• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Ik zeg: 10 euro voor teams & 10 euro voor singles...en nee het heeft niks te maken met gierigheid maar ik ben te moe en lui om het in de vroege morge te typen waarom ik dat vind -_-'

Iedereen succes vandaag, zie jullie daar :)

Var Parasite

Smash Apprentice
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Nou, dat was leuk, ik heb in totaal grofweg uhm... 1 match gewonnen, maar dat was dan wel de match waarin ik het meeste heb geSWD'd, wie had dat gedacht. O ja, beoordeling(ook advies indien mogelijk) plz, ben ik een random noob, een sterke noob, een hopeloze noob, wat?

Net die dag dat ik me kan gaan bewijzen heb ik een crap dag, en nu ben ik ook nog verslagen door een andere random noob die zichzelf een koekje noemt! Note: Ik heb mijn main de hele dag geen een keer gebruikt.

JIJ KOEKJE, ik zal mijn wraak ooit krijgen, hoop ik, zo niet, zorg dat je de eer van jiggs hoog houdt.

XarchX

Smash Rookie
mensen hebben jullie biscuit gezien???
hij kan er echt wat van!!
hij heeft faabs marth met een jiggz verslagen.. :O
en in de losers bracket heeft hij ook nog eens choco(of hoe je het schrijft) uitgeschakelt
hij komt er wel... btw ik ben CaptainMcCloud

hij was een random n00b... nu dus niet meer ^_^

shoe

Smash Ace
rant

Ik suck, maar heb me wel weer vermaakt.

Ik stop met Peach/Sheik spelen omdat ik de motivatie niet kan vinden om met deze characters te blijven spelen, en met deze characters al een jaar geen haar beter word. Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig Falco/Fox/Sheik speelt. Hoewel die characters natuurlijk de beste opties zijn heb ik er toch geen zin in om ook een van deze characters te nemen. Ik zie wel wat het wordt, ik vind Luigi cool en underrated, dus daar ga ik een poging bij wagen.

Shout-outs:

Exalador: Je telefoon heeft slecht bereik :p. Bedankt voor het hosten, het was goed geregeld.

So-so-soft G Unit:
Sparken007: Sorry voor het verslapen :S maar je weet het, de wekker-john. De sok is te goed, treinreizen niet.
Kip: Good ****! De enigste in onze crew die resultaat lijkt te boeken :S.
Aart: Cool dat je er was, je verslaggeving van Sparken001 en zijn sok was te goed!

Poel:
Gerb: Goeie Sheik, jab-fair was devastating. Top 10 van Nederland niet door de pools was hopelijk een unicum :p.

JD: Good **** showing up! Your Falco is awesome, especially dominated me on FD. I enjoyed our conversations, what you told me about confidence, and some things match-up wise should help me out in the future, thank you for that.

Infinite range: Goede doc, ik vertelde je al dat ik als ik jou was met hem zou beginnen, en Pika als counterpick nemen, maar je vertelde me jouw mening daarover al.

Trained noob: Getalenteerde Falco, goed man, door de pools.

Ivo: ****, knap dat je over je dip heenkwam en toch gewoon doorging naar de bracket.

shoe: je zuigt.

Heemskerkse sigarettenpauseerders:

C&B: Cool je weer te spreken, ik kom te weinig naar toernooien.

Beunhaas: is minder gaan roken.

Wulp: Je DK cargo mindgames zijn te goed! :p

Anderen:

Linkje: Lijpe **** met Ganon! De enige aanwezigen met een broodje kroket zijn is te goed! Respect!

BF: Cool dat je er was. Ik zal zien wat er van ons random beernament idee te realiseren valt. Jij zult de eerste op de lijst zijn zoals afgesproken :p.

Coen & Johnnyboy: Bijna traditie dat Sparken002 en ik jullie iedere keer tegenkomen op de terugreis, zonder dat we samen vertrekken. Lollige conversatie over Falco/Sheik :p.

Er staat nog maar 1 fles bier hier, dus ik ga stoppen met typen.

*D-smashes topic*
*Topic springt uit het schild*
*Topic dair-shined schoen*

Oh ****, topics nu ook al.

Exalador

Smash Lord
Worst Ruleset Ever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Does anyone else feel like the ruleset should be changed? (lets discuss it in the dutchthread though... no use bombing it in this thread).. Thx for coming though JD, Doraki and Makenshi as well ofcourse.

Exalador: Je telefoon heeft slecht bereik :p. Bedankt voor het hosten, het was goed geregeld.

shoe: je zuigt.
Nee man :p ik zat in de auto toen je belde... dus ik had die telefoon op speaker staan en op mn schoot ligge... en moest alles wat ik zei van afstand schreeuwen :p sorry ^^

en idd... shoe: je zuigt ^^

@ everyone: thank you all for coming

Other shoutouts:

BF: nog ff smashe bij jou de avond voor het toernooi was dope... jammer dat ik tussendoor weg moest om TVs bij elkaar te scharrelen.

Coen: ziek en toch komen... hardcore! :p thx for the help.. je hebt weer (veel te) veel gedaan ^^

Lawrencelot: teamen ging niet echt super :p maar vond het wel lache... hoop dat je een beetje goed heb kenne slapen in dat bed...

@Utto: "en hoe vind je dat het toernooi door anderen wordt gerund"? ik: "nah, ik vind het wel chill :p" hehe.. so true... naast Coen zijn er nog veel anderen die flink geholpen hebben... thank you all (geen zin om iedereen op te noemen)

Savior: behalve savior dan... thx voor het regelen toen ik ff weg was (iemand antwoord of ie ook echt wat gedaan heeft? ^^).. je houd die gehaktbalmatch van me tegoed...

Amsah: You did it again! d*mn you... 1st... and... 1st... wie had dat gedacht >_> Gratz ^^ Als je foto nog in de krant komt stuur ik em op hehe. when will the ****** stop?

Choco: gratz on 1st in teams with amsah.... jammer dat we uiteindelijk niet eens een friendly hebbe gespeeld

Adam: ****... het lijkt wel of je iedere dag ziekelijk veel beter word... nice teaming met zgetto

zgetto: jij was ook lekker bezig man... nice teaming met Adam... lol

Faab: 2e! gratz haha het zag er uit alsof je TE blij was met je prijs ^^

Dave: 3e! welverdiend resultaat ^^ volgende keer eerste! beloofd? gefeliciteerd met je vader nog

Ik vergeet ziekelijk veel mensen, maja het is al half 4 en het was een druk daggie... dus de rest: nogmaals allemaal bedankt voor het komen... ik hoop dat het (weer) bevallen is. See you at ZEST3!

Special shoutout: Thx voor het barpersoneel voor het de hele dag smashaddicts voorzien van vet voedsel en koude drankjes ^^ (niet dat ze dit ooit zulle lezen >_>)

Im off... see yaaaaaaaaaaaaaaa

XarchX

Smash Rookie
whaha was geen grapje
hij versloeg faabs marth, en 2 keer nnja's sheik
daarna werd hij uitgeschakelt door Zgetto

dus begin maar met jiggs te spelen XD
en hij was voor het eerst op JST5, waar die namelijk laatste was van zijn poule. Dat was waarschijnlijk 5 maanden geleden

Linkje

Smash Lord
het gedeelte dat ik het toernooi samen met coen op gang heb gezet. ( naja hij was afgeleid) verdien ik toch ook wel krediet...... nu geen shout outs soz o ja dave en ik hebben bewezen dat high tiers te goed zijn voor jullie in 1 team.

Lawrencelot

Smash Lord
Te gek toernooi! Maar voor mij was het wel een vaag toernooi: verlies ik van een random noob (die ninja blijkt te kunnen verslaan :S) en verlies ik van Jeffzor met maar 1 of 2 kills, versla ik bijna Ryuker en wordt het 1-2 tegen Rensie :S. Maar goed, met zo'n slechte controller vind ik het van mezelf toch niet slecht gedaan.

@Exalador: nogmaals bedankt voor het overnachten enzo, teamen viel tegen maar dat was niet mijn schuld :p.

@Biscuit: een beetje choco verslaan op je tweede toernooi, hoe doe je dat man? Heb je na JST5 24/7 jigglypuff gespeeld ofzo? Thanks voor het verslaan van choco, nou hoef ik me tenminste niet te schamen door jou ingemaakt te zijn :p.

