Johnnyboy
Smash Journeyman
1. Confirm me maar.
2. Spel a.u.b m'n naam goed.
2. Spel a.u.b m'n naam goed.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Ik heb daar ff mee gewacht ^^ iedere persoon / groep personen die nu op de lijst konden komen heb ik eerst ff een PM gestuurd met de vraag of ze nog steeds willen / kunnen.@ Exalador, als je open plekken hebt in de main deelnemers lijst, waarom vul je die dan niet op met de mensen op die op de reserve lijst staan, en geconfirmed hebben??? Lijkt me wel zo makkelijk voor mensen om te weten of ze kunnen komen ja of nee.
Wulp ook nog confirmen plz..Confirms me and Wulp...
Ok mani will come with JD
ehm... 7 of 8.... geen zorgen though.... minimaal 8 moet sowieso wel lukken.... maar neem de jouwe nou maar gewoon mee in de treinEww Uchiha Wannabe's, eww nihongo noobs >_>
Exa, hoeveel tv's heb je nu precies?
Dan moet je ook niet achter de pc gaan zitten... Ik krijg nog anime van je XDOk, ik ben woensdag zomaar opeens ziek geworden, 40 graden koorts -_- nu maar hopen dat ik vrijdag weer beter ben :/
Nee, tot de pouls zijn afgerond niet, daarna willen ze allemaal een friendly doen en is er zoiezo minder ruimt in de zaal.Heel veel succes iedereen!
Exa als ik jou was zou ik gewoon iedereen van de reservelijst op de normale lijst zetten.. er zijn altijd wel luitjes die niet op komen dagen. En 1 persoon extra per poule is ook geen ramp lijkt me.. naja succes met het runnen.
UchihaJP, I will have my revenge! t_t losthost 2 / ushost maybe![]()
Good luck teamgenoot xD****! ik heb echt zin in die toernooi wahahatussenhaakjes dit is me eerste keer
dat ik met een toernooi meedoe.
So wish me luck :D!
lol is dat nu al besloten? ^^Hoezo niet? Je mist het beste toernooi tot nu toe van dit jaar man![]()
Kijk, kijk, dat wou ik horen.@zgetto: ga er maar van uit dat Teams weer 5 p.p. word
Rofl ken we gaan erheen om te smashen niet om te vechten xDFollowing the path to become a true martial artist.
What is the meaning of the "evil energy" building within ?
Im continues my journey to find the answers, and new challenges.
Fear will become a Legend again wuaaah !!! FearLegend !
lol anyway may the best players win Peach out Smash bro !
Anyone do fighting sport ??
if so, I like to fight with u for fun friendly match
I do Muay Thai
Meh, misschien meld ik me nog wel ziek van m'n werkHoezo niet? Je mist het beste toernooi tot nu toe van dit jaar man
Anyway, nog 34 uur!![]()
Zo, dus jij wil ook een koekje? Krijg je lekker toch niet *pah*Dan moet je ook niet achter de pc gaan zitten... Ik krijg nog anime van je XD
Bedankt voor het delen van deze informatie, we zijn hier allemaal heel blij om te weten dat jij zin hebt in een koekje.Kep trek in n koekje.