Papa Savior, nice. @ marc
En ik fluister niks, ik geef gewoon mijn mening over het geld wat mensen betalen voor teams en singles.
Over dat geld dat weggehaald wordt, bedenk wel dat als er in het begin wat andere meningen waren geweest (DT's enzo) we nu misschien wel met 1 euro singles en 2 euro teams gespeeld, waarom moet het nou 10 euro zijn per persoon, als je 5 per p doet en singles ook 5 pp is het prijsgeld hetzelfde naar verhouding per persoon.
Over dat het nog meer geldt voor singles heb je wel gelijk.
Over dat gierig, dat bedoel ik meer in de zin van, als je het aan de gemiddelde plaats 32-64 zou vragen, denk ik dat heel veel er mee eens zouden zijn als je er 1 euro / 2 euro van zou maken voor teams / singles, en dat alle top teams die ook echt die spanning hebben er juist wel voor gaan, ik bedoel daar trouwens dus niet mee dat je niet meer geld wilt betalen voor iets, want ik zie je ook niet constant 1e en 2e enzo met teams, dus daar ligt het niet aan, hoewel jij wel meer spanning hebt.
Ook, ik vind dat als teams zoveel kost, het eigenlijk vooral zonde is voor de nieuwelingen, hun zullen hoogstwaarschijnlijk niks winnen, dan spelen ze 2 potjes, en dan zouden ze daarvoor 10 euro betalen, teams wordt het pas waard als je 2 potjes wint~ of in ieder geval niet allerlaatste wordt, voor de 10 euro prijs dan, en als het 5 euro pp zou zijn zouden zoiezo meer teams gaan spelen. Iets minder per persoon, maar wel meer personen, kom je uiteindelijk ook uit on zon 70% van het geld dat je anders voor de prijzen zou hebben schat ik.
Ik vind trouwens wel dat je de prijs van singles en teams gelijk moet trekken, ik ben opzich wel voor de 7.50 / 7.50, lijkt me beter.