Savior

Smash Journeyman
<--- doraki

biscuit makes me hungry

mute city is not a stage

A peach counterpicking Mute city against a fastfaller without letting him change his character is way too broken in a best of 3.
That stage is almost an autowin for peach so the other player has to win the 1st match and the 3rd match if he wants to win, not fair ...

ivootjes(nr18)

Smash Lord
I like playing peach on mute city with fox, it's a cool and fair match, but too bad that no dutch peach players want to play moneymatches anymore against me on that stage :ohwell:

Jeffz0r

Smash Champion
Biscuit's pouluitslag bij JST5:
1. Nihonjin
2. Beunhaas
3. Sparky009
4. Piisuke
5. Biscuit

Trouwens, Faab, Rens, Ryuker en Lawrencelot bij elkaar in 1 poul terwijl ze bij JST5 ook allevier al bij elkaar zat, lol? XD
Alleen toen zaten UchihaJP en Pinky bij ze en nu zaten Biscuit, Var Parasite en ik erbij.

Exalador

Smash Lord
@ shadow... ik zal proberen vandaag nog de results (met prizemoney?) erbij te zetten

@Lawrencelot: true... ik deed het niet goed in teams... maar ga me nou niet vertellen dat jij zo pr0 bezig was :p ik neem wel de verantwoordelijkheid op me voor de loss in de 3e match

EDIT: oh btw... moet ik de results hier posten? of in die speciale thread met tournie results? (of in beide)

EDIT2: GAH! zie nu pas dat ik de 400 posts voorbij ben... w00t w00t ^^

bornfidelity.com

Smash Master
w00t

random shoot-outs
*kills*
nu random shout-outs:

teams
teamde met doraki
mocht geen falco spelen dus ging maar ganon
eerste set tegen noobs gewonnen
tweede set eerste match ge 6 stocked ofzo door beunhaas en co
gewisseld naar falco en 2x gewonnen
toen verloren van eh. utto en faab
toen weer iets gewonnen geloof ik en toen verloren van dave en linkje.
7e. dankje doraki. :p

pools
te spannend O_O john ownde me, hide ownde me, ik won van sparkie en utto en brasje en tijmen en werd zo tweede in mn pool.

brackets
eerste match tegen makenshi die ook 2e in zn pool was waar dus eigenlijk geen zak van klopt (dankjewel bracketmaker) maar het hele toernooi was ****ed up en random dus ik zeur er maar niet over.
verloren.
en raad eens wie ik toen als eerste match in de losers bracket tegenkwam? nog een fransoos, doraki :p
ook verloren
en zo 17e. france too good O_O

shoe: je ownt
jip: je ownt
aart: je ownt ook
savior: atm te goed
john: atm te goed
coen: atm te goed
joeri: atm ook te goed
exalador: host te goed
doraki: not letting me play falco ftl but somewhat ftw. oh well :p
jd: i hope your controller isnt broken.
de rest: te goed O_O

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Het toernooi was goed geregeld, alleen jammer dat er zoveel tijdsdruk was op het einde van singles. Ook één van de redenen dat ik liever met singles begin dan met teams. Verder petje af voor Exalador, geen klachten. Je was ook duidelijk erg betrokken bij wat er gebeurde en imo ben je de beste nieuwe toernooihost. =]

Beetje gemengde gevoelens over m'n eigen prestaties. Teams was een grote tegenvaller, daar moet iets aan veranderen. Over singles ben ik wel tevreden, alleen jammer dat ik na Makenshi behoorlijk door m'n krachten heen was en voor m'n gevoel erg slecht speelde tegen Dave. Heb me wel vermaakt. =]

Wat de regels betreft, ik vond het gisteren wel vrij lame dat mensen gewoon Marth en Yoshi's Story tegen m'n Peach konden counterpicken, dat heeft ze niet verdiend. Het is geen instant win (Peach + Mute City tegen space animals ook niet imo), maar het is wel vervelend. Net zoals Falco op Final Destination tegen veel characters ook lame is. Ik zou het wel goed vinden als beide spelers voor de set een stage mogen bannen om de zogenaamde 'extremiteiten' tegen te gaan. Dat is alles wat ik persoonlijk zou veranderen, geen advanced slob picks of zo.

Post 1000. ~~

Ryuker

Smash Lord
Heel fijn toernooi. Iets meer tv's was handig geweest though and meer cubes :p. Kmoet zeggen dat het niveau flink omhoog aan het klouteren is op dit moment. Dutch stepped it up ^^. 8 Man housen omdat ze de treinen mistte was iets wat ik niet verwachte maar het is goed gekomen ^^. Zelf niet door pouls gekomen dus veel wil ik daar nie over kwijt.
Exalador: Thnx voor een ownend toernooi, ownt jst5 qua running helemaal kapot XD. Je ziet wel dat het erg krap is op 1 dag. Vooral pouls zijn onderschat qua duur omdat er maar 1 tv per poul was. Ik hoop dat Zest 3 nog dit jaar langskomt ^^. Veel dank aan de mensen bij de bar enzo van de venue en verder iedereen die heeft geholpen om dit mogelijk te maken^^.

Poul shout outs:
Faab: Wat een n00b zeg >.>. Wanneer pak je amsah nou es >.>
Rensie: Meh peach naait me nog steeds. Kdacht dat ik beter was geworden tegen peaches maar je bent echt goed tegen marth met je peach. Hopelijk kom ik je volgend toernooi pas in de brackets tegen :(. Gratz met je 5e plek en jd en verslagen ^^. Mooie peformance vlak voor de powerrankings weer vernieuwd worden^^.
Biscuit: Verrassende jiglly. Mooie close matches waren het. Zag er naar uit dat je gaandeweg steeds meer je ritme begon te vinden dit toernooi. Mooie performance voor een 2 toernooi als je dit vasthoud kan er veel van je terecht komen ^^.
Var parasite: Was jij die sheik? Good matches^^.
Jeffzor: Beh rainbow ride >.> Goed gespeeld :).
en dan nog iemand waarvan ik de nickname niet weet :
Thnx en zie je volgende keer :).

Rest van de shoutouts:
Nnja: Je had je dag niet :(. Op ros 4 wel he ^^. Wordt komiek >.>
Amsah: Faab wordt eng he ;). Toch blijf je maar vooruit gaan. Die random gast die je er uit schopt thought komt er aan let maar op ;). Gratz on the win's.
Johnny: Krijg weer lol en ga er nie afrennen >.> Opgeven is 1 ding. Je match vergooien 2 >.>. Daarnaast echt je wel voor je 10 euro die je hebt betaald en die heb je gewoon vergooid zo :S Thnx voor het teamen :).
Coen: Goed gespeeld. Bijna remen verslagen ^^. Niveau lag hoog dit toernooi dus 17 plek is geen schande :).
Zgetto: Je techniek is te consisten voor woorden ^^. Je komt er wel ^^.
Ivo: kloot es nie zo aan in je pouls :p.
Adam: Atempted suicide spike die je de match wint te goed ^^. Je gaat snel vooruit man^^. Je speelt te veel XD.
Marc: Goede prestatie dit toernooi op het laats voordat de powerrankings weer gemaakt worden. Kom naar Zweden!!
Dave: Duidelijk nog top 3 van NL ^^. Goed gespeeld tegen makenshi, marc en close matches tegen faab ^^. Step it up though want faab en amsah gaan met een sneltreinvaart.
Linkje: Goed gespeeld in teams met dave. Close matches tegen down A^^.
Tirune: Thnx voor de hulp met de laptop. Khoop dat het opnemen een beetje gelukt is. Ik wil echt beter recording stuff hebben volgende keer XD.
Savior: ATM te goed :O. Volgende keer nadat je ivo verslaat wel ff door je pouls komen he >.>
BF: Jij wel in de brackets :(. Jammer dat je het daar zo lastig had.

Deze lijst wordt naar me gevoel te lang en ik moet nog me huis opruimen. Tot volgend toernooi allemaal ^^. Welke wordt dat though......

Ciau

Exalador

Smash Lord
Het toernooi was goed geregeld, alleen jammer dat er zoveel tijdsdruk was op het einde van singles. Ook één van de redenen dat ik liever met singles begin dan met teams. Verder petje af voor Exalador, geen klachten. Je was ook duidelijk erg betrokken bij wat er gebeurde en imo ben je de beste nieuwe toernooihost. =]...........

...........Ik zou het wel goed vinden als beide spelers voor de set een stage mogen bannen om de zogenaamde 'extremiteiten' tegen te gaan. Dat is alles wat ik persoonlijk zou veranderen, geen advanced slob picks of zo.

Post 1000. ~~
Compleet mee eens... door het tekort van 1 cube (compleet mijn fout, ik had dat moeten regelen) kon 1 singles poule niet tegelijk beginnen ( jouw poul toch marc?) en liepen we wat vertraging (ongeveer een uur totaal, originele planning was half 10) op en dus wat druk aan het einde, sorry daarvoor.

Gratz met 2 keer moneyback though marc ^^ op de reiskosten na en misschien wat eten/drinken in de venue heeft het je in principe nix gekost hehe ^^. en gratz voor 1000ste post.

oh en idd de stage bannen voor de set zal ik sowieso ook de volgende keer invoeren. ben ik het ook mee eens...
verder: je zou Savior toch dik gaan flamen? :p Al weet ik niet meer waarvoor ghehe.

8 Man housen omdat ze de treinen mistte was iets wat ik niet verwachte maar het is goed gekomen ^^
omg! 8 man :/ jeez... thx ever so much ryuker! sowieso ook voor het housen van JD en Makenshi!

Savior trouwes nog bedankt voor het housen van Doraki

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Compleet mee eens... door het tekort van 1 cube (compleet mijn fout, ik had dat moeten regelen) kon 1 singles poule niet tegelijk beginnen ( jouw poul toch marc?) en liepen we wat vertraging (ongeveer een uur totaal, originele planning was half 10) op en dus wat druk aan het einde, sorry daarvoor.
Weinig aan te doen, al was het verstandiger geweest om een kleinere poule op die tv te zetten. We hadden 7 man en er waren ook poules van 6. Verder snap ik niet dat Amsah dan opeens ook nog een poule match komt spelen daar. Later kregen we een tweede tv erbij en toen was het zo gebeurd. =]

Gratz met 2 keer moneyback though marc ^^ op de reiskosten na en misschien wat eten/drinken in de venue heeft het je in principe nix gekost hehe ^^. en gratz voor 1000ste post.
Thanks. ^^

oh en idd de stage bannen voor de set zal ik sowieso ook de volgende keer invoeren. ben ik het ook mee eens...
Mjah, wie niet eigenlijk?

verder: je zou Savior toch dik gaan flamen? Al weet ik niet meer waarvoor ghehe.
Heb Savior nog redelijk geownd, sowieso waren al z'n losses in teams tegen mij en Remen. :x En het was voor dat gedoe om de teams entrance fee.

Var Parasite

Smash Apprentice
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
@Ryuker: Ik was geen sheik, dat was lawrencelot, ik was samus en deed het slecht T_T. Ik had echt een crap dag, ik kon me niet goed focussen op de match, ik had rens wel mooi met mijn SWD to dsmash, maar dat was het enige goeie (4stocked door jeffz0r T_T).

Exalador

Smash Lord
Woot Woot resultsssssss:

Teams:

Eerst even de lijst met alle teams en wie daar in zaten:

Totaal 23 Teams

Ares: ___________________ Happosai + Nuke
Barrelroll: _______________ CaptainMcCloud + Biscuit
Beunmannen: ____________ Wulp + Beunhaas
Bfkifi: __________________ BF + Doraki
DeathBringers: ___________ Demonic Disaster + Master Terrorist
Der Wille zur Macht: _______ Marc + Remen
Do it Safe: ______________ Coen + Savior
Focking 0wnage: _________ Jeffz0r + TiRune
Joannakenshi: ___________ JD + Makenshi
Johnny the tackling ...: ____ Johnnyboy + Ryuker
Omelet Sandwich: ________ HiDe + Trained Noob
Overpowered (pinda's): ____ Amsah + Choco
Popo-Machien: ___________ Sjakmachien + Popo-Chan
Random: _______________ UchihaJP + Timmy
Smack the B*tches!: ______ Down-A + GreenMachine
Spyn: _________________ Repyh + Tail
Team Amstel: ___________ Ivo + Rens
Team Anonymous: _______ Exalador + Lawrencelot
Team Fubbo: ___________ Faab + Utto
Teamo: ________________ Linkje + Dave
The Lelliesssssss: ________ Adam + Zgetto
Wob Rage: _____________ Wob-Wob + Infinite Rage
Zero Fear: _____________ ZeRoCool1989 + Fear

Results Teams:

1: Overpowered (pinda's) - €180
2: Team Fubbo - €90
3: Teamo - €30
4: Der Wille Zur Macht - €10

5: Do it Safe
5: Joannakenshi
7: The Lelliessssss
7: Bfkifi
9: Johnny the tackling alszheimer's patient
9: Team Amstel
9: Smack the B*tches
9: Barrelroll
13: Spyn
13: Random
13: Death Bringers
13: Team Anonymous
17: Popo-Machien
17: Omelet Sandwich
17: Beunmannen
17: Focking 0wnage
17: Ares
17: ZeroFear
17: Wob Rage

Voor de totale bracket: CLICK HERE

Singles:
Totaal 52 players

1: Amsah - €250
2: Faab - €156
3: Dave - €104
4: Marc - €10

5: Rens
5: Makenshi
7: Zgetto
7: Remen
9: JD
9: Adam
9: Johnnyboy
9: Ivo
13: Doraki
13: Biscuit
13: Down A
13: Linkje
17: BF
17: Beunhaas
17: Choco
17: Timmy
17: Trained Noob
17: Coen
17: Utto
17: Crash&Burn

Voor de Singlesbracket: CLICK HERE

De mensen die de poule niet doorkwamen staan hier voor de rest niet bij vermeld. Als er echt vraag naar is zal ik binnekort ook wel alle poule results posten. Laturrrrrr

Wob-Wob

Smash Journeyman
Nice, waarom sta ik onderaan de nr. 17's? :( ooh well.
Kep wel wat geleerd.
Shout-outs:

Amsah: Have mercy! My ownen met ÉÉN hand.... come on!

Exa: Goed gehost, maar waarom moest ik met een hoop goeie in een team? (al 3x gevraagt, maarjah :lick: )

Infinite Rage: Goed geteamt, jmmr dat we niet echt ver kwamen, maarjah we hadden niet de makelijkste tegenstanders

Sjak & popo: .... uhm... Hoi :laugh:

Die ene die niet meedeet, maar de vriendin (of zus?) en het broertje meenan: You got MSN? (Die ene uit Buytenweg)

Die ene met wie ik het laatst speelde, na een 3-match met dorakai: kep wel wat geleerd in die matches :D

Dorakai: Nice Fox, but I got the feeling you're sometimes a bit to fast, even for yourself, and if something won't work (like a shine, 5 times in the poules :laugh: ) you can't recover from the mistake... well sorta... and this is just me, Tha n00b without any1 points :p

JP: Ja, nog steeds gebruik ik Mewtwo!
Adam: Read above

Rest: Ja, ik klaag veel, maar als ik nou eens 1 belangrijk potje won,.... :dizzy:

(Ik was die rooie kleine ;) )

Exalador

Smash Lord
Amsah: Have mercy! My ownen met ÉÉN hand.... come on!
te goed...

Exa: Goed gehost, maar waarom moest ik met een hoop goeie in een team? (al 3x gevraagt, maarjah )
ik neem aan dat je poules bedoelt? zon beetje edereen had een lastige poule, bovendien zitten er over het algemeen evenveel goede, redelijke en slechte spelers in 1 poule (stel 6 man in 1 poule: dan 2 goede, 2 redelijke en 2 slechte)... dit is om te voorkomen dat alle topseeds bijv in 1 poule komen en de top van nederland daardoor de poule niet door komt (beetje onrealistisch beeld zou dat geven niet?) Daarnaast: ik zat ook in die poule... ik zeur toch ook nie :p

Die ene die niet meedeet, maar de vriendin (of zus?) en het broertje meenan: You got MSN?
Die drie mensen uit zoetermeer? (Roman, zn vriendin en haar broertje?) als je hen bedoelt: Roman is een vriend vamme... zal het wel aan em vragen, maar hij kijkt hier ook wel is rond op het forum.. dus misschien ziet ie het zelf wel.

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Geen zin in lange shout outs dus ik doe de belangrijkste maar:

@ 2 random guys uit lelystad....
jullie zijn te goed, hoop jullie vaker te zien :D

@ random guy uit Waalwijk...
Thomas the nnja slayer :D

@ Nnja
You are suck

Wob-Wob

Smash Journeyman
Dang, Asmah is weer 340 euro rijker :O
(btw, jmmr dat ik eerst 2.5 uur achter elkaar moest wachten, maarjah... Wel cool, eerste toernooi voor mij tot nu toe :D)

Exalador

Smash Lord
Heb ik niet de minste punten van iedereen? WTF LOL! Ik dacht ff dat ik de ultime noob was.
? waar ben je ge-eindigd dan?

Geen zin in lange shout outs dus ik doe de belangrijkste maar:

@ 2 random guys uit lelystad....
jullie zijn te goed, hoop jullie vaker te zien :D

@ random guy uit Waalwijk...
Thomas the nnja slayer :D

@ Nnja
You are suck
Jij bedoelt Trained Noob en HiDe denk ik ^^
why no shoutout for me? :( me =host... me = persoon die jou weer de mogelijkheid gaf om ons geld afhandig te maken ^^ lol

Status
Not open for further replies.
Top Bottom