(Prince) Shadow
Smash Lord
zn-freak, zit je toevallig op nintendo.nl?
zomaar een vraagje![Stick Out Tongue :p :p](/styles/default/xenforo/smilies/tongue.gif)
zomaar een vraagje
![Stick Out Tongue :p :p](/styles/default/xenforo/smilies/tongue.gif)
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
ja, maar dat forum scheen kut te werken, nooit op het forum verder gezeten, behalve een keer op geprobeerd te posten (om te kijken of het kut werkte en het lukte me niet om te posten.... ) natuurlijk heb ik er een account, ooit van sterren gehoord? kheb er een SP van "gekocht"zn-freak, zit je toevallig op nintendo.nl?
zomaar een vraagje![]()
Niemand ziet mijn humor >_>z-n freak ga niet overal zo serieus op in, je zet je zelf echt voor lul. en als je nadenkt zie je zo dat player pink geen 13 is <___<, ik begrijp best dat je zo geflamed wordt want je gelooft echt alles
mijn geestlijk gehandicapte neefje kan nog betere opmerkingen verzinnen dan dat.mannetje van 13 dat mij gaat beledigen....
tuurlijk jongen, wie is hier nou een dork, kijk in de spiegel jongen....
edit:
oeps vergeten, die breekt natuurlijk![]()
mijn geestlijk gehandicapte neefje kan nog betere opmerkingen verzinnen dan dat.
hell, LPU kan zelfs betere opmerkingen verzinnen dan dat.
alstie zou bestaan dan he.
(omg znf is geownd door iemand die niet bestaat! skillzzzzz.)
(omg, jeffz0r verzint vrienden met skillzzz. skillzzzzzz)
ROFL!nnja said:ik denk dat je met een psychiater moet praten
daar gaat hij niet op in dat heb ik alle toernooien waar hij naartoe is geweest al gezegdik denk dat je met een psychiater moet praten
@ dat boventste kweetniet wat jst5 inhoud maar als adam gaat zie ik et wel, niet dat die kerel honing aan zijn reet heeft (hij ruikt alleenmaar naar prostituees)Haha... neuh... je heb me nie wakker gehouden... met je te droge opmerkingen als iedereen op het punt staat om te gaan slapen... en dan niet te vergeten de filisofische uitspraken over scheten... lolz... thanx dat je er was... was lache... ben je er ook bij op JST5?
@shoe: je sig is heeeel dope! ^^
tis gewoon een kutsysteem waar je eigenlijk niet bij still will staan (ik word er zelf wat gefrustreerd van) maar als ik in een trein zit met zon kaartje in mijn handen begint die gedachte soms spelen. <- lol et moest er ff uitIs me vaak genoeg overkomen. Maar vaak ook niet. XD
Ben zelfs vijf keer gecontroleerd toen ik van Leiden naar Almere en terug ging, te vaag.
niceKheb op het laatste toernooi nog met Jeffzor en nog een paar mensen het erover gehad, hij vertelde ons dat hij er nog 2 vrienden bij gaat verzinnen zodat hij mee kan doen aan crews![]()
dat wist ik maar ik wilde adam gewoon voor prostitue uitmaken in een postgood work sherlock...
Meth, Adam staat al ingeschreven. dit wordt een uber toernooi dus je kan er wel op rekenen dat ie komt
wij moeten ook weer eens smashen. mss 5de man voor de crew?
zie je wel faab en ik zijn de leiders van de hele smash sceneik verveelde me... dus heb besloten om even een plaatje te maken...
![]()
ik hoop dat jullie een vervolg van ZEST leuk zullen vinden... dit is gewoon ff een berichtje dat er een vervolg zal komen.. waarschijnlijk begin (voor maart) 2007... Ik heb al veel ideeen voor het tournooi... maar dat moet nog allemaal uitgewerkt worden...
GAH stomme imagehosting merk erin![]()
zijn volgens mij dezelfde letters die Dave had gebruikt in zn 1000e post plaatje ^^ TRASHED ofzo heet dat lettertypenice picture!
love the letters!!
![]()
Ocean Ripple ftw zak maar zeggen![]()