• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Team attack on? Michael en ik moeten wel heel bezopen zijn voor we elkaar raken. =P Volgens mij heb je de challenge niet helemaal goed gelezen, maar we zien je zaterdagavond achter de venue. ^^
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Player Pink en ik zijn allebei 12 en we slaan nog geen deuk in een pakje boter, niks om je zorgen over te maken.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
pokeren ownt duidelijk! kom ook net terug van een avondje pokeren ^^

beter veranderen we JST5 van smash naar pokertoernooi hahaha :p

lol de thread gaat niet echt meer over ZEST :p maja... wat maakt et ook uit... dat was alweer een week geleden
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
heb jij wel vrienden die smash spelen dan ?
Eentje ja. De rest van mijn vrienden vinden dat we (is ik + vriend) lamen. Dus die spelen geen smash meer tegen ons.....

Nee man, ik ben bang. ;_; Bovendien beledigde hij heel Team Bier, dus moeten we het wel samen doen.
Waar heb ik jullie beledigd? Kheb je alleen bedreigd ;_;
kging je/jullie neer schieten :p
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Oh god, bedoel je nou die N-domain kindjes? XD
Als je dat je vrienden noemt.... :p
Ze zitten op NDomain ja, maar ze hebben niet gepost in HET topic :p
Het is niet echt dat ze vinden dat wij lamen, meer dat wij het spel te veel spelen en zij niet zo verslaafd zijn om alle techs en truucjes te leren om beter te worden. Hoe dan ook is alleen smash spelen met vrienden wat saai. MKDD is ook leuk =D en F-Zero =D en SCII =D
 

SexyMeth

Smash Cadet
Joined
Oct 8, 2006
Messages
46
Location
Noord-Brabant
Et was dope exalador thnx voor et slapen.
thnx voor het broodje met kaas en het glas melk in de ochtend
de 11 minuten in de badkamer.
enderest.

en srry als ik iemand wakker had gehouden(zero212, Exalador, zgetto en oohjah adam)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
oh yeah! hahahah dacht dat je het over Mortal Kombat: Deception had (sinds we meer in de topic van fighting games zitten.... smash... soul caliber...)

maja... MK:DD... ofcourse... mariokart:double dash.... my bad :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
SexyMeth is duidelijk een aanwinst voor de community. De meest suggestieve post ooit, en dan getuigt zijn sig ook nog van goede smaak. =]
 

SexyMeth

Smash Cadet
Joined
Oct 8, 2006
Messages
46
Location
Noord-Brabant
SexyMeth is duidelijk een aanwinst voor de community. De meest suggestieve post ooit, en dan getuigt zijn sig ook nog van goede smaak. =]
oh en et was halfvolle melk (zoals ik em drink)

mijn sig.. bedank me maar als ik gebanned word.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Gewoon niet te veel buiten dit soort topics komen, het is niet alsof hier ooit een mod/admin kijkt. =p
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
Zozo prince shadow meneer denkt ook zich groot te voelen??? you're welcome to try.... I will steal your lunch money as well....

Beetje Team Bier beledigen he?? nou ik ben bijna 13 dus ik kan zo'n noob als jij wel aan. Marc en ik zijn heel gemeen tegen stommerds als jij. LEKKER PUH!!!

Maar idd jij blijft denk ik voorlopig HET slachtoffer totdat een nieuwe uberdork komt. En die komen niet zo HEEL vaak voor... tenzij Jody weer terug zou komen.... ach.... was kenny maar hier om ons te versterken Marc :p dat zou een feest zijn :D
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Zozo prince shadow meneer denkt ook zich groot te voelen??? you're welcome to try.... I will steal your lunch money as well....

Beetje Team Bier beledigen he?? nou ik ben bijna 13 dus ik kan zo'n noob als jij wel aan. Marc en ik zijn heel gemeen tegen stommerds als jij. LEKKER PUH!!!

Maar idd jij blijft denk ik voorlopig HET slachtoffer totdat een nieuwe uberdork komt. En die komen niet zo HEEL vaak voor... tenzij Jody weer terug zou komen.... ach.... was kenny maar hier om ons te versterken Marc :p dat zou een feest zijn :D
mannetje van 13 dat mij gaat beledigen....
tuurlijk jongen, wie is hier nou een dork, kijk in de spiegel jongen....

edit:
oeps vergeten, die breekt natuurlijk :chuckle:
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Et was dope exalador thnx voor et slapen.
thnx voor het broodje met kaas en het glas melk in de ochtend
de 11 minuten in de badkamer.
enderest.

en srry als ik iemand wakker had gehouden(zero212, Exalador, zgetto en oohjah adam)
Haha... neuh... je heb me nie wakker gehouden... met je te droge opmerkingen als iedereen op het punt staat om te gaan slapen... en dan niet te vergeten de filisofische uitspraken over scheten... lolz... thanx dat je er was... was lache... ben je er ook bij op JST5?

@shoe: je sig is heeeel dope! ^^
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
z-n freak ga niet overal zo serieus op in, je zet je zelf echt voor lul. en als je nadenkt zie je zo dat player pink geen 13 is <___<, ik begrijp best dat je zo geflamed wordt want je gelooft echt alles
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom