Team attack on? Michael en ik moeten wel heel bezopen zijn voor we elkaar raken. =P Volgens mij heb je de challenge niet helemaal goed gelezen, maar we zien je zaterdagavond achter de venue. ^^
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
leuk he? :Oal die haat :O
Hoe werkt de challenge dan?Team attack on? Michael en ik moeten wel heel bezopen zijn voor we elkaar raken. =P Volgens mij heb je de challenge niet helemaal goed gelezen, maar we zien je zaterdagavond achter de venue. ^^
Het freefight deel =PWelk deel van 'freefight' snap je niet? =p
O_ohttp://www.jingwu.nl/wedstrijd/images/FyeetvsRiccio.jpg <<<freefight
Oh, als er iemand is die met je wil teamen, is dat ook goed. =]
heb jij wel vrienden die smash spelen dan ?O_o
.........
Hoe oud ben je? (en hoe sterk =P )
*gaat vrienden halen (die geen smash spelen =P ) *
Nee man, ik ben bang. ;_; Bovendien beledigde hij heel Team Bier, dus moeten we het wel samen doen.Marc is stoer he.... Hij durft het niet eens alleen.
Je bent er duidelijk 1 vergeten, en je mag 1 keer raden wie :DLowtiercharachters zuigen in het algemeen, maar sommige charachters zijn dan nog cool, zoals DK, Pimp Luigi, Turk luigi, G&W. Maar ness hoort daar zeker niet bij
Eentje ja. De rest van mijn vrienden vinden dat we (is ik + vriend) lamen. Dus die spelen geen smash meer tegen ons.....heb jij wel vrienden die smash spelen dan ?
Waar heb ik jullie beledigd? Kheb je alleen bedreigd ;_;Nee man, ik ben bang. ;_; Bovendien beledigde hij heel Team Bier, dus moeten we het wel samen doen.
Oh god, bedoel je nou die N-domain kindjes? XDEentje ja. De rest van mijn vrienden vinden dat we (is ik + vriend) lamen. Dus die spelen geen smash meer tegen ons.....
Ze zitten op NDomain ja, maar ze hebben niet gepost in HET topicOh god, bedoel je nou die N-domain kindjes? XD
Als je dat je vrienden noemt....![]()
Eentje ja. De rest van mijn vrienden vinden dat we (is ik + vriend) lamen. Dus die spelen geen smash meer tegen ons.....
Waar heb ik jullie beledigd? Kheb je alleen bedreigd ;_;
kging je/jullie neer schieten![]()
behalve dan dat MK niet mortal kombat maar mario kart is =pi hate mortal kombat.... soul caliber II is best coolheb ik de amerikaanse versie van liggen ^^
quoted for beautiful truth.je snapt het gewoon niet he ...
ze stoppen pas als ze een nieuw slachtoffer hebben gevonden(ik krijg het gevoel dat dat bij jou heel lang gaat duren)
oh en et was halfvolle melk (zoals ik em drink)SexyMeth is duidelijk een aanwinst voor de community. De meest suggestieve post ooit, en dan getuigt zijn sig ook nog van goede smaak. =]
mannetje van 13 dat mij gaat beledigen....Zozo prince shadow meneer denkt ook zich groot te voelen??? you're welcome to try.... I will steal your lunch money as well....
Beetje Team Bier beledigen he?? nou ik ben bijna 13 dus ik kan zo'n noob als jij wel aan. Marc en ik zijn heel gemeen tegen stommerds als jij. LEKKER PUH!!!
Maar idd jij blijft denk ik voorlopig HET slachtoffer totdat een nieuwe uberdork komt. En die komen niet zo HEEL vaak voor... tenzij Jody weer terug zou komen.... ach.... was kenny maar hier om ons te versterken Marcdat zou een feest zijn :D
Haha... neuh... je heb me nie wakker gehouden... met je te droge opmerkingen als iedereen op het punt staat om te gaan slapen... en dan niet te vergeten de filisofische uitspraken over scheten... lolz... thanx dat je er was... was lache... ben je er ook bij op JST5?Et was dope exalador thnx voor et slapen.
thnx voor het broodje met kaas en het glas melk in de ochtend
de 11 minuten in de badkamer.
enderest.
en srry als ik iemand wakker had gehouden(zero212, Exalador, zgetto en oohjah adam)
Almere is gangsta stad vandaar dat ze controleren iedereen rijd zwartIs me vaak genoeg overkomen. Maar vaak ook niet. XD
Ben zelfs vijf keer gecontroleerd toen ik van Leiden naar Almere en terug ging, te vaag.