MasterSer
Smash Cadet
als je 15-20 plaats op reservelijst staat heb je dan een goede kans om mee te doen?
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
nah ja.. tis nog maar minder dan 4 weken... dus die kans is niet supergrootals je 15-20 plaats op reservelijst staat heb je dan een goede kans om mee te doen?
nah ja.. tis nog maar minder dan 4 weken... dus die kans is niet supergroot![]()
Er zijn blijkbaar een paar nieuwe mensen op smashboards.Dan moet ik nodig nog eens gaan trainen.
confirm mij maar voor het toernooi.
Er zijn blijkbaar een paar nieuwe mensen op smashboards.
Op zicht is dat mooi...
Deze mensen roepen echter volgens mij gewoon alles wat in ze op komt op het moment.
Ik wou jullie bij deze vriendelijk verzoeken hiermee op te houden.
Probeer je aub te beperken tot de momenten dat je ook echt iets te melden hebt, dan vind men je ook een aardiger.
@sjakmachien, jij bent enkel een voorbeeld, verder hoef je je dit niet persoonlijk aan te trekken
Thx man, ik neem je hulp graag aan, NGCXX helpt ookHey, als ik het goed begrijp gaan we dit toernooi geen pouls houden aangezien daar geen tijd voor is? En als ik jou was zou ik ook veel (minstens 3) mensen zoeken die helpen met het runnen van het toernooi, zodat de bracket ook echt doorgespeeld kan worden, en niet alle tv's zijn ingenomen voor friendlies/waardeloze 50 cent moneymatches.
Ik wil daar wel mee helpen natuurlijk
Reffie is dan op vakantie, dus hij kan van de lijst gehaald worden. Confirm mij maar.Pouls is wel heel krap hoor met de tijd denk ik. Of je moet maar 16 van de 64 man doorlaten naar de bracket om niet zo'n uitgebreide bracket te hebben (wat wel een goed plan is op zich, 16 pouls en alleen de nr1 door per poul)
Oh, en als de bracket bijna gespeeld is zijn er niet zoveel tv's nodig voor het toernooi dus kan 2vs2 al beginnen.
Confirm rens en mij sowieso maar, vanavond spreek ik reffie dan zal ik vragen of hij al vrij heeft gevraagd van z'n werk.
cool als het kan graag die TV ookheel de reserve lijst vol random noobs, too good.
ik neem wel een cube mee. mss nog een tv als het echt nodig is.
en ik... wat? oh ik ben al confirmed ^^
TNO confirmed\ Als er dan ook een nazi regime in gehouden wordt, moet het geen probleem zijn.
Inderdaad, zet gewoon neer 12 uur geliefd beginnen, als er om 12.45 iemand niet is, beginnen we met omroepen van beginnen, na 1 uur er niet, pech? toch?Als je zegt om 1 uur uiterlijk beginnen, en mensen komen om half 2 aankakken, dan hebben ze gewoon dikke pech.
Faab you TraiteurZeker weten Rutger.
Te makkelijk.Faab you Traiteur
helemaal mee eens, al kom ik niet =P Groezrock! ^^compleet mee eens.... tijd voor een strak schema for a change..... en met de hulp van o.a. NGCXX en Ivo heb ik er vertrouwen in dat dit gaat lukken.... voor nu: vanaf 10:30 is de zaal open voor iedereen die er dan al wil zijn... 11 uur graag aanwezig zijn... tussen 11 en 12 de mogelijkheid om in te spelen. tussen half 12 en half 1 kan je je inschrijven....
en dan beginnen we tussen half 1 en 1 uur het toernooi.... 1 uur is het uiterste... wie er dan niet is, ook al is het Ken of CJ (niet dat die meedoen maja...) dan hebben ze PECH
mee eens?
EDIT: daarnaast... als je denkt net na 1 uur binnen te komen (vertraging of whatever) bel dan even... dan kan ik je wel in een poule indelen en kan je spelen als je er bent zonder dat we vertraging oplope
Kan je dan niet VOOR 11 uur spelen?10:30 is de zaal open voor iedereen die er dan al wil zijn... 11 uur graag aanwezig zijn... tussen 11 en 12 de mogelijkheid om in te spelen. tussen half 12 en half 1 kan je je inschrijven....
lol tuurlijk welKan je dan niet VOOR 11 uur spelen?
Hmm.. persoonlijk denk ik dat mensen al te graag juist MEER zouden willen betalen, om NIET met jou samen te reizen.Is er iemand die via Hengelo of Enschede treint? kvind 40 euro trein een beetje te duur...
Zo ja.. NS lentetoer doen? 2 personen onbeperkt 1e klas reizen voor 35 euro. (=17,50 p.p.)