• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Z-N_Freak

Smash Ace
En de tegenstrijdigheidsprijs gaat naar:
Zomfg-N00b_Freak!

ATM congrats op 2e plek in crews. HA SoftG = pwnd ^^
Je nam een post van me dat spam was. Er zijn er wel meer. Marc vroeg er toen om hey.
Maar goed, kappe nou man. Ik heb het goedgemaakt, kheb nu Ness is gangster sig :)

enne kheb me al verontschuldigt, maar kappe nou met dat gezeur. En jij al helemaal bf rofl

bornfidelity.com

Smash Master
kijk het gaat niet om het feit dat het spam was, het idee is dat het gewoon niks toevoegt aan de topic. mijn vorige post over jou zal bij misschien 1 op de 100 mensen nog een flauwe glimlach opwekken. of niet maar dat is dan gebrek aan humor van hun kant.

en geflame daat moet je in de smashcommunity tegen kunnen.
zeker zolang marc er in zit.

marc wie?
nou die dikke n00b die liever FoD op random ziet dan Stadium! :p

Exalador

Smash Lord
Bye is een jongen die zich 14 keer inschrijft en nooit een ronde door komt... Hij is een soort Jeffzor Alleen zit Bye bijna altijd in de brackets :p (soz jeff... te makkelijk :p)

HAHAHAHAHAHHAHAhahahahHAHAHAHAHAHAHAHahhahAHAHHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHHA WHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHA
*haalt adem*
WHAHAHAHAHehehehehehEHHEHEHEAHAHAHHAHAHAHAHA
ehee ehee eheee......WHAHAHAHAHAHAHAH

ok i'm done :grin:

bornfidelity.com

Smash Master
bye is aan de ene kant tegenovergesteld van LPU, namelijk bye wordt nooit ingeschreven maar komt wel altijd opdagen.
bye is aan de andere kant hetzelfde als LPU want hij bestaat niet, obv.

Jeffz0r

Smash Champion
Tsssk, straks komt hij eindelijk naar een toernooi, en dan geloof je nog niet dat het LPU is zeker? Zo heeft het ook geen nut meer hem in te schrijven XD

Coen

BRoomer
BRoomer
rofl bf too good

en zeno, jeffrey heeeel toevallig niet =(

edit: oh hij postte het zelf al

Z-N_Freak

Smash Ace
2 keer 17e. low tier kon ik weinig aan doen, 2e ronde amsah.

maarja ik ben tevreden ^^
2e ronde amsah is best lullig :p
ik ha 2e ronde beunhaas met luigi.
2-1 gespeeld. tlag aan de staged. Op die levels met veel platforms was hij gewoon te snel overal bij XD

op FD versloeg ik hem namelijk wel :)

Z-N_Freak

Smash Ace
lag aan de stages? beunhaas is veel beter dan jij <__< ( ofja misschien in low tier dan niet zo heel erg )

Klopt. Low tier niet zo heel erg. Anders had ik hem niet kunnen 2 stocken op FD....
hij 2 stockte mij op Yoshi en Dreamaland

lag imo dus nogal aan de stages. Mijn Link is gewoon gemeen. Vraag maar aan Linkje :p

Exalador

Smash Lord
pfff jouwe was eeeecht slecht dave... moet je echt aan werken.... zelfs jeffz0r ownt jou doc nog :p

DAVE! WAAROM MAAK JE NOU WEER NIEUWE PLANNEN! kom naar smashfest berlin :( tis vanaf mij net geen 7 uur rijden hahaha.... denk niet dat ik ga als ik niet eens af en toe kan afwisselen met iemand :(

edit: ik zal wel weer te n00b zijn... maar wie of wat is P_S?

Kirby Squad

Smash Lord
pfff jouwe was eeeecht slecht dave... moet je echt aan werken.... zelfs jeffz0r ownt jou doc nog :p

DAVE! WAAROM MAAK JE NOU WEER NIEUWE PLANNEN! kom naar smashfest berlin :( tis vanaf mij net geen 7 uur rijden hahaha.... denk niet dat ik ga als ik niet eens af en toe kan afwisselen met iemand :(

edit: ik zal wel weer te n00b zijn... maar wie of wat is P_S?

Dat was een van de redenen waarom ik niet ga... Het is 7 uur rijden exclusief pispauzes etc.

Als je op vrijdagavond vertrekt rij je de hele nacht en moet je die dag daarna nog singles spelen en teams ook... dan heb je ff slaap op zaterdagnacht als je mazzel hebt.. Want housing in het buitenland wordt nou niet echt bepaald goed geregeld vaak... En dan kun je op zondag weer 7 uur gaan rijden...wat zuigt ><

Player Pink

Smash Apprentice
Jullie stellen mij teleur jongens.... ik ben ff een tijdje weg en het is hier alweer chaos.... Noobs als Z-N Freak die alleen maar spammen en opscheppen dat ze van mensen winnen waarvan ze eigenlijk alleen maar winnen in hun natte dromen....

Ik had toch verwacht dat jij als mede member van Team Bier deze plek een beetje redelijk zou onderhouden, Marc. :p

Maar misschien moet ik deze plek maar wat meer in de gaten houden met al die rare noobs hier.

btw.... Hoe is het met iedereen ^^

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Ik doe m'n best, maar er zijn zoveel n00bs. Ik kan nooit iedereen alleen flamen, zeker niet met mijn drukke schema. =[

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Als je nou een geil zusje had, zou ik je een spoedcursus geven. Helaas, gewoon maar goed opletten wat ik doe, dan laat ik de dansvloer aan jou over. =p

Exalador

Smash Lord
Dat was een van de redenen waarom ik niet ga... Het is 7 uur rijden exclusief pispauzes etc.

Als je op vrijdagavond vertrekt rij je de hele nacht en moet je die dag daarna nog singles spelen en teams ook... dan heb je ff slaap op zaterdagnacht als je mazzel hebt.. Want housing in het buitenland wordt nou niet echt bepaald goed geregeld vaak... En dan kun je op zondag weer 7 uur gaan rijden...wat zuigt ><
hmm ja dat kan ik wel begrijpen idd... maar daarom probeer ik nu ook vrijdag vrij te krijgen van werk :) dan kunnen we vrijdagmiddag vertrekken (uurtje of 5) en dan zijn we daar rond middernacht, dan hebben we nog wel genoeg tijd om te slapen voor zaterdag toch? inschrijving begint om 11:45, dus dan motte we op zn vroegst rond half 10 op :)

is dat misschien een goed idee? :) (als in: zou je dan misschien wel mee willen komen? :) )

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Pokeren ownt :chuckle:

BTW: Ness is een klotekleuter, iedereen die echt iets van smash weet zal het met me eens zijn.

Edit: Lowtiercharachters zuigen in het algemeen, maar sommige charachters zijn dan nog cool, zoals DK, Pimp Luigi, Turk luigi, G&W. Maar ness hoort daar zeker niet bij

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Wil dat zeggen dat je Team Bier uitdaagt voor een 2 vs 1 freefight money match op JST5?

Faab

Smash Ace
je snapt het gewoon niet he ...
ze stoppen pas als ze een nieuw slachtoffer hebben gevonden(ik krijg het gevoel dat dat bij jou heel lang gaat duren)

Z-N_Freak

Smash Ace
je snapt het gewoon niet he ...
ze stoppen pas als ze een nieuw slachtoffer hebben gevonden(ik krijg het gevoel dat dat bij jou heel lang gaat duren)
Ze hebben het slachtoffer....
Dan kunnen ze best stoppen met vervelend doen. Eigenlijk is het dus zo dat ik ze een euro betaal om hun bek dicht te houden (of ik moet het winnen =D )

Maar goed, als ze doorgaan met flamen speel ik niet. bye bye euro :p

Status
Not open for further replies.
Top Bottom