• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST2: 28th of april 2007! date confirmed!

Status
Not open for further replies.

Trained Noob

Smash Cadet
Joined
Mar 21, 2006
Messages
70
Location
Lelystad
Het was echt een dope toernooi. voor mij was het de eerste keer en ik kom zeker de volgende keer weer! Ik heb nog wel wat ik kwijt wil. jammer dat ik niet alle namen ken.


shout out :

Hide: Nice team

Amsah: Je bent te goed, Next time wil ik re-match tegen je C. falcon...

Exalador: Goed georganiseerd!

Utto: Goede counterpick @ rainbowride!

Johnnyboy: Great match!

Ivo: Goed gespeeld, next time zal ik geen marth tegen je gebruiken...
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Confirm me maar alvast Voor ZEST 3, tenzij het in de laatse week van Juli en/of eerste van Augustus is :D (100% confirmen dan eh ;) ... okaal moet ik zoveel reisen)
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Originally Posted by mr_joey132
memo aan mezelf: leen nooit een controller van wob-wob of repyh.

What's next, smashen met je leuter? -__-"
Originally Posted by Marc
Met je voeten spelen is echt ****ing smerig. -_-
Douchen, iemand?
Juist... stelletje watjes :laugh:

[Qoute]
Originally Posted by Wob-Wob
Ik wil ook wel eens een Feet-match doen
Daar hou ik je an
[/quote]

Cool, ik ben nu evengoed als een lvl 4 Ganondorf (kep vanochtend ff ge-feet, maar gister middag was ik evengoed als een ganondorf lvl 2, Dus ik groei :D )
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Cool, ik ben nu evengoed als een lvl 4 Ganondorf (kep vanochtend ff ge-feet, maar gister middag was ik evengoed als een ganondorf lvl 2, Dus ik groei :D )
Kzal nog effe die gast opzoeke die ik bijna had verslagen :demon:
Hij is beter dan een computer lvl 9 dus jah. Alle beetjes helpe xD
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Bij ZEST3 doen we meteen een feet-match k? :)

En... nog iets wat je **** proberen is - > Team battle. hehe

1 controller voor je handen en 1 voor je voeten. Is echt vet.

Als je dat ook een beetje hebt geoefend kunne we ook een H&F-match doen ^^
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Feet-match voor the win :D
Ik ga eerst ff ervoor zprgen dat ik met me voeten kan spelen, dan zonder 1x te kijken, dan ervoor zorgen dat ik me niet te veel hoef te concentrerern, en dan ff team proberen :p
lukt dat jouw btw al :p ?
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Shoot outs:

Pool's

Sjakmachie: Blijf spelen, je bent nog jong. Wie weet word je nog wel goed

UchiJP: Je bent goed het ging redelijk gelijk op amar later zag je het volgens mij niet meer zitten? Keep it up tough.

Jim: Weet weinig meer van deze matches

Choco: Je bent te goed geworden man, zonde van de brackets. What happen?

Zgetto: OMG, ik hoorde dat je goed was maar zo goed? T was ****ing close tussen ons maar ik maakte het af met een lame tipper. Mooie 7e plaats man (Y)


Brackets

Timmy: Goed dat je wat van mn tips heb opgepikt, je marth word goed. Jammer dat je gelijk tegen mij moest ;)

Faab: Je sheik word alsmaar enger ;) Ik kan je niet meer verslaan, mooie 2e plek

Rens: Kamper! ;) Je heb verdient gewonne, je speelde slimmer. Het bieren na het toernooi was gezellig. Ik zie je nog.

17e, had misschien meer in kunnen zitten maar ja, helaas.


Other shoot outs:

Ivo: Geinig je weer te zien :) Altijd leuk om met je te praten. Brackets had misschien meer ingezeten maarja. We smashen nog wel een keer :)

JD: It was fun talking to you again since a long time. Smoking and drinking was fun after the tourney. Too bad je got ownded by Mute City against Rens. I see you soon maybe :D

Amsah: Just like verybody else says "your'e too good"

Adam: Je bent echt goed geworden en leuk met je te praten en de matches die we gespeeld hebben. Gratz met je 9e plek.

En de rest die ik vergeten ben. T was gezellig ;)
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Sjakmachien wel een shoot-out. maar ik nieh...
It doesn't pay to be the younghest, apprently :(

Oohjah, kep trouwens een banner gemaakt voor ZEST 3 (kep alleen maar Paint en Paint Shop Noob...)

http://img234.imageshack.us/img234/8184/zest3zp7.png

(Work time: 2.5-5 uur :) )

Please Rate, Comment, suggest, or anything else (zolang het positief is, of "Contrsuctive Criticism)

(ik zie em nu op m'n laptop... goh, ik kan em wel wat donkerder herineren, noujah, kijkmaar wat de beeste Brightness is ;) )

Paint: Alle texten (helemaal, dus ook de kleur)
Paint shop noob: Plaatjes andere kleur geven, en het licht.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol, een shoot-out XD
Is dat niet wat ze in et wilde westen deden? _O-
Die banner is trouwens nog niet eens zo slecht, als je nagaat dat ie met Paint gemaakt is :p

*heeft geen zin zelf shout-outs te doen*
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
UHm.. ik was de gene die zeurde over dat ik niet werd ge-shoot-out'td....
Maarja, cool, de eerste en gelijk postive reactio op de banner

Hier isie ge-pictofied
Zelf ff kijken welke Brightness het mooiste is ;)
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Terwijl Falco eigenlijk mijn Main is/was
En ik haat Peach (niet alleen als tegenstander, ook gewoon haarzelf :lick ). .. ach joh

Maarja, wat vindt je ervan?
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Amsah: Have mercy! My ownen met ÉÉN hand.... come on!

Sjak & popo: .... uhm... Hoi :laugh:


(Ik was die rooie kleine ;) )
Haha, één hand,
Wob:.... uhm...Hoi:laugh:
Ben ik hier niet de kleine dan? Ik ben amper 1.52m

ik heb al zin om naar ZEST 3 te gaan :lick:
Ik ook!
Dat was ik.
Ik heb jou toch niet gezien
Amsah! volgende ZEST gaan we nog een potje k? me voeten zijn er klaar voor xD

Feet vs 1 Hand of ook voeten. xD

En als iemand interesse heeft wil ik ook wel tegen die mense ;) :chuckle:

Ook normale matches natuurlijk:laugh:
LOL
Ik wil ook wel eens een Feet-match doen, kep is een keer Rainbow Road geprobeert met me voeten mij Mario Kart :p Was best wel lastig, ben er iets van 8 keer afgevallen, en kep et gehaalt in 7 minuten :D (Double Dash)
Nu ff Smash met voeten oefenen :p
Normaal val ik er al 8 keer af!
memo aan mezelf: leen nooit een controller van wob-wob of repyh.

What's next, smashen met je leuter? -__-"
Nou dat wisten we nog niet hea?
Vies
Shoot outs:

Sjakmachie: Blijf spelen, je bent nog jong. Wie weet word je nog wel goed


Amsah: Just like verybody else says "your'e too good"
Jaah!
Precies, met zijn 1hand own acties
Sjakmachien wel een shoot-out. maar ik nieh...
It doesn't pay to be the younghest, apprently :(

Oohjah, kep trouwens een banner gemaakt voor ZEST 3 (kep alleen maar Paint en Paint Shop Noob...)

http://img234.imageshack.us/img234/8184/zest3zp7.png
Hahah, ik wel. Ik ben trouwens maar een paar maanden ouder dan jij.
Best wel vet:)

Hier isie ge-pictofied
Zelf ff kijken welke Brightness het mooiste is ;)
GIGA Bowser!


Verder: Amsah, ik wil tegen je 1hand actie, je kent me niet dus..
Wanneer komt Zest3
Bijna door de poules, moest Ucicha alleen verslaan
Ga ook trainen op 1hand of voet actie, dan kan je 3 characters tegelijk doen
Doe anders ook een toernooi met alleen voeten of 1 hand ofzo
Goed gehost, Exalador, of hoe schrijf je dat, jammer dak al vroeger weg moet
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
toernooi was te goed.

paar random shout-outs:

teams:

coen en savior: congratz met 5e plek. het was nog wel aardig close tussen ons though (:

beunhaas en wulp: had niet verwacht deze te winnen. wel lame dat wij als 2 sheiks op beunhaas gingen:p

zgetto en adam: jullie zijn te goed in teams man, een 5 stock en een 6 stock ofzo?:p


poules:

marc ( 1-2 ): viel me mee dat ik een match won, maar ik snapte sowieso niet dat je peach ging. ik weet zeker dat ik slechter ben ik sheik ditto's. ( 2 sheik ditto's van random noobs verloren <__< )

broer van exalador ( 2-0 ): ik vind dat je aardig goed bent voor iemand die amper smasht. good **** tegen makenshi!

makenshi ( 0-2 ): too good, but stay away from nini:p

tail ( 2-1 ): whoo je verraste me echt. ik onderschatte je en verloor de eerste match, maarja ik zuig ook in sheik ditto's:p. tweede match tegen mijn marth had ik een stock over en jij twee, maar ik won op het nippertje ^^. derde match won ik wel overtuigend. keep up the good work:)

happosai ( 2-0 ): als je die suicide niet had in de eerste match had je die gewonnen. tweede match was ook nog aardig close. je sheik is best goed.

wulp ( 2-1 ): spannendste match voor het laatst bewaard. gelukkig speelde je geen samus, want daar ben ik heel slecht tegen:p.


brackets:

beunhaas ( 0-2 ): ik had marth moeten gaan ipv sheik ( had sowieso verloren maar toch ). die tips helpen serieus ^_^. volgende keer meer ditto's spelen

zgetto ( 0-2 ): jij bent echt zoveel beter geworden sinds vorig jaar, niet normaal. heb verdient verloren, maar ik had het je veel moeilijker kunnen maken, die match ging klote ):



exalador: jouw toernooien zijn te koel. je ownt ^^. kan niet wachten tot zest3 :) , en de rest denk ik ook niet

j-p: thanks voor het teamen (: , donderdag ff goed trainen ^^

tot volgende keer iedereen
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
toernooi was te goed.

paar random shout-outs:

teams:

coen en savior: congratz met 5e plek. het was nog wel aardig close tussen ons though (:

beunhaas en wulp: had niet verwacht deze te winnen. wel lame dat wij als 2 sheiks op beunhaas gingen:p

zgetto en adam: jullie zijn te goed in teams man, een 5 stock en een 6 stock ofzo?:p


poules:

marc ( 1-2 ): viel me mee dat ik een match won, maar ik snapte sowieso niet dat je peach ging. ik weet zeker dat ik slechter ben ik sheik ditto's. ( 2 sheik ditto's van random noobs verloren <__< )

broer van exalador ( 2-0 ): ik vind dat je aardig goed bent voor iemand die amper smasht. good **** tegen makenshi!

makenshi ( 0-2 ): too good, but stay away from nini:p

tail ( 2-1 ): whoo je verraste me echt. ik onderschatte je en verloor de eerste match, maarja ik zuig ook in sheik ditto's:p. tweede match tegen mijn marth had ik een stock over en jij twee, maar ik won op het nippertje ^^. derde match won ik wel overtuigend. keep up the good work:)

happosai ( 2-0 ): als je die suicide niet had in de eerste match had je die gewonnen. tweede match was ook nog aardig close. je sheik is best goed.

wulp ( 2-1 ): spannendste match voor het laatst bewaard. gelukkig speelde je geen samus, want daar ben ik heel slecht tegen:p.


brackets:

beunhaas ( 0-2 ): ik had marth moeten gaan ipv sheik ( had sowieso verloren maar toch ). die tips helpen serieus ^_^. volgende keer meer ditto's spelen

zgetto ( 0-2 ): jij bent echt zoveel beter geworden sinds vorig jaar, niet normaal. heb verdient verloren, maar ik had het je veel moeilijker kunnen maken, die match ging klote ):



exalador: jouw toernooien zijn te koel. je ownt ^^. kan niet wachten tot zest3 :) , en de rest denk ik ook niet

j-p: thanks voor het teamen (: , donderdag ff goed trainen ^^

tot volgende keer iedereen
*sings*
ooooh champs elysees! *hums trumpet*
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
marc ( 1-2 ): viel me mee dat ik een match won, maar ik snapte sowieso niet dat je peach ging. ik weet zeker dat ik slechter ben ik sheik ditto's. ( 2 sheik ditto's van random noobs verloren <__< )
Marth op Yoshi's Story is gewoon te lame tegen Peach. =p Ik ging Peach omdat ik Sheik ditto's niet leuk vind.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Toernooi ging slecht :p

Kleine coen heel erg bedankt dat je mij verkeerd geseed hebt~! xp

Poules:

sjakmachien: Je hebt nog veel te leren. Blijf jezelf verbeteren. =)
Jim: Zelfde als Sjakmachien hehe. ;)

Zgetto: Men matches ging zeer kut, ik had je dolgraag meer tegenstand willen bieden. Ik speelde niet zoals ik hoorde te spelen >_>
Jij wordt steeds beter en ik steeds slechter.
Je fox ownt te erg, so **** sexi =)
Keep it up.

Beunhaas: Ik gaf mijn alles tijdens onze matches. Maja ik was boos opmezelf vanwege die suicide. Vandaar dat ik nogal teleurgesteld reageerde, of "ongeinterresseerd" overkwam.
Zeer close matches, goed gespeeld :)

choco...***-test xp.

Teams: Zie Timmy's post.

Timmy teampartner, thanks alot. We hebben training nodig tough. Best goed gedaan zonder enige team ervaring. =) Kzie je donderdag.

Overig:..
wob wob jij joystick-dief! Op heterdaad betrapt!! Thank god dat ik men controller met opzet gemarkeerd heb. @_@

Wulp: Nice friendly matches gespeeld.

Happosai: Je sheik is goed. Keep it up.
Thomas + nini: <3 =p.

Exa, bedankt voor het hosten. Zest2 heeft hard geowned.

De rest~! Tot de volgende keer =]
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
wob wob jij joystick-dief! Op heterdaad betrapt!! Thank god dat ik men controller met opzet gemarkeerd heb. @_@
Lol, eerst beedelt wob-wob 3 pagina's om een 'shoot-out', krijgt hij er 1 is het negatief :p.
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Toernooi ging slecht :p

sjakmachien: Je hebt nog veel te leren. Blijf jezelf verbeteren. =)

wob wob jij joystick-dief! Op heterdaad betrapt!! Thank god dat ik men controller met opzet gemarkeerd heb. @_@

De rest~! Tot de volgende keer =]
Understood!
Hahah
Jij ook!
Lol, eerst beedelt wob-wob 3 pagina's om een 'shoot-out', krijgt hij er 1 is het negatief :p.
Hahah!
Bij ZEST3 doen we meteen een feet-match k? :)

En... nog iets wat je **** proberen is - > Team battle. hehe

1 controller voor je handen en 1 voor je voeten. Is echt vet.

Als je dat ook een beetje hebt geoefend kunne we ook een H&F-match doen ^^[/QUOT

Crazy >< lol
1 controller per hand!
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Das wel een eerlijke tegen Amsah tog?
1 voeten + 1 hand + 1 hand VS Amsah's 2 hande :lick:

En over die controller, ze lagen naast elkaar, en ik keek nieh welke kleur die hat ;) , (**** .... mislukt :skull: xD (dat was een grapje, voor de gene die sarcasme niet snappen xD))
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
paar shout-outs:

poules:

crash&burn (0-2) - spannende matches, je falco is te technisch :p

dave (0-2) - tja wat kan ik zeggen, te goed.

linkje (1-2) - die ganon is netjes, volgende keer win ik though ;)

repyh (2-1) - die laatste match was te spannend, goede matches.

captainmccloud (0-2?) - AAHHH niks anders dan HAAT tegen falco's :p

me doel was door deze keer eens door de poules te komen met alleen me main, maar is dus niet gelukt, moet echt eens wat gaan bedenken tegen vervelende falco's :p

NukE - nice pikachu, keep it up ;)

Fear - leuke friendlies

de rest met wie ik heb gespeeld - nice matches :)

en natuurlijk thanks excalador voor het hosten :)
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
Pfft, laat ik dan toch maar iets posten.

Pouls:

Bagger bagger en nog eens bagger...

Marc: de enige matches die goed gingen, ik verloor 2-1 maar versloeg wel je peach op yoshi's story met sheik.

Makenshi: we played our coca match before pouls, you beat me 3-1, I hope the coca tasted nice ^^, in pouls I lost 2-0, ah well

Tail: hier begon het al, 2 suicides in de eerste match, ik weet niet hoe het kwam maar daarna ging alles exponentieel bergafwaarts...

Wulp: het ging redelijk gelijk op, maar ik kon op de een of andere manier niet meer zo spelen als ik normaal doe, jammer, maar verdiend verloren

Timmy: het ging goed, echt goed, alleen na de suicide was ik het spel gewoon ineens kwijt, ik denk dat ik anders wel had kunnen winnen, 2-0 verloren

Broer van Exalador: en ja hoor weer een suicide op 0%, je speelde best goed, 2-1 gewonnen.


Teams:

NukE: ons team was niet bijzonder goed, we hadden nog nooit geoefend en lieten het eigenlijk maar over ons heen komen. Ik zie je het volgende toernooi wel weer.

vs. ...:
jullie hebben verdient gewonnen, jullie waren gewoon een beter team dan wij.

vs. smacking *****es:
jullie waren ook gewoon beter als team. Ik had nog wel van de 2vs1 tegen mij 3 stocks eraf gehaald, maar het mocht niet baten.


Exalador: bedankt voor het hosten van dit leuke toernooi, hoop dat er nog zo een komt

UchihaJP: ik kan me niet veel herinneren van onze friendlies, eigenlijk helemaal niets.

Linkje: we waren vergeten te spelen, dan gaat ganon de volgende keer maar ten onder.

Biscuit: volgens mij moest je 's ochtends nog heel erg inkomen, dat is in ieder geval gelukt, nu nnja, de volgende keer amsah eruit :p
 

Sjakmachien

Smash Journeyman
Joined
Jan 29, 2007
Messages
218
Uhm jah, dat was per ongeluk. Ik probeerde te editen door vorige te klikken, alleen dan kreeg ik 3 posts. Mijn verontschuldegingen of hoe spel je dat.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom