Exalador: Gegevens van poules? :x
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Aaah, allemaal japanse of chinese Sites.... help!google de foutmelding, werkt altijd. ^^
memo aan mezelf: leen nooit een controller van wob-wob of repyh.
What's next, smashen met je leuter? -__-"
Douchen, iemand?Met je voeten spelen is echt ****ing smerig. -_-
Daar hou ik je anIk wil ook wel eens een Feet-match doen
Juist... stelletje watjesOriginally Posted by mr_joey132
memo aan mezelf: leen nooit een controller van wob-wob of repyh.
What's next, smashen met je leuter? -__-"Douchen, iemand?Originally Posted by Marc
Met je voeten spelen is echt ****ing smerig. -_-
Daar hou ik je anOriginally Posted by Wob-Wob
Ik wil ook wel eens een Feet-match doen
Kzal nog effe die gast opzoeke die ik bijna had verslagenCool, ik ben nu evengoed als een lvl 4 Ganondorf (kep vanochtend ff ge-feet, maar gister middag was ik evengoed als een ganondorf lvl 2, Dus ik groei :D )
Haha, één hand,Amsah: Have mercy! My ownen met ÉÉN hand.... come on!
Sjak & popo: .... uhm... Hoi![]()
(Ik was die rooie kleine)
Ik ook!ik heb al zin om naar ZEST 3 te gaan![]()
Ik heb jou toch niet gezienDat was ik.
LOLAmsah! volgende ZEST gaan we nog een potje k? me voeten zijn er klaar voor xD
Feet vs 1 Hand of ook voeten. xD
En als iemand interesse heeft wil ik ook wel tegen die mense![]()
![]()
Ook normale matches natuurlijk![]()
Normaal val ik er al 8 keer af!Ik wil ook wel eens een Feet-match doen, kep is een keer Rainbow Road geprobeert met me voeten mij Mario KartWas best wel lastig, ben er iets van 8 keer afgevallen, en kep et gehaalt in 7 minuten :D (Double Dash)
Nu ff Smash met voeten oefenen![]()
Nou dat wisten we nog niet hea?memo aan mezelf: leen nooit een controller van wob-wob of repyh.
What's next, smashen met je leuter? -__-"
Jaah!Shoot outs:
Sjakmachie: Blijf spelen, je bent nog jong. Wie weet word je nog wel goed
Amsah: Just like verybody else says "your'e too good"
Hahah, ik wel. Ik ben trouwens maar een paar maanden ouder dan jij.Sjakmachien wel een shoot-out. maar ik nieh...
It doesn't pay to be the younghest, apprently
Oohjah, kep trouwens een banner gemaakt voor ZEST 3 (kep alleen maar Paint en Paint Shop Noob...)
http://img234.imageshack.us/img234/8184/zest3zp7.png
GIGA Bowser!Hier isie ge-pictofied
Zelf ff kijken welke Brightness het mooiste is
![]()
*sings*toernooi was te goed.
paar random shout-outs:
teams:
coen en savior: congratz met 5e plek. het was nog wel aardig close tussen ons though (:
beunhaas en wulp: had niet verwacht deze te winnen. wel lame dat wij als 2 sheiks op beunhaas gingen
zgetto en adam: jullie zijn te goed in teams man, een 5 stock en een 6 stock ofzo?
poules:
marc ( 1-2 ): viel me mee dat ik een match won, maar ik snapte sowieso niet dat je peach ging. ik weet zeker dat ik slechter ben ik sheik ditto's. ( 2 sheik ditto's van random noobs verloren <__< )
broer van exalador ( 2-0 ): ik vind dat je aardig goed bent voor iemand die amper smasht. good **** tegen makenshi!
makenshi ( 0-2 ): too good, but stay away from nini
tail ( 2-1 ): whoo je verraste me echt. ik onderschatte je en verloor de eerste match, maarja ik zuig ook in sheik ditto's. tweede match tegen mijn marth had ik een stock over en jij twee, maar ik won op het nippertje ^^. derde match won ik wel overtuigend. keep up the good work
happosai ( 2-0 ): als je die suicide niet had in de eerste match had je die gewonnen. tweede match was ook nog aardig close. je sheik is best goed.
wulp ( 2-1 ): spannendste match voor het laatst bewaard. gelukkig speelde je geen samus, want daar ben ik heel slecht tegen.
brackets:
beunhaas ( 0-2 ): ik had marth moeten gaan ipv sheik ( had sowieso verloren maar toch ). die tips helpen serieus ^_^. volgende keer meer ditto's spelen
zgetto ( 0-2 ): jij bent echt zoveel beter geworden sinds vorig jaar, niet normaal. heb verdient verloren, maar ik had het je veel moeilijker kunnen maken, die match ging klote ):
exalador: jouw toernooien zijn te koel. je ownt ^^. kan niet wachten tot zest3, en de rest denk ik ook niet
j-p: thanks voor het teamen (: , donderdag ff goed trainen ^^
tot volgende keer iedereen
Marth op Yoshi's Story is gewoon te lame tegen Peach. =p Ik ging Peach omdat ik Sheik ditto's niet leuk vind.marc ( 1-2 ): viel me mee dat ik een match won, maar ik snapte sowieso niet dat je peach ging. ik weet zeker dat ik slechter ben ik sheik ditto's. ( 2 sheik ditto's van random noobs verloren <__< )
Lol, eerst beedelt wob-wob 3 pagina's om een 'shoot-out', krijgt hij er 1 is het negatiefwob wob jij joystick-dief! Op heterdaad betrapt!! Thank god dat ik men controller met opzet gemarkeerd heb. @_@
lol, dat nummer is zo lame*sings*
ooooh champs elysees! *hums trumpet*
Bij ZEST3 doen we meteen een feet-match k?
En... nog iets wat je **** proberen is - > Team battle. hehe
1 controller voor je handen en 1 voor je voeten. Is echt vet.
Als je dat ook een beetje hebt geoefend kunne we ook een H&F-match doen ^^[/QUOT
Crazy >< lol
Understood!Toernooi ging slecht
sjakmachien: Je hebt nog veel te leren. Blijf jezelf verbeteren. =)
wob wob jij joystick-dief! Op heterdaad betrapt!! Thank god dat ik men controller met opzet gemarkeerd heb. @_@
De rest~! Tot de volgende keer =]
Hahah!Lol, eerst beedelt wob-wob 3 pagina's om een 'shoot-out', krijgt hij er 1 is het negatief.
1 controller per hand!Bij ZEST3 doen we meteen een feet-match k?
En... nog iets wat je **** proberen is - > Team battle. hehe
1 controller voor je handen en 1 voor je voeten. Is echt vet.
Als je dat ook een beetje hebt geoefend kunne we ook een H&F-match doen ^^[/QUOT
Crazy >< lol
1voetEN...Das wel een eerlijke tegen Amsah tog?
1 voeten + 1 hand + 1 hand VS Amsah's 2 hande![]()
Oh jah, ksnap et. Kan je niet beter Amsahs 1 hand doentegen je zelf spelen, links vs rechts xD?
Ooh zo, neej ik bedoel, 1 controller voor je VOETEN, 1 cont voor je HAND.... enzo
Nog maar 7...