• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
okok... jij bedoelt dan nutuurlijk ook direct op de lijst... hmmm moet nog ff kijken wat ik kan doen... ik heb niets gezegd over 'voorrang' van buitlandse smasher.... dus beetje lame op dat op het laatste moment in te voeren (aangezien er al heeeel lang mensen wachten op de reserve lijst)
Wat nou geen voorrang voor PC Chris? Geen voorrang voor Mew2King, dat snap ik nog, maar PC Chris? Hij ownt. Jij niet blijkbaar, anders had je PC Chris wel direct helemaal bovenaan de lijst gezet.

Als je nog niet overtuigt bent van PC Chris z'n coolheid, kijk dan hier: http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/pcchris/

Nu ga ik weer smashen met Dave en PC Chris. Doeioeioeioeioeioeioeioei.

P.S. Savior is een sukkel.
 

Doraki

Smash Lord
Joined
Jul 19, 2004
Messages
1,094
Location
Paris - France
omarrrrrghh that page is scary

Thanks Exalador.

I think Poilon is almost not coming.

blablabla kwijt kwijt kwijt lelijk blablabla PC Chris blablabla
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
He says he loves you, Doraki.

Edit: ik confirm dat ik niet kom, Doraki can go instead of me :p
Edit 2: UchihaJP ik zal je G-dorf het volgende toernooi wel dood lazeren ^^

Edit 3: PC Chris.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
joey ik heb er genoeg van ga jezelf bevredigen en hou is een keer op met klote posts. kijk als je pc chris in je post zet is dat goed maar positief.

als je mij met een fransoos gaat neerzetten krijg je een klap voor je bek stink fransozen.

(amsah dit is niet zeer erg bedoelt) dat je het weer gaat deleten ofzo
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
He, aangezien ik zun helios broek niet tof vind vind ik pc chris nogwel de beste speler ooit (Op de grote orly na dan)

Helios vind ik ook niet erg ofzo, ik vind alleen een zwaar open broek zoals hun een beetje vaag staan, hmm, niet hip

Hmmm, wie is die joey
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
neej helaas niet... keb een mooie DVD recorder maar dat rag ding kan geen 60hz aan
Exa, als ik het goed heb, zal Thomazz zijn nieuwe dure DVD recorder meenemen.
Ik sprak hem hierover 2 weken geleden.

en Joey: Je moeder~! You piece of chicken shiit.

PC chris ownt.

PC chris kapotte spijkerbroeker>>> Helios zen spijkerbroek. lol~
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Lol hij heeft Orly echt op de lijst gezet XD

(Oh en btw, Makenshi en Poilon zijn ook twee Franse smashers)
jah vroeg iemand of ik orly op de lijst wou zetten... dacht er verder niet over na ofzo... heb ik nou wat lomps gedaan dan? :p

Wat nou geen voorrang voor PC Chris? Geen voorrang voor Mew2King, dat snap ik nog, maar PC Chris? Hij ownt. Jij niet blijkbaar, anders had je PC Chris wel direct helemaal bovenaan de lijst gezet.

Als je nog niet overtuigt bent van PC Chris z'n coolheid, kijk dan hier: http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/pcchris/

Nu ga ik weer smashen met Dave en PC Chris. Doeioeioeioeioeioeioeioei.

P.S. Savior is een sukkel.
jongeh... doe niet tof... leuk en al... maar lame om dat nu te doen.... vraag nou maar aan Dave of ie zn PM checked...
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik begin ook best wel flauw te worden van dat gezeik over PC Chris. Wat is het punt anyway, hij is juist nog een vrij sympathieke speler. Dat van 'orly' is al helemaal vaag. Fads die voor twee mensen leuk zijn rondspammen is tot daar aan toe, maar fads die voor twee mensen BEGRIJPELIJK zijn rondspammen verdient een nekschot.

<3
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
hmmm ik wordt hier in de maling genomen :p dammit >_< Dave zegt dat Orly niet bestaat? (aan de hand van jeffzors reactie vermoede ik al zoiets... is een soort LPU dus :p) PCchriss is helemaal niet bij hem thuis en die anderen zijn waarschijnlijk ook geen echte entries :p

GRRRRRRRRR 1 april is al geweest hoor! :p hehehehe

anyway: @Doraki: do you actually wanna come or are you just kidding around too? ^^
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ORLY NIET BESTAAN ????? TWIJFELEN JULLIE AAN DE GROTE ORLY .... als hij niet mag komen doe ik de orly op jullie allemaal op zest 2

Edit beunhaas niet weer verslapen heh ???
Edit 2: o ja orly vergelijken met LPU is ook dom van je exaladoor.
Edit 3: Pc chris was wel bij dave thuis. ik vond het alleen kut dat ik niet kon komen
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Ach, ga toch dood met dat stomme fanboyism.

Anyway, ik krijg binnenkort (hopelijk volgende week) mijn dvd-recorder, dus dat klopt wel. Maar ik ben dan wel op vakantie daarna dus ik kan het pas meenemen met AFC4. =O
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ORLY NIET BESTAAN ????? TWIJFELEN JULLIE AAN DE GROTE ORLY .... als hij niet mag komen doe ik de orly op jullie allemaal op zest 2

Edit beunhaas niet weer verslapen heh ???
Edit 2: o ja orly vergelijken met LPU is ook dom van je exaladoor.
Edit 3: Pc chris was wel bij dave thuis. ik vond het alleen kut dat ik niet kon komen
*sigh* jongeh... dave heeft zelf tegen me gezegd dat pc chris niet bij hem was -_-
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
*walks in*

als oraly net zo'n lelijke spijkerbroek als PC cris heeft, kunnen ze lekker samen emo zijn..

*walks out*
Als een soort e-cowboy! Bij walks in loopt hij door de e-saloonklapdeuren het topic binnen! Dan 'ownt' hij de tent met zijn 7klapper keyboard! Dan loopt hij weg, zijn e-sporen rinkelend in de stilte die hij achter zich laat.

Gefeliciteerd prins schaduw! Je bent de coolste bink van dit topic!
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
hmmm ik wordt hier in de maling genomen :p dammit >_< Dave zegt dat Orly niet bestaat? (aan de hand van jeffzors reactie vermoede ik al zoiets... is een soort LPU dus :p) PCchriss is helemaal niet bij hem thuis en die anderen zijn waarschijnlijk ook geen echte entries :p

GRRRRRRRRR 1 april is al geweest hoor! :p hehehehe
Het was toch leuk dat je er even serieus op inging. Dave en ik hebben ons kostelijk vermaakt.

Anyway, ik ben al twee keer geconfirmed, door mijzelf en door Dave, maar ik heb nog steeds niet zo'n mooie groene kleur. What happen?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
doh ik own ik verveel me ook.

als je kijkt naar het verschil in join dates van mij en z-n freak heeft hij vreselijk kanka veel gespammed .
 

TiRune

Smash Ace
Joined
Nov 18, 2003
Messages
527
Location
Leiden, Netherlands
:) He gasten krijgt de RESERVE gasten nog te horen of ze in zijn of niet ?
Bedank voor het doornemen van dit bericht.
Gewoon komen, kan je dat later checken.

そうして、日本人サンごめんね、時間がなかったら時々訪問したいんだけど訪問しなかった。忙しいからねえ、アニメの本を書いていって、宿題もあって、困っていた。
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Gewoon komen, kan je dat later checken.

そうして、日本人サンごめんね、時間がなかったら時々訪問したいんだけど訪問しなかった。忙しいからねえ、アニメの本を書いていって、宿題もあって、困っていた。

Sorry maar je moet hem laten lullen fearlegend.
je kan komen wanneer je dat ziet in de eerste post.

al die japanse tekst wilt ie laten zien zodat hij ons met een taal kan ownen zoals hij had moeten doen.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
:) He gasten krijgt de RESERVE gasten nog te horen of ze in zijn of niet ?
Bedank voor het doornemen van dit bericht.
yup als je van de reserve naar de gewone lijst geplaatst word stuur ik een PM en is het ook te zien in de eerste post. Sta jij wel al op de reserve lijst? (ik zie wel een 'Fear' maar geen Fearlegend)

ook nog: Kan iemand Doraki housen? hij wil komen
 

FearLegend

Smash Cadet
Joined
Mar 18, 2007
Messages
43
Location
Son no mind game son
IK kom zeker :) ook kan ik niet meedoen kom ik gewoon :p
Wat ik alleen wilt is Nuke beate ehhe hij is een goede vriend of me.
Ik noem hem Fuzzy Eye brow :p IK hoop dat ik op de list staat >< give me luck JEsus ...
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Ey vriend van Fuzzy Eyre brow, je **** je posts bewerken voor het geval dat je nog eens iets invalt voordat iemand anders iets heeft gezegd, dit doe je met de 'edit knop'.

Als jij 'fear'bent op de reservelijst, dan sta je daar als tweede, en kun je er nagenoeg zeker van zijn dat je mee **** doen in het toernooi.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
JP, je bent zo dronken dat je langzamer typt dan mij (3:11: - 3:12), maar nuchter, en wakker zijn op dit moment van de nacht zou ook niet goed zijn. *valt in slaap*
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom