• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Shout outs continued

@ Exalador
Rawr
Je toernooi was weer gangster zoals de vorige keer :)
Keep it up, Zest3 volgende maand :D?

@Marc
<3 (dat ziet er zeker gay uit -_-')

*edit*

Weeeuuuw ik had die Zest3 volgende maand opmerking niet eens gezien...
OmQ ik ben niet orgineel :(
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
shouts

coen: te netjes om te komen terwijl je ziek bent voor teams en dan ook nog te ownen

redder: 'bedankt' voor het housen. je bent blijkbaar een dik mietje maar ik mag je wel

joost: je bent nu officieel de op een na grootste bikkel in smash

koen: luigi ftw!

aart: je sucked

bf: je ownt

timmie: hoi

zget: TE ****IN NETJES

linkje: erg mooie match vond ik het

exalador: thanks

adam: je bent idd goed geworden man

jd: dont say you won't come anymore. I promise my peach won't peach mute city

ivo: niet zeggen dat geen enkele peach je nog wilt moneymatchen! jij was degene die geen tijd had.

choco: ****ing zonde man

johny: je bent de grootste bikkel van de nederlandse smashcommunity

doraki: crazy brainskills
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Iemand trouwens toevallig die melding van ''You've fought 10,000 VS. mode matches!'' op mijn cube gezien? gister ochtend stond ie op 9915 en toen ik na et toernooi op 10069 XD
Waarom trouwens geen shout-outs voor mij? Ik own :( (behalve gister toevallig, kutpoule (johns ftw lol xD))
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
@ Exalador: ik heb één punt gescoord in de poules, tegen rens geloof ik.
JAH ZEST3 volgende maand, ik wil nog een poging, en dan kan ik eindelijk die friendlies doen die ik nog wou doen, ff de datum bijstellen 2 in 3 veranderen, ff checken of het allemaal te doen is en dan...?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Shoot oets

Dave: PAPA MAMA EN OPA EN OMA FOR DE NEUKENDE WIN WIE IS JE PAPA .
bedankt voor het teamen man het was gezellig.

Rutger: altijd geweldig met jou erbij. Youve got the music in you
Ivo: meh door jouw eruit gegooid maar verdient ik moet iets erop gaan verzinnen
rens: ik hoop dat het biertje lekker was goed gedaan op die klote fransoos.
Marc: gezellig je weer te zien.. met je overdreven geouwehoer en hoe groot je wel niet gebouwd bent (ik own je)
Remen: KH2 FTW
Shoe: die broodjes waren wel meesterlijk geweldig je weer te zien!!!
Exalador: niet opeens verdwijnen meer :p iedereen dacht van waar is de host.

Amsah: voor jouw een gescheiden lijn je bent te goed. (niet goed genoeg voor mij in de 2 vs 1 match maar ik hou nog van je en Nini ook natuurlijk)

Choco: een pinda van 1 meter 48 ik heb er vertrouwen in volgende keer **** je dat koekje ;)
Beunhaas: HAHAHAH je all in op marth aan wulp gegeven check smash poker topic

Poules
Mccloud ?: zeer vervelende speel stijl. het was eerder vervelend dan moeilijk. op yoshi's story was een leuke match zonder die vervelende stijl van je :p
Dave: mmm Te goed ik heb de matches nog wel spannend gehouden maar jouw mindgames zijn te groot voor grote boze man met ded lange neus die graag lacht zoals crocodile omdat hij heel erg ownt en hij dus nietzo lacht als die pokke fransozen waar hij er ook niet een van is want hij stinkt niet ookal heeft hij dezelfde neus.(jaja hele lange zin zonder komma's dat laat ik aan marc of rutger over die er altijd wat over te zeiken hebben.)
Marcel: Ik heb je onderschat. je bent beter geworden
C&B: mooie matches jammer dat ik fod had verpest.
Andere: ik kan de match niet zo goed meer herrineren sorry.

Bracket:

Down A: Ik begon goed en zakte in op dreamland ik dacht te makkelijk de eerste match. die peach van rutger is veels te goed. dus ik onderschatte je. je bent nog beter geworden als de vorige keer. keep it up. jammer dat het niet veel uitmaakte of je won of verloor want je kreeg gelijk een bye.
Amsah: Tja en op Fountain of dreams en tegen de beste sheik van europa met een ganondorf het verbaaste me dat het maar een 2 stocker werd. Yoshi's story bleef ik aardig bij maar je blijft te goed.
C&B: JAAAAA sweet revenge. jammer van de suicide maar ik weet niet of het verschil had gemaakt. dat je samus ging verbaasde me. het was een magere 3 stock. keep it up met falco en volgende keer pak je me weer.
IVOOOOOOO::::: ****it ik kan echt niet van je winnen. ik hoopte dat rutger of JD won dan maakte ik mischien nog kans maar zoals ryuker zou zeggen heb jij mijn matches te erg ge anyliseerd en own je te erg.

Teams:
Team uhm met mcloud :p : we moesten inkomen en jullie waren het juiste material niet te slecht. die marth hield het lang vol met het wegrennen en meppen.
Marc & Remen: spannende matches we waren blijkbaar niet goed genoeg in gespeeld met het mama en papa team. later vraak op jullie gehad met een uiterste edge ganon combinatie.
Jd & Makenshi: Sorry but we ***** you guys I was really dissapointed.
Doraki & Edwin: ja pwned denk ik :) goed geprobeerd though maar de doc is te goed.(ask bf for a translation doraki I'm lazy but not lazy enough to type this.)
Choco & Amsah: Dubbel sheik is al lame en zeker met die van jullie we wisten geen grip op de match te krijgen. good game en choco rent iedereen langs de zijkant voorbij maar moet amsah laten scoren vet overpowered.

Jeffzor: een speciale shout out omdat je erom vraagt...... niet door poules ?

Matthijs belde gisteren en geeft de groetjes aan alle coole mensen!!!!!! de meeste weten wel wie ik bedoel. en jij daar achter je pc jouw bedoel ik niet ga maar weer rukken

Sorry van het vergeten van sommige mensen internet gaat uit laterrrrrr
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
First thing i wanna say is that I SUCK, but i'm really close to not sucking at the same time. Next time expect me to get second, or second last, anything could happen ;) Not too happy about 9th place, but w/e.

Shout-outs
Exalador: Thanks for hosting, ik heb m'n best gedaan om regelmatig de matches op gang te houden, en dat is wel aardig gelukt.

Amsah: ze zeggen wel eens: aan de top komen is makkelijker dan er te blijven, maar dat gaat voor jou blijkbaar niet op ;) Congratz met winnen

Faab: Gaat bewijzen dat de stelling hierboven toch wel klopt, good **** met de tweede plek

Dave: Altijd goed

Marc: Niet altijd goed, maar op het moment dat het er op aan komt blijkbaar wel. Goed gespeeld!

Rens+Beer= ownage

Remen: Ik had je bijna, maar bijna is niet genoeg. What's up met die 7de plek?

Zgetto: Aanstormend talent. Kijk in the Dutchies going to Ros4 topic laatste pag.

Adam: Suicidespike ftw, respect. Kijk in the Dutchies going to Ros4 topic laatste pag.

JD: talked to you for a while, i think that stagebanning is a better idea than having only 3 stages on. I suggest talking about the stages a little more in the dutch thread. Good **** for beating the crap outta me in pouls ;)

Linkje: Sorry dat ik je eruit moest trappen, je bent nog steeds een toffe gozer en helpt goed mee met het toernooi runnen.

Utto: Zie bovenstaand comment behalve het toernooi goed runnen :lick: Misschien dat je toch peach zou moeten proberen ipv falco. Je peach is nou eenmaal beter en in combinatie met rainbow ride en een lucky win kan je misschien meer doen dan je nu met falco doet.

Biscuit: WTF, uit het niets ownen, dat heb ik al heel lang niet gezien.

Choco: o_0

Coen: Je bent goed als hulporganisator :lick: Kijk in the Dutchies going to Ros4 topic laatste pag.

Beunhaas: Je bent altijd te relaxt op toernooien. Ook goed dat we altijd bier gaan drinken en de friendlies waren weer tof. We zouden weer eens iets moeten afspreken. Je verhaal over de taxi was zo grappig dat ik er buikpijn van kreeg. Jammer van je toernooiresultaat.

C&B: Ook jij kan beter presteren dan je nu doet, het lijkt erop dat je vaak niet het maximale uit je wedstrijden haalt. We zouden weer eens moeten gaan oefenen.

Down A: Sorry dat de wedstrijd niet door ging, die houd je tegoed :( Verder ben je wel een relaxte gast. Kijk in the Dutchies going to Ros4 topic laatste pag.

Trained n00b: Good **** met door de poules komen, nice matches

Savior: whahahaha XD Te grappig

Shoe: we moeten volgende keer weer bier drinken ;) Sorry van de ownage, toen speelde ik net ff goed

Gast in poules wiens naam ik ben vergeten: Nice matches.

Jeffz0r: omdat jeffz0r zich anders zo zielig voelt

Thomaz: Ownt iedereen in barcelona

En meer kan ik niet verzinnen.
 

Makenshi

Smash Apprentice
Joined
Mar 27, 2005
Messages
93
Location
France, Paris
I POST HERE FOR SAY "STUPIDE RULE"

I AM ANGRY :

when i play vs Remen 1 st matche in FD , i won, 2nd matche vs PS he won and 3nd matche i want counter pick FD and everbady say they are dave stupide rules

when i play vs Marc 1st DL64 i lose, 2nd matche FD i won and 3nd DL64 but no dave stupide rule of cours!!!

when Dutch player choos stage they are not Dave stupide Rules but when french player choos they are dave stupide rules
i think i would have won if it were any other stage but Dreamland 64.
 

Makenshi

Smash Apprentice
Joined
Mar 27, 2005
Messages
93
Location
France, Paris
Why me? why not the people

about 8 people see the matche

Remen ! Nnja! Faab! ...... Remen know this dave stupide rule but he have not say

i dont know really good this dave stupide rule but is tournamant matche

all other player know but he have not say "they are dave stupide rules" its CHEATER DUTCH
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
You shouldn't expect other people to say this for you, you are responsible for your own matches.

And yeah, the rules were a bit strange, it should be explained in the first post.
 

Makenshi

Smash Apprentice
Joined
Mar 27, 2005
Messages
93
Location
France, Paris
yes i know but Marc know this dave stupide rule and he have not respected this rules so i am reponsable of my own matche right but he have cheated beacause he know this rule
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Actually, I wasn't aware of being at fault when I picked the stage. Looking back, you are right. If you felt that it was the stage that cost you the match, you have my apologies. But why didn't you, or anyone else for that matter, say something then? You must also know that rule isn't that standard here.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Biscuit's pouluitslag bij JST5:
1. Nihonjin
2. Beunhaas
3. Sparky009
4. Piisuke
5. Biscuit

Trouwens, Faab, Rens, Ryuker en Lawrencelot bij elkaar in 1 poul terwijl ze bij JST5 ook allevier al bij elkaar zat, lol? XD
Alleen toen zaten UchihaJP en Pinky bij ze en nu zaten Biscuit, Var Parasite en ik erbij.
Ja ik zat voor de tweede keer bij rens en ryuker, en ik heb nog nooit in een poul gezeten waar Faab niet bij zat :S. Maar kword wel steeds beter, nu versloeg ik Ryuker bijna, en tegen Rensie werd het 1-2. Rensie, je Fox zuigt trouwens, maar over je Peach zal ik het maar niet hebben (positief bedoeld).

@Lawrencelot: true... ik deed het niet goed in teams... maar ga me nou niet vertellen dat jij zo pr0 bezig was :p ik neem wel de verantwoordelijkheid op me voor de loss in de 3e match
Nee, ik was helemaal niet pr0 bezig. Ik vond jou marth in die 3e match trouwens wel meevallen, het was die eerste match die ik slecht vond gaan, terwijl ik in die match niet slecht speelde. Maar let's face it: wij zuigen allebei in doubles :p. Kvond wel dat ons team gebalanceerd was, bij ons twee is de ene niet veel beter dan de ander.

Var parasite: Was jij die sheik? Good matches^^.
Dat was ik. Mn sheik is flink verbeterd, volgens mij had je nog moeite met mij te verslaan. Als ik wat beter tegen Marths kan spelen denk ik dat ik jou misschien wel kan verslaan. Lol, jij bent de eerste die mij kan shieldgrabben zonder wd na mijn downsmash. Bedankt trouwens, door die matches had ik weer een goed gevoel dit toernooi ook al had ik je nog niet verslagen.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Meh matches zijn nie goed opgenomen meest vreselijke kwaliteit ooit srry guys :(. Vid stottert en is overbelicht enz. Vooral het stotteren is erg irritant. Voor de mensen die deze vids nog willen om wat voor reden dan ook moeten ze me maar op msn vragen want ik ga dit nie uploaden >.>.
Edit: Zgetto ik wil je friendcode en je msn >.>
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Volgende keer! xD

Amsah! volgende ZEST gaan we nog een potje k? me voeten zijn er klaar voor xD

Feet vs 1 Hand of ook voeten. xD

En als iemand interesse heeft wil ik ook wel tegen die mense ;) :chuckle:

Ook normale matches natuurlijk:laugh:
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Ik wil ook wel eens een Feet-match doen, kep is een keer Rainbow Road geprobeert met me voeten mij Mario Kart :p Was best wel lastig, ben er iets van 8 keer afgevallen, en kep et gehaalt in 7 minuten :D (Double Dash)
Nu ff Smash met voeten oefenen :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
nou gasten.... de foto in de krant is er ^^

maar ja... welke foto is het geworden? Het is niet amsah, het is niet de kruk met het bakkie friet, het biertje en de controller er op.... het is geworden.... *drumroll*..............................

Een foto van een match tussen Remen en GreenMachine met Jeffz0r op de achtergrond!

ik zal em binnekort ff scannen en posten, hij staat (nog?) niet op AD.nl
 

Poilon

Smash Cadet
Joined
Dec 3, 2005
Messages
40
@Makenshi : Best french player ;)

@JD : No John's !

@Nnja : You are a suck

@Asmah & Faab : too good :p
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom