat op het laatste moment in te voeren (aangezien er al heeeel lang mensen wachten op de reserve lijst)
![]()
okido(volgens mij was dat rutger)
zet orly op de reserve lijst a.u.b