• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Coen

BRoomer
BRoomer
JP, dat zijn dvd`s die ik ongeveer een jaar geleden heb geleend en eigenlijk al laaaaang had moeten teruggeven ^^. Toen keek ik nog anime :p

oja, en ik voel me nog steeds verre van goed -_- ik kan het alleen niet maken om niet te komen tegenover bepaalde mensen.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Originally Posted by Exalador
@zgetto: ga er maar van uit dat Teams weer 5 p.p. word
WAAROM!? Het enige event waar nog ENIGE spanning in zit wordt juist voor een mindere inzet gespeeld? Niet om lullig te doen, maar het is vrij duidelijk dat Amsah singles domineert, terwijl er bij teams meerdere mensen een kans maken. Verder is teams altijd een aan singles gelijkwaardig event geweest en ik snap dan ook niet dat dit verandert onder druk van een paar (no offense) n00bs. Enige verduidelijking is dus zeker op z'n plaats. En als het echt zo'n probleem is, maak het dan nog 7,50 per persoon of zo.

Utto

Commander Keen
BRoomer
WAAROM!? Het enige event waar nog ENIGE spanning in zit wordt juist voor een mindere inzet gespeeld? Niet om lullig te doen, maar het is vrij duidelijk dat Amsah singles domineert, terwijl er bij teams meerdere mensen een kans maken. Verder is teams altijd een aan singles gelijkwaardig event geweest en ik snap dan ook niet dat dit verandert onder druk van een paar (no offense) n00bs. Enige verduidelijking is dus zeker op z'n plaats. En als het echt zo'n probleem is, maak het dan nog 7,50 per persoon of zo.
Helemaal mee eens. Waarom niet andersom? We kunnen allemaal ons geld aan Amsah geven door singles €10,- te maken en teams €5,- per persoon, maar wat is daar spannend aan? Stel dat er twaalf teams meedoen en je wordt tweede, wat win je dan? 36 euro per team, 18 per persoon of zo. Nou, joepie. Dit is een onderdeel dat je tenminste nog spannend kan maken door de inzet te verhogen, bij singles is het alleen maar meer geld voor Amsah.

Dan nog even heel iets anders, Dave, Steven en ik zijn bezig om een team van Smashers te maken in Pro Evolution Soccer 6. Tot nu toe hebben wel al:

goal: Johnnyboy
verdediging: Nnja, Faab, Marc, Reffie
middenveld: Kirby_Squad, Ivo, Utto
aanval: Linkje, Remen, Amsah

Verder willen we nog maken: Player Pink, MrSilver, Jeffz0r, Ryuker, Rens, Thomaz, TiRune en Adam. We staan open voor meer spelers, dus als je graag in een virtueel team van smashers in Pro Evolution Soccer wilt zitten, zeg dan waarom. Zodra het team af is, organiseren we een PES toernooi waarin je alleen dat team mag gebruiken.

Zgetto

Smash Ace
Helemaal mee eens. Waarom niet andersom? We kunnen allemaal ons geld aan Amsah geven door singles €10,- te maken en teams €5,- per persoon, maar wat is daar spannend aan? Stel dat er twaalf teams meedoen en je wordt tweede, wat win je dan? 36 euro per team, 18 per persoon of zo. Nou, joepie. Dit is een onderdeel dat je tenminste nog spannend kan maken door de inzet te verhogen, bij singles is het alleen maar meer geld voor Amsah.

hier ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, ik zat er ook aan te denken.
als je singles 5 euro maakt en teams 10 p.p. dan kom je uit op ongeveer dezlfde prijzen als singles omdat je het toch weer moet delen door 2.

stel single 50 mensen en 25 teams.

singles: 50 keer 5 = 250 : 1ste = 125 2de = 75 3de =50 (ik weet niet precies hoe de prijzen verdeling gaat)
teams: 25 keer 20 =500 : 1ste= 250 2de=150 3de=100 (per persoon krijgt dan evenveel als singles als het het door 2 deelt)

nu heb ik meer wat gedaan met de prijzen maar als je het op deze manier is teams net zo belangrijk als singles en ook eerlijker als je het mij vraagt.

bornfidelity.com

Smash Master
Ahhhh jullie hebben me gemist, is het niet?

Raad eens wie er morgen lopend naar het toernooi gaat en wie nu twee straten van de venue vandaan alleen thuis is? ^^

Nouja Coen komt vanmiddag waarschijnlijk nog, maar als er dus mensen zijndie geen zin hebben om morgen vroeg te gaan reizen, er kunnen hier nog wel twee mensen bij. opzich. als ze geen bezwaar hebben tegen op de bank slapen. ^^

En ik zie jullie allemaal morgen wel weer. Het is veeeeelste lang geleden dat ik laser gespamd en gesuicide heb. Aye ^^

Oh en
How about singles en team beide 5 euro per persoon? (dus 10 per team) Dan doen er meer mensen mee en heb je alsnog meer geld voor de goede mensen ^^

FearLegend

Smash Cadet
lol dus de lijst vertel tegen wie ik gaat dus nu staat ik op number 8 en Repyh is niet zover van mijn holy Im dead sinds ik niet tegen sheik kan battle maar het wordt interresting ;)
aint it Repyh >:)

Savior

Smash Journeyman
Over het prijsgeld:

Wees blij dat we zoiezo 5 euro neerleggen per persoon voor iets, 10 is zwaar overdreven voor beide singles en teams om eerlijk te zijn, in singles zoiezo omdat de top toch hetzelfde zou blijven + ongeveer 65 mensen die het letterlijk weggeven en teams is niet al te veel anders, hoewel ik wel moet zeggen dat de teams closer zijn dan singles.

Hoewel, er zijn ook onwijs veel mensen die met teams nogsteeds niks winnen, dus waarom zouden we eigenlijk meedoen, 90% heeft toch geeneens kans op een lucky 3e plek.

Idee:
Maak het weer dat de top 6 prijsgeld verdient, in singles en in teams, en singles 5 euro per persoon, en teams 10 euro per team, zo doen er eerder teams mee (Kans op prijs positie) en krijg je naar verhouding evenveel per persoon en zo geven wij noobs niet ons geld aan de portomonee van Amsah / Remen / Dave en in het teams gebeuren hun plus hun teammates.

Weet trouwens ook dat de reden waarom teams altijd zo klein is omdat de prijs hoog is van teams (Meestal) en de singles vaak ook al 10 euro was. dat is 20 euro, dan de 10 euro entree, low tier, eten, en het trein kaartje, dat is gemiddeld snel al 50 euro, voor een dagje smashen, dat vind ik duur, zeker als je niet de hele tijd kan spelen.

Als je je OV hebt, kans maakt op geld, en een goed team hebt, (top 5 en hoger) dan is het imo nogal stom om te zeggen dat teams duurder moet. Begrijpelijk, maar ergens wel ietwat gierig.

bornfidelity.com

Smash Master
Over het prijsgeld:

Wees blij dat we zoiezo 5 euro neerleggen per persoon voor iets, 10 is zwaar overdreven voor beide singles en teams om eerlijk te zijn, in singles zoiezo omdat de top toch hetzelfde zou blijven + ongeveer 65 mensen die het letterlijk weggeven en teams is niet al te veel anders, hoewel ik wel moet zeggen dat de teams closer zijn dan singles.

Hoewel, er zijn ook onwijs veel mensen die met teams nogsteeds niks winnen, dus waarom zouden we eigenlijk meedoen, 90% heeft toch geeneens kans op een lucky 3e plek.

Idee:
Maak het weer dat de top 6 prijsgeld verdient, in singles en in teams, en singles 5 euro per persoon, en teams 10 euro per team, zo doen er eerder teams mee (Kans op prijs positie) en krijg je naar verhouding evenveel per persoon en zo geven wij noobs niet ons geld aan de portomonee van Amsah / Remen / Dave en in het teams gebeuren hun plus hun teammates.

Weet trouwens ook dat de reden waarom teams altijd zo klein is omdat de prijs hoog is van teams (Meestal) en de singles vaak ook al 10 euro was. dat is 20 euro, dan de 10 euro entree, low tier, eten, en het trein kaartje, dat is gemiddeld snel al 50 euro, voor een dagje smashen, dat vind ik duur, zeker als je niet de hele tijd kan spelen.

Als je je OV hebt, kans maakt op geld, en een goed team hebt, (top 5 en hoger) dan is het imo nogal stom om te zeggen dat teams duurder moet. Begrijpelijk, maar ergens wel ietwat gierig.
qtwoag

(quoted for words of a genius)

dat de entrance fee hoog is dat is logisch, want de venue moet betaald worden. en we weten dat het in smash gebruikelijk is om geen winst te maken op het hosten (hoewel outsiders dat meestal niet snappen, de sukkels). het geld dat overblijft van de entrance gaat meestal ook al in de singles/teams pot dus daar zit wel geld genoeg in.
neem de afgelopen twee atm toernooien, inleg was 1 euro per persoon, en iedereen heeft het daar toch ook naar zn zin gehad :p
nou snap ik dat, zeker als je mensen van ver laat komen, een wat hogere inleg interessanter is, maar 5 euro per persoon plus 5 euro per persoon voor teams plus 10 euro entrance is al gauw 20 euro en dan moet je ernog naartoe ook. 20 euro is wel 45 gulden he :p

Down A

Smash Journeyman
mee eens.

Smashtoernooien zijn toch echt voor de lol en niet om het geld.
Uiteraard is een kleine inzet wel leuk en maakt het dat des te interessanter.

Als je kans maakt om iets te winnen snap ik ook wel dat je inzet wilt, dit geldt al helemaal bij grote internationale toernooien maar een klein toernooitje komt toch iedereen heen voor de lol en de kans zich te meten met anderen.

Qua inleg, marc, zeg je dat het vreemd is dat we allemaal zomaar extra geld geven aan amsah, en dat dit onbegrijpelijk is omdat hij toch te goed is, en we beter meer in teams kunnen stoppen omdat dit spannender is.
Je moet begrijpen dat het voor 90% van de mensen totaal niet spannend is of jij het nu bent die gaat winnen of amsah samen met ninny(toch?).
Het gaat erom dat je inzet inlegt en toch totaal geen kans maakt om te winnen.
Of er nu 5 kansmakers of 1 kansmaker is maakt voor de overige 60 mensen vrij weinig uit.
Wat mensen wel uit maakt is dat ze zich kunnen meten tegenover medesmashers.
Nu heb je bij de singles nog pools en 'koop' je voor je inzet minimaal een aantal matches tegen goede spelers.
Doe je het goed genoeg dan kan je nog wat matches spelen en wordt het des te spannender.
Ben je heel goed dan heb je kans op prijzengeld.
Teams wordt daarbij niet gelijk gesteld want daarbij zijn er geen pools, je 'koopt' dan als noob voor 10 euro per persoon 2 of 3 matches. Daarna ben je klaar.
ik kan me heel goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt als je van te voren weet geen kans te maken(dit geldt voor het overgrootte gedeelte van de aanwezigen) en alleen voor de lol speelt.

Persoonlijk prefereer ik dat de inzetten puur figuurlijk zouden zijn, een paar euro voor een toernooi naast de entrance fee.
Het is nou eenmaal gebruikelijk een bepaalde inzet te vragen en daar heb ik vrede mee.
Bij de meeste evenementen is inzet nodig om de topspelers aan te trekken, die moeten reizen en de kosten eruit willen halen, deze trekken op hun beurt weer de andere spelers aan.
Ik betwijfel in hoeverre voor smash geldt dat de opkomst(waar het om draait) lager zou worden als de inzet lager wordt.
Zoals al vaker opgemerkt is, de meeste mensen maken niet bepaald winst aan hun toernooien

Dat we een smasher hebben die veel beter is dan alle anderen verandert niks aan het feit dat singles is waar het om gaat bij een smashtoernooi.
Je kan niet meer vragen voor teams omdat daar meer mensen kans maken.
Voor 90% is singles het belangrijkste

Wob-Wob

Smash Journeyman
Ahhhh jullie hebben me gemist, is het niet?

Raad eens wie er morgen lopend naar het toernooi gaat en wie nu twee straten van de venue vandaan alleen thuis is? ^^

Nouja Coen komt vanmiddag waarschijnlijk nog, maar als er dus mensen zijndie geen zin hebben om morgen vroeg te gaan reizen, er kunnen hier nog wel twee mensen bij. opzich. als ze geen bezwaar hebben tegen op de bank slapen. ^^

En ik zie jullie allemaal morgen wel weer. Het is veeeeelste lang geleden dat ik laser gespamd en gesuicide heb. Aye ^^

Oh en
How about singles en team beide 5 euro per persoon? (dus 10 per team) Dan doen er meer mensen mee en heb je alsnog meer geld voor de goede mensen ^^
Waar woon jij dan? want ik kom ook lopend :laugh:
ik woon net agter de Lidl..

nofx4president

Smash Journeyman
Eww Uchiha Wannabe's, eww nihongo noobs >_>

Exa, hoeveel tv's heb je nu precies?

Btw, Team Uchiha -> JP + Timmy -> willen graag nog wat teampractise doen voordat het toernooi begint. Ik neem aan dat er vast wel wat mensen hetzelfde willen doen. Dus kom vroeg naar de venue en zoek ons op. =]
lol, team uchiha? :p

dat is toch zo'n anime character ofzo.

weet je niet een betere naam:p

Tailed

Smash Rookie
ey Happosai, Nuke zocht ook een teampartner..
Misschien zou hij wel met jou willen teamen :)!

NukE

Smash Rookie
Hey __ Happosai __ Ik heb een team maat nodig >.<!
zullen wij Teams zijn? !?!?!

Happosai

Smash Journeyman
ligt eraan of teams 10€ pp of 5€pp wordt anders heeft het niet echt veel zin, dan kunnen we beter teamfriendlies doen anders is het weggegooid geld

Exalador

Smash Lord
Kan er nog iemand meedoen ???
Zijn naam is ZeRoCool1989 hij wordt mijn teammate voor teambattle.
En hij komt 100 % zeker.
Laat a.u.b zo snel mogelijk weten vandaag.

Groetjes.. Fear ..

Oh and he Nuke ( Hassan ) dude u still coming with me or what ?
call me as soon as possible thx.
oh and he we nemen de trein van 07:16 - 09:22 dus, komt voordat het 7:00 is ok
En um de trein kost 28,90 euro dus neem meer dan 50 euro mee ok 60,00 euro ofzo ok

peach out people
Eigenlijk zit het al veel te vol... maar vooruit... de laatste die nog kan komen dan'...

ligt eraan of teams 10€ pp of 5€pp wordt anders heeft het niet echt veel zin, dan kunnen we beter teamfriendlies doen anders is het weggegooid geld
Ga maar uit van 5... is vorige keer ook gedaan en beviel wel... we doen volgende keer wel 10

NukE

Smash Rookie
Okey Dan THANKX Exalador!! Happosai comon man TEAMS , welke characterZzz Kies je allemaal..
FeaRLegenD, uhmm the POWER is with you Akuma....

bornfidelity.com

Smash Master
nouja jip
om nou te zeggen dat het aantrekken van topspelers niet van toepassing is?
ik weet nog een toernooi deze herfst in duitsland waar helios en comp naartoe gingen en waardoor half duitsland toen uit is gelopen.
met inleg van een euro waren die beide niet gekomen vrees ik :p
maargoed hoger dan 5e hoeft het niet te zijn en wat teams betreft ben ik het goed met je eens. temas is leuk en er zijn daar meer mensen die kans maken maar singles blijft qua persoonlijke ervaring het belangrijkst.

amsah, je spoilt onze toernooien :p

Remen

Smash Apprentice
Het is achterlijk om singles op 10 euro te houden en teams op 5, daar zit echt geen logica achter.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Dit is het grootste smashtoernooi van de laatste tijd en met de onzekerheid over AFC4 ook van de komende tijd. Teams is altijd gelijkwaardig geweest aan singles, maar omdat een paar ehm... niet zo invloedrijke spelers liever wat geld in hun zak houden, wordt dat doorbroken. Laten we eens kijken wat ze zoal te melden hadden...

Waarom moet het geld dan weggehaald worden bij teams, als er daar juist meer spanning in zit?

Hetzelfde geldt NOG MEER voor singles.

Als ik me ergens tegen aan bemoei wat geen betrekking heeft op mij is het allemaal goed, maar zodra ik er voordeel van zou KUNNEN hebben, ben ik gierig? **** off.

Smashtoernooien zijn toch echt voor de lol en niet om het geld.
Uiteraard is een kleine inzet wel leuk en maakt het dat des te interessanter.
Ehm, het is voor sommige mensen wel degelijk serieus. EN DAT GELDT DAN OOK VOOR SINGLES. Verder is dit het grootste toernooi in tijden, kleine inzet is voor smashfests.

Als je kans maakt om iets te winnen snap ik ook wel dat je inzet wilt, dit geldt al helemaal bij grote internationale toernooien maar een klein toernooitje komt toch iedereen heen voor de lol en de kans zich te meten met anderen.
64 man is niet klein.

Qua inleg, marc, zeg je dat het vreemd is dat we allemaal zomaar extra geld geven aan amsah, en dat dit onbegrijpelijk is omdat hij toch te goed is, en we beter meer in teams kunnen stoppen omdat dit spannender is.
Je moet begrijpen dat het voor 90% van de mensen totaal niet spannend is of jij het nu bent die gaat winnen of amsah samen met ninny(toch?).
Het gaat erom dat je inzet inlegt en toch totaal geen kans maakt om te winnen.
Of er nu 5 kansmakers of 1 kansmaker is maakt voor de overige 60 mensen vrij weinig uit.
Wat mensen wel uit maakt is dat ze zich kunnen meten tegenover medesmashers.
Nu heb je bij de singles nog pools en 'koop' je voor je inzet minimaal een aantal matches tegen goede spelers.
Doe je het goed genoeg dan kan je nog wat matches spelen en wordt het des te spannender.
Ben je heel goed dan heb je kans op prijzengeld.
Teams wordt daarbij niet gelijk gesteld want daarbij zijn er geen pools, je 'koopt' dan als noob voor 10 euro per persoon 2 of 3 matches. Daarna ben je klaar.
ik kan me heel goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt als je van te voren weet geen kans te maken(dit geldt voor het overgrootte gedeelte van de aanwezigen) en alleen voor de lol speelt.
Voor mijn part zijn er poules bij teams. Bovendien krijg je twee goede spelers tegen je in één match, goede deal toch? ~~ En de rest geldt dus net zo goed voor singles.

Verder was teams vroeger juist het n00b event omdat er ook eer te behalen viel voor slechtere spelers en het wel altijd bloedserieus was. Ik snap dus niet waar het idee opeens vandaan komt dat teams minderwaardig is of zo, of heeft papa Savior dat iedereen ingefluisterd?

Als er dan toch bezuinigd moet worden, maak singles en teams dan allebei €7,50.

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Hmm, als het aan mij ligt zijn allebei de evenementen gewoon 10 euro. Dit is namelijk voorlopig het enige grote toernooi wat we hier in nederland hebben en hierna komen heus wel weer 5 kleine toernooien met 1-5 euro inzet. Verder snap ik niet dat teams een lagere status heeft gekregen dan het singles toernooi. Ok, er valt misschien niet zo veel eer aan te behalen als singles, maar dat neemt niet weg dat teams wel een belangrijke competitie is en verder op geen enkele manier onderdoet aan singles, en de spanning is zelfs groter.

Tijmen heeft trouwens al 2x geconfirmd.

Oh, en ik kom op een rare plek aan die 10 minuten lopen van de zaal is. Exalador kan ik je bellen morgen (om 10 over 11) of heb je geen tijd om ons op te halen? Wij hebben namelijk anders een verbinding die 40 minuten meer reistijd heeft :S

Faab

Smash Ace
10 euro voor teams sounds fair. Het lijkt erop dat dit het grootste toernooi wordt voor een lange tijd waardoor de prijs wel iets hoger mag liggen dan normaal. Ook lijkt de competitie in teams steeds hoger te liggen. Op kleinere toernooitjes kan ik het nog begrijpen. Maar (bijna) alle topspelers komen hierheen en vormen goeie teams. Dus ophogen die handel.

Savior

Smash Journeyman
Papa Savior, nice. @ marc

En ik fluister niks, ik geef gewoon mijn mening over het geld wat mensen betalen voor teams en singles.

Over dat geld dat weggehaald wordt, bedenk wel dat als er in het begin wat andere meningen waren geweest (DT's enzo) we nu misschien wel met 1 euro singles en 2 euro teams gespeeld, waarom moet het nou 10 euro zijn per persoon, als je 5 per p doet en singles ook 5 pp is het prijsgeld hetzelfde naar verhouding per persoon.

Over dat het nog meer geldt voor singles heb je wel gelijk.

Over dat gierig, dat bedoel ik meer in de zin van, als je het aan de gemiddelde plaats 32-64 zou vragen, denk ik dat heel veel er mee eens zouden zijn als je er 1 euro / 2 euro van zou maken voor teams / singles, en dat alle top teams die ook echt die spanning hebben er juist wel voor gaan, ik bedoel daar trouwens dus niet mee dat je niet meer geld wilt betalen voor iets, want ik zie je ook niet constant 1e en 2e enzo met teams, dus daar ligt het niet aan, hoewel jij wel meer spanning hebt.

Ook, ik vind dat als teams zoveel kost, het eigenlijk vooral zonde is voor de nieuwelingen, hun zullen hoogstwaarschijnlijk niks winnen, dan spelen ze 2 potjes, en dan zouden ze daarvoor 10 euro betalen, teams wordt het pas waard als je 2 potjes wint~ of in ieder geval niet allerlaatste wordt, voor de 10 euro prijs dan, en als het 5 euro pp zou zijn zouden zoiezo meer teams gaan spelen. Iets minder per persoon, maar wel meer personen, kom je uiteindelijk ook uit on zon 70% van het geld dat je anders voor de prijzen zou hebben schat ik.

Ik vind trouwens wel dat je de prijs van singles en teams gelijk moet trekken, ik ben opzich wel voor de 7.50 / 7.50, lijkt me beter.

Var Parasite

Smash Apprentice
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Show him who's boss Savior! Lage prijzen FT uhh.... noobs! Owja, ik heb blijkbaar hulp nodig met een toernooi organiseren, ook geschikt voor noobs(dus lage prijzen en veel friendlies), want mijn beste maat, Aeth, mag alleen naar toernooien die door mij of hem zijn geörganiseerd, hij is echt over de zeik dat hij niet mag. Help PLZ.

Savior

Smash Journeyman
Ik laat niemand zien wie de baas is, ik zeg niet wat moet, ik zeg alleen wat ik denk dat beter is :p

Maarja, het ligt uiteindelijk aan exalador wat de prijzen worden, hij laat wel zien wie de baas is.

Var Parasite

Smash Apprentice
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
(Shiet in de verdediging)Waarschijnlijk neem je aan dat als ik zeg dat je moet laten zien wie de baas is dat ik jou als baas aanwijs, dat is niet zo. Ik zeg niet dat jij zegt wat moet, en dat je zegt wat beter is confirm ik, soort van, nou laat ik het zo zeggen, ik stem ermee in.

@Exalador : As a surerior smasher (yea right, as if) I command you to lower the prizes, or else I will challange you to a allpropertymatch(no I don't), you will obey!!! And yes I speak English when I'm not being serious at all. How did I know you were going to ask? My great powers give me the ability to read minds over a long distance in the future.

Jeffz0r

Smash Champion
(Shiet in de verdediging)Waarschijnlijk neem je aan dat als ik zeg dat je moet laten zien wie de baas is dat ik jou als baas aanwijs, dat is niet zo. Ik zeg niet dat jij zegt wat moet, en dat je zegt wat beter is confirm ik, soort van, nou laat ik het zo zeggen, ik stem ermee in.
Lol, zou die zin mogelijk nog onduidelijk gemaakt kunnen worden? XD

@Exalador : As a surerior smasher (yea right, as if) I command you to lower the prizes, or else I will challange you to a allpropertymatch(no I don't), you will obey!!! And yes I speak English when I'm not being serious at all. How did I know you were going to ask? My great powers give me the ability to read minds over a long distance in the future.
...

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Ironisch genoeg is het Var Parasite die mijn standpunt het beste naar voren laat komen. Hartelijk dank.

Vertaling: Wie laat je inbreng hebben in je toernooi, de pro's of iemand die eens van de medicijnen van z'n debiele moeder af moet blijven?

Savior

Smash Journeyman
Ironisch genoeg is het Var Parasite die mijn standpunt het beste naar voren laat komen. Hartelijk dank.

Vertaling: Wie laat je inbreng hebben in je toernooi, de pro's of iemand die eens van de medicijnen van z'n debiele moeder af moet blijven?
He, bedoel je ook mij daarmee, want ik onderbouw mijn standpunt kwa de prijzen tenminste, en zeg niet dat het zoiezo waar moet zijn.

Net zoals dat veel mensen vinden dat battlefield op random moet, ik ben er zeker voor, maar ik zou het op een eigen toernooi toch niet doen omdat het niet eerlijk is.

Naast al het gezeur van dit forum, veel plezier vandaag op het toernooi, ik zie jullie daar wel en hoor wat de prijzen zijn, het zou mij niet veel uitmaken, gewoon liever mijn oude punt, maar daar zal ik over ophouden.
Hmm, ik denk dat dave 2e wordt vandaag, true story.

Edit: Oh, doraki is hier, dus jullie zijn een plek lager @ 90% van de toernooi spelers.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